Philips SHAVER Series 3000 S3520 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
Bruikbaar onder de douche

Beoordeling op basis van 96 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Massareal 22-06-2016

Strak glad resultaat!

Zodra je het scheerapparaat gebruikt, voel je dat deze anders is dan anderen.
Ik heb zelf 2 scheerapparaten en beide scheren/snijden de haartjes niet zo kort als deze.
Het vergt wel even wat gewenning, maar gelukkig ben ik niet zo heel gevoelig en kon ik al snel zonder irritaties een strak scheerresultaat krijgen.
Dit is het eerste scheerapparaat welke het scheermes benaderd.

mroost 22-06-2016

Prima apparaat voor gevoelige huid

Prima apparaat voor de lage prijs. In het begin een beetje doorzetten, maar als de huid gewend is gaat het als vanzelf. Makkelijk schoon te maken en te onderhouden. Klepje van de mesjes blijft aan het apparaat zitten met scharnier.

Mroost 22-06-2016

Super apparaat voor gevoelige huid

GLF 21-06-2016

Goed scheerapparaat zonder veel toeters en bellen.

7,3
orte toelichting over mijzelf: 30-er, met gematigde baardgroei die ongeveer 3 a 4 keer per week moet scheren. De eerste week moest mijn gezicht wennen aan een roterend scheerapparaat. Mijn huid was na het scheren even geïrriteerd. Dit trok na ongeveer een week weg en daarna was iedere scheerbeurt een eitje. Ik moest even wennen dat je het scheerapparaat met ronddraaiende bewegingen over je gezicht moet navigeren. Dit voelde een beetje vreemd aan, je masseert als het ware je gezicht met het scheerapparaat. De kleur en het design is mooi en het apparaat ligt comfortabel in de hand. Door de rubberen toevoegingen heb je veel grip op het apparaat en ook al zijn je handen vochtig, toch glijdt het apparaat niet uit je handen. Een verbeterpuntje zou wat mij betreft zijn dat de oplader vervangen zou worden door micro-usb oplader zodat je ook de oplader van een Sonicare Diamond Clean of van je telefoon kan gebruiken. Zowel handig op reis als thuis.

GLF81 21-06-2016

Goed draadloos scheerapparaat

Korte toelichting over mijzelf: 30-er, met gematigde baardgroei die ongeveer 3 a 4 keer per week moet scheren.

Ricardo033 21-06-2016

Prima scheer apparaat voor niet te veel geld

In het begin viel de overstap van nat scheren me tegen, maar nu 3 weken verder is het dagelijks scheren een peulen schil geworden.
De Philips shaver scheert prima en vlot alle stoppels glad. Geen last van huid irritatie. Ook de trimmer aan de achterzijde werkt prima voor het bijwerken van min bakkebaarden.

RemcodR 21-06-2016

mooi en fijn apparaat

ik ben een van de gelukkige die een scheerapparaat mag testen .

het is een fijn apparaat en legt lekker in de hand , batterij gaat lang mee .

nadelen zijn : geen reisetui en geen schoonmaak kwastje voor de kop

RemcodR 21-06-2016

fijn

via The Insiders een Philips scheerapparaat mogen testen , ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het apparaat

Robin74 21-06-2016
  • Product maand in bezit

Een forse verbetering t.o.v. mijn oude scheerapparaat

Je krijgt voor een lage prijs toch een apparaat dat uitstekende resultaten geeft.

Helemaal geen huidirritaties meer, ondanks dat ik het apparaat nu al een maand gebruik.

De mesjes zijn blijkbaar goed scherp aangezien het resultaat super glad is.

Het apparaat is helemaal niet zwaar en de accu gaat lang mee als je het apparaat hebt opgeladen.

Kortom, dit apparaat kan ik zeker aanraden! Hij scheert beter dan mijn oude scheerapparaat van 7 jaar geleden, terwijl dat een topmodel was! Blijkbaar is de techniek behoorlijk geïnnoveerd.

Robin74 21-06-2016

Forse verbetering van resultaat t.o.v. mijn oude scheerapp.

De mesjes zijn blijkbaar goed scherp aangezien het resultaat super glad is.

djjivaro 21-06-2016

best apparaat

Gebruiksvriendelijk apparaat. Levert geen huidirritatie op maar kan qua precisie wel verbeterd worden.

Alex81 21-06-2016

geen glad resultaat

Ik ben 1 van de gelukkige die dit scheerapparaat mocht testen voor 4 weken.
De 1e 2 weken stonden in het teken van wennen aan het apparaat. Je gezicht moest wennen aan de manier van scheren.
Gelukkig had ik geen last van irritaties en dergelijke.
Ik moest wel wennen aan het apparaat, hoewel het goed in de handlicht en makkelijk scheert had ik wel het idee dat ik hem iets anders moet hanteren dan mijn philips 5000 scheer apparaat.

De laatste 2 weken zijn bedoelt om dagelijks het apparaat te gebruiken en met jullie mijn bevindingen te delen.

Helaas kan ik het apparaat niet aanbevelen, nu heb ik wel wat overgewicht en en geen strak gezicht maar ik pak mijn mesje om het resultaat af te maken, geen glad gezicht.
De trimmer heb ik niet echt nodig gehad aangezien ik mijn hoofd ook scheer.

JohanD73 21-06-2016

Uitstekende keus

Ik heb dit product onlangs gekregen en het valt me op dat ie zeer comfortabel en lekker in de hand ligt. Daarnaast is ie effectief en zorgt voor een optimaal resultaat

Alex81 21-06-2016

net niet

Ik ben 1 van de gelukkige die dit scheerapparaat mocht testen voor 4 weken.
Gelukkig had ik geen last van irritaties en dergelijke.

De trimmer heb ik niet echt nodig gehad aangezien ik mijn hoofd ook scheer.

djjivaro 21-06-2016

voorkeur gaat toch uit naar aquatouch

Alhoewel het apparaat goed functioneert gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar natscheren.

De precisie kan beter. Verder een goed apparaat , geen irritaties aan de huid opgelopen.

SwiftCrack 21-06-2016

Simpel en degelijk

Dit scheerapparaat van Philips is simpel en degelijk met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Er zitten geen extra's bij het toestel zoals een hoes of borstels. De scheerkoppen zijn erg scherp en daarom is een scheerbeurt makkelijk te voltooien.

boodje 20-06-2016

Prettig apparaat, doet wat het moet doen.

Dit is een prima scheerapparaat met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het is simpel in gebruik en goed schoon te houden; even onder de kraan afspoelen en klaar!

Extra trimfunctie werkt erg fijn. Apparaat laadt ook snel op.

Markiemark75 20-06-2016

Goed scheerapparaat

Scheert goed glad en ondanks dat er gemeld wordt dat je gezicht er 2 weken aan moet wennen, heb ik dat niet ervaren. Geen irritatie gehad. Lang gebruik van de accu is zeker een plus en ligt zeer goed in de hand.

Niels71 20-06-2016
  • Product maand in bezit

prima no nonsense scheerapparaat met glad scheerresultaat

Dit scheerapparaat scheert prima. Ook een baard van enkele dagen gaat er moeiteloos af. De lastige haartjes in de hals pakt hij zonder problemen. Handig is ook de uitklapbare tondeuse. De accu gaat lang mee en laadt snel weer op. Schoonmaken onder de kraan is snel geregeld.

PMors 19-06-2016

Goed scheerapparaat zoals het hoort

Ik heb dit scheerapparaat nu zo'n twee weken in gebruik, voor de volledigheid moet ik erbij vermelden dat ik hem gratis heb gekregen in ruil voor een objectieve blik op het product.
Het scheerapparaat doet goed zijn werk, het zorgt voor een gladde huid zoals je dat van scheerapparaten gewend bent. Het apparaat is goed geprijsd voor de kwaliteit, het apparaat voelt duur aan door het gewicht, maar niet dat hij te zwaar is. De trimmer werkt ook goed en is handig.
Het opladen gaat ook goed en de accu gaat lang mee als je je elke dag even snel "bijscheert".
Als je een normaal haartype hebt is het een goed ding dat ik zeker kan aanraden. Ik krijg er weinig irritatie van en hij is snel schoon te maken. Als je stug haar hebt is het misschien minder goed, dan heb je ook een veel duurder apparaat nodig.