Dyson Airwrap Complete

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Airwrap Complete op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

q****@h********** 05-01-2024
  • Product gekregen

Topproduct

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De airwrap long complete gekregen als kerstcadeau. Echt een geweldig apparaat! Heb de airwrap uitgeprobeerd en de krullen zijn echt super en blijven goed zitten. Ook de stylingborstel geprobeerd en die werkt ook echt perfect, mijn haar is supersnel droog.
Mijn haar wordt er zacht van en glimt, ook na gebruik op droog haar. De prijs is best hoog maar het product wat je ervoor terugkrijgt is het helemaal waard.

Pluspunten

• Werkt perfect
  • Maakt het haar snel droog
  • Makkelijk in gebruik
  • Zeer goede kwaliteit

m**r@h**l.com 30-09-2023

Goed product als hij het tenminste doet

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Het werkt prima als je eerst wat filmpjes bekijkt / weet hoe je het moet gebruiken. En uiteraard goed kijken wat bij jouw haar werkt. Ik gebruik ‘m op droog haar anders krijg ik toch pluis. Het is bij mij net als nagellak, het lijkt droog maar de andere dag staan er afdrukken in. Ik was en droog mijn haar de avond ervoor en gebruik ‘s morgens de Airwrap. Alleen jammer dat hij na een week al kapot is en ik na een dag nog geen reactie van de klantenservice heb ontvangen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snel kapot / gevoelig

Gebruiker 22-07-2023
  • Product gekregen

Te veel geld en te mooi om waar te zijn

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Mooi apparaat , is in een dubbele doos verpakt? Onhandig met uitpakken of terug sturen kan nooit goed verpakt terug.
Föhn doet niet wat de filmpjes laten zien, erg onhandig, ik kan maar hele kleine plukjes pakken, anders doet apparaat niets, ik blijf nog even proberen, maar ben bang dat het toch terug gaat. Te veel hulpstukken die ik niet gebruik, ook een flink minpunt , niet echt tevreden, had me verheugd op een fijn apparaat! De filmpjes doen niet wat mijn apparaat doet.....

Pluspunten

• Geen enkel pluspunt

Minpunten

• Te zwaar
  • Te veel hulpstukken blijven ongebruikt
  • Doet niet wat belooft wordt

Inge 06-03-2023

Snel kapot, contact met klantenservice moeilijk

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Het product was binnen twee maanden kapot. Nooit laten vallen en extreem voorzichtig geweest. Inmiddels opgestuurd ter reparatie, maar na drie weken nog geen oplossing via de klantenservice. Contact verloopt zeer stroef.

Pluspunten

• Niks, AliExpress gaat langer mee.

Minpunten

• Binnen twee maanden kapot.
  • Contact met klantenservice verloopt zeer stroef
  • Oplossing/reparatie blijft uit

CcS 08-01-2023

Duur mooi maar snel kapot

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Mooi apparaat en werkt prima als er niks kapot gaat of losschiet en je overweg kunt met het snoer dat vrij kort is en steeds opkrult.
De rolborstel die je er op kunt zetten is niet uit 1 stuk en gaat steeds los. Blijft er een stukje in het apparaat zitten en de borstel valt. Superirritant.
Snoer dus kort en rolt steeds op.
Bij een apparaat met zo’n hoge prijs verwacht je toch wel wat beters. Jammer.

Pluspunten

• Mooi
  • Luxe

Minpunten

• Snoer kort
  • Snoer draait op
  • Krulborstel schiet steeds los
  • Exorbitant hoge prijs

Ingrid 17-11-2022

Te kostbaar voor niet lang resultaat

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Prima om je haar te drogen maar de krullen die je gaat maken zijn binnen een uur verdwenen. Dat kun je beter doen met de Chi stijltang want die blijven wel een week zitten

Pluspunten

• Droogt prima

Minpunten

• Te duur
  • Krullen blijven niet zitten

lina 09-12-2021

Aanrader zellfs als je fel krullen haar hebt van nature

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb zelf krullend haar, type 2C, 3A en ik wilde de dyson kopen om met de lange krullers mooie krullen te creëren wanneer mijn haar net iets te wild doet of wanneer ik niet 2 uur wil wachten voor mijn haar via de lucht gedroogd is op natuurlijke wijze, zeker in de winter is dit niet aangenaam.
Het was een dure aankoop maar met de gift editie in pruisisch blauw kreeg je er een extra reis tas bij die ik zeer praktisch vind, alsook een kam met grote tanden en een "paddle" borstel.
Mijn eerste indruk: je kan er mooie kleine krullen mee maken alsook grovere golven die iets glamoureuzer zijn. Ik slaap op een zijden kussensloopje en op die manier blijven de krullen er mooi in ook nog de volgende dag.
Als ik de krullen er in leg dan doet de machine in principe het werk voor jou. Zorg gewoon dat je haar niet té nat is en gebruik niet te grove plukjes haar.
Het zou het haar niet beschadigen en ik denk inderdaad als je voorzichtig te werk gaat dan denk ik inderdaad dat je met deze machine je haar veilig kan stylen. Ik krul door eerst de koele lucht te gebruiken, dan eventjes een paar seconden de warme lucht en dan weer de koude lucht. Mijn haar ruikt op geen enkel moment verbrand of ik ruik ook niet die typische haardrogergeur zelfs.
Het is makkelijk in gebruik en ook heel estetisch, ziet er erg mooi uit.
Heb ook een videoreview gemaakt op youtube waar ik het product uitpak en voor de eerste keer krullen in mijn haar leg, als je wilt kijken hier is het: https://youtu.be/2njEo2OXd54.

Pluspunten

• Mooi
  • Handig in gebruik
  • Doet het werk voor jou
  • Voldoende opzetstukken
  • Gift editie is de moeite waard

Minpunten

• Prijzig

m*****************@h********** 26-08-2021

Een absolute aanrader!!!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik ben superblij met mijn Dyson. Eerst even wennen en kijken welke tool het beste voor je haar werkt.
Ik had de 'gewone' Dyson fohn al maar deze is nog veel fijner in het bebruik.
Hij is niet goedkoop maar iedere dag ben ik weer blij. Veel volume zonder dat het het haar beschadigd.

Pluspunten

• Geen beschadigd haar meer.
  • Haar stylen makkelijker dan ooit.

Lieke 16-02-2021

Heel slecht

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik was zo erg blij dat ik voor valentijnsdag een dyson apparaat kreeg,
Maar nadat ik het heb geprobeerd vond ik het helemaal niet waard misschien is het zo erg trend geworden vanwege alle youtubers en bloggers het hebben gekocht om te laten zien hoe het werkt.
Wat ik gewoon niet goed vind is
1. Dat die zoveel geluid maakt (lijkt wel alsof er een vliegtuig naast mij voorbij gaat.) (je haardroger maakt ook natuurlijk geluid maar niet zoveel als deze.)
2. Dat die niet zo goed krult ik moet echt me best doen om een mooi krul te krijgen.

Dingen wat ik goed vind .
1. Dat die me haren vanzelf meeneemt maar uiteindelijk niet goed krult .
2.dat de verpakking er mooi uit ziet
3. Dat alles mooi gemaakt is

Shana Sen 01-10-2020

makkelijk en snel mooie krullen

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

wat een super apparaat snel en makkelijk in gebruik je kan het gelijk gebruiken hoef niet te wachten
mooie krullen keuze uit verschillende maten geleverd in een luxe koffer tas
het is een apparaat alles in 1
er zit ook een fohn bij mijn haar was super snel droog en voelde niet uitgedroogd uit

Pluspunten

• makkelijk
  • snel
  • mooie krullen
  • keuze hulpstukken

Minpunten

• krullen blijven niet echt lang zitten

Cato 29-09-2020

Top product voor lang en zwaar haar!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Bij veel krultangen blijven de krullen niet lang zitten in mijn haar omdat het zo lang, zwaar en glad is. Met de Dyson Airwrap lukt het echter wel! Top product.

Pluspunten

• Blijft lang zitten
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geluid

Vesho 26-09-2020

Het bespaart mij tijd

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb dik Aziatisch haar, föhn het regelmatig en gebruik vaak haarproducten . Ik heb veel föhns gebuikt, maar zie dat door de Dyson Airwrap te gebruiken mijn haar meer schijnt en minder breekt.
Na het stijlen van mijn haar met de Dyson Airwrap, heeft mijn haar meer volume dan wanneer ik andere stijl- of krultang gebruik. Het bespaart mij ook tijd, de accessoires en het ontwerp maken het mogelijk om in minder dan 10 minuten mijn haar te föhnen, en in minder dan 25 minuten mijn haar te krullen. Ik vind dat Dyson producten prijzig zijn, maar ze zijn wel het geld waard.
Het enige minpunt is dat krullen niet lang blijven zonder haarproducten te gebruiken.

Pluspunten

• Het bespaart mij tijd

Minpunten

• krullen niet lang blijven

Lilian 22-09-2020

Snel je haar drogen en stylen

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Na behoorlijke wat tutorials te hebben gekeken kon ik eindelijk zelf aan de slag met de Dyson Airwrap. Normaal was ik mijn haar, droog het en moet het dan nog krullen of stijlen, dit vergt een goede planning. Met de Dyson Airwrap gaat dit een stuk sneller. De föhn droogt mijn haar al sneller dan mijn huidige föhn en als ik het vervolgens krul dan heb ik snel en eenvoudig een mooie bos krullen. Het enige minpuntje hieraan is dat het snel uitzakt en dan ook niet meer mooi golft, terwijl ik redelijk eenvoudig haar heb. Ik moet nog even opzoek naar de juiste producten hiervoor, zodat de krul/slag er mooi in blijft. De gladmakende borstel overtreft al mijn verwachtingen, na het wassen en drogen stijl ik mijn haar altijd met een hete stijltang. Behalve veel tijd zorgt dit ook voor beschadiging. Nu kan ik het wassen, een beetje föhnen en daarna maak ik het met de gladmakende borstel super stijl zonder de extreme hitte die ik normaal gebruik. Ik wil nog even flink oefenen met de föhnborstel en krullenset, zodat ik behalve een hoop volume ook blijvende krullen/slag heb, maar tot nu toe ben ik al tevreden!

Ik vind de kwaliteit van het product erg goed, maar de prijs wel aan de hoge kant. Toch ben ik er wel zo blij mee dat ik het er voor over heb.

Pluspunten

• Föhn is snel
  • Veel volume
  • Handdoekdrooghaar stijlen/krullen

Minpunten

• Krullen blijven niet altijd zitten
  • De prijs

Spin 21-09-2020

Wat een fantastisch product!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Al heel lang getwijfeld om deze aan te schaffen, maar de prijs hield mij tegen. Inmiddels het product mogen testen en het is de prijs dubbel en dwars waard! Wat een fantastisch en luxe product! De look and feel is al geweldig en het resultaat is er dan ook nog naar. In een handomdraai mooie soepele krullen! Alles is een prachtige bewaardoos ook nog eens. Had ik hem toch maar al eerder gekocht!

Pluspunten

• Resultaat
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijs

Liesbeth 21-09-2020

Heerlijk apparaat!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik wilde de Dyson Airwrap graag proberen om meer volume te creëren in mijn haar. En oefening baart kunst... Nu zo'n 3 weken de Airwrap in mijn bezit en mijn haar zit goed! Voor snelle kapsels, met wat volume droog je je haar met de borstels. Heb je wat meer tijd of een feestje? Dan krijg je een blow out met de rollers. Bij mij blijft het de gehele dag goed zitten :) Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Leuk om te doen
  • Mooie bewaardoos

Minpunten

• Enige handigheid er in verkrijgen

Dwest 20-09-2020

Zacht en glanzend haar

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De Dyson airwrap wordt geleverd in een prachtige luxe leren doos waarin alle opzetstukken op overzichtelijke manier kunnen worden opgeborgen. De airwrap is erg licht van gewicht en de opzetstukken kunnen eenvoudig worden bevestigd en eraf worden gehaald. De eerste keren van gebruik is het even puzzelen welk opzetstuk je precies nodig hebt, met name voor de krulfunctie. Na een paar keer heb je dit wel door en is de airwrap erg gemakkelijk in gebruik. De airwrap heeft drie verschillende warmtestanden. Omdat de warmste stand redelijk heet voelt op mijn hoofdhuid gebruik ik graag de middelste stand. Na het gebruiken van het opzetstuk met de krulfunctie merk ik dat mijn haar erg zacht aanvoelt en ook glanst. Ook is het haar snel droog. De krullen zelf zakken vrij snel uit, maar toch heb je de hele dag een mooie slag in je haren met veel volume. Vooral de luxe uitstraling van de airwrap zelf, de luxe uitstraling van je haar na gebruik, het gemak in gebruik en de vele mogelijkheden tot het creëeren van verschillende haarstylen maken de airwrap een absolute aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • design
  • glanzend en zacht haar

Minpunten

• krullen zakken snel uit

Ingridp 20-09-2020

Net bij de kapper geweest?

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Heb zelf weinig en fijn haar. Daarom is dit toestel volgens mij het meest ideale.
Heb geen losse haren meer in de borstel zitten.
Haar is zijdezacht, mooie doos erbij zodat alles mooi bij mekaar blijft.
Ik ben alvast fan!

Pluspunten

• Alles bij mekaar

Minpunten

• Je moet wel eerst enkele keren oefenen!

Karolina 19-09-2020

Fijn maar zeer prijzig apparaat

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Het is een heel mooi en functioneel apparaat. Je krijgt diverse hulpstukken waarmee je mooi kapper waardig haar kunt maken. Doordat je je haren bijvoorbeeld borstelt Met de borstel hulpstuk tijdens het drogen wordt het haar heel mooi glad. Zo kun je de ronde borstel of de Krul hulpstukken gebruiken als je net iets meer tijd hebt om je haar te doen.
Hij wordt geleverd in een mooi leer look koffer. Jammere hieraan is dat dit niet geschikt is voor te reizen. Daar zouden ze nog iets voor moeten maken voor dat geld. Al met al doet het zeker wat het beloofd en ook het feit dat het niet extreem heet wordt is fijn en goed voor je haar. Daardoor duurt het drogen wel net iets langer dan bij een normale föhn. Het is dus een afweging of je er zoveel geld voor overhebt.

Pluspunten

• Doet wat ie beloofd
  • Mooi resultaat
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Prijs
  • Geen reisetui

Essiewest 16-09-2020

Beste resultaat ook

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Door mijn lange dikke haar is het erg lastig om een kapsel te creëren. Door de airwrap is dit verleden tijd! Geen pluizig haar meer zonder model. Door de verschillende opzet stukken kan je allerlei kanten op alsof het lijkt dat je bij de kapper bent geweest! De airwrap voelt erg stevig aan waarbij de opzetstukken gemakkelijk te verwisselen zijn. Er zijn diverse standen van de wind sterkte tot aan warm of koud föhnen. De set wordt geleverd in een luxe leren doos zodat deze veilig en gemakkelijk op te bergen is. Een aanbeveling voor iedereen!

Pluspunten

• Werkt snel
  • Geen pluizig haar
  • Mooie opbergdoos
  • Licht gewicht

Minpunten

• Prijs

Chantie 15-09-2020

Mooi Design

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Al jaren fohn ik elke dag mijn haar en nu komt eindelijk Dyson met de Airwrap, een apparaat wat doet wat het beloofd en mijn verwachtingen meer dan waar heeft gemaakt.

De Dyson Airwrap is een stevig apparaat, niet zwaar en lig goed in de hand waardoor je makkelijk alle knoppen op het apparaat kan bedienen. Bovendien is de Airwrap niet luidruchtig wat wel zo prettig is voor mijn gezinsleden.

De Airwrap is verpakt in een mooie chique bewaardoos waar ook alle opzetstukken in kunnen worden bewaard. Zo wordt het gebruikmaken van de Airwrap elke dag weer een ware beleving. Het enige wat ik mis in de bewaardoos, is dat je het snoer niet netjes kunt oprollen of samenbinden.

Ik was erg verrast door de blaaskracht die de Airwrap heeft. Deze is zo sterk dat mijn haar sneller droog is dan ik gewend was. Het wisselen van de opzetstukken gaat zeer eenvoudig als ook het bedienen van de knoppen om de blaaskracht aan te passen en de warmte te regelen.

De diverse opzetstukken zorgen ervoor dat de Airwrap voor ieder haartype te gebruiken is. de gladmakende borstels gebruiken het coanda effect waarbij de lucht langd de haren wordt geblazen. Je kan dan gelijk je haar stylen en drogen. De krulopzetstukken zij ook makkelijk in gebruik. Je brengt de Airwrap in de buurt van je haar en de Airwrap rolt zelf je haar om het krulopzetstuk.

Zelf gebruik ik de krulborstel in combinatie met de pre-styling föhn het meeste omdat deze voor mij het beste resultaat geeft. Ik heb zelf halflang haar, met langer haar zou ik eerder de krulopzetstukken gebruiken. Met zowel de krulopzetborstel als met de krulopzetstukken kan je je krul extra formule geven door voordat je de borstel-of krulopzetstuk uit je haren haalt, de koude luchtstroom even aan te zet. Doordat ik halflang haar heb, mis ik wel een wat dunnere krulborstel dan zou de set voor mij helemaal compleet zijn.

Omdat ik elke dag mijn haar krul,is het een prettig idee dat de Airwrap is voorzien van een intelligente warmteregeling waardoor je haar niet wordt blootgesteld aan een temperatuur van meer dan 150 graden. In het verleden heb ik wel eens een haarbeschadiging hierdoor gehad.

De prijs van de Airwrap mag dan zeker wel aan de hoge kant zijn maar ik vind dit meer dan waard door alle nieuwe technologieën die de Airwrap heeft.

Kortom een zeer complete set voor elk haartype. Ik ben zeer tevreden en kan de Airwrap aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed schoon te maken
  • Geluid
  • Stevigheid van de Airwrap

Minpunten

• Prijs
  • Ontbreken van een dunnere krulborstel

Bianca 15-09-2020

Oefening baart kunst

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Mocht de dyson airwrap testen. Het zit in een mooie luxe opberg doos en was onder de indruk van uitstraling van het apparaat. Moest wel echt een volle week oefenen voor ik het eindelijk onder de knie. De borstels maken mijn haar heerlijk zacht en polijst mijn pluizige haar. Om de krullen in mijn haar te laten zitten moet ik wel eerst product in mijn haar doen anders zakt het er snel uit. Door de verschillende opzet stukken kan Je veel verschillende stijlen creëren.

Pluspunten

• Haar stylen zonder beschadiging

Minpunten

• De prijs

Wonderland 14-09-2020

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik vind het een fantastisch apparaat. Mijn haar (van nature krullend en dus erg pluizig) wordt stralend zacht en glimmend.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteit
  • Mooi

Littleloveroze 12-09-2020

Geweldige multitool

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De dyson airwrap is geweldig jammer dat hij zo prijzig is dus even sparen voor deze aankoop maar hij is het zeker waard.

Pluspunten

• Snel
  • Goed voor je haar

Minpunten

• Prijs
  • Missende reisetui

Jolanda 12-01-2020

Beste ooit

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Fantastisch apparaat, wil hem.nooit meer kwijt. Mooie krullen en je haar blijft gezond omdst deze niet zo warm wordt. Zelf gebruik ik nog zoutspray dan is je haat wat stugger. Ik ben nu zo klaar en kost me minder tijd in de ochtend. Kan het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Niet warm

Amiga 06-11-2019

Beste aankoop ooit!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De tv-spot zag er veelbelovend uit, dus daarom naar de Bijenkorf Den Haag gegaan en - na goede voorlichting van de verkoper en het zelf uitproberen - de Dyson Airwrapp gekocht.
Wat meteen opviel was het zeer zachte geluid dat het apparaat produceert. De verschillende warmtestanden zijn heel goed voelbaar en de koud-functieknop werkt ook inderdaad als goede afkoeling. De veelheid aan opzetstukken maakt dat voor elk type haar en gewenst model wel een geschikt opzetstuk aanwezig is. Na het föhnen ziet mijn haar er glanzend en goed gestyled uit, alsof ik net van de kapper kom!

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • lang snoer dat niet in de war raakt
  • 3 warmtestanden, die ook echt voelbaar zijn
  • luxe-opbergbox

Minpunten

• opzetstukken die ik niet alle gebruik
  • de hoge prijs