Samsung Galaxy S6 edge goud / 32 GB

Samsung Galaxy S7 edge blauw / 16 GB

Samsung Galaxy S7 edge blauw / 16 GB Best Reviewed jan 2017
9,0 (710)

Beoordeling op basis van 958 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Ex Iphony 14-06-2015

9,6
Ik ben al een lange tijd een Iphone gebruiker en dacht dit keer, laat ik even iets anders proberen. En zo ben ik uitgekomen bij de Samsung galaxy s6 edge. Ik heb mijn toestel ongeveer 1 maand in bezit en ben super blij met mijn keuze. Kwaliteit is super, mogelijkheden zijn er te veel om op te noemen. Echt voor een ieder wat wils. Omdat ik een Iphone gebruiker ben/was, moet ik wel even wennen aan de manier van bedienen, maar dit toestel is zeker de moeite waard.

casti20 13-06-2015

Deze futuristische telefoon ziet er niet alleen goed uit, hij is ook zeer snel. Samsung is weer terug waar ze met de 1e Galaxy mee moesten beginnen. Gebruik maken van robuuste materialen die ze in die tijd al in de Samsung S8500 gebruikten. Metaal en glas is de perfecte combi!

HansTZ 12-06-2015

Zeer mooi afgewerkte samsung,
ziet er echt super uit
zeer helder scherm en super camera!!

stukken beter dan de Iphone 6 van mijn vriendin

Vincent237 12-06-2015
  • Product maand in bezit

De Samsung Galaxy s6 Edge is een fijn toestel.
Na een maand gebruik zijn mij de volgende punten opgevallen

+Beeldscherm
+Camera
+Behuizing
+Fast charge
+Snelheid
+WIFI Bereik
+Build in Wireless Charging

-Accu
-Glimmende rand rond het toestel heen beschadigd erg snel
(zelfde als de note4)

Rick-89 11-06-2015

9,6
Telefoon heeft echt een super mooi design. Overstap van de S4 naar de S6 is eenvoudig, ervaar nog steeds hetzelfde gebruiksgemak maar dan a la 2015. Toestel voldoet zelfs boven mijn verwachtingen en ligt prettig in de hand. Nogmaals het Design is echt fantastisch! Niet twijfelen voor aanschaf maar gewoon doen!

Wesleyh-d 11-06-2015

9,4
alles aan deze telefoon is zeer goed
alleen de speaker is in de buitenlucht tijdens een filmpje slecht te horen
misschien wat voor de s7?

qxy1Marcoqxy2 11-06-2015

Ik ben echt super tevreden met mijn gsm, zo tevreden dat ik dezelfde voor mijn vriend heb gekocht. Hij is snel, kan alles en de camera is waanzinnig. Als ik een min punt moet verzinnen is het de accu, die is met een dag echt leeg, ook met weinig of geen gebruik van de gsm. Maar het laden gaat zo snel en de telefoon is zo Top!, dat het me totaal niet irriteert. Het is pas leuk een telefoon te hebben met diverse apps en mogelijkheden als het echt werkt. Dit heeft Samsung goed begrepen. Dikke pluim. Tip, koop de 64 gb je zult het nodig hebben.

Angelbeto 10-06-2015
  • Product maand in bezit

ben superblij met de telefoon. hele mooie design en supersnel. heel licht in gewicht en super scherpe camera.

hansvl19 10-06-2015

Super telefoon, geluid en beeld van zeer goede kwaliteit.

De clear flip cover past ook zeer goed.

fantastisch product

Anoerrar 09-06-2015

De telefoon heeft goede speakers ik luister regelmatig muziek via de deezer app en het de kwaliteit is te merken.
De mogelijkheden bij android zijn eindeloos iets te veel voor mijn doen, maar dat is altijd mooi meegenomen!
Ik vind de menu's zeker gebruiksvriendelijk en overzichtelijk alleen kan je soms wel net het scherm via de zijkant aanraken vanwege de "edge" dus aan het begin is dat nog even wennen.
De telefoon ziet er prachtig uit de glossy look maakt het een mooi ding om naar te kijken en de curve in het beeldscherm maakt het echt een eye-catcher!
De smartphone's van tegenwoordig zijn nou eenmaal kwetsbaar en ik ben bang dat de s6 edge daar ook onder valt maar alles is op te lossen met een goed hoesje.

Ik raad het in ieder geval aan!

Reidid2 09-06-2015

9,4
Uitstekende smartphone. Mooi design, goed te bedienen, snel.
Jammer dat deze niet spatwaterdicht is en dat je niet zelf een extra sd card kan toevoegen.

CorineW 08-06-2015

Super mooi toestel met alle mogelijk optie's bloedje snel.

Ik heb de kleur goud een nette niet zo in your face kleur goud, prima!

Alleen op de achterkant dat CE logo das gewoon heel jammer.

Maar voor de rest met de paar dagen dat ik hem nu heb, top toestel.

Truus579 08-06-2015

Ik heb de telefoon gisteren gekocht, geweldig geluid in vergelijking met mijn vorige telefoon.
Mogelijkheden: met de edge is er net iets meer te doen dan met een normale telefoon, vandaar de 10.
gebruiksgemak: in het begin is het erg uitvogelen wat je allemaal met de telefoon kan, maar dat is in een uurtje uitgevonden.
Vormgeving: ziet er erg sjiek uit echt een premiumtelefoon.
Degelijkheid: het is een fantastisch toestel en zou hem aan iedereen aanraden die deze review leest !

Ali Sharif 08-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Zeker een aanrader hij is snel scherp en unlimited, dus je hoeft niet overal voor te betalen om te downloaden. met de S6 edge heeft samsung zeker alle gebrekken dicht getimmert.

Marie1964 08-06-2015
  • Product maand in bezit

Ik heb nog nooit zo"n goede en duidelijk telefoon toestel gehad.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk en de vormgeving is helemaal geweldig.
Ik ben pas op vakantie geweest en heb meer foto"s met mijn mobiel gemaakt als met mijn fototoestel.
Nu denkt u dan heeft u zkere niet een goed fototestel maar dat is niet zo
Iedereen die het ziet bij mij vindt het ook helemaal geweldig.
Ik zou deze aan iedereen aanbevelen.
Ik heb eerst nog getwijfeld tussen de 6 edge en de 6 en toch uiteindelijk de edge gekozen maar totaal geen spijt.

Guang Yao 06-06-2015

Mooi design, gebruiksvriendelijk. Alleen in het begin wennen omdat ik heel lang iphone heb gebruikt. Geluid is bij de iphone wel wat beter qua muziekluisteren. Voor de rest is het echt een pracht telefoon. Door de specs van het toestel meer mogelijkheden in de toekomst.

roelieboelie94 06-06-2015

Super telefoon, super snel super scherp beeld, geweldig design. een must have is deze telefoon! Telefoon is supersnel opgeladen en er is ook nog een mogelijkheid om hem draadloos op te laden super handig dit

Cyrano.D 05-06-2015

9,4
Zo mij eerst Samsung Galaxy was een Galazy S4 en ik was er meteen tevreden mee op de batterij na dan.
Maar nu ik de Samsung Galaxy S6 edge….ow man de design van de S6 edge is te gek en door de edge heb ik een nog bettere grip, voor mij dan. Verder vind ik dat het geluid super goed is, de menu is ook erg makelijk ik moet zeggen dat het nog wennen is vergeleken met de S4. De nadeelen voor mij vind ik dat de linker knop veranderd en je ziet je vinger afdruken erop, maar met een veeg en het is weer weg.
Verder kan ik aleen zeggen dat ik er erg blij me bent en, het is zekker een aanrader mocht je naar een super leuke Phone opzoek zijn.

ans2323 05-06-2015

mooie telefoon met veel mogelijkheden

enige minpunt is dat je zelf de batterij/accu niet kan vervangen

babbinho 05-06-2015

7,4
Veel nieuwe coole verbeteringen. Ziet er heel erg mooi uit!!Geluid blijft lastig om heel goed te krijgen.
Op dit moment wat mij betreft de mooiste telefoon!