Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 615 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Rene Schakel 14-09-2018

Erg snel in het gebruik. Lange levensduur batterij

Na jaren een Samsung J3 te hebben gehad eindelijk een Samsung S7 gekocht. Wat een verschil. Internet vliegt door de bladzijden heen. Apps reageren op moment van aanklikken. Batterij houdt het lekker lang uit en is daarna weer heel snel opgeladen. Klasse toestel.

Koen 05-03-2018

snelle processor en goede camera

De samsung galaxy S7 is een prettig toestel, met handige features. het toestel is snel heeft een prachtig scherm en is bovendien waterdicht. ook een externe geheugenkaart plaatsen is mogelijk. De camera is beter dan een gemiddelde compactcamera!

Pluspunten

• Snel
  • waterdicht
  • extern geheugen mogelijk
  • zeer goede camera

Minpunten

• toestel is wat dik ivm de s6

jasper39 29-01-2018

Bijzonder fraai en goed werkende smartphone

Ik heb de telefoon al een jaar en ben nog steeds er blij met mijn aankoop. De camera is steengoed en dat betekend dat de spiegelreflex voortaan thuis blijft. Bij slecht licht komen er nog steeds perfecte foto's uit. De performance is geweldig, je wacht nooit voor iets opgestart is, alles gaat even vlot. Het super amoled scherm heeft prachtige kleuren, als hem naast ander grote merken legt dan scheelt het een dag en een nacht. Bij Samsung zijn de kleuren zeer fraai.

Pluspunten

• Super camera ook bij slecht licht
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Batterij gaat lang mee en laadt heel snel op

asje 05-01-2018

Een hele fijne telefoon!

Sinds vorige week in het bezit van deze mooie telefoon. Toch niet gekozen voor de S8, omdat ik minstens net zulke positieve berichten hoorde over de S7 en omdat de S7 nog wel gewoon knopjes heeft, zoals de 'terug knop' : deze zit bij de S8 op het scherm , evenals bij de iPhone, en dat vind ik nu juist zoiets fijns van Samsung.
In elk geval heb ik geen spijt van mijn keuze! Ik ben er heel blij mee. Het toestel ziet er mooi uit en werkt snel. Ligt lekker in de hand. Maakt mooie foto's. Ik heb er niets negatiefs over te zeggen tot nu toe.

Pluspunten

• snel
  • mooi uiterlijk
  • maakt mooie foto's

MARCO32 30-12-2017

SAMSUNG S7 HELAAS WEER WARMTE PROBLEMEN

NA 1 minuut filmen op full hD (1080p) of 4K/ UHD (2160p) is de telefoon oververhit en 5 minuten niet meer te gebruiken. Telefoon retour gestuurd en volgende exemplaar had er ook last van. Er schijnt weer een slechte batch in omloop te zijn.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• OVERVERHITTING

Jeroen 07-08-2017

Alles is goed !

Het toestel werkt boven verwachting goed, Tot dusverre geen problemen gehad. Ik had veel review gelezen, en dit was het enig toestel waarbij niet stond: "prima toestel, alleen jammer dat..." Er is geen "jammer dat.." camera: geweldig, geheugen: voldoende, (heb nog een SD kaart erbij, had ik al van een vorige telefoon), scherm: ook geweldig. En fijne ondersteuning via service dienst (chatfunctie via Messenger).

Ik had hiervoor een HTC Desire 510, veel te weinig geheugen, vandaar die SD kaart, maar de telefoon zag de SD kaart op een gegeven moment niet meer. Heb toen hele slechte service van HTC gehad, ze willen je gewoon niet als klant ! Is nooit meer in orde gekomen. De Samsung S7 is een verademing. Ik beveel um idereen aan !

Pluspunten

• camera
  • geheugen
  • scherm

Minpunten

• niks

elkaddouri 22-07-2017

Beeldschone camera

Dit product is perfect, niet te groot niet te klein een hele goeie accu en top camera, een super mooie amoled display en de beste software ooit.

Pluspunten

• Super snel opladen
  • Lange accuduur

s..... 03-07-2017

s7 beste telefoon met nadelen

Het had net beter gekund , minder heet , ongebogen scherm voor screen protector , geen glas achterkant en wat betere batterij. Hiermee merk je meteen wat ik minder vind of waarmee ik bezig ben met de s7 . De audio jack zit onder wat ik persoonlijk on -makkelijk vind i.c.m. met gebruik. warmte ontstaat snel bij apps als marktplaats ebay aliexpress youtube dus met graphics en internet snel 40+ cpu. Task manager niet vloeiend meer helaas. Het blijkt dat 60 graden dragelijk is voor de telefoon maar niet batterij die meer lijdt. Snelladen maakt het voor de batterij weer goed, de camera, waterbestendig, sd slot, het scherm en performance zijn zeer goed nu.
De s9 kan ''perfect'' worden omdat de s7 en s8 al erg dichtbij zijn samsung het beste totale pakket biedt.

Pluspunten

• scherm
  • cpu gpu = snelheid
  • snelladen
  • beste camera en stabilisatie
  • waterbestendig

Minpunten

• stock apps
  • achterkant glas
  • gladde telefoon
  • audio jack plaats
  • gebogen rand screen protector faal

Marcel75 29-06-2017

Mijn advies is om deze telefoon niet te kopen

Mooie telefoon met goede camera... echter een keer laten vallen en hele achterkant met camera kapot. En niet meer waterdicht.. veel geld kwijt voor een slechte kwaliteit mobiel.. mijn advies is om deze telefoon niet te kopen... te breekbaar voor de dure prijs.. toetsenbord werk ook al erg slecht..

Pluspunten

Minpunten

• Veel
  • Veel

Lemoi 06-05-2017

Kleiner als de S5 en daardoor beter in de hand

Nog maar kort in bezit en prima telefoon. Tot nu toe werkt alles prima en wat sneller als op de S5 en S6. Foto's zijn ook mooier.

Pluspunten

• foto's
  • snelheid

Minpunten

• zonder hoesje lastig vasthouden met telefoneren

StrangeWill 03-05-2017

prima formaat en MicroSD slot

het toestel heeft een mooi design prima formaat van toestel waardoor hij lekker in de had ligt. de S-healt app is prettig zodat je bij kan houden of je wel genoeg beweegt. geheugen uitbreiding via sd kaart is zeker handig zodat je nooit opslag te kort komt. want ik ook zeer prettig vind is dat hij ant+ ondersteund zodat ik hem aan mij sport accessoires kan koppelen. ik kijk er naar uit hoe hij gaat samenwerken met de samsung gear S3 gaat samenwerken die ik van plan ben om aan te schaffen. het enige wat ik tot nu toe mis op het toestel is een kleine schuifregelaar aan de zijkant waarmee ik het geluid kan regelen tussen normaal, trillen en stil. maar al met al een prima toestel.

Pluspunten

• ant+
  • SD kaart slot
  • formaat
  • S-health

Celke 02-05-2017

prachtig scherm, perfect uitwisselen gegevens oude mobiel

Prachtig scherm. Mooi toestel. Vooral handig is Switch waarmee je via het meegeleverde kabeltje alle gegevens (bestanden, apps, foto's video's, etc.) eenvoudig van je oude (Samsung) op je nieuwe toestel zet. Dat scheelt veel gedoe! Cijfer nog maar een 8 omdat het te vroeg is om gebruik te beoordelen.

Pluspunten

• prachtig scherm
  • overzetten gegevens

Anisa 29-04-2017

Blij met mijn aankoop

Fijne telefoon. Moet er nog wel aan wennen maar bevalt tot nu toe goed. Het design is mooi en het toestel Is aan te passen naar je eigen smaken.

Pluspunten

• veel functies

Minpunten

• standaard apps die je niet kunt verwijderen
  • Samsung weet veel van mij

yvonne 29-04-2017

groot scherm/mooie vormgeving

makkelijk in gebruik. groot scherm. uitbreidbaar geheugen. veel mogelijkheden. goede foto's. mooi uiterlijk

JvS 29-04-2017

Goed toestel

Slank en handelbaar toestel wat meer dan genoeg mogelijkheden heeft, Kwaliteit van foto's erg goed met name de foto's gemaakt met weinig licht. Voor andere nog te ontdekken punten heb ik het toestel te kort in bezit. Heb de pink gold kleur.

Pluspunten

• formaat
  • foto/film kwaliteit
  • kleur

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

sabrina 28-04-2017

Mooie gave telefoon

heel mooi telefoontje met haarscherp camerabeeld fijne besturing zoals altijd!
duidelijk en helder beeld mooie app indeling.

al sinds 8 jaar Samsung bezitter nooit klachten gehad!

Pluspunten

• scherp camerabeeld
  • duidelijk
  • licht

Marianne 27-04-2017

Fantastische camera en lange accuduur

Ik vind het een heel fijn telefoontje. Werkt prettig, snel en gemakkelijk. Camera heeft zeer goede kwaliteit en is makkelijk te besturen. Hij is zeer snel weer tot 100% opgeladen en de batterij gaat lang mee.

. 25-04-2017

goede kwaliteit

erg mooi en goed toestel, eerst alles goed uitgezocht en alles aangemaakt wat nodig was, nergens problemen mee.
wel jammer dat je de muziek app eerst moet downloaden en niet dat die er al standaard op staat. wel is het gratis downloaden van de app,
verder nog geen minpunten ontdekt en zeer tevreden, zeker geen spijt!

Anoniem 24-04-2017

Snel en overzichtelijk

De telefoon is snel, hij is makkelijk te gebruiken en ik kan er scherpe foto's mee maken. De batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Formaat
  • Camera
  • Snel

Minpunten

• speaker

Niels 24-04-2017

Fantastische telefoon

Perfecte telefoon, alles werkt. Zeer snel. De vingerafdrukscanner en hartslagmeter zijn een zeer fijne toevoeging. Het enige nadel is dat de achterkant van glas is en dus wat door je hand kan glijden. Dit is makkelijk op te lossen met een mooi hoesje.

Pluspunten

• Snel
  • Biometrische scanners
  • Mooi scherm
  • oled
  • reactief

Minpunten

• Gladde achterkant

Laurens 24-04-2017

Grandioos Toestel

Hiervoor eigenaar van een S5 en nu weer eens tijd voor wat nieuws.
Gekozen voor de S7; wat een upgrade. Perfect toestel. Super tevreden.

E.T. 24-04-2017

Fijne mobiel met goede batterij

De samsung galaxy s 7 is een erg mooie telefoon met veel mogelijkheden. De batterij gaat erg lang mee, en er is veel geheugen. Tot nu toe heb ik geen minpunten gevonden!

Pluspunten

• Goede batterij

Minpunten

• Nog niks gevonden

Willempie 24-04-2017

Supertelefoon!

Telefonisch besteld bij Tele2 met 75 euro cashback. Supergoeie deal voor een supertelefoon! Lekker snel, helder en scherp beeld en mooi afgewerkt. Werkt ook fijn i.c.m. Netflix en mijn Samsung 4k-tv. Aanrader!

Pluspunten

• helder en scherp beeld
  • supersnel

Minpunten

• geen

Mugje 24-04-2017

Altijd goed

S7 uitgekozen, aangezien de S5 welke ik hiervoor had ook goed beviel.
Mooi design en gebruikersvriendelijk.
Wederom zeer tevreden met Samsung.
Voordeel is dat we ook een Samsung TV hebben waardoor je kan screenmirorren.

Joop van der Heiden 23-04-2017

Prima Top Product

prima Top Product Heel goed Gebruiksvriendelijk Beveel dit product zeer aan ! alles heel duidelijk Een toverdoos en nog veel meer