Dyson Airwrap Complete - Reviews

Aantal blaasstanden
Type/soort
haarstyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Airwrap Complete op Kieskeurig.nl.

Happy Customer !! 19-11-2018

Fantastisch apparaat !!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De Dyson Airwrap Complete is t beste apparaat dat ik ooit heb aangeschaft.
Al m’n andere apparaten zoals föhn, krultang, en styletang zijn overbodig geworden.

De Dyson Airwrap is zeer makkelijk in gebruik en geschikt voor alle haartypes. Het bespaart je veel tijd en t resultaat is vele malen beter dan alle andere apparaten die ik gebruikt heb. Je haar is heel snel droog en gestyled op welke manier je ook kiest. Je haar (en handen) kunnen niet meer verbranden zoals bij een reguliere krultang. De Airwrap geeft zelfs glans aan je haar!

Zoals je van Dyson kan verwachten is het design van de Airwrap prachtig en zit t ook nog in een super chique verpakking.
Kortom; ik denk dat iedere vrouw heel blij zal worden van de Dyson Airwrap.
Ik heb geen enkel minpunt kunnen vinden aan de Dyson Airwrap Het is misschien een pittige aanschaf maar hij is t meer dan waard!!

Pluspunten

• 1 apparaat voor alles
  • Doet wat t belooft
  • Makkelijk in gebruik
  • Fantastisch resultaat

Minpunten

• Heb geen minpunten kunnen ontdekken

milika 28-09-2020

Luxe en veelzijdige föhn

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Sinds een paar weken heb ik de Dyson Airwrap in gebruik. Nu moet ik eerlijk toegeven, het is echt wennen want de Airwrap werkt compleet anders dan de klassieke föhn en/of styling föhntjes. Ik vind hem ook eerder geschikt om bij iemand anders te gebruiken dan bij mezelf maar misschien is dat kwestie van nog meer oefenen !

De aankoopprijs schrikt wel af en tegelijkertijd creëert het ook hoge verwachtingen, die de Airwrap dan gelukkig wel waar weet te maken: het strakke design, zoals we van Dyson gewend zijn, een mooie en opbergdoos die heel luxe aandoet en uiteraard de revolutionaire Dyson technologie waardoor je haar snel droogt zonder hoge temperaturen !

Een groot voordeel van de Airwrap is dat je eigenlijk meerdere toestellen in één hebt door de verschillende accessoires, namelijk:

- de basis haardroger: werkt heel snel en krachtig. Mijn haar is sneller droog dan met de klassieke föhn. Door de vormgeving is het wel heel erg wennen en oefenen om de juiste slag te pakken te krijgen.
- de borstel accessoires (2): zijn ideaal om lang haar recht en toch met volume te drogen. Ik merk echter niet heel veel verschil tussen de twee. Deze zijn minder geschikt voor korte kapsels.
- de ronde borstel: gebruik je net als bij de klassieke styling föhn om het haar tot aan de wortels mooi in model te brengen. Persoonlijk vind ik het bijzonder jammer dat er enkel een dikke ronde borstel voorzien is. Voor kortere kapsels had een dunnere ronde borstel fijn geweest ! Ook is het opletten dat je haar niet statisch wordt, het gebruik van een mousse of ander product is hier echt wel bij nodig !
- uiteindelijk dan de airwraps zelf: om krullen in het kapsel te brengen. Deze zijn ook enkel geschikt voor langer haar. Er zijn er vier (2 maten en 2 richtingen, ook dat is enorm wennen en eigenlijk niet echt handig om zelf te gebruiken). In lang haar creëer je zo heel snel mooie krullen. Helaas merkte ik wél dat die krullen er ook zeer snel weer uitzakken.

Pluspunten

• Modern design
  • Luxe opbergdoos
  • Hoog kwalitatief materiaal
  • Krachtige Dyson technologie
  • Gezonder want geen hoge temperaturen

Minpunten

• Zeer hoge aankoopprijs
  • Vergt heel veel oefening
  • Eerder geschikt om bij iemand anders te gebruiken
  • Krullen zakken snel weer uit het kapsel
  • e haar wordt statisch

Rafiki 06-11-2018

Snel en eenvoudig met topresultaat

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Na vele föhns en stylingapparaten te hebben aangeschaft, nu eindelijk de oplossing gevonden in de nieuwe Dyson Airwrap.
Ik ben niet iemand die tijd en zin heeft om uren bezig te zijn met mn haar, maar wil mn lange golvende haar wel verzorgd hebben.
Met de Airwrap snel het gewenste resultaat, zonder mn haar te beschadigen.
Het haar eerst handdoekdroog föhnen en dan of simpel glad maken met de platte borstel of krullen maken met de ronde borstel.
Maar....met de geweldige bijgeleverde links en rechtsom draaiende opzetstukken (in twee verschillende diktes) kun je echter prachtige krullen realiseren. Let hierbij wel op. De ‘natheid’ van het haar speelt een belangrijke rol. Hier heeft Dyson echt de perfecte tool ontwikkeld waar ik super blij van word en mn haar ook.
Het werkt simpel. Je neemt een handdoekdroge lok en deze word als vanzelf om de tool heen geblazen. Thats it! Even fixeren en klaar.
De tools ‘klikken’ gemakkelijk in en uit de ‘body’.
Ik moest even wennen aan de totale lengte, maar na wat oefening lukt het prima om de gemakkelijk bedienbare knopjes te bedienen, dus ook tijdens gebruik.
Het is een uitgave, maar als je haar je lief is en je kunt t je veroorloven, zou ik voor de meest complete versie gaan. Niet alleen voor de uitstraling, maar ook in gebruik en belangrijker nog resultaat.

Pluspunten

• Diversiteit van tools
  • Gebruikers gemak
  • Uitstraling van de airwrap

StefanieO 05-10-2020

Gedaan met verbrande vingers bij het krullen!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Drogen, krullen, stijl maken en de kroes er uit halen, de Dyson doet het allemaal.
Eerst vond ik het toestel best groot, maar het ligt goed in de hand, heel wendbaar en niet te zwaar.
De hele lange draad erbij is echt een gemak.
Vroeger verbrande ik m'n vingers dikwijls aan de krultang, maar met de Dyson is dit onmogelijk. Wat een luxe!
Het principe blijft hetzelfde, alleen worden de haarplukken 'aan gezogen'.
De temperatuur kan je regelen in 3 standen.
De Dyson werkt zoals een föhn, wat gezonder is voor de haren dan een klassieke krultang.
In het begin bleven de krullen maar een uurtje zitten, maar met vochtig haar en het verhogen van de temperatuur bij de langste lokken blijven ze langer zitten.
Het nadeel hieraan is wel dat je geen krullen kunt zetten in droog haar als je in de ochtend maar 10minuutjes hebt. Dat is spijtig.
Als föhn is hij wel opvallend stiller dan mijn gewone.
En alles zit in een super mooie box.
Spijtig dat de Airwrap redelijk prijzig is, maar het is dan ook een Dyson. Welk voor kwaliteit, degelijkheid en design staat.
Als je vlot krullen wilt kunnen zetten zonder verbrande vingers, lastig wikkel gedoe rond een hete stang of haren die blijven haken, dan is de Airwrap de ideale oplossing!

Pluspunten

• Haren gaan vlot rond de Airwrap
  • Stille fohn
  • Extra lange kabel

Minpunten

• prijzig
  • Krullen in droog haar zetten blijft niet zitten.

Shana Sen 01-10-2020

makkelijk en snel mooie krullen

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

wat een super apparaat snel en makkelijk in gebruik je kan het gelijk gebruiken hoef niet te wachten
mooie krullen keuze uit verschillende maten geleverd in een luxe koffer tas
het is een apparaat alles in 1
er zit ook een fohn bij mijn haar was super snel droog en voelde niet uitgedroogd uit

Pluspunten

• makkelijk
  • snel
  • mooie krullen
  • keuze hulpstukken

Minpunten

• krullen blijven niet echt lang zitten

Cato 29-09-2020

Top product voor lang en zwaar haar!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Bij veel krultangen blijven de krullen niet lang zitten in mijn haar omdat het zo lang, zwaar en glad is. Met de Dyson Airwrap lukt het echter wel! Top product.

Pluspunten

• Blijft lang zitten
  • Makkelijk in gebruik

AnnH 27-09-2020

Super handige all in one

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik had het geluk deze Dyson Airwrap te testen.
Hij komt in een super leuke verpakking en ziet er enorm luxueus uit! Deze verpakking is een enorm handige box die je zeker mee op reis kan nemen en gewoon alles bij de hand hebt.
Je kan je haar droogblazen, stijlen, krullen,..
Het droogblazen is bijzonder stil en toch enorm krachtig!
Er zitten 2 borstels in de doos die je haar drogen terwijl je ze kamt. Persoonlijk merkte ik weinig verschil tussen beide resultaten maar ze zijn wel super! Je haar is snel droog, voelt super zacht aan en maakt een stijltang overbodig! Wil je wat meer volume kan je het haar perfect föhnen met de bijleverde ronde borstel. Ook deze werkt enorm aangenaam.

Over de echte AirWrap was ik redelijk sceptisch, maar dyson doet wat ze beloven. Je haar wordt zonder zorgen mooi rond de houder gekrult zonder dat je enige zorg hebt over verbrande vingers. Het vraagt enige oefening om de juiste grootte van haarplukjes te vinden maar al bij al vormt het enorm mooie krul.

Indien je op zoek bent naar een nieuwe krulhaar, stijlstang of haardrogers is deze Dyson AirWrap zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooi
  • Alles in een
  • Mooie krul

Minpunten

• Zware doos

Vesho 26-09-2020

Het bespaart mij tijd

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb dik Aziatisch haar, föhn het regelmatig en gebruik vaak haarproducten . Ik heb veel föhns gebuikt, maar zie dat door de Dyson Airwrap te gebruiken mijn haar meer schijnt en minder breekt.
Na het stijlen van mijn haar met de Dyson Airwrap, heeft mijn haar meer volume dan wanneer ik andere stijl- of krultang gebruik. Het bespaart mij ook tijd, de accessoires en het ontwerp maken het mogelijk om in minder dan 10 minuten mijn haar te föhnen, en in minder dan 25 minuten mijn haar te krullen. Ik vind dat Dyson producten prijzig zijn, maar ze zijn wel het geld waard.
Het enige minpunt is dat krullen niet lang blijven zonder haarproducten te gebruiken.

Pluspunten

• Het bespaart mij tijd

Minpunten

• krullen niet lang blijven

ElienS 25-09-2020

Heel fijn toestel maar met een hoog prijskaartje

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik was super benieuwd naar de verschillende functies van de Dyson airwrap, en van zodra ik het pakketje ben kunnen gaan afhalen ben ik samen met vriendinnen de airwrap beginnen uittesten. Het design is heel mooi en typisch Dyson, ook de opbergcase is prachtig en straalt pure luxe uit! De föhn en de borstels liggen goed in de hand en zorgen toch wel voor een uniek resultaat. Zo kan je je haar stylen en drogen in 1 keer. Ik ben vooral heel erg enthousiast over de rechte borstel en de ronde borstel. Ze maken je haren heel glad en kroes-vrij, maar tegelijkertijd krijgen ze enorm veel volume. Ook is het handig dat een gewoon haardroger-opzetstuk werd toegvoegd aan de set zodat je ook je haren snel kan droogblazen. Ook gebruik ik de borstels vaak in de ochtend wanneer ik mijn haren niet was omdat ze toch ook de functie van een stijltang deels kunnen overnemen. Van de krul-opzetstukken had ik wel ietsje meer verwacht. Ze maken een super mooie krul (na het bekijken van wat youtube filmpjes), maar ze zakken helaas snel uit, zowel bij mij als bij een vriendin met een ander haartype. Het voordeel is wel dat je geen godoe meer hebt met een krultang; hoeft niet op te warmen, geen risico op verbranden, en al zeker veel gezonder voor je haar. Een ander pluspunt is ook dat de Airwrap veel minder lawaai maakt dan een klassieke haardroger, hetgeen een enorm voordeel is in de ochtend. Al bij al vind ik het een hele leuke haartool, maar dat mag langs de andere kant ook wel voor de enorm dure aankoopprijs.

Pluspunten

• Verzorgend voor het haar
  • Drogen en stylen in 1

Minpunten

• Prijzig
  • Krullen zakken snel uit

Evangeline 25-09-2020

"Als je haar maar goed zit"

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Het is een cliché, maar het doet toch veel: de dag kunnen starten met een frisse coupe geeft pakken extra energie. Als je dat kapsel dan soepel en snel zelf kan fixen is het helemaal compleet. De Dyson Airwrap geeft je die mogelijkheid. De bewaardoos (koffer) voelt zeer zwaar en kwaliteitsvol aan. Je waant je bijna zelf een kapster met zoiets in je handen. Als eerste hebben we de Airwrap getest op de haren van de dochter : zij wilde van die zeemeermin-krullen. Het was eerst wat zoeken en proberen (welk opzetstuk voor welke plukken, soms waaide de wind alles terug in de war)... maar na 40 minuten hadden we een mooi en zacht resultaat. De krullen bleven echter wel iets minder lang zitten (1 dag) dan wanneer ik krullen in haar haar zet met mijn krultang (2 dagen). Wat wel een grote plus was, was de zachtheid van de haren: ze voelen echt zachter en gezonder aan (minder gebroken haren en minder droog en stug). Vandaag de test bij mezelf gedaan, met de firm smoothing brush: het lijkt alsof je gewoon door je haren kamt (heb mijn haren wel nog opgedeeld in secties) en toch heb je ineens je hele brushing achter de rug. Ook minder haren die achterbleven in de borstel dan anders. En een zijdezacht resultaat.

Pluspunten

• Superzachte haren
  • Prachtig design
  • Alles-in-één
  • Handige verzamelkoffer
  • Haren zien er ook gezonder en gladder uit

Minpunten

• Duur/prijzig
  • Duurt toch nog tamelijk lang
  • Blijft iets minder lang in model
  • Techniek onder de knie krijgen

liesbet G 24-09-2020

super leuke stylingtool

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

wat een leuk product! het werkt echt is makkelijk in gebruik. Het doet je haar mooi glanzen en de styling houd erg lang. I love it

Pluspunten

• zo makkelijk te gebruiken
  • je haar glanst en houd lang

Minpunten

• duur

Lynnn 23-09-2020

Dyson Airwrap

Hoi iedereen,

Ik heb de Dyson Airwrap mogen testen.

Mijn haar is zeer fijn van textuur en redelijk lang. Ik heb ook 50 extensions (wax) in mijn haar, voor volume en lengte.

De Dyson Airwrap heeft een zeer luxueuze verpakking, met hittebestendige binnenkant. Dit vind ik echt een meerwaarde, en maakt dat je alles makkelijk kan opbergen.

Van het haardroger opzetstuk ben ik zeer tevreden. Met een klassieke haardroger heb ik wel eens voor dat enkele haren in het ventilatortje terechtkomen en dan gaat het verbrand reuken, ik weet niet of iemand dit probleem kent. Met de fanless haardroger van Dyson heb je dit natuurlijk niet voor. Je kan deze haardroger gewoon tegen je haar houden. Je haar wordt er snel droog van. Ik vind het fantastisch dat dit opzetstuk erbij zit.

De opzetstukken om krullen te maken, moet je even aan wennen, omdat ze niet werken zoals de klassieke krultang. Na 2 keer proberen, ben je er echter goed mee weg, en ze zijn niet moeilijk in gebruik. Wat bij mij een groot probleem is, is dat de krullen niet of amper blijven zitten. Zeer zonde, want ze zijn fenomenaal mooi, de eerste 10 minuten.

Wat helpt om je krullen langer te houden?

- Voor lang en dik haar kan je extra lange opzetstukken kopen, staat zeker nog op mijn wishlist
- Zie dat het haar licht vochtig is voor gebruik
- een haarmousse met stevige fixatie kan ook helpen.
- Hairspray kan ook helpen, maar dit vind ik zelf onaangenaam omdat het ja haar harder maakt.

Eerlijk gezegd zijn er krultangen die een langduriger resultaat realiseren, maar zij hebben dan als nadeel dat je haar een verbrandde geur heeft voor 2 dagen.

De Dyson Airwrap wordt voldoende warm, maar niet te warm, wat een groot voordeel is voor je kwaliteit van haar.

Het opzetstuk voor stijl haar werkt eveneens goed. Maar ik houd niet zo van stijl haar, dus voor mij minder geschikt.

De ronde borstel heb ik nog niet voldoende gebruikt. Ik vind het zeer jammer dat deze niet roteert.

Kortom:

De voordelen:

- Prachtig design, mooie handige opbergdoos
- Zeer kwalitatief materiaal
- Krachtige Dyson motor
- Makkelijk en leuk in gebruik
- Haardroger opzetstuk maakt je haar snel droog en omdat deze fanless is blijft je haar er niet in vastzitten

De nadelen

- Aankoopprijs
- Krullen blijven niet behouden tenzij je veel product gebruikt

Pluspunten

• Haardroger opzetstuk
  • Krachtige motor
  • Niet schadelijk voor het haar
  • Kwalitatief hoofstaand

Minpunten

• Aankoopprijs
  • Krullen houden niet zo lang

Nancy De Jaeger 22-09-2020

Super toestel!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Heel makkelijk om zelf krullen bij uzelf te maken of bij anderen. Je hoeft hiervoor zeker geen kapster te zijn als je de dyson airwrap hebt! Super handig toestel! Een echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooie opbergdoos
  • Iedereen kan hiermee krullen maken

Sofie 22-09-2020

Fijne ervaring

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb dit product mogen testen, na jarenlang al benieuwd te zijn of het nu echt wel zijn prijs waard is. Ik heb lang, dik en veel haar, dus een goed werkende stylingtool is zeker en vast een uitdaging om te vinden. Het vergt enige handigheid, maar het product doet wel wat het belooft. Ik gebruik vooral de rollers om mooie krullen te creëren, wat na een paar keer oefenen ook makkelijk lukt. De opzetstukken om het haar steil te maken heeft bij mij minder het gewenste effect. Ik gebruik deze nu om mijn haar te drogen op een natuurlijke manier, zonder pluis!

Pluspunten

• Gezond voor het haar
  • Luxe product en verpakking
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Niet geschikt voor alle haartypes

Lilian 22-09-2020

Snel je haar drogen en stylen

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Na behoorlijke wat tutorials te hebben gekeken kon ik eindelijk zelf aan de slag met de Dyson Airwrap. Normaal was ik mijn haar, droog het en moet het dan nog krullen of stijlen, dit vergt een goede planning. Met de Dyson Airwrap gaat dit een stuk sneller. De föhn droogt mijn haar al sneller dan mijn huidige föhn en als ik het vervolgens krul dan heb ik snel en eenvoudig een mooie bos krullen. Het enige minpuntje hieraan is dat het snel uitzakt en dan ook niet meer mooi golft, terwijl ik redelijk eenvoudig haar heb. Ik moet nog even opzoek naar de juiste producten hiervoor, zodat de krul/slag er mooi in blijft. De gladmakende borstel overtreft al mijn verwachtingen, na het wassen en drogen stijl ik mijn haar altijd met een hete stijltang. Behalve veel tijd zorgt dit ook voor beschadiging. Nu kan ik het wassen, een beetje föhnen en daarna maak ik het met de gladmakende borstel super stijl zonder de extreme hitte die ik normaal gebruik. Ik wil nog even flink oefenen met de föhnborstel en krullenset, zodat ik behalve een hoop volume ook blijvende krullen/slag heb, maar tot nu toe ben ik al tevreden!

Ik vind de kwaliteit van het product erg goed, maar de prijs wel aan de hoge kant. Toch ben ik er wel zo blij mee dat ik het er voor over heb.

Pluspunten

• Föhn is snel
  • Veel volume
  • Handdoekdrooghaar stijlen/krullen

Minpunten

• Krullen blijven niet altijd zitten
  • De prijs

JokeH 22-09-2020

Glanzend haar dat helemaal herstelt

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb de Dyson Airwrap nu ondertussen een dikke maand, en ik zie mijn haar steeds gezonder worden. De styling is ook perfect en houdt makkelijk zonder enige vorm van stylingproducten. Ik ben heel erg fan van het apparaat! De krullen zien er mooi en natuurlijk uit! Sluik haar is op een wip gefixt! Klein nadeel is de prijs, maar van de andere kant denk ik ook weer, “ je krijgt echt waar voor je geld”, een dubbel gevoel! Maar al bij al ben ik FAN!

Pluspunten

• Sterker haar
  • Goede styling
  • Degelijke kwaliteit
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• prijs

withney 22-09-2020

Fantastisch product

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

In het begin is het even zoeken hoe alle functies en opzetstukken goed werken maar eens je er mee weg bent wil je niets anders meer!
Mijn haar voelt veel beter aan nu dat ik ze elke keer gemakkelijk kan brushe met de borstel. Ook krullen leggen gaat makkelijk en blijven ook zeer lang door de koude functie. Is erg gemakkelijk in gebruik en is ook verrassend licht!

de extra lange snoer is ook erg handig als je niet dichtbij een stopcontact hebt. Je kan de verschillende standen van blazen ook aanpassen van licht naar hard.

voor mij is dit echt een top product en zeker aan te raden!

Pluspunten

• extra lang snoer
  • koude stand
  • licht product
  • verschillende opzetstukken

Minpunten

• in het begin moeilijk in gebruik
  • veel om op te bergen

Spin 21-09-2020

Wat een fantastisch product!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Al heel lang getwijfeld om deze aan te schaffen, maar de prijs hield mij tegen. Inmiddels het product mogen testen en het is de prijs dubbel en dwars waard! Wat een fantastisch en luxe product! De look and feel is al geweldig en het resultaat is er dan ook nog naar. In een handomdraai mooie soepele krullen! Alles is een prachtige bewaardoos ook nog eens. Had ik hem toch maar al eerder gekocht!

Pluspunten

• Resultaat
  • Gebruiksgemak

Liesbeth 21-09-2020

Heerlijk apparaat!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik wilde de Dyson Airwrap graag proberen om meer volume te creëren in mijn haar. En oefening baart kunst... Nu zo'n 3 weken de Airwrap in mijn bezit en mijn haar zit goed! Voor snelle kapsels, met wat volume droog je je haar met de borstels. Heb je wat meer tijd of een feestje? Dan krijg je een blow out met de rollers. Bij mij blijft het de gehele dag goed zitten :) Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Leuk om te doen
  • Mooie bewaardoos

Minpunten

• Enige handigheid er in verkrijgen

Dwest 20-09-2020

Zacht en glanzend haar

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De Dyson airwrap wordt geleverd in een prachtige luxe leren doos waarin alle opzetstukken op overzichtelijke manier kunnen worden opgeborgen. De airwrap is erg licht van gewicht en de opzetstukken kunnen eenvoudig worden bevestigd en eraf worden gehaald. De eerste keren van gebruik is het even puzzelen welk opzetstuk je precies nodig hebt, met name voor de krulfunctie. Na een paar keer heb je dit wel door en is de airwrap erg gemakkelijk in gebruik. De airwrap heeft drie verschillende warmtestanden. Omdat de warmste stand redelijk heet voelt op mijn hoofdhuid gebruik ik graag de middelste stand. Na het gebruiken van het opzetstuk met de krulfunctie merk ik dat mijn haar erg zacht aanvoelt en ook glanst. Ook is het haar snel droog. De krullen zelf zakken vrij snel uit, maar toch heb je de hele dag een mooie slag in je haren met veel volume. Vooral de luxe uitstraling van de airwrap zelf, de luxe uitstraling van je haar na gebruik, het gemak in gebruik en de vele mogelijkheden tot het creëeren van verschillende haarstylen maken de airwrap een absolute aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • design
  • glanzend en zacht haar

Minpunten

• krullen zakken snel uit