Samsung Galaxy S6 edge goud / 32 GB

Samsung Galaxy S7 edge blauw / 16 GB

Samsung Galaxy S7 edge blauw / 16 GB Best Reviewed jan 2017
9,0 (710)

Beoordeling op basis van 958 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

ahmet arpagunu 31-05-2015

geweldige handige telefoon, het vorm het gebruik het geluid alles is super aan de Samsung Edge ! helemaal tevreden mee.

Aruna1976 31-05-2015

7,6
mooi en sjiek.geweldig geluid en goed in gebruik.wel wennen aan beveiliging van vingertoets maar ideaal.

Maarten v K 31-05-2015

Samsung heeft duidelijk een stap vooruit gezet qua vormgeving en gebruikte materialen. De telefoon voelt veel meer solide en "premium" dan zijn voorgangers S4 en S5. Ik heb nog nooit een telefoon gehad,waar zoveel mensen naar wilden kijken en vasthouden. Het Edge scherm went heel snel. De klok / alarmfunctie is fantastisch! Opladen gaat heel snel. De knopjes aan de zijkant voelen ook beter. Deze telefoon is (zeker qua design) een stap in de toekomst, vergeleken bij alle andere smartphones!

CuneytKocak 31-05-2015

Wat een toestel! Als trouwe HTC gebruiker en een Iphone werktoestel gebruiker ben ik voortaan niet weg te slaan bij Samsung. Top design, snel, subliem geluid, zeeeeer scherp beeld en andere leuke bijkomstigheden zoals draadloos opladen (binnen 5 minuten van 8% naar 37%)en edge mogelijkheden maken dit toestel een topper!!!!

mvissers1 31-05-2015

Sinds enkele weken ben ik in het bezig van een galaxy 6edge, voorheen had ik een galaxy s4. Mijn eerste indruk van de vormgeving maakt me uiterst enthousiast, ligt lekker in de hand, licht, glad, mooi en degelijk.
Inhoudelijk zijn er niet zoveel verschillen met de s4. Het grootste verschil is het edge scherm. Ik had me er eerlijk gezegd, iets meer van voorgesteld. De mogelijkheden met het scherm zijn nog beperkt. Je kunt een nachtmodus aanzetten, waarin de tijd en tijd van je wekker oplichten gedurende de nacht. Verder kun je in stand-by modus gebruik maken van het edge scherm, door een aantal vooraf ingestelde feeds te vertonen. Voor mij niet zo heel interessant, omdat de feeds die in te stellen zijn slechts beperkt zijn.
Het unlocken met vingerafdruk vind ik werkelijk fantastisch. Super handig, je moet wel telkens dezelfde vinger (en dus hand) gebruiken.
De camera is erg goed, maakt prima foto's in goede kwaliteit.
Al met al vind ik het een heel mooi product en ik ben er nog iedere dag heel blij mee.

kreera 31-05-2015
  • Product maand in bezit

ik ben van blackberry naar android overgestapt en dit is dus mijn eerste android/samsung toestel. ik vindt de vormgeving heel mooi en angezien de afmetingen van het toestel is de scherm vrij groot. de display, kleuren and resolutie zijn helemal top and je kan het wel met HD TV vergelijken. Ik gebruik hem met een Samsung ClearView Cover and ben er helemal blij mee. De "edge" features zijn ook interessant. Ik kan zonder het cover open te doen meteen zien wanneer er een bericht van mijn vrouw binnenkomt en erop reageeren. Ik sta ook helemal onder de indruk van de qualiteit van de camera. Ik heb nog nooit zo mooie en scherpe fotos met een mobiele toestel (zij het BB of iPhone) gemaakt als met de S6 Edge. En, last but not least, de accu duurt vrij lang tenzij ik met 3D spelen bezig ben. De accu is gewoonlijk een van de grootste ergernissen voor me omdat ik geen hele dag uit huis kan zijn zonder dat de accu leg loopt. Dat is dus geen probleem met de S6 Edge. Ik heb hem ook al een keer laten vallen (op een houten vloer) en er is niks kapot gegaan! ik vindt dit toestel een echte aanrader.

Muzz2010 31-05-2015

9,6
Een verschrikkelijk mooi design, prima geluid en beeld voor foto en video. Echt helemaal top en ik ben er ongelofelijk blij mee. Kan ik er al mijn vrienden met hun I-phone 6 ontzettend mee jaloers maken :)

Andrew1981 31-05-2015
  • Product maand in bezit

Als totaal pakket ben ik zeer tevreden over de nieuwe Galaxy S6 Edge.
Alleen hoop ik dat er in de toekomst meer apps of weergave van de edge zullen komen. Oplichten van de edge als er een whatsapp binnenkomt.
De design is echt top een zeer sjieke telefoon met een zeer mooie vormgeving.
Het wireless opladen vind ik wel een plus punt op kantoor.

Enige min punt vind ik dat je het geheugen niet kunt uitbreiden en geen accu kunt wisselen. Dit was namelijk een van de redenen dat ik geen Apple kocht.

mellyk 31-05-2015

Het is weer even wennen aan de nieuwe opties, maar zodra je hem door hebt werkt hij super. Hele mooie vormgeving. Helder scherm en super kwaliteit foto's.

Laurens-25 31-05-2015

Wat een heerlijke telefoon, werkt snel en makkelijk, ligt fijn in de hand, het beeld is super strak (net als de camera) & het geluid is geweldig, vervormt niet of nauwelijks op het hoogste volume. Voelt niet kwetsbaar of breekbaar, een mooie stevige smartphone.

Qua design is de S6 Edge natuurlijk verbluffend met gebogen glas en aluminium behuizing, een grote vooruitgang op eerdere modellen! Ik heb nu de Emerald Green variant; een fantastisch mooi en apart kleurtje, naar mijn mening net wat aparter/origineler/specialer/mooier dan de standaard kleuren die ik bij telecomwinkels bekeken heb.

Voor wat het verder waard is: in combinatie met huidige provider tot nu toe overal goede telefoonverbinding en 4G.

Ik geef geen 10-en, want er is altijd ruimte voor verbetering, al weet ik op dit moment niet waar nog verbetering mogelijk is...!

Duidelijk een nieuwe maatstaf waar andere producenten eerst nog maar aan moeten tippen.

cah 31-05-2015

perfect toestel, geen spijt, voldoet aan alle verwachtingen. eigenlijk nog meer dan ik had verwacht.

dmr23 30-05-2015

Ik had voorheen een S4. De Edge ziet er werkelijk prachtig uit. Opvallend is de verbetering in het geluid ten opzichte van de S4. Daarnaast zijn de mogelijkheden enorm. Degelijkheid kan ik nog niet beoordelen, aangezien ik het toestel slechts enkele dagen in mijn bezit heb.

Ilse85v 30-05-2015

Wat een enorm mooie telefoon.
Even getwijfeld over de S6 of de S6 Edge. uiteindelijk gekozen voor de Edge en geen moment spijt gehad. Qua opties verschilt deze vrijwel niet van de S6, maar het scherm is prachtig. Vooral de optie om een beller, 5 favorieten, een kleur te geven, zodat je kan zien wie er belt wanneer je telefoon omgedraaid op tafel ligt, is een fijne optie.
Telefoon is makkelijk in gebruik, zeker als je al een Samsung telefoon gewend bent. Het overzicht is wat compacter, maar weinig verandert t.o.v. de S5.
er komt een goed geluid uit de telefoon en de foto´s die hij maakt zijn enorm scherp en mooi. Ideaal ook dat je de camera zo makkelijk kan openen nu. Zo ben je nooit meer te laat om een foto te maken.

Ik heb het hoesje er ook bij, origineel Samsung S6 Edge, maar deze valt me wel wat tegen. Na 1 dag in gebruik, in tas en op tafel, is deze al zeer beschadigt. Om het hoesje mooi te houden zou je deze altijd op een zachte ondergrond moeten leggen. Maar ach, hij doet wat hij moet doen, beschermen van de telefoon.

jmunten 30-05-2015

Super toestel, net als eerdere Samsung Galaxy toestellen die ik heb gehad. Super design en fraai afgewerkt. Ik moet de mogelijkheden van dit toestel nog een beetje ontdekken, maar mij valt wel al op dat deze beschikt over een bijzonder goede camera

mojo10012 30-05-2015
  • Product maand in bezit

Gewoon de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Het beeldkwaliteit is amazinggg, het geluid is top. De camera is gewoon niet te onderscheiden van een echte camera.

Raif 30-05-2015

9,4
Een van de mooiste smartphone van dit moment. Het scherm is de beste van dit moment. Luidsprekers zijn luid en duidelijk alleen jammer dat het niet van de voorkant komt. Camera is zeer goed. De software is dankzij de hardware heel snel.
Jammer dat er geen sd-kaart in kan. Dat de er geen verwisselbare batterij is, is niet erg aangezien je hem met de nieuwe lader heel snel kunt opladen.

Shubhangi 29-05-2015

9,4
Gebruiksgemak is not good when you have a cover for the edge. It comes very handy without the cover. fast charger sometimes doesnt show up on the screen. But very sleek design and very happy with camera and the new version of lollypop. Wish we could have edge with dual sim though

Dutch kalbo 29-05-2015

9,4
Het toestel straalt 1 en al degelijkheid uit.
Geluid: kristalhelder.
Beeld: Wauw !
Vormgeving: Apple eat your heart out.

s.diepa 29-05-2015

super mobiel, heb het al een tijdje mogen proberen.
Maar dit is echt het beste toestel van samsung ooit geproduceerd. Goed geluisterd naar de wensen van de consument.

JBK59 29-05-2015

Prachtig apparaat! Heb al een paar maanden zitten kijken naar een zo voordelig mogelijk abonnement, want wilde perse een Samsung S6 Edge hebben!