Philips Avance Collection HR1673 - Reviews

Fabrikant kleur(en)
zwart
Type/soort
blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 78 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1673 op Kieskeurig.nl.

Manon 01-12-2016

Super

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Werkt super. Mooie kwaliteit .. handige grote stevige potjes er bij.. en makkelijk schoon te maken...

Sjors145 05-11-2017

eide kommen doen het na een tijdje niet meer.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

De staafmixer bevalt prima.
De bijgeleverde kommen zijn echter veel te snel stuk. Dit is ook logisch want het mechaniek dat binnen in zit is is gewoon gemaakt om snel stuk te gaan en ondeugdelijk. Er zit een gekarteld metalen asje in die in een kunststof ring vast zit. Al na korte tijd gaat dit asje loszitten in deze kunststof ring en slipt door. Een nieuw onderdeel kopen heeft dan ook geen zin want binnen de kortste keren zijn beide kommen weer niet te gebruiken. Advies aan Philips: Prima mixer maar laat het leveren van de mix-kommen maar achterwege.

Ladydi 14-06-2017

snel stuk

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Prima apparaat als je het maar een jaar ofzo hoeft te gebruiken. Mijn grote kom is al meer als een half jaar stuk en nu sinds een week de kleine ook. Garantie is uiteraard net verlopen september 2016. Klacht komt zo te lezen veel voor! MAg toch eigenlijk niet voor zo'n best duur product.
Philips wat gaan jullie hieraan doen????

Azgin 29-05-2017

Beide kommen doen het na een tijdje niet meer.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Het product is wel goed maar de geleverde accessoires doen het niet super. Weet iemand waar ik aan nieuw kan komen.

heijnen11 16-12-2016

slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

NA 2jaar 1 maand product helemaal kapot.

De motor deed vanaf begin al niet super, als je knop vol induwt dan verliest die vermogen. Makkelijk work around knop hiet helemaal induwen. Vond niet de moeite waard om terug te brengen en dan weken de mixer te moeten missen.

Nu na 2 jaar zijn beide kommen die bij mixer kwamen ook niet meer goed. Ze slippen door en zodra de messen bijvoorbeeld een ui tegenkomen draait, snijdt deze niet meer.

Was eerst alleen bij de kleine kom en zijn toen de grote meer gaan gebruiken en die hield er ook mee op.

Helaas toen pas contact opgenomen met helpdesk bleek garantie net verlopen. Zucht 1 maand te laat..

Kreeg nog wel kortingsbon van 20%, maar had eigenlijk gehoopt op een goed product.

Collega had dezelfde mixer en vertoonde dezelfde euvels...

Anja 08-11-2016

complete set

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik heb deze set net binnen en direct mijn noten gemalen voor in mijn ontbijt. Ik was meer herrie gewend van mijn vorige staafmixer, maar was verrast door het lage volume. Heerlijk ook om met de hand de snelheid te kunnen regelen. Ik ben er nu al helemaal blij mee.

wel raar dat je de deksels van de mixbekers niet mag reinigen onder water. Dat lijkt mij wel wenselijk om het schoon te houden.

Pluspunten

• compleet
  • laag volume
  • krachtig

Minpunten

• mag niet reinigen onder de kraan?

cathy 07-01-2016

dit product is goed

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

blij met de aanschaf van de philips staafmixer HR 1673\90 ben ik nu teleurgesteld dat na een jaar het koppelstuk van grote kom defect raakte. bij navraag kan ik een nieuw koppelstuk bestellen maar helaas bijna net zo duur als een nieuwe. gewoon pech dus. verder bevalt hij prima

anneke123 20-11-2015

Ligt fijn in de hand. Optie voor snelheidsstand. Goed formaat, bakje en fijn dat je verschillende opzet stukjes kan gebruiken. Daarnaast goede prijs kwaliteit verhouding, zeker met de cashback actie.

P Nijhof 08-11-2015

De hand blender werkt uitstekend en boven verwachting en is bovendien erg handig in gebruik en goed schoon te maken. kortom een aanrader voor iedereen!

Loepiepoepiewoepie696 04-04-2019

2 weken in gebruik, en het mesje onderaan zit al los!!!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik vond de staafmixer er heel mooi en krachtig uitzien, maar ik had mijn twijfels bij het zogenaamde Titanium-mesje. Ik vond het er goedkoop-uitzien.

Ik heb reeds twee Philips staafmixers gehad, en ze gingen keer op keer stuk door een loszittend mesje.

Nu heb ik de mixer 2 weken in gebruik, en ja juist...het mesje zit al los.

Zelfs het redelijk hoge bedrag dat ik eraan betaald heb blijkt nog onvoldoende.

Ik heb dus besloten om een ander merk te kopen en er 2 keer meer voor te betalen.

Ik ben het kotsbeu om elke twee jaar een nieuwe staafmixer te moeten kopen.

Voor mij helaas geen Philips meer.

Ik mis de Philips-producten van vroeger.

Ik heb de indruk dat Philips geen A-producten meer verkoopt.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Maartje 04-03-2019

Power blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aankoop en ben meteen aan de slag gegaan in de keuken, een heerlijk hunmus gemaakt die binnen een mum van tijd in de XL accessory fijn geblend was. Het is een super simple en efficient product waar ik nog jaren veel plezier van ga hebben!

Pluspunten

• titaniumcoating van messen
  • hard ingredienten worden snel fijn
  • makkelijke bediening
  • vermogen

Gemma57 25-01-2019

voor bijna alles te gebruike

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

je kunt er vrijwel alles mee malen, alleen ontbijtzaden, zoals lijnzaad, chiazaad etc. dat gaat niet goed.

Janssen 04-01-2019

Een onmisbaar apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Zeer gebruiksvriendelijk en een prima staafmixer. De hakmolens die bijgeleverd zijn zijn zeer handig. De snelheid is traploos in te stellen, is even wennen maar werkt prima.

Kruidje 15-08-2018

Dit is een heel goed product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik vind het product zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk en je kunt er alles mee malen. is heel krachtig.

Susie08 22-02-2018

Goed en degelijk product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Ik ben wel tevreden over dit product, maar niet over Philips zelf.
Heb 31 januari een mail gestuurd met een vraag over dit product, heb van Philips bevestiging gekregen dat ze de mail ontvangen hebben en hier spoedig op terug zullen komen. Wat is spoedig? Tot op heden verder niets vernomen.

Jasper 19-12-2016

Degelijk!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Staafmixer voelt erg degelijk aan. Traploze snelheidsregeling ideaal en comfortabele grip.
Handige accessoires meegeleverd.
I.c.m. cash back gekocht. Zodoende nog interessanter!

Pluspunten

• Traploze snelheidsregeling
  • Degelijk
  • Comfortabel

E. Deen 27-11-2016

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Krachtige staafmixer, pureert snel; ligt goed in de hand. Stevige grip. Hakmolens hakken snel en gemakkelijk noten, kaas en kruiden.

Veen 26-11-2016

Staafmixer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Veelzijdig, geluidsarm en functioneel en leuk design. Diverse accessories geven veel waar vor je geld.

Pluspunten

• Veel accessories
  • Geluidsarm

Jur 22-11-2016

mooi

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Het product is van goede kwaliteit, mooi design, niet te zwaar en werkt prima! ik vind het zelf iets te prijzig (met cashback actie nog wel te doen)

Minpunten

• iets te prijzig

Jaap Timmer 20-11-2016

Mijn vrouw is lyrisch!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1673

Supermachine met een geweldige power die alles in elkaar hakt! Als je veel bakt en kookt is het een absolute aanrader.

Top Philips!

Pluspunten

• power
  • veel accessoires