Philips SHAVER Series 3000 S3520 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
Bruikbaar onder de douche

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 64 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

PieWie1977 17-06-2016

Handzaam en stil scheerapparaat

Sinds twee weken de Philips S3520/06 in mijn bezit. Ik had hiervoor een scheerapparaat van een ander merk. Was eerst wel even wennen met de manier van scheren maar daar ben je dan ook snel aan gewend. Het scheerapparaat is erg stil, goed gevormd en de batterij gaat boven verwachting erg lang mee!! Wat natuurlijk ook belangrijk is het uiteindelijke resultaat. Nou daar kan ik erg kort in zijn dat is zeker goed te noemen. Uiteraard geeft nat scheren een nog beter resultaat maar dat zal, naar mijn mening, nooit geëvenaard kunnen worden.

MvMarle 17-06-2016

Prima scheerapparaat voor een nette prijs.

Heb de S3520/06 nu een paar weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Het opladen gaat redelijk snel. Met een volle accu heb je ongeveer drie kwartier snoerloos scheren. Het apparaat volgt de contouren van je gezicht goed en scheert vlot glad. Ook de lastigere plekken scheren vlot glad. Heb geen huidirritatie ondervonden tot nu toe. Het apparaat ligt prettig in de hand ook met grote handen. Het geluid is acceptabel en niet al te storend. Kortom, degelijk apparaat met prima prestaties.

wtrbrg 17-06-2016

Prima scheerapparaat

Na als allereerste scheerapparaat, een 2 koppige Philishave, te hebben gehad. Heb ik meerdere scheerapparaten gehad waaronder een Philishave CoolSkin en een Braun.

Nu deze Philips 3000 series in gebruik, bevalt prima.

Dit is voor droog scheren een prima scheerapparaat zonder poespas. Hij doet wat hij moet doen: scheren.

De 3 ronde koppen bewegen mee, hij doet er iets langer over dan de Braun, die heeft een groter scheeroppervlak. Maar het resultaat is lekker glad.

Vince 17-06-2016

Prima apparaat

Het scheerapparaat doet wat hij moet doen, al is hij wel wat langzamer dan mijn vorige apparaat van Philips. Hij gaat bovendien lekker lang mee en is erg snel opgeladen. Vind de trimmer zelf ook wel fijn voor mijn bakkebaarden, aanrader aldus mij!

Michiel33 17-06-2016

Degelijk apparaat met goed scheerresultaat

Hier het apparaat enkelen weken in bezit. Mijn huid moest erg wennen aan dit apparaat en was in het begin erg rood en droog na het scheren. Naarmate het vaker scheren wende mijn huid aan het apparaat.

Scheerapparaat heeft een goede accuduur en kan ook onder de douche gebruikt worden wat een pluspunt is. Verder ziet het apparaat er degelijk uit, maar het design is wat saai. De 9000 serie ziet er wat gestroomlijnder en mooier uit vind ik, maar dat is een mening.

Eddihh29 17-06-2016

Geweldige scheerervaring

Na 3 keer gebruikt was mijn huid al gewend aan het apparaat. Ik heb geen tot weinig irritaties na het scheren. Dit was bij mijn vorige scheerapparaat van Braunn wel anders. Het resultaat is ook veel gladder. Al met al erg tevreden met dit top scheerapparaat.

JB 17-06-2016

Glad in een handomdraai

Heb nu het apparaat een aantal weken, scheer zo om de dag.

* Snelle oplaadtijd
* Heb geen geïrriteerde huid na afloop.
* lang gebruik met de accu
* glad resultaat

Als je rustig over de huid gaat en het apparaat zijn werk laat doen komt het helemaal Goed!!!

Fire007 17-06-2016

Prima scheerapparaat

Inmiddels heb ik de Philips Shaver 3000 ongeveer 2 weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik hem om de andere dag en mijn huid was al snel gewend aan het nieuwe scheerapparaat.

De Philips Shaver 3000:
- scheert goed glad. Misschien nog wel beter dan dat ik verwacht had;
- ligt prima in de hand;
- scheert zelfs nog als hij met de stekker in het stopcontact aan het opladen is. Dit deed mijn vorige Philips scheerapparaat niet;
- stopt met opladen als hij vol is en wordt niet warm. Goed voor het stroomgebruik;
- ziet er prima uit, maar het kleurtje mocht van mij wel wat hipper;
- heeft ook een precisietrimmer, maar die heb ik nog niet gebruikt.

Al met al is het een scheerapparaat wat ik wel kan aanraden.

Elessar8 16-06-2016

Super scheerapparaat

Het apparaat is erg prettig in gebruik, scheert makkelijk. Ronddraaiende bewegingen maken is even wennen maar scheert kort en glad dus mag niet klagen. Verder geen specifieke minpunten.

mteun 16-06-2016

Goede prijs voor een degelijk apparaat!

Snel glad scheren, ligt goed in de hand en laat geen haartjes vallen! Ideaal voor even snel scheren. Stevig materiaal, goed apparaat en accu gaat lang mee.

Mr. Yvo 16-06-2016

Zeer prettig scheerapparaat

Ik heb sinds een paar weken de Philips 3000 shaver in mijn bezit.

De eerste paar keer scheren was mijn huid lichtelijk geïrriteerd na het scheren, maar na een week was mijn huid aan het apparaat gewend en had ik nergens meer last van.

Het apparaat scheert door de meebewegende scheerkoppen moeiteloos alle haren weg en zorgt voor een lekker glad resultaat.

Daarnaast vind ik het wel zo fijn dat ik het apparaat zowel bedraad als draadloos kan gebruiken. Dat geeft toch net even wat meer vrijheid.

Verder is het apparaat redelijk stil en makkelijk schoon te maken (en te houden).

Kortom: een goed scheerapparaat die ik iedereen kan aanbevelen!

bastard 15-06-2016

Fijn en degelijk apparaat en betaalbaar!

Degelijk apparaat , scheert snel en efficiënt glad. Accu gaat lang mee. Kortom, goede schaver, weinig rommel en voor een goede prijs!

VinceR 15-06-2016

Goede prijs-kwaliteistverhouding

De Philips is wat dat betreft weer een mooi apparaat. Hij doet wat hij doet doen, al is dit wel iets trager dan mijn vorige apparaat. Wel doet hij het goed, is hij makkelijk in gebruik door de batterij én gaat hij lekker lang mee op één accu!

Een echte aanrader al vraag je het mij, een dikke prima.

Marc218 15-06-2016

Beter dan verwacht

Altijd nat geschoren ivm huidirritatie. Toch vanwege gemak dit apparaat gaan gebruiken. Irritatie is nagenoeg niet meer aanwezig. Apparaat voelt wel erg licht (goedkoop) aan. Is even wennen maar zal voor de lange termijn wel prettiger blijken.

Markiemark75 15-06-2016

Goed scheerapparaat

Scheert goed glad en ondanks dat er gemeld wordt dat je gezicht er 2 weken aan moet wennen, heb ik dat niet ervaren. Geen irritatie gehad.
Lang gebruik van de accu is zeker een plus en ligt zeer goed in de hand.

haavje1983 15-06-2016

prima scheerapparaat

Het apparaat maakt niet veel lawaai, laat geen irritatie achter. Het is een prima apparaat waar je best lang mee kunt scheren na opladen van het apparaat. Prima.

Rick050 14-06-2016

Snel en soepel scheren

De eerste 2 scheerbeurten is er wel wat irritatie, maar dat komt omdat ik een erg gevoelige huid heb. Echter na deze 2x raakt m'n huid gewend en is het lekker vlot en glad scheren. Ook superhandig dat er een precisietrimmer op het apparaat zit, makkelijk voor de bakkebaarden bij te werken!

alioth 14-06-2016

goede prijs-kwaliteit

6,8
dit is een goed scheerapparaat met een goede prijs-kwaliteitverhouding. simpel in gebruik en goed schoon te maken

SwiftCrack 11-06-2016

Simpel toestel zonder poespas

Dit toestel heeft een goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ook is het toestel makkelijk in gebruik en onderhoud. Er zit 2 jaar garantie bij, en de geleverde scheerkoppen zijn goed scherp.

Anko 10-06-2016

Prima voor dagelijks gebruik!

Het apparaat ligt fijn in de hand. In eerste instantie voelt hij wat goedkoop aan doordat hij zeer ligt is. Maar het resultaat van de scheerbeurten zijn prima. Ik vind het lastig om de "snor" te scheren doordat je niet echt overal goed bij kan.