Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 615 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Nianne 10-06-2016

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Nu een paar dagen telefoon in mijn bezit, erg tevreden. Mooi toestel, makkelijk in gebruik en te bedienen.

Julian 10-06-2016

prima telefoon!

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Zeer goeie degelijke telefoon! Had voorheen altijd HTC maar die zijn achter gebleven, waar samsung grote sprongen heeft gemaakt. Ben zeer tevreden!

JB 10-06-2016

Perfect Phone!

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Great Phone! with the water proof could enjoy and take great pictures close to the pool with out any concerns! Plus the camera has a very good performance for a mobile phone

samsung s7 10-06-2016

samsung s7

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

de S7 is mooi gebruik vriendelijk telefoon mooi in vormgeving het geheugen is ook voldoende maar mooi dat het uitbreidbaar met extra geheugen kaart het gewicht is ook mooi en je kan er uiterraard hele mooie foto's mee maken al met al een mooi toestel met heel veel mogelijk heden.

Cornelissen 10-06-2016

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

snel en mooie telefoon, erg handig in gebruik. Veel handige functies. Genoeg geheugen. Ook met micro sd te vergroten.

cynthiavveen 10-06-2016

Super fijne telefoon

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Het is een zeer snel werkende telefoon. Heeft vingerafdruk scanner, waardoor je makkelijk in kan loggen op je telefoon en bijvoorbeeld internet bankieren. Veel geheugen. Maakt mooie foto's (ook bij weinig licht). Ligt goed in de hand. Is zeer snel met downloaden. Naar eigen instellingen aan te passen. Kortom super!

Ik 10-06-2016

Super toestel

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Zeer tevreden over de Galaxy S7. Super geluid en beeld.
Makkelijk in gebruik, ben fan van Samsung heb al meerdere toestellen gehad. Mijn laatste was de S5 Neo, deze S7 vind ik toch iets prettiger in gebruik.

Joop 08-06-2016

Alle vlakken sterk

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

de telefoon is voor mij echt helemaal geweldig met waterdichtheid en ander functies die makkelijk in gebruik zijn te nemen

Marian 08-06-2016

Samsung Galaxy S7

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Zeer tevreden over deze telefoon. Gebruiksvriendelijk zoals alle android toestellen. Ik blijf fan van samsung!

Ton van Erp 08-06-2016

Geweldige foto's en video's!

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Sinds 2 weken in het bezit van de S7 ter vervanging van mijn S4. Vonden wij de S5 van mijn vrouw al een hele verbetering t.o.v. de S4, de S7 maakt helemaal fantastische foto's en video's. Van vertraging tussen afdrukken en opnemen is vrijwel geen sprake meer, de foto's zijn haarscherp en hebben veel minder last van tegenlicht. Dankzij de extra geheugenkaart kun je eindeloos doorgaan met opnemen. Verder heeft het toestel alles wat je van smartphone in het topsegment mag verwachten.

Peerke1973 08-06-2016

Tot nu toe zeer tevreden.

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Nu bijna 2 weken deze telefoon en nog geen spijt van.
Had eerst een S4 maar die had de nodige problemen na een Android update. Deze geen problemen mee. Batterij doet het veel langer. Na een dag met regelmatig bellen en activiteiten waarbij het scherm aan staat nog zo'n 40% stroom over. Wel zo veel mogelijk alle app's die ik niet gebruik verwijderd of uitgeschakeld.
Camera werkt snel en goed.
Omdat ik hem nog niet zo lang heb heb ik nog niet veel kunnen testen.
Misschien later meer.

murata 06-06-2016

premium toestel

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

een weekje in gebruik, android is hetzelfde als voorheen met hun touchwiz schil, doet wat het moet doen, als het me niet bevalt installeer ik iets anders

toestel voelt degelijk aan, of het echt degelijk is moet blijken.
gleufje voor simkart + microsd hebben ze gekopierd van Iphone.

Camera: grote stap gezet vergeleken met de S5 die ik hiervoor, foto's zijn helder en mooi scherp, lees levendig.

min punt: jammer dat Samsung de optie om interne 32Gb niet te integreren met de micro SD, zodat je geen gezeur meer hebt of je dingen opslaat op SD of Interne geheugen, dit is een standaard optie van Android 6 maar Samsung heeft het uitgezet.

Albert 06-06-2016

Tevreden klant

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

ik heb nu de nieuwe Galaxy s7 gekocht. Dit is mijn 5de Samsung na de s3,s4,s5,s6edge. Ben reuze tevreden over Samsung en hoef geen ander toestel. De camera is super!!

Darryl 06-06-2016

samsung galaxy s7

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

telefoon heeft een super camera en is razend snel....weer een top product van samsung!
dikke tevreden!

petra 06-06-2016

super blij met mijn nieuwe samsung galaxy s7

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Ik ben van apple over gegaan op de samsung galaxy s7. Ik vondt het een lastige keus omdat ik apple gewend was. Ik koos oa voor deze samsung ivm het geheugen en uitbreidbaar geheugen. een groot voordeel ten opzicthte van een iphone. ik ben enorm verast door de vormgeving, het mooie scherm en de geweldige kwaliteit van de camera. tot nu toe enorm blij en tevreden.

Roy 06-06-2016

samsung S7 is een genot

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

vergeet de oude en andere gsm's en schaf deze aan.
GSMWEB.NL
Top gebruiksgemak
makkelijk te installeren en ideaal als je al een smart Samsung had.

Anelovic 06-06-2016

Goed product

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Het product is zeker een goed product, heb geen spijt van mijn aankoop. Geluid is zeker goed, en software ook!Ben verbaasd hoe goed de camera eigenlijk is in het donker

Linda 05-06-2016

Werkt perfect!!!

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Na een paar weken gebruik te maken van de telefoon kan ik alleen maar zeggen dat ik altijd al fan van Samsung was, maar dit is de beste ooit van ze!

jack 05-06-2016

samsung S7

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

prima toestel met goede en duidelijke vormgeving
maar ik moet het nog leren kennen, maar in de traditie van S5 zal het prima zijn

Sander K 04-06-2016

Smartphone met camera van topkwaliteit

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Zonder twijfel de beste camera aan boord van een smartphone. Hiervoor een tijd Sony gehad (laatste Sony Xperia Z5) maar deze vallen in het niet bij de kwaliteit van de SG7. Dit blijkt vooral in vergelijking met gebruik van flits / minder licht foto's.

Eilko 04-06-2016

blij met nieuw S7

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Mooie telefoon recht toe recht aan. direct opstarten en mooi hoesje erbij. Helemaal weer klaar voor de komende 2 jaar!

Erik 04-06-2016

De S7, de nieuwe maatstaaf.

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

De S7, wat een toestel, in combinatie met mijn KPN abonnement deze S7 genomen. Het toestel is zéér vlot en voelt erg goed aan. Het toestel ligt gigantisch fijn in de hand en het scherm is watertandend mooi! De kleuren zijn gaaf, niet te overdreven, de accu duur is bovengemiddeld. De telefoon is top afgewerkt en is ook nog eens waterdicht!

Samsung Galaxy S7 04-06-2016

Samsung Galaxy S7

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Zeer mooie en snelle smartphone. Zowel beeldscherm als camera echt uitstekend en ook de snelheid van het toestel is super!

DStruis 03-06-2016

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

Na jarenlang een Iphone gebruiker te zijn toch de stap eens gewaagd te zetten en kan nu al zeggen dat ik niet meer terug wil. De prijs is goed en aan de functies mag het niet ontbreken, die vergelijking is snel gemaakt (automatisch unlocken op locatie, draadloos opladen, superieure foto's en ook sneller/meer opties).

Albaraa 03-06-2016

comfortabele inrichting en de camera is zo cool

Geschreven voor: KPN Samsung Galaxy S7

de camera reslotion is zo goed, het is zo geweldig de snelheid van het apparaat is zo goed en de telefoon is zo makkelijk te gebruiken en zijn zo comfortabel met de handen en de geluidskwaliteit is zo groot ook zijn een waterdichte dat is heel geweldig apparaat en dank u voor dit apparaat Samsung