Philips SHAVER Series 3000 S3520 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
Bruikbaar onder de douche

Beoordeling op basis van 96 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Niels71 19-06-2016

prima no nonsense scheerapparaat met glad scheerresultaat

Dit scheerapparaat scheert prima. Ook een baard van enkele dagen gaat er moeiteloos af. De lastige haartjes in de hals pakt hij zonder problemen. Handig is ook de uitklapbare tondeuse. De accu gaat lang mee en laadt snel weer op. Schoonmaken onder de kraan is snel geregeld.

matvugt 19-06-2016

Glad scheerresultaat

Fijn apparaat ben een duurdere philips gewend maar deze doet erg goed zijn werk. Fijne trimmer en laadt snel op.

mvanvugt 19-06-2016

Top Shaver

Erg fijne shaver, geen flexibele kop wat ik wel gewend ben van mijn vorige shaver. Scheerresultaat is perfect.

Thomas25 19-06-2016

Prijs-kwaliteit is top

Dit apparaat doet zijn werk prima. Het kost iets meer tijd t.o.v. een scheerapparaat uit een duurder segment, maar het resultaat is niet minder. Het is even wennen aan de comfort and lift mesjes, bij een langere baard (3+ dagen) kan de huid de eerste paar keer wat gaan irriteren maar dit went vrij snel. Het is dan ook handig om de langere haartjes eerst even bij te werken met de ingebouwde trimmer.

Het is ook verrassend hoe licht dit toestel is gezien de sterke bouwkwaliteit. Het reinigen gaat daarnaast zeer eenvoudig, even de scheerkop open klappen, onder de kraan houden en klaar.

Thomas25 19-06-2016

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

RubBA 19-06-2016

Zeer goed prijs kwalitetisverhouding

Ik heb zowel een 9000 series senso touch als deze 3000 series shaver.

Er is wel degelijk verschil tussen beide apparaten. Qua scheer ervaring en scheerkop. Maar ik moet wel zeggen dat het scheer resultaat zeker niet tegen valt.

Wat je merkt is dat deze shaver wat meer huidcontact heeft met de mesjes en dat voel je wel maar bij mij is het niet irriterend. Je doet er ook iets langer over om het zelfde scheer resultaat te verkrijgen als met de 9000 maar m.i. niet heel storend. De kop beweegt niet mee maar het apparaat ligt ook iets anders in de hand . Ik vind persoonlijk de 3000 series een betere trimmer hebben dan de 9000 series. Al met al een positieve ervaring met dit apparaat.

Als je de mogelijkheid hebt om te kiezen zou ik voor de 9000 gaan ivm de extra comfort, een sneller resultaat en nat scheren maar de 3000 kan het klusje zeker ook klaren.

Danny 19-06-2016
  • Product maand in bezit

Makkelijk scheren en goed glad

Toen ik het scheerapparaat voor het eerst zag dacht ik wow, wat een chique apparaat met zijn bruine details. Het apparaat ligt lekker in de hand en heeft een stroeve voorkant zodat het apparaat niet uit je hand kan glijden. Het scheerapparaat laadt binnen een uur op en je kunt hem dan bijna ook een uur draadloos gebruiken. Handig want zo hoef ik niet voor de spiegel te blijven staan. Het scheren gaat soepel en snel en gaat mee met de vormen van mijn gezicht zodat mijn hele gezicht er na een scheerbeurt weer glad uitziet. Last van wondjes na het scheren heb ik ook niet meer dus ik ben zeer tevreden. Ook handig is de uitklapbare trimmer voor je bakkebaarden en baard. Na het scheren kun je het apparaat makkelijk afspoelen zodat hij weer schoon is voor het volgende gebruik. Dit scheerapparaat is een echte aanrader.

mdelange053 19-06-2016

Eenvoudig en snel scheergemak

Ik scheer nu een paar weken met de Philips 3000 en het valt me niet tegen. Apparaat gaat soepel over de huid en volgt de contouren van mijn gezicht. Wel moet ik de beweging over de huid diverse keren herhalen om de haartjes goed kort te krijgen. De trimmer die erbij zit, heeft voor mij geen meerwaarde, ik dacht daarmee keurig mijn neushaartjes weg te kunnen halen maar dat lukt niet. Gebruik hem nu voor mijn nekharen. Batterij gaat lang mee, schoonmaken is ook eenvoudig. Prima apparaat!

OS91 19-06-2016

Gebruiksvriendelijk scheerapparaat

Het apparaat bevalt mij goed, het is vooral snel en gemakkelijk in gebruik. Ik gebruik het apparaat zo'n 3 a 4 x per week. Wel nog last van lichte irritatie, maar na het opsmeren van juiste aftershave, is de huid snel gekoeld.

OS91 19-06-2016

Goed scheerapparaat voor makkelijk gebruik

Heb het scheerapparaat nu ongeveer 2 weken in gebruik en moet zeggen dat het apparaat mij goed bevalt. Nog wel wat lichte irritatie kort na het scheren, maar met juiste aftershave is dit snel gekoeld. Het is lekker snel scheren, gebruik het apparaat 3-4x per week.

mdelange053 19-06-2016

Eenvoudig en gemakkelijk scheren

RubBA 19-06-2016

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Ik heb zowel een 9000 series senso touch als deze 3000 series shaver.

Jimbolino 19-06-2016

Prima basis scheerapparaat

Comfortabel in het gebruik, sterke accu voor een aantal scheerbeurten. Bij dagelijks gebruik is het resultaat glad genoeg. Niet te veel toeters en bellen.

jimbolino 18-06-2016

Prima basis scheerapparaat

Marc 18-06-2016

Prima scheerapparaat

Apparaat zonder tekortkomingen. Doet wat het moet doen voor een prima prijs. Scheert makkelijk, eenvoudig schoon te maken. Enig minpuntje is dat het apparaat niet super overweg lijkt te kunnen met wat langere haren: indien een dag niet geschoren is de eerst volgende scheerbeurt wat moeizaam. Kortom, ideaal scheerapparaat voor prima prijs.

luigino 18-06-2016

Goeie scheerapparaat!

Ik ben gewend om te scheren moet een scheermesje, vanwege tijdgebrek komt het er niet altijd van. Het scheren met de philips shaver 3000, gaat vele malen sneller en scheert erg glad.

bosuck 18-06-2016

Goeie scheerapparaat!

PieWie1977 18-06-2016

Handzaam en stil scheerapparaat

Een paar weken dit scheerapparaat in mijn bezit. Verbaasd me dat je zo snel aan een ander scheerapparaat gewend bent.
De eerste week nog wat huidirritaties maar als snel daarna waren deze verdwenen na een scheerbeurt.
Het is een zeer stil apparaat en de batterij gaat ook nog eens er lang mee, langer dan ik had verwacht. En het opladen is ook binnen een mum van tijd gebeurd.

Het resultaat is zeker naar wens. De drie scheerkoppen doen wat ze moeten doen.

The Flyer 18-06-2016

Mooi en erg stil scheerapparaat

Heb dit scheerapparaat nog maar een paar weken in gebruik maar ben erg tevreden. Het is erg stil en met een ronddraaiende beweging heb ik ook snel resultaat. Ben inmiddels over gestapt van nat naar elektrisch scheren. Het is ook erg makkelijk in gebruik en de batterij is van prima kwaliteit.

Mijn oude apparaat gaat nu maar echt in de kast.

tomr 17-06-2016

Prima scheerapparaat!

Top scheerapparaat. Sinds twee weken in gebruik en een voelbaar gladder resultaat. Wat opvalt is dat de scheerkop zeer makkelijk gereinigd kan worden na elke scheerbeurt en dat de batterij bijzonder lang meegaat.. De trimmer die apart aan het scheerapparaat zit, zorgt ervoor dat het een allround apparaat wordt. Ik raad 'm zeker aan.

Wel is het belangrijk je huid even te laten wennen, maar dat is vanzelfspreken.

Erg praktisch dus!