Philips Avance Collection HR1673 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 78 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1673 op Kieskeurig.nl.

Manon 01-12-2016

Super

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Werkt super. Mooie kwaliteit .. handige grote stevige potjes er bij.. en makkelijk schoon te maken...

Janssen 04-01-2019

Een onmisbaar apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Zeer gebruiksvriendelijk en een prima staafmixer. De hakmolens die bijgeleverd zijn zijn zeer handig. De snelheid is traploos in te stellen, is even wennen maar werkt prima.

Anja 08-11-2016

complete set

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik heb deze set net binnen en direct mijn noten gemalen voor in mijn ontbijt. Ik was meer herrie gewend van mijn vorige staafmixer, maar was verrast door het lage volume. Heerlijk ook om met de hand de snelheid te kunnen regelen. Ik ben er nu al helemaal blij mee.

wel raar dat je de deksels van de mixbekers niet mag reinigen onder water. Dat lijkt mij wel wenselijk om het schoon te houden.

Pluspunten

• compleet
  • laag volume
  • krachtig

Minpunten

• mag niet reinigen onder de kraan?

anneke123 20-11-2015

Ligt fijn in de hand. Optie voor snelheidsstand. Goed formaat, bakje en fijn dat je verschillende opzet stukjes kan gebruiken. Daarnaast goede prijs kwaliteit verhouding, zeker met de cashback actie.

P Nijhof 08-11-2015

De hand blender werkt uitstekend en boven verwachting en is bovendien erg handig in gebruik en goed schoon te maken. kortom een aanrader voor iedereen!

Naturenya 08-05-2021

Staafmixer perfect, andere onderdelen minder

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Staafmixer is super, handig, goed schoon te maken, krachtig, etc.
Onderdelen gaan wel makkelijk stuk door stoten of in de vaatwasser.

kuipers1810 30-09-2020

Staafmixer prima, de bakjes zijn slecht

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

De staafmixer zelf werkt prima! Ligt goed in de hand en is gemakkelijk schoon te maken. De mengbakjes zijn slecht. Heel snel na aanschaf waren beide bakjes niet meer te gebruiken, omdat de "veer" in beide deksels kapot ging en daardoor de messen niet meer draaiden.

Hannah7 13-03-2020

krachtige staafmixer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Krachtige staafmixer, helaas zijn de bijgeleverde hulpstukken al snel niet meer te gebruiken. Na een aantal maanden is 1 hak molen vervangen, maar al snel zijn ook de 2e hakmolen en de slagroomklopper niet meer te gebruiken. Effectief misschien 20 x gebruikt. Het probleem lijkt hem in de koppeling met de staafmixer te zitten. Als staafmixer zeker aan te raden, maar met koppelstukken duurkoop.Ik gebruik veel producten van philips, helaas was dit niet zo'n goede aankoop.

vvzet1 21-01-2020

Fantastisch ding!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Mijn eerste staafmixer en meteen een goeie. Had ik veel eerder moeten kopen. Geleverd met allerlei handige attributen is het een echte keukenhulp en gebruik ik 'm veel.

Pater 15-01-2020

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik vind het een prettig te gebruiken staafmixer en ook de hakkers zijn prettig in gebruik.
Verder voldoet het precies aan mijn verwachtingen en zijn de resultaten prima.

Loepiepoepiewoepie696 04-04-2019

2 weken in gebruik, en het mesje onderaan zit al los!!!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik vond de staafmixer er heel mooi en krachtig uitzien, maar ik had mijn twijfels bij het zogenaamde Titanium-mesje. Ik vond het er goedkoop-uitzien.

Ik heb reeds twee Philips staafmixers gehad, en ze gingen keer op keer stuk door een loszittend mesje.

Nu heb ik de mixer 2 weken in gebruik, en ja juist...het mesje zit al los.

Zelfs het redelijk hoge bedrag dat ik eraan betaald heb blijkt nog onvoldoende.

Ik heb dus besloten om een ander merk te kopen en er 2 keer meer voor te betalen.

Ik ben het kotsbeu om elke twee jaar een nieuwe staafmixer te moeten kopen.

Voor mij helaas geen Philips meer.

Ik mis de Philips-producten van vroeger.

Ik heb de indruk dat Philips geen A-producten meer verkoopt.

Vinjay67 12-03-2019

Zwak

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Doet prima maar helaas zijn de kommen binnen 2 jaar stuk. Zeer slecht voor een toch niet heel goedkoop product. Kommen los bestellen is geen optie want dan kan je beter een nieuwe kopen maar dan wel van een ander merk.

Maartje 04-03-2019

Power blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aankoop en ben meteen aan de slag gegaan in de keuken, een heerlijk hunmus gemaakt die binnen een mum van tijd in de XL accessory fijn geblend was. Het is een super simple en efficient product waar ik nog jaren veel plezier van ga hebben!

Pluspunten

• titaniumcoating van messen
  • hard ingredienten worden snel fijn
  • makkelijke bediening
  • vermogen

Gemma57 25-01-2019

voor bijna alles te gebruike

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

je kunt er vrijwel alles mee malen, alleen ontbijtzaden, zoals lijnzaad, chiazaad etc. dat gaat niet goed.

Robin1982 13-01-2019

Goede mixer. Koppelstukken hakmolens laten je in de steek

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Mixer is goed, makkelijk te doseren en zal je niet in de steek laten.

Hakmolens zijn een drama, al na enkele keren gebruik sloot het koppelstuk door. Een metalen pin moet alle kracht over brengen op een zacht stukje plastic met hele kleine tandjes die in de spiebanen vallen. Door de kracht eet het metaal het plastic zeer snel weg, zelfs als de molen niet vol zit. Slecht ontworpen en zonder de accessoires is het gebruiksgemak veel minder.

Koop de mixer voor de mixer en je hebt een goede koop.
Ben je van plan de accessoires te gebruiken, kijk naar een ander model.
Philips onwaardig en hoop dat ze dit ontwerp aanpassen, dan ontvang ik ook graag een geüpdate koppelstuk om mijn hakmolens weer te gebruiken. Zie ook de klachten bij dit specifieke onderdeel hier in de shop.

Kruidje 15-08-2018

Dit is een heel goed product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik vind het product zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk en je kunt er alles mee malen. is heel krachtig.

Susie08 22-02-2018

Goed en degelijk product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik ben wel tevreden over dit product, maar niet over Philips zelf.
Heb 31 januari een mail gestuurd met een vraag over dit product, heb van Philips bevestiging gekregen dat ze de mail ontvangen hebben en hier spoedig op terug zullen komen. Wat is spoedig? Tot op heden verder niets vernomen.

Sjors145 05-11-2017

eide kommen doen het na een tijdje niet meer.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

De staafmixer bevalt prima.
De bijgeleverde kommen zijn echter veel te snel stuk. Dit is ook logisch want het mechaniek dat binnen in zit is is gewoon gemaakt om snel stuk te gaan en ondeugdelijk. Er zit een gekarteld metalen asje in die in een kunststof ring vast zit. Al na korte tijd gaat dit asje loszitten in deze kunststof ring en slipt door. Een nieuw onderdeel kopen heeft dan ook geen zin want binnen de kortste keren zijn beide kommen weer niet te gebruiken. Advies aan Philips: Prima mixer maar laat het leveren van de mix-kommen maar achterwege.

Ladydi 14-06-2017

snel stuk

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Prima apparaat als je het maar een jaar ofzo hoeft te gebruiken. Mijn grote kom is al meer als een half jaar stuk en nu sinds een week de kleine ook. Garantie is uiteraard net verlopen september 2016. Klacht komt zo te lezen veel voor! MAg toch eigenlijk niet voor zo'n best duur product.
Philips wat gaan jullie hieraan doen????

Azgin 29-05-2017

Beide kommen doen het na een tijdje niet meer.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Het product is wel goed maar de geleverde accessoires doen het niet super. Weet iemand waar ik aan nieuw kan komen.