Samsung VC07F50HU1U

Beoordeling op basis van 93 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

DvanC 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een fijne en krachtige stofzuiger. Er worden 4 stofzuigermonden mee geleverd voor alle soorten vloeren. Het enige nadeel is dat de eco borstel voor harde vloer niet op de stofzuiger gezet kan worden als je hem opbergt.

BeJoZ 27-01-2015 Product paar dagen in bezit

Krachtig zuigvermogen bij een relatief laag geluid.
Veel hulpstukken, maar jammer dat deze niet op of in de stofzuiger kunnen worden opgeborgen.
Nog nooit zoveel hondenharen opgezogen.

Vincent 1986 27-01-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe bevalt hij me, met 900watt genoeg zuigkracht. Hopen dat hij die zuigkracht behoud, ook na bijv. 5 jaar
Mogelijkheden genoeg met deze stofzuiger met al die verschillende zuigmonden.
Mooie vormgeving heeft hij, door de kleine stofzuiger ook handzaam en makkelijk op te bergen.
Ik zou deze stofzuiger zeker andere mensen aanraden

Tartini1971 27-01-2015 Product paar dagen in bezit

Fraai vormgegeven stofzuiger. De zuigkracht van de stofzuiger is zeer groot ondanks de zuinige motor. Bedieningsgemak op het handvat is ideaal. Klein formaat niet te zwaar en zeer wendbaar.

Danler 26-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger. Veel accesoires (waarvan je de meeste waarschijnlijk niet veel gebruikt). In ieder geval stiller dan onze vorige stofzuiger. Met het relatief lage vermogen beschikt de stofzuiger toch over een hoge zuigkracht.

De afstandbediening op de steel is erg handig als druk ik soms per ongeluk de stofzuiger uit.

Gerr123 23-01-2015 Product paar weken in bezit

Zeer prettige stofzuiger met veel zuigkracht. Door de vele extra borstels voor iedere vloer wel een goede borstel aanwezig. Na het stofzuigen is de vloer echt zandvrij en ook alle hondenharen zijn eenvoudig van tapijt en banken ed te verwijderen (mede door de bijgeleverde turboborstels)
De stofzuiger maakt weinig lawaai en rolt heel erg soepel achter je aan. De bediening op de stofzuigerslang is ook ideaal. Daarnaast is hij ook makkelijk te legen.
Zeer tevreden over deze aankoop!

Sanders Oldenzaal 21-01-2015 Product paar dagen in bezit

Heel lang gezocht op Dyson maar daar betaal je toch vooral voor de naam en design, hoewel deze stofzuiger er ook prima uitziet.
De mogelijkheden zijn enorm als ook het gebruiksgemak. Apparaat is erg wendbaar en met alle toebehoren kunnen je eigenlijk alles stofzuigen.

Sanders Oldenzaal 09-09-2015

Nu een half jaar in bezit. Bij ons is het mondstuk voor kieren inmiddels afgebroken waardoor deze niet meer vast te klikken is. Op de één of andere manier past geen enkel mondstuk echt goed op een hoogpolig tapijt dat wij hebben. We hadden hiervoor een stofzuiger van Philips (met zak) maar die beviel toch wel beter.

Linda1980S 20-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi model, zuigt goed en is erg wendbaar! Verschillende ondergronden, goed gebruiksgemak! Wij zijn er blij mee.

joep 1961 19-01-2015 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger werkt zeer goed, geweldige zuigkracht.
Groot bereik met lang snoer.
Het is nog even zoeken, welke zuigmond waar te gebruiken.

Johan19691969 19-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger die goed zuigt. Ook de actieradius is voldoende. Er zitten veel verschillende mondstukken bij. Deze zijn allemaal redelijk tot goed maar niet helemaal perfect, maar in de praktijk gebruik ik er toch maar 1. De een gaat een beetje stroef en de ander werkt wat minder. Bij mijn vorige stofzuiger (ander merk) zat er slechts 1 groot mondstuk bij die wel helemaal voldeed. Verder helemaal prima. De bediening op het handvat (aan/uit en zachter/harder) werkt ook erg fijn.

daan van wieringen 18-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger! Alleen de vele hulpstukken hadden er wat mij betreft niet bij hoeven zitten. Maar goed, beter een hulpstuk teveel dan een te weinig. Super dat je geen stofzakken meer nodig hebt.

nina_84 18-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een handige stofzuiger die vrij licht is. Hij maakt super goed schoon op een harde vloer. Het geluid is redelijk zacht. Er zitten veel verschillende borstels bij wat ook erg handig is met bijv katten.
Door het handvat is de stofzuiger makkelijk op te tillen. De knopjes in het handvat maakt het bedienen ook makkelijk. Let op dat hiervoor batterijen geplaatst moeten worden

JW is ok 17-01-2015 Product paar dagen in bezit

geweldig, geen zak meer om te legen en hij zuigt als een dolle.

Syb24 16-01-2015 Product paar dagen in bezit

voor een stofzuiger redelijk stil, bediening op het handvat is erg handig. Heel veel verschillende hulpstukken.

Kaatje1165 14-01-2015 Product paar dagen in bezit

De Samsung stofzuiger VC07F50HU1U zonder zak pas een paar dagen in huis maar we zijn super tevreden! De bediening op de slang zelf is ook erg handig. Aanrader!

Jos W. 14-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat. Nog maar 1 keer gebruikt, maar voelt gelijk goed. Ook een hoop hulpstukken en betwijfel of we die allemaal wel gaan gebruiken.

Peter Huegen 14-01-2015 Product paar dagen in bezit

Handzame stofzuiger met enorme zuigkracht t.o.v vorige (ander merk stofzakloos model). Eenvoudige bediening op de stang zelf, uitgebreid aantal stofzuigermonden. Ik kan niet anders zeggen dat ondanks maar een paar keer gebruikt ik uitermate tevreden ben.

briannairb 13-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie stofzuiger met veel hulpstukken. Hij zuigt een stuk beter dan mijn vorige Siemens. Het snoer had wel wat langer mogen zijn en hij stopt af en toe met zuigen; of dat komt omdat ik per ongeluk de aan/uit-knop op de stang indruk of dat dat iets van een storing is is me nog niet duidelijk. Ik neig naar het laatste. De turboborstel en huisdierenborstel zijn erg effectief. De standaard 'wisselstand-borstel' ben ik minder enthousiast over; door de rubberen randjes heb ik het idee soms stof weg te schuiven ipv het op te zuigen. Het legen van 'stofcontainer' gaat erg eenvoudig. Omdat de constructie volledig van plastic is heb ik wel mijn bedenkingen over de duurzaamheid daarvan. Overall tevreden met de aankoop.

Ed van E 13-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig model, ben erg onder de indruk van de huisdierenborstel. prachtig product voor de geld wat je ervoor moet betalen!

RayAmsterdam 13-01-2015 Product paar dagen in bezit

Vorige week de stofzuiger besteld en ontvangen. Na openen van de doos viel me gelijk de hoeveelheid meegeleverde zuigmonden op. Voor iedere ondergrond is wel een geschikte mond. Nadeel is dat deze apart bewaard moeten worden. Op de stofzuiger zelf is geen bergvakje. De stofzuiger zier er vrij futuristisch uit vergeleken met de traditionele modellen.
Na het in elkaar zetten, wat vrij eenvoudig ging, gelijk de stofzuiger uitgeprobeerd. De lengte van de telescoopstang is zeer eenvoudig te verstellen. Dat is ook handig voor het opbergen. De stofzuiger is erg wendbaar. De meeste mondjes zijn voorzien van wieltjes en laten zich eenvoudig over de vloer bewegen. Ze zijn ook erg laag, waardoor ik ook onder de bank kon komen, iets wat met mijn vorige stofzuiger niet lukte.
De stofzuiger zuigt prima, ondanks dat hij niet veel herrie maakt. Op tapijt toont de turboborstel zijn grote kracht. Haren verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Het legen gaat eenvoudig dankzij het eenvoudig uitneembare reservoir.
Tot slot is het snoer lekker lang en rolt soepel op.
De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Het apparaat ziet er wel degelijk uit.