Samsung Galaxy S6 edge goud / 32 GB

Samsung Galaxy S7 edge blauw / 16 GB

Samsung Galaxy S7 edge blauw / 16 GB Best Reviewed jan 2017
9,0 (710)

Beoordeling op basis van 958 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Dejan Turkovic 04-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mooi toestel , alleen het scherm bleek beetje golfend te zijn en naar mijn mening splinter dun (soort blaren in het glas , heb vernomen dat de eerste modellen die zijn uit gekomen daar last van hebben )
Heb hier melding van gemaakt bij de T mobile winkel , maar dan moest die opgestuurd worden , week weg , bla bla ....dus dacht komt wel een x ......tot dat ineens in mijn scherm barsten springen terwijl ik ergewoon met mijn vinger op druk , bizar ....precies waar de blaren zitten ....
Ondertussen scherm laten vervangen en nu is het scherm wel mooi glad en voelt degelijker aan .....dus Samsung doe hier wat mee......en het ergste van allemaal ....al die applicatie's van samsung die je niet wilt gebruiken maar niet kunt verwijderen ,................heel irritant ..........dus hopelijk binnenkort een goeie kitkat erop zetten...........

Annet Geerdink 01-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mooi toestel. Glascover vd telefoon is sterk. Daarintegen camera glas erg breekbaar. Na een maand gehele achterkant moeten vervangen. 230 euro!! Veel mogelijkheden in gebruik.

denbroek 30-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben erg tevreden over de S6 Edge. Een mooi strak vormgegeven toestel. Supersnel en overcompleet. Ook het draadloos opladen vind ik mooie moderne oplossing die naar behoren werkt. Totaal geen problemen met bluetooth koppelingen (auto, speakers etc. Wel raad ik aan om er GÉÉN Samsung clearview cover bij te kopen. Ik heb deze er 3 dagen om gehad en dit heeft direct een aantal beschadigingetjes veroorzaakt op het scherm (wordt overigens een oplossing voor aangeboden door Samsung). De cover zelf is ook dramatisch gevoelig voor krasjes waardoor deze er in een mum van tijd waardeloos uitziet.

Maher 30-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mooi toestel en makkelijk in gebruik ook design ziet er goed uit. Laad ook zeer snel op. Ben zeer tevreden.

Gina1972 19-06-2015
  • Product maand in bezit

Prima mobiel; de beste die er tot nu toe is! Alleen jammer dat een protectionscreen zo moeilijk te vinden is voor de Edge.

Semu 18-06-2015

uitstekende smartphone, in gebruik als vormgeving. Merk dat idd een snelle processor heeft. Raadt t iederaan aan!

Vindhya 17-06-2015

De Samsung S6 EDGE is een subliem toestel. Geluid ... wauw ... camera ... subliem ... geheugen de beste tussen mogelijkheid. Vormgeving en afwerking Subliem. Dit is gewoon echt een gaaf toestel.

PJM1953 17-06-2015
  • Product maand in bezit

erg toestel ben er erg blij mee werkt goed zeer handzaam
makkelijk ni gebruik goed geluid en perfect beeldkwaliteit

Lc-tje 17-06-2015

Het verschil tussen andere merken telefoons en de SAMSUNG GALAXY 6S Egde is groot. Makkelijk en vriendelijk in gebruik. Heeft veel uitgebreide functies. TOP!

M. Hultink 16-06-2015

mooi toestel met super beeld geweldig die ronde kantjes en nu van metaal veel beter lekker zwaar in de hand prima

Jackson_ 16-06-2015
  • Product maand in bezit

Super goed toestel. Ik heb hiervoor een HTC toestel gehad. De foto's daarvan vielen erg tegen. Dat is met dit toestel niet. De beste foto's die ook met een smartphone gemaakt. Erg makkelijk in gebruik. Alleen het geluid wat ik van HTC gewend was is hier een negatief punt bij. Dit had beter gekunt vandaar de 6. Het is aannemelijk maar lang niet zo goed als wat ik gewent was. De reden waarom ik dit toestel heb genomen, het mooie uiterlijk en goede foto's zijn perfect. Super blij met dit toestel.

Brani 16-06-2015

Geweldige mooie telefoon, vervangt mijn Apple 5, een enorme stap vooruit! Geweldige service van Samsung (aftersales) met een aantal vragen en problemen. Alles binnen een dag opgelost. Tot nu toe zeker geen spint! Aanrader!

rob meertens 16-06-2015

supertoestel paradeplaatje van samsung zeer tevreden zeer snel en veel mogelijkheden hen hem nu 1 dag maar gaat lekken vlot

naam 100393747 15-06-2015

Super fijne telefoon alleen wennen aan het systeem dat samsung hanteert. Goede beeldkwaliteit goede foto's, fijn om mee te bellen en het beantwoorden van de oproepen. Mooi geluid, mooie randjes, alles is wel prima in orde

gerdaah 15-06-2015
  • Product maand in bezit

De Samsung galaxy S6 edge is een super telefoon.
de afwerking is strak en mooi. super gebruiksvriendelijk
en duidelijk ook het menu met de instellingen is voor iedereen te begrijpen.
super mooi beeld kwaliteit
heb er zeker geen spijt van dat ik deze keuze gemaakt heb.

moonlight30 15-06-2015
  • Product maand in bezit

Nu maand in bezit en erg tevreden! Futuristische vormgeving, scherp beeld en snel! Ligt lekker in de hand ook

Bilkay 15-06-2015

Kan niet beter op dit moment de vorm ligging in je hand en vooral het beeld is super helder en mooi.

ritsshirt 14-06-2015
  • Product maand in bezit

Zeer mooi toestel met veel mogelijkheden. Een echte eye catcher. Toestel is ook razendsnel en werkt naar behoren. Ik ben wel slachtoffer geweest van "cover gate" waardoor er dus na enkele weken al krassen op mijn scherm te zien waren, veroorzaakt door de officele beschermhoes van samsung. Samsung heeft dit echter snel en naar behoren opgelost en het scherm vervangen.

De enige minpuntjes zijn het geluid (naar mijn idee had dit voor deze prijs beter gekund) en het feit dat het toestel nogal glad is, waardoor het gemakkelijk uit je handen kan vallen. Buiten dit is het een zeer mooi en goed toestel.

Monique D. 14-06-2015
  • Product maand in bezit

geweldig toestel en hij maakt ongelofelijke foto's helemaal top.
Geluid is luid en duidelijk. geen ruis of vaagheden.

Het toestel is als behalve degelijk. S6 edge is een feest om te hebben!!!!

laanh 14-06-2015
  • Product maand in bezit

het ontwerp van de Edge is bijzonder.
gebruiks is Samsung zoals een Samsung is
mogelijkheden zijn er meer dan je gebruikt