Philips Avance Collection HR1673 - Reviews

Materiaal voet
kunststof
Afneembare voet
Variabele snelheid

Beoordeling op basis van 86 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Fl 17-11-2015

Jammer dat niet alle hulpstukken in de afwasmachine kunnen. Voelt verder solide aan, maar dat mag ook wel voor de prijs.

Roos 16-11-2015

Grote voordelen vind ik de grote maatbeker van 1 liter, de twee verschillende hakbakjes en dat alles in de vaatwasser kan. De speedtouch werkt ook goed.

Bertie 15-11-2015

Mooi en degelijk product , makkelijk te gebruiken, de turbo is geweldig hier maak je het verschil mee. Handig zijn ook de extra bekers

celine 12-11-2015

Het product Hand Blender, bevalt mij goed! Ik gebruik het meest voor soup, baby eten ect. Deze product is super handig want je kan alles me doen! Deze mixter ligt stevig in de had maar is niet zwaar te gebruiken.conclusie het mix super goed!

Anthony 12-11-2015

Voelt zeer goed aan en maakt niet zoveel lawaai. Veel mogelijkheden met de meegeleverde hulpstukken. Tot nu toe alleen de staafmixer zelf gebruikt, ben zeer tevreden met de kwaliteits/prijsverhouding.

Shayla 08-11-2015

Makkelijk te bedienen en makkelijk schoon te maken. Ligt goed en stevig in de hand en is erg degelijk.

P Nijhof 08-11-2015

De hand blender werkt uitstekend en boven verwachting en is bovendien erg handig in gebruik en goed schoon te maken. kortom een aanrader voor iedereen!

Lee 08-11-2015

Veel bijstukken meegeleverd en apparaat is ergonomisch te bedienen en is degelijk. Ook makkelijk schoon te maken.

marielle-kersenpit 15-10-2015
  • Product kwartaal in bezit

een mooie degelijke set! de traploze snelheid is ideaal en ligt goed in de hand.het staafmixgedeelte zet ik altijd gewoon in de vaatwasser, maar wordt niet altijd helemaal schoon.
het mixopzetstuk voelt wat slap aan, maar werkt super.
zeer tevreden.

S1234 28-06-2015

Top ding, doet wat ie moet doen. Al gebruikt voor pindakaas maken en chocola grof hakken met het hakbakje en gladde jam maken met de staafmixer. Gaat super makkelijk en de snelheid is handig aan te passen door de gripknop. Helaas komt het blad van het kleine blender bakje niet super laag waardoor kleine hoeveelheden van bijvoorbeeld pesto moeilijk te maken zijn (shake it baby). Veel onderdelen kunnen in de vaatwasser, super handig.

Ilona25 23-06-2015

Deze staafmixer is veelzijdig en eenvoudig in gebruik. Het vermogen (800 watt) is krachtig en daardoor kan deze staafmixer een keukenmachine vervangen. Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

akin84 20-06-2015

Dit apparaat is zeer handig in gebruik. Mooie kleuren past in onze keuken. Zwart met metaal. Met 15 Euro cashback actie van Philips.

KniepMiep 21-06-2015

Beste Akin84, volgens mij is mijn reactie op jouw review goed gegaan. Ik was benieuwd waar je de korting hebt gekregen. Was dat van Philips zelf of bij een specifieke winkel? Met die korting wordt het wel een heel aantrekkelijk product.

MissKimmieJ 18-06-2015

7,3
Apparaat ziet er mooi en strak uit. Snelle levering door expert. Heb het product nog niet gebruikt maar heb er wel zin in door al de goede reacties die ik al over dit apparaat gelezen!

Karin255 25-05-2015
  • Product maand in bezit

Heel fijn apparaat. Diverse mogelijkheden. Vooral nu met onze kleine, hapjes worden in een hand omdraai gemaakt.

Joy1988 23-05-2015

Tot nu toe zeer tevreden met deze staafmixer. Het apparaat heeft veel mogelijkheden en is handig in gebruik. Daarnaast ziet het apparaat er degelijk uit. Op de verpakking staat duidelijk vermeld dat de staafmixer niet spat bij gebruik, dit was helaas niet het geval.

buffel1976 21-05-2015
  • Product maand in bezit

zowel kleine als grote dingen hakken is geen probleem door beide mengkommen ook de snelheid is goed te regelen door de knop minder ver of verder in te drukken
is makkelijk schoon te houden

spoorman1967 20-05-2015

geweldig apparaat zoals van philips verwacht mag worden voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen

Klaas Groeneveld 18-05-2015

Het is een heerlijk apparaat we maken het eten van onze kleindochter er in klaar het apparaat is makkelijk schoon te maken en zo weer klaar voor gebruik nee wij zijn dik tevreden en hopen dat het lang mee zal gaan.

bedankt Philips

een zeer tevreden klant.

Tuc 13-05-2015

Na aankoop de Philips staafmixer gelijk in gebruik genomen. De verpakking direct weggegooid, daarom helaas geen streepjescode voor de cashback-actie. Het product is erg gebruiksvriendelijk.

Sibel 12-05-2015

Super handig!

Ik heb dit als moedercadeau gekregen en ben er erg blij mee! Enige wat ik mis, is dat de maatbeker geen deksel heeft.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl