Philips SHAVER Series 3000 S3520 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
Bruikbaar onder de douche

Beoordeling op basis van 96 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

RichardM 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat voor weinig geld.

In het begin viel de overstap van nat scheren me tegen, maar nu 3 weken verder is het dagelijks scheren een peulen schil geworden.
De Philips shaver scheert prima en vlot alle stoppels glad. Geen last van huid irritatie. Ook de trimmer aan de achterzijde werkt prima voor het bijwerken van min bakkebaarden

johan73 24-06-2016 Product paar weken in bezit

prima scheerapparaat

Dit is een scheerapparaat wat nog niet eerder zo goed gefabriceerd is. Het is een zeer effectief en zorgvuldig scheerapparaat. Het resultaat mag er zeer zeker zijn!

PMors 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed scheerapparaat, niks mis mee

Ik heb dit scheerapparaat nu zo'n twee weken in gebruik, voor de volledigheid moet ik erbij vermelden dat ik hem gratis heb gekregen in ruil voor een objectieve blik op het product.
Het scheerapparaat doet goed zijn werk, het zorgt voor een gladde huid zoals je dat van scheerapparaten gewend bent. Het apparaat is goed geprijsd voor de kwaliteit, het apparaat voelt duur aan door het gewicht, maar niet dat hij te zwaar is. De trimmer werkt ook goed en is handig.
Het opladen gaat ook goed en de accu gaat lang mee als je je elke dag even snel "bijscheert".
Als je een normaal haartype hebt is het een goed ding dat ik zeker kan aanraden. Ik krijg er weinig irritatie van en hij is snel schoon te maken. Als je stug haar hebt is het misschien minder goed, dan heb je ook een veel duurder apparaat nodig.

Nico 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Te veel lawaai

Maakt veel meer lawaai dan mijn vorige Philips scheerapparaat (PT925). Prettig voor wie 's ochtends moeite heeft met wakker worden, maar ik heb zelf liever een apparaat dat wat stiller is.

Richard 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

Scheert zoals het moet.

Prima prijs/kwaliteitverhouding en het ziet ziet er goed uit. Een produkt met ballen! En hij scheert glad en soepel

Pluspunten

• Kwaliteit

Natscheerder2 01-07-2016

Fijn stil scheerapparaat

Deze 3000 ligt erg lekker in de hand en scheert ook erg snel glad. De tip om ronddraaiende bewegingen te maken zorgt snel voor een goed resultaat.
Van te voren is aangegeven dat je huid moet wennen aan dit apparaat maar daar heb ik geen last van gehad. Het apparaat ligt erg lekker in de hand en is erg stil. De batterij gaat overigens erg lang mee. Dat is ideaal met vakanties.

DanielL29 01-07-2016 Product maand in bezit

Prima apparaat

Na een gewenningsperiode van ongeveer 1,5 á 2 weken ben ik prima gewend aan het apparaat. Het scheerapparaat scheert glad en is prima te onderhouden en schoon te maken. De prijs kwaliteit verhouding is bijna perfect.

Eddihh29 01-07-2016

Geweldige scheerervaring

Na 3 keer gebruikt was mijn huid al gewend aan het apparaat. Ik heb geen tot weinig irritaties na het scheren. Dit was bij mijn vorige scheerapparaat van een ander merk wel anders. Het resultaat is ook veel gladder. Al met al erg tevreden met dit top scheerapparaat.

DanielL29 01-07-2016

Fijn apparaat!

Na een tijdje (1,5 á 2 weken) wennen vind ik het al met al een heel fijn apparaat. Het apparaat zorgt voor een prima glad resultaat. Qua prijs / kwaliteit bijna perfect!!

Wibo77 28-06-2016 Product paar weken in bezit

fijn apparaat

Ik heb de Philips 3000 serie nu een aantal keren getest en ik moet zeggen dat hij super goed bevalt. Scheert goed en ligt lekker in de hand, maakt niet teveel lawaai en volgt goed de contouren van je gezicht. Kortom een fijn apparaat!

Wibo77 28-06-2016

Fijn apparaat met goede resultaten

Ik heb de Philips 3000 serie nu een aantal keren geprobeerd en ik moet zeggen dat hij super goed bevalt. Scheert goed en ligt lekker in de hand, maakt niet teveel lawaai en volgt goed de contouren van je gezicht. Kortom een fijn apparaat voor deze prijs.

Enrique98 27-06-2016 Product maand in bezit

prettig apparaat

Ik gebruik het apparaat niet voor mijn hele gezicht, maar voor met name de hals (ivm baardje). Dit is tegelijkertijd ook het moeilijkste scheren als ik het glad wil hebben. Het apparaat heeft geen moeite met het gros weghalen, maar dan zijn er een aantal haartjes die hij moeilijk weg krijgt in mijn hals. Ik heb een snelle en vollere baardgroei. Uiteindelijk lukt het, maar dit had ik sneller gewild i.p.v. steeds weer er overheen moeten. Daarom prestatie goed en niet uitstekend.
Het disign is uitstekend, het ziet er gewoon prima uit en het ligt heerlijk in de hand door de rubberen greep. Het schoonmaken gaat prima. Ik vind het zeer prettig dat ik de kraan open kan doen, water erop en het apparaat is zo goed als schoon. De batterij gaan voldoende lang mee. En het apparaat heeft een rustig geluid als het in werking is.

Enrique98A 27-06-2016

prettig apparaat met goed resultaat

joeyD 25-06-2016 Product maand in bezit

Fijn scheerapparaat!

Als 30er met een matige baardgroei ben ik maar al te blij met een scheerapparaat. Dit scheerapparaat vergt wel wat tijd om te wennen (ongeveer 2 weken). Eenmaal gewend doet ie exact wat je verwachten kan.

Schoonmaken van het apparaat gaat ook prima.

Het design is helaas wat saai. Een leuk kleurtje had al veel opgeleverd.

JoeyD 25-06-2016

Draadloos, goed scheerapparaat!

Als 30er met een matige baardgroei ben ik maar al te blij met een scheerapparaat. Dit scheerapparaat vergt wel wat tijd om te wennen. Eenmaal gewend doet ie exact wat je verwachten kan. Hij scheert!

De prestatie van het apparaat is bijzonder goed. Ook het gebruiksgemak is prima te noemen. Ik ben in de tijd dat ik hem heb nog geen problemen tegengekomen. Batterijduur is prima alhoewel ik de 50 minuten net niet heb gehaald.

Het design is helaas wat saai. Een leuk kleurtje had al veel opgeleverd.

Peertje73 24-06-2016 Product maand in bezit

Snel & lang glad

In vergelijking met mijn vorige Philips shaver is dit idd een verbetering (niet dat die nou slecht was). Je merkt en voelt zeker dat de ontwikkeling doorgaat (in mesjes en techniek). Het gevoel van scheren is ook anders. Stuk huid vriendelijker dan ervoor (die dus ook al niet slecht was)... Ligt makkelijk in de hand en met water schoon te maken.

Peertje73 24-06-2016

Snel & lang glad

Roy 24-06-2016 Product maand in bezit

Prima scheerapparaat

Hiervoor een duurder scheerapparaat gehad van Philips die 7 jaar mee ging.
In vergelijking scheert deze 3520 net zo goed als het duurdere model. Ik heb het geprobeerd door droog te scheren en door wat nat te scheren maar droog is met dit apparaat wel fijner. Bij nat scheren moet de kop wat vaker gespoeld worden.
De extra trimmer die er op zit is makkelijk om je bakkebaarden bij de trimmen.

Het blijft toch een groot verschil met een echt scheermes scheren, zowel positief als negatief.
Negatief:
- je doet er een stuk langer over dan met mesje
- sommige plekken op de hals zijn moeilijk te bereiken
- minder kort geschoren dan met een mesje.

Positief:
- Veel minder irritatie dan met een mesje scheren
- minder kans op sneetjes in de huid
- enorm makkelijk.

Philippe2 23-06-2016

Uitstekend bij regelmatig scheren!

Ik gebruik dit apparaat nu 2 weken en ben zeer te spreken over het resultaat en gebruiksgemak. Bij regelmatig scheren scheert hij mooi glad. Als je echter niet regelmatig scheert en lange haartjes hebt werkt hij minder voor mij persoonlijk. Verder het meest tevreden over dit apparaat van alle philips shavers die ik heb getest.

MassaReal 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Strak resultaat!

Een mooi gevormd apparaat, welke lekker in de hand ligt.
Niet zo zwaar als mijn voorgaande scheerapparaten.
Het vergt enige gewenning (1 a 2 weken), maar het scheerresultaat mag er wezen. Lekker glad, bijna net zo glad als een scheermes (met 5 mesjes).
Zeker een apparaat om aan te bevelen!