Philips Avance Collection HR1673 - Reviews

Materiaal voet
kunststof
Afneembare voet
Variabele snelheid

Beoordeling op basis van 86 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

dinie888 12-05-2015

Eigenlijk is hier maar een woord op zijn plaats: AMAZING.
Ik heb nog nooit een staafmixer gehad, ben wel in het bezit van een blender. De staafmixer gaat zo snel en makkelijk, en vergeleken met de blender, bijna geluidloos (blender maakt vreselijk veel herrie). Het gaat vanzelf, geen gebruiksaanwijzing nodig om te gebruiken, wel om te kijken of het onderdeel in het water mag of niet.

Anoniem2365 10-05-2015

De Philips HR673/90 is een degelijk en mooi apparaat wat ook nog erg handig te gebruiken is. Het apparaat is veelzijdig en er zijn veel mogelijkheden met het apparaat. Kortom een echte aanrader!
Ook de accessoires zijn erg handig in gebruik. Ik heb het apparaat pas een aantal dagen in gebruik dus het afwachten of het apparaat zo gemakkelijk te gebruiken blijft en of het een degelijk apparaat is.

f.zeetsen 09-05-2015

solide en stabiel en ziet er degelijk uit. Heb al eerder een dergelijke mixer gebruikt en hij werkt voortreffelijk

Anoniem2365 09-05-2015

Erg handig product. Vele mogelijkheden en een degelijke uitstraling. Het is even afwachten of hij het zo blijft doen. Maar na de eerste 7 gebruiken heel erg tevreden.

Verela 09-05-2015

Goed product. De staafmixer zorgt voor gladde soepen zonder stukjes. De staafmixer is makkelijk te bedienen met 1 hand. Heeft een mooie strakke uitsraling!.....................................

gerbenvandenhurk 09-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Wat betreft prijs/kwaliteitverhouding kun je niet beter kopen dan dit. Je kunt er alles mee doen, behalve raspen en schaven. Daar gebruiken we onze Magimix nog voor, maar voor bijna al het andere de Philips. We hebben er nog een gekocht om kado te doen.

Christie70 08-05-2015

derde exemplaar die ik nu heb van deze staafmixer. alles super maar de grote hakmolen gaat elke keer stuk. verder super.

Jos-51 08-05-2015

Pas gekocht dus nog weinig gebruikt, maar alles werkt even makkelijk. Zelfs het aan-, afkoppelen en schoonmaken is heel eenvoudig.

Netkl 07-05-2015

Mijn oude staafmixer heeft het 20 jaar gedaan. Kostte indertijd bijna niets . Ik schrok van de prijs van nieuwe staafmixers, maar: wàt een mogelijkheden! Als mijn bejaarde gewone mixer de geest geeft, geen nood, ik heb mijn nieuwe Philips om de slagroom te kloppen. Tapenades maken? Ook dat kan ik nu doen? Vegaburger-ingrediënten hakken? Ook dat kan hij. Ik had geen idee van de mogelijkheden en ben dan ook blij verrast.
Over de degelijkheid kan ik niets zeggen: ik heb hem pas een paar dagen. Maar voor deze (relatief) lage prijs heb ik een heel veelzijdig apparaat in huis. Ik zeg: kopen!

Joost4321 06-05-2015

Lekker makkelijk te bedienen en fijn veel accessoires, zoals slagroomklopper. Traploze bediening is ook fijn.

fredasd 05-05-2015

Nog niet zo lang in bezit maar de paar keer dat ik het apparaat heb gebruikt deed deze wat hij moest doen en zeer snel en behoorlijk stil. Zeer tevreden tot nu toe.

Rob Morel 02-05-2015

Fijn en degelijk apparaat. Doet waarvoor hij bedoelt is.
Duidelijke gebruiksbeschrijving en makkelijk schoon te maken. Ook eenvoudig in elkaar te zetten en uit elkaar te halen.
Door de speedtouch is de bereiding van sauzen eenvoudig en snel.

Handele 01-05-2015

Ziet er degelijk uit en heeft veel hulpmiddelen, die regelmatig van pas komen. Zal het apparaat zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen.
Bak veel en gebruik het apparaat om te mixen hakken enz.

Fonzie007 01-05-2015

Nog maar een paar dagen in bezit, maar werkt naar behoren.
Ligt lekker in de hand en is makkelijk te bedienen door de eenvoudige traploze knop.
Een eyecatcher in de keuken.
Al met al zeer tevreden en een aanrader.

Harrie Rovers 1947 01-05-2015

Uitsekend product. Zijn geld zeker waard, een aanrader!
Vergeleken met mijn vorige een hele verbetering. Heeft zelfs titanium mesjes wat de duurzaamheid nog beter maakt. Gewoon kopen zou ik zeggen.

Twinkeltjess 30-04-2015

Ik heb het product besteld nadat ik hem bij een vriendin had gebruikt. Ik heb er twee besteld voor mijzelf en moeder. Hij is mooi en ook gebruiksvriendelijk.

Sjaan1961 30-04-2015

Vandaag de staafmixer van Philips gekocht. Zag er zeer compleet uit en de 15,00 refund actie trok me over de streep.

WvS89 30-04-2015

De Philips HR1673/90 is gemakkelijk in gebruik en heeft mooie accessoires. Hierdoor is het apparaat multifunctioneel. Het apparaat ziet er degelijk uit, maar dit is wel moeilijk te beoordelen na pas een aantal dagen in huis.

fedde van der Tol 30-04-2015

het apparaat voelt goed aan en is stevig door de rubber rand onder de bekers blijven deze stevig op het aanrecht blad staan waardoor je ook met een hand kan werken

Kyle2000 30-04-2015

allemaal goed. zeer goede kwaliteit en met een prachtig design en genoeg accessoires. Ik probeerde verschillende functies en ze zijn allemaal goed. Maar ik ben een beetje bezorgd over de motor. het is heel goed om de vruchten te mengen, zoals kiwi, oranje. goed gedaan