Samsung Galaxy S7 Roze goud / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 610 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Marjolein 11-06-2016

Heerlijke telefoon!

Hele fijne telefoon, ben van een s3 mini naar de s7 gegaan dus alles is al gauw beter :)

Het in gebruik nemen was zo gebeurd, alle apps van mijn oude telefoon waren direct geïnstalleerd op de s7 nadat ik mn playstore account had gekoppeld. Dit scheelde enorm veel tijd!

Het scherm ontgrendelen met de vingerafdruk werkt prima, ik raad je aan om gewoon meerdere vingerafdrukken op meerdere manieren toe te voegen(telefoon vasthoudend/telefoon liggend)zodat je er nooit naast zit!

De camera is echt super maakt mooie foto's, low light foto's zijn erg mooi en scherp ook bij inzoomen. De selfie camera is ook top, maakt scherpe foto's.

Kortom een hele fijne telefoon, met een mooi scherp en helder beeld.

Patricia 20-06-2016

fijne telefoon!

Heb de telefoon nu een week en hij ligt goed in de hand, is makkelijk te gebruiken en heeft vele opties, waardoor ik wel veel moet zoeken om de goede instelling te vinden. Ik had hiervoor een windowsphone en helaas is er geen mogelijkheid om je data/contactpersonen over te zetten met het bijgeleverde snoertje naar deze android telefoon: het minpuntje. Verder mooie foto's, maar af en toe neemt hij er 100; ik moet nog uitzoeken hoe ik deze functie uitzet. Hij is snel bij het switchen tussen apps en een fijn formaat (bij het lezen van je emails bijv of kijken naar een serie op netflix).

Eef Janse 09-11-2016

prettig in de hand, moet niet groter worden

Goed werkend met zeer helder scherm. Helaas werkt het overdragen van gegevens van de S-4 naar de S-7 niet foutloos en wijzigt Samsung stiekem een paar apps die daardoor slechter bruikbaar worden. Bij sommige apps worden de instellingen niet meegenomen...Ik probeer al 10 dagen mijn e-mail weer werkend te krijgen....

Gert 26-12-2016

Prachtig scherm

Tot nu toe ben ik heel erg tevreden over mijn nieuwe Samsung Galaxy S7, hij lijkt vrij veel op zijn voorganger de S6 die ik hiervoor in bezit had. Maar hij heeft toch wel wat verbeterpunten in het design zelf vind ik. De afgeronde zijkanten van de achterkant vind ik vooral erg mooi. Maar buiten zijn design is deze telefoon gewoon een geweldig apparaat. Doet gewoon alles wat je er van verwacht en dat ook nog eens op een razend tempo. De vingerafdrukscanner lijkt ook nog een verbetering te hebben gehad ten opzichte van zijn voorganger want deze reageert erg snel en goed. Heb hem nog niet lang genoeg in bezit om goed te kunnen oordelen over de accuduur maar voor nu ziet het er goed uit. Gewoon een standaard wat je kunt verwachten van een smartphone deze dagen. Dus niks speciaals maar houd de dag makkelijk vol.

Buiten dit alles ben ik vooral te spreken over het prachtige beeldscherm wat deze telefoon heeft, het ziet er gewoon prachtig uit. En de camera lijkt het ook erg goed te doen. Wat je ook wel kan verwachten van een Samsung top model zoals gewoonlijk.

Pluspunten

• Prachtig Scherm
  • Goede vingerafdrukscanner
  • Camera
  • Bijgeleverde accesoires

Minpunten

• Snel vlekkerig (Silver Titanium)

Lemoi 06-05-2017

Kleiner als de S5 en daardoor beter in de hand

Nog maar kort in bezit en prima telefoon. Tot nu toe werkt alles prima en wat sneller als op de S5 en S6. Foto's zijn ook mooier.

Pluspunten

• foto's
  • snelheid

Minpunten

• zonder hoesje lastig vasthouden met telefoneren

jos 18-10-2016

Mooi scherm

Ik heb simpelweg opgezocht wat momenteel de beste telefoon was en heb me laten verassen. De reviews hadden gelijk: het toestel mag er inderdaad zeker wezen! Een van de mooiste schermen die ik tot nu toe gezien heb, zo niet de mooiste. Erg mooi uiterlijk; ik was hier in het verleden niet echt een fan van bij Samsung, het oogde wat goedkoop, maar dit is prachtig! Ook de camera doet keurig zijn ding. In vergelijking met mijn vorige telefoon, Xperia Z1 compact, maakt deze een stuk betere foto's. Zo zie je maar weer, dat megapixels zeker niet alles zeggen (20 vs 12).

De vingerafdrukscanner werkt erg goed: dit is voor het eerst dat ik mijn telefoon daadwerkelijk vergrendel, ook niet onhandig.

Moet ik het nog benoemen? De telefoon is zoals verwacht abnormaal snel. En met de in totaal 160 gb geheugen die je krijgt, hoef je je zeker geen zorgen te maken.

Ben alleen persoonlijk niet zo'n fan van hoe Samsung zijn instellingen-gebeuren weergeeft, het blijft toch Samsung daarin.

Toch zeker een geweldige stap vooruit t.o.v. hoe Samsung zijn eerdere toestellen (goedkoop, maar magere bouwkwaliteit en crappy interface) maakte.

Ik vertrouw Samsungs degelijkheid alleen nog steeds niet 100%, dus heb er wel een hoesje omheen geslingerd.

Al met al zeker zijn geld waard!

Pluspunten

• mooi, scherp scherm
  • goed werkende vingerafdrukscanner
  • camera
  • Speaker geeft mooi, hard geluid

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ingmar 21-08-2016

Beste toestel ooit!!

De behuizing voelt solide aan. De camera werkt perfect ook met wat minder licht. Tevens werkt de vingerafdruk scanner nu wel goed.

Top apparaat.

Pluspunten

• Camera
  • Behuizing
  • vingerafdruk beveiliging

Minpunten

• fragieler.

StrangeWill 03-05-2017

prima formaat en MicroSD slot

het toestel heeft een mooi design prima formaat van toestel waardoor hij lekker in de had ligt. de S-healt app is prettig zodat je bij kan houden of je wel genoeg beweegt. geheugen uitbreiding via sd kaart is zeker handig zodat je nooit opslag te kort komt. want ik ook zeer prettig vind is dat hij ant+ ondersteund zodat ik hem aan mij sport accessoires kan koppelen. ik kijk er naar uit hoe hij gaat samenwerken met de samsung gear S3 gaat samenwerken die ik van plan ben om aan te schaffen. het enige wat ik tot nu toe mis op het toestel is een kleine schuifregelaar aan de zijkant waarmee ik het geluid kan regelen tussen normaal, trillen en stil. maar al met al een prima toestel.

Pluspunten

• ant+
  • SD kaart slot
  • formaat
  • S-health

Anisa 29-04-2017

Blij met mijn aankoop

Fijne telefoon. Moet er nog wel aan wennen maar bevalt tot nu toe goed. Het design is mooi en het toestel Is aan te passen naar je eigen smaken.

Pluspunten

• veel functies

Minpunten

• standaard apps die je niet kunt verwijderen
  • Samsung weet veel van mij

Thyzer 26-12-2016

Heerlijke telefoon

Ik heb deze telefoon nu een kleine week en ben er zeer over te spreken. Het toestel beschikt over QHD super AMOLED scherm wat met zijn 5.1" resulteert in een absurde pixel dichtheid en de mooiste zwartwaarden die ik ooit op een telefoon heb gezien.
Het toestel heeft een prachtige camera die lekker vlot werkt en eigenlijk onder alle omstandigheden een goede foto maakt.
De batterij is ook meer dan prima. Bij intensief gebruik gaat hij wel nog sneller leeg dan ik graag zou zien, maar aangezien het toestel snelladen ondersteunt, heb je binnen een mum van tijd weer genoeg energie om de rest van de dag door te komen.
Verder lees ik veel kritiek over de TouchWiz skin die Samsung gebruikt over standaard Android, maar persoonlijk stoor ik mij hier niet aan. Veel mensen vinden het traag werken, maar ik merk daar (tot nu toe) nog niets van.
Het vinkt eigenlijk alle boxjes aan met wat ik van een smartphone verwacht, dus ik kan hem zeker anderen aanbevelen. T/m eind December is hij ook nog eens voor een prikkie op te pikken bij T-Mobile, dus mocht je geïnteresseerd zijn, wees er snel bij!

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Mooie, vlotte camera
  • Water en stof bestendig

Minpunten

• Had meer van de batterij verwacht

Christiaan 12-10-2016

supersnel

deze telefoon ligt lekker in de hand
heeft en super snelle Camara
je kan er super snel mee werken
en hij laad heel snel op wat wel heel lekker is :)

Pluspunten

• camara
  • het vasthouden
  • snelle telefoon

Jessica 15-08-2016

Heldere kleuren, goed geluid, mooie foto's

Ik ben sowieso wel een samsung fan, alleen wat er zeker wel verbeterd mag worden is de batterij duur die mag wat mij betreft wel wat langer, en de hitte van het toestel mag zeker ook wel wat meegedaan worden, want soms word ie zo heet dat het onzeker maakt! De microfoon zit op een ongelukkige plaats, daardoor ga je al snel met je vinger erop waardoor er geen geluid door komt! Voor de rest ben ik zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelheid van het toestel
  • Kleuren van het scherm
  • Foto toestel

Minpunten

• Hitte van de batterij
  • Microf op verk plaats

Gijs 17-05-2016

Samsung galaxy s7 review

Ik heb die telefoon nu al een paar dagen. De telefoon is echt een koploper op andere telefoons doormiddel van nieuwe specificaties. De telefoon heeft een prachrig design en het ligt lekker in de hand. Het heeft een fijne besturingssysteem.

Jeroen 07-08-2017

Alles is goed !

Het toestel werkt boven verwachting goed, Tot dusverre geen problemen gehad. Ik had veel review gelezen, en dit was het enig toestel waarbij niet stond: "prima toestel, alleen jammer dat..." Er is geen "jammer dat.." camera: geweldig, geheugen: voldoende, (heb nog een SD kaart erbij, had ik al van een vorige telefoon), scherm: ook geweldig. En fijne ondersteuning via service dienst (chatfunctie via Messenger).

Ik had hiervoor een HTC Desire 510, veel te weinig geheugen, vandaar die SD kaart, maar de telefoon zag de SD kaart op een gegeven moment niet meer. Heb toen hele slechte service van HTC gehad, ze willen je gewoon niet als klant ! Is nooit meer in orde gekomen. De Samsung S7 is een verademing. Ik beveel um idereen aan !

Pluspunten

• camera
  • geheugen
  • scherm

Minpunten

• niks

elkaddouri 22-07-2017

Beeldschone camera

Dit product is perfect, niet te groot niet te klein een hele goeie accu en top camera, een super mooie amoled display en de beste software ooit.

Pluspunten

• Super snel opladen
  • Lange accuduur

s..... 03-07-2017

s7 beste telefoon met nadelen

Het had net beter gekund , minder heet , ongebogen scherm voor screen protector , geen glas achterkant en wat betere batterij. Hiermee merk je meteen wat ik minder vind of waarmee ik bezig ben met de s7 . De audio jack zit onder wat ik persoonlijk on -makkelijk vind i.c.m. met gebruik. warmte ontstaat snel bij apps als marktplaats ebay aliexpress youtube dus met graphics en internet snel 40+ cpu. Task manager niet vloeiend meer helaas. Het blijkt dat 60 graden dragelijk is voor de telefoon maar niet batterij die meer lijdt. Snelladen maakt het voor de batterij weer goed, de camera, waterbestendig, sd slot, het scherm en performance zijn zeer goed nu.
De s9 kan ''perfect'' worden omdat de s7 en s8 al erg dichtbij zijn samsung het beste totale pakket biedt.

Pluspunten

• scherm
  • cpu gpu = snelheid
  • snelladen
  • beste camera en stabilisatie
  • waterbestendig

Minpunten

• stock apps
  • achterkant glas
  • gladde telefoon
  • audio jack plaats
  • gebogen rand screen protector faal

Marcel75 29-06-2017

Mijn advies is om deze telefoon niet te kopen

Mooie telefoon met goede camera... echter een keer laten vallen en hele achterkant met camera kapot. En niet meer waterdicht.. veel geld kwijt voor een slechte kwaliteit mobiel.. mijn advies is om deze telefoon niet te kopen... te breekbaar voor de dure prijs.. toetsenbord werk ook al erg slecht..

Pluspunten

Minpunten

• Veel
  • Veel

Celke 02-05-2017

prachtig scherm, perfect uitwisselen gegevens oude mobiel

Prachtig scherm. Mooi toestel. Vooral handig is Switch waarmee je via het meegeleverde kabeltje alle gegevens (bestanden, apps, foto's video's, etc.) eenvoudig van je oude (Samsung) op je nieuwe toestel zet. Dat scheelt veel gedoe! Cijfer nog maar een 8 omdat het te vroeg is om gebruik te beoordelen.

Pluspunten

• prachtig scherm
  • overzetten gegevens

yvonne 29-04-2017

groot scherm/mooie vormgeving

makkelijk in gebruik. groot scherm. uitbreidbaar geheugen. veel mogelijkheden. goede foto's. mooi uiterlijk

JvS 29-04-2017

Goed toestel

Slank en handelbaar toestel wat meer dan genoeg mogelijkheden heeft, Kwaliteit van foto's erg goed met name de foto's gemaakt met weinig licht. Voor andere nog te ontdekken punten heb ik het toestel te kort in bezit. Heb de pink gold kleur.

Pluspunten

• formaat
  • foto/film kwaliteit
  • kleur

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken