Samsung Galaxy S6 edge goud / 32 GB

Samsung Galaxy J3 (2017) goud / 16 GB / (dualsim)

Samsung Galaxy J3 (2017) goud / 16 GB / (dualsim)
7,8 (4)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 958 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Sinan Taylan 26-05-2015
  • Product maand in bezit

De Samsung Galaxy S6 Edge 32GB is een geweldig toestel, de speaker is van goede kwaliteit maar jammer dat er maar een speaker is. Wel is de geluidskwaliteit met oordoppen in extreem goed. Het is een erg fijne toestel met talloze opties en mogelijkheden, oplichten van het scherm als het toestel met het scherm op tafel ligt is een leuke feature en handig als je de telefoon in het donker zoekt. Wel is het soms minder als het scherm gebogen is, hierdoor komt het wel is voor dat je palm iets aanvinkt terwijl dat niet de bedoeling was en je alleen het toestel vasthoudt. Wel is de S6 Edge van extreem goede kwaliteit gemaakt en elke keer als ik mijn telefoon tevoorschijn haal vragen mijn vrienden gelijk of ze de S6 edge mogen bekijken. De S6 edge heeft dus een Wow Factor, ik heb het toestel een mand in bezit en kan dusver geen problemen vinden.

Beastie19700 26-05-2015

Great phone, very attractive. Have found no issues with battery life with mine lasting 2 days with medium use. Operating system is a great improvement and the touch is very responsive.
Overall the build quality is excellent

tm123 26-05-2015

Matige geluidskwaliteit, maar voor de rest een uitstekende telefoon! Alle apps werken snel en soepel, de camera maakt goede foto's. De software maakt alleen nog geen optimaal gebruik van de mogelijkheden die het gebogen scherm biedt.

Johan 60 26-05-2015

Mooi gestroomlijnd,schitterend toestel.
Ligt lekker in de hand, prima gebruik, zeer helder scherm.Lang gebruik van de accu.

PietDL 26-05-2015

Ik was verkocht toen ik deze zag. Hij ligt ook lekker licht in de hand. Superscherm en goede batterij met sneloplader erbij. Snelle processor. Samsung heeft een toptoestel. De perfectie is nabij

hans donkers 24-05-2015

9,6
zeer goede telefphone zeer mooi mooi licht licht zeer goed in de hand zeer mooi beeld super mooi .en een goedebedieneng .ik geef hem een 9.

raminec 24-05-2015
  • Product maand in bezit

Het geluidskwaliteit van de telefoon is echt genieten. Het is net als een stereo, alleen dan zonder bass.
Qua gebruiksgemak is hij heel erg makkelijk, het enige wat jammer is dat je menu niet zichtbaar is aan de schuine kanten ( edge ) van het beeldscherm. Maar dit is iets kleins tegenover al het positieve van deze telefoon.
De edge is echt uniek met zijn schuin aflopende kanten, dit zorgt er ook voor dat het beeld meer naar voren komt.

Al met al is het een uitstekende telefoon. Hij heeft mijn verwachtingen overtreft.

PENSIOENTJE 24-05-2015

Geluid net echt
Mogelijkheden -ik vind er steeds meer
Gebruiksgemak eenvoudig
Vormgeving uniek
Degelijkheid-zeer snel en helder ook buiten.

NobbeHenk 23-05-2015

geweldig toestel met ontzettend veel mogelijkheden. Voor mij persoonlijk is het de snelheid van de camera, de uitstekende werking van de vingerherkenning en het prachtige scherm de hoofdredenen om deze telefoon te kopen. Is imo beter en completer dan de concurrentie.

miemke1985 23-05-2015

Geweldig toestel
Geluid Mooi
Handig in gebruik, mogelijkheden genoeg
Alleen jammer dat het toestel niet water/stofdicht is.

Devithamon 23-05-2015

9,6
Ik heb hem eigenlijk pas sinds vandaag.

Geluid heb ik nog niet echt geprobeerd maar het opstart geluid was al erg mooi. De mogelijkheden zijn zo erg veel weer dat ik helemaal men best doe. Vergeleken de oude Samsungs is het weer even wennen. Maar je leert het vanzelf. De vorm is echt super gaaf ik vind het fijn in de hand liggen. Ik ga er wel een hoesje bij bestellen want ben wel erg bang dat ik hem laat vallen. verder SUPER TOESTEL!!!

ALMK 23-05-2015

Zeer tevreden met de Samsung S6 Edge. Het uiterlijk is geweldig mooi door het mooie "edge" scherm en de smalle vorm. Geluid is prima! Zeer helder scherm met mooie kleuren. Ook de camera voldoet aan mijn eisen.In combinatie met een Samsung Clear view Cover echt een aanrader!

gonpeet 23-05-2015

Na een aantal weken eindelijk ontvangen,
Wat een mooie telefoon.
Ben er heel blij mee.
De kleur goud is ook super
Ben alleen nog niet uit welk hoesje ik zal nemen

rakesh04 22-05-2015
  • Product maand in bezit

super mooie telefoon erg prettig in gebruik.
onder vind het zelf de gemakken van de samsung s6 edge.

brettemerton 22-05-2015

Fraai toestel, alleen view cover laat beschadigingen op scherm achter. Goed geluid, mooie vormgeving, fijn bedieningsgemak

face2108 22-05-2015

7,4
naar mijn gevoel een gemis van de vervangen sdkaart. lichte telefoon, veel extras. samsungwaardig maar levering was dramatisch.

Leo Minten 22-05-2015

Snel en een super mooi uiterlijk. Heb alleen vernomen dat er door de clear cover van Samsung krassen ontstaan. Hoop het niet want ik heb hem net besteld.

Ilse_Esli 22-05-2015

9,4
Prachtig ontwerp, het toestel is wel erg glad, dus ik zou een cover aanraden. Bepaalde functies zijn komen te vervallen wat ik erg jammer vind, maar daar zijn wel een hoop extra mogelijkheden voor bijgekomen vergeleken met de Galaxy S5

lee1986 21-05-2015

Ik heb de samsung galaxy s6 edge gold 64gb ondertussen al een week en toestel is mij zeer goed bevallen. wat ik minder vind aan het toestel is dat de batterij te snel leeg raakt waardoor ik altijd een lader bij mij moet hebben. Dit vind ik niet echt handig. de batterij mag wel wat meer zijn! ik heb een zeer mooie beeldscherm en daar wil ik ook van genieten zonder dat ik een lader mee moet nemen of een backup batterij. misschien willen jullie deze accessoires bijverkopen voor meer omzet? maar het lijkt mij niet echt een slimme manier. Dit irriteert op bepaald moment heel erg! extra accessoires meenemen betekent dat jij ook meer op je spullen moet letten bij verlies of diefstal.... DUS SAMSUNG HOUDT DAAR AUB REKENING MEE.

keizer10 26-05-2015

Beste Lee,
kun je mij exact vertellen hoelang de batterij van dit apparaat meegaat ? ik ben ook van plan om een smart telefoon te kopen.
bedankt voor de reactie en jou eventuele hulp in deze.

Gravin Halina 20-05-2015

Na een paar weken gebruik te hebben gemaakt van de Samsung S6 Edge ben ik zeer tevreden over de geluidskwaliteit. Een helder geluid bij zowel het afspelen van media en ook bij het bellen. De mogelijkheden zijn prima en uitgebreid, maar ik mis de mogelijkheid om het geluid van het maken van een foto en/of film uit te zetten. Bovendien vind ik het jammer dat je in de hoogste filmkwaliteit (UHD) niet langer dan 5 minuten achtereenvolgens kan filmen, waarna hij automatisch stopt. Het gebruiksgemak van de S6 Edge biedt veel voordelen. Het is handig dat je middels de vingerafdruk je telefoon kan ontgrendelen. Ook is het makkelijk dat je via een verkorte en snellere manier foto's kunt maken door 2 keer op de home knop te drukken. Voor het maken van selfie foto's is de hartslagmeter heel fijn. Het design van deze telefoon ziet er heel strak en chique uit, kent weinig poespas en ligt makkelijk in de hand. Ondanks dat de Edge mogelijkheden niet voor iedereen benodigd zijn, is het design en de vormgeving zeker wel een pluspunt om deze telefoon aan te schaffen. Door de verstevigde achterkant van de S6 Edge in plaats van het plastic achterkantje bij eerdere telefoons van Samsung in deze lijn, ligt de telefoon goed in de hand en voelt hij niet aan alsof hij uit je handen kan vallen. Het is ook een pluspunt dat de batterij er niet uitgehaald kan worden waardoor het achterkantje in tact blijft en de telefoon niet uit elkaar valt mocht deze per ongeluk vallen. Ook de NANO simkaart is op een goede manier weggewerkt zodat deze ook niet op een makkelijke manier uit de telefoon gehaald kan worden. Al met al ben ik zeer tevreden over deze telefoon.