Dyson Airwrap Complete - Reviews

Aantal blaasstanden
Type/soort
haarstyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Airwrap Complete op Kieskeurig.nl.

9,1

Happy Customer !! 19-11-2018

Fantastisch apparaat !!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De Dyson Airwrap Complete is t beste apparaat dat ik ooit heb aangeschaft.
Al m’n andere apparaten zoals föhn, krultang, en styletang zijn overbodig geworden.

De Dyson Airwrap is zeer makkelijk in gebruik en geschikt voor alle haartypes. Het bespaart je veel tijd en t resultaat is vele malen beter dan alle andere apparaten die ik gebruikt heb. Je haar is heel snel droog en gestyled op welke manier je ook kiest. Je haar (en handen) kunnen niet meer verbranden zoals bij een reguliere krultang. De Airwrap geeft zelfs glans aan je haar!

Zoals je van Dyson kan verwachten is het design van de Airwrap prachtig en zit t ook nog in een super chique verpakking.
Kortom; ik denk dat iedere vrouw heel blij zal worden van de Dyson Airwrap.
Ik heb geen enkel minpunt kunnen vinden aan de Dyson Airwrap Het is misschien een pittige aanschaf maar hij is t meer dan waard!!

Pluspunten

• 1 apparaat voor alles
  • Doet wat t belooft
  • Makkelijk in gebruik
  • Fantastisch resultaat

Minpunten

• Heb geen minpunten kunnen ontdekken

Rafiki 06-11-2018

Snel en eenvoudig met topresultaat

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Na vele föhns en stylingapparaten te hebben aangeschaft, nu eindelijk de oplossing gevonden in de nieuwe Dyson Airwrap.
Ik ben niet iemand die tijd en zin heeft om uren bezig te zijn met mn haar, maar wil mn lange golvende haar wel verzorgd hebben.
Met de Airwrap snel het gewenste resultaat, zonder mn haar te beschadigen.
Het haar eerst handdoekdroog föhnen en dan of simpel glad maken met de platte borstel of krullen maken met de ronde borstel.
Maar....met de geweldige bijgeleverde links en rechtsom draaiende opzetstukken (in twee verschillende diktes) kun je echter prachtige krullen realiseren. Let hierbij wel op. De ‘natheid’ van het haar speelt een belangrijke rol. Hier heeft Dyson echt de perfecte tool ontwikkeld waar ik super blij van word en mn haar ook.
Het werkt simpel. Je neemt een handdoekdroge lok en deze word als vanzelf om de tool heen geblazen. Thats it! Even fixeren en klaar.
De tools ‘klikken’ gemakkelijk in en uit de ‘body’.
Ik moest even wennen aan de totale lengte, maar na wat oefening lukt het prima om de gemakkelijk bedienbare knopjes te bedienen, dus ook tijdens gebruik.
Het is een uitgave, maar als je haar je lief is en je kunt t je veroorloven, zou ik voor de meest complete versie gaan. Niet alleen voor de uitstraling, maar ook in gebruik en belangrijker nog resultaat.

Pluspunten

• Diversiteit van tools
  • Gebruikers gemak
  • Uitstraling van de airwrap

Xenia 18-09-2020

Zijdezacht haar!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Mijn haar voelt zo zacht aan, geen gesleur meer met de haardroger en borstel apart, met de dyson airwrap gaat dit perfect. Zelf mijn collega's zeggen dat mij haar er goed uitziet, of ik er iets aan veranderd heb, maar nee hoor, de airwrap heeft dit gedaan. Voor het brushen en stijlen ben ik fan! Het krullen zal ik eens gebruiken om weg te gaan of een familiefeest. Maar het is zo goed voor je haar, het wordt niet beschadigd zoals met een stijltang. Mijn stijltang ligt mooi aan de kanten en de dyson airwrap maakt er plaats voor. Ook de doos is prachtig en handig om mee te nemen als je eens een weekendje weggaat. Mijn vriend gebruikt deze dagelijks om zijn haar goed te leggen! Ik ben overtuigd!

Pluspunten

• Zacht haar
  • Geen beschadigd haar
  • Gemakkelijk in gebruik

Evelien R. 17-09-2020

Salon kwaliteit, bij je thuis!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb zelf fijn haar maar veel haar. Krullen maken of volume in mijn haar krijgen is een hele opdracht. Na veel goede reviews te hebben gelezen online was ik blij dat ik de airwrap mocht testen! Als je de doos uitpakt zit alles in een mooie beautycase. Niet alleen handig om alles samen te hebben maar staat ook nog eens prachtig in de badkamer! Ik ben als eerst al best onder de indruk van de föhn. Gezien het een opzetstuk is dacht ik dat dit niet per se van goede kwaliteit zou zijn maar ik heb het helemaal mis gehad. Mijn haar droogt normaal gezien best traag en ik heb een thuis een föhn van bij de kapper. De airwrap föhn opzetstuk moet hier zeker niet voor onder doen. mijn haar is snel droog en door de vorm van het opzetstuk ook nog best precies mee te föhnen. Waar ik het meest benieuwd naar was, waren de opzetstukken om krullen te maken. Ik hou er van om krullen te maken. Met de opzetstukken kan ik zeker krullen maken al blijven ze niet heel lang als krullen maar zakken al snel uit naar meer een slag. Wat zelf niet erg vind maar als je echt krullen hiermee wilt maken hangt het af van je haartextuur/stijl of dit lang blijft. Wat ik wel merk is dat als ik mijn haar hier mee doe ik nog dagenlang veel volume heb in mijn haar. En het blijft goed vallen. I Love it. Alsof ik elke dag van bij de kapper kom :)

Pluspunten

• Luxe mooie doos
  • veel opzetstukken
  • Goede föhn
  • dagenlang volume

Minpunten

• Prijzige aankoop
  • Minder langhoudend bij fijn haar

Essiewest 16-09-2020

Beste resultaat ook

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Door mijn lange dikke haar is het erg lastig om een kapsel te creëren. Door de airwrap is dit verleden tijd! Geen pluizig haar meer zonder model. Door de verschillende opzet stukken kan je allerlei kanten op alsof het lijkt dat je bij de kapper bent geweest! De airwrap voelt erg stevig aan waarbij de opzetstukken gemakkelijk te verwisselen zijn. Er zijn diverse standen van de wind sterkte tot aan warm of koud föhnen. De set wordt geleverd in een luxe leren doos zodat deze veilig en gemakkelijk op te bergen is. Een aanbeveling voor iedereen!

Pluspunten

• Werkt snel
  • Geen pluizig haar
  • Mooie opbergdoos
  • Licht gewicht

SarahO 15-09-2020

Fijn toestel, minder geschikt voor mensen met weinig haar

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb de Dyson Airwrap nu een 2- tal weken uitgeprobeerd. Het is een heel mooi en gebruiksvriendelijk toestel, je voelt dat je kwaliteit in je handen hebt en je kan de opzetstukken heel gemakkelijk wisselen. Ook de bijgeleverde opbergdoos is super handig. Ik moet zeggen dat de meeste opzetstukken goed hun werk doen. Ik heb nog nooit zo gemakkelijk krullen in mijn fijne haar gekregen. Daarnaast beschadigt de Airwrap je haar minder omdat het toestel effectief minder hitte gebruikt en is mijn haar na gebruik super zacht. Alhoewel het toestel perfect doet wat het moet, valt voor mij persoonlijk het resultaat een beetje tegen. Ik heb namelijk heel fijn, krullend en vooral weinig haar. Na het stylen blijft mijn haar altijd pluizig. Ik denk dat als je normaal of dik haar hebt dat dit een super toestel is, maar voor mij lijkt het net iets te krachtig te zijn, ook op de minimum stand.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veel opzetstukken die je makkelijk kan wisselen
  • Beschadigt je haar niet

Minpunten

• Iets minder resultaat bij fijn en weinig haar

Chantie 15-09-2020

Mooi Design

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Al jaren fohn ik elke dag mijn haar en nu komt eindelijk Dyson met de Airwrap, een apparaat wat doet wat het beloofd en mijn verwachtingen meer dan waar heeft gemaakt.

De Dyson Airwrap is een stevig apparaat, niet zwaar en lig goed in de hand waardoor je makkelijk alle knoppen op het apparaat kan bedienen. Bovendien is de Airwrap niet luidruchtig wat wel zo prettig is voor mijn gezinsleden.

De Airwrap is verpakt in een mooie chique bewaardoos waar ook alle opzetstukken in kunnen worden bewaard. Zo wordt het gebruikmaken van de Airwrap elke dag weer een ware beleving. Het enige wat ik mis in de bewaardoos, is dat je het snoer niet netjes kunt oprollen of samenbinden.

Ik was erg verrast door de blaaskracht die de Airwrap heeft. Deze is zo sterk dat mijn haar sneller droog is dan ik gewend was. Het wisselen van de opzetstukken gaat zeer eenvoudig als ook het bedienen van de knoppen om de blaaskracht aan te passen en de warmte te regelen.

De diverse opzetstukken zorgen ervoor dat de Airwrap voor ieder haartype te gebruiken is. de gladmakende borstels gebruiken het coanda effect waarbij de lucht langd de haren wordt geblazen. Je kan dan gelijk je haar stylen en drogen. De krulopzetstukken zij ook makkelijk in gebruik. Je brengt de Airwrap in de buurt van je haar en de Airwrap rolt zelf je haar om het krulopzetstuk.

Zelf gebruik ik de krulborstel in combinatie met de pre-styling föhn het meeste omdat deze voor mij het beste resultaat geeft. Ik heb zelf halflang haar, met langer haar zou ik eerder de krulopzetstukken gebruiken. Met zowel de krulopzetborstel als met de krulopzetstukken kan je je krul extra formule geven door voordat je de borstel-of krulopzetstuk uit je haren haalt, de koude luchtstroom even aan te zet. Doordat ik halflang haar heb, mis ik wel een wat dunnere krulborstel dan zou de set voor mij helemaal compleet zijn.

Omdat ik elke dag mijn haar krul,is het een prettig idee dat de Airwrap is voorzien van een intelligente warmteregeling waardoor je haar niet wordt blootgesteld aan een temperatuur van meer dan 150 graden. In het verleden heb ik wel eens een haarbeschadiging hierdoor gehad.

De prijs van de Airwrap mag dan zeker wel aan de hoge kant zijn maar ik vind dit meer dan waard door alle nieuwe technologieën die de Airwrap heeft.

Kortom een zeer complete set voor elk haartype. Ik ben zeer tevreden en kan de Airwrap aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed schoon te maken
  • Stevigheid van de Airwrap

Minpunten

• Ontbreken van een dunnere krulborstel

Bianca 15-09-2020

Oefening baart kunst

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Mocht de dyson airwrap testen. Het zit in een mooie luxe opberg doos en was onder de indruk van uitstraling van het apparaat. Moest wel echt een volle week oefenen voor ik het eindelijk onder de knie. De borstels maken mijn haar heerlijk zacht en polijst mijn pluizige haar. Om de krullen in mijn haar te laten zitten moet ik wel eerst product in mijn haar doen anders zakt het er snel uit. Door de verschillende opzet stukken kan Je veel verschillende stijlen creëren.

Pluspunten

• Haar stylen zonder beschadiging

Minpunten

• De prijs

Wonderland 14-09-2020

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik vind het een fantastisch apparaat. Mijn haar (van nature krullend en dus erg pluizig) wordt stralend zacht en glimmend.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteit
  • Mooi

StefanieF 14-09-2020

Oefening baart kunst

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Mooi ontwerp, leuke opberg Box.

Bij het uittesten stuitte ik op het feit dat het wel echt eerst een paar keert oefenen is voor je er mooie krullen mee kan maken. Maar na een paar keer lukte dit aardig goed en was ik tevreden. Echter na een halve dag waren de krullen meer golven geworden. Toen heb ik de volgende keer haarspray gebruikt en bleven ze mooi de hele dag!

De droger op zich voor voor te drogen en stijl te drogen vind ik uitstekend werken!

Leuk product!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Mooie opberg Box

Minpunten

• Warm om stukken te wisselen
  • Groot om mee op reis te nemen

Lynnziie 14-09-2020

Je haar doen met plezier!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Ik heb de Dyson Airwrap nu al een week mogen testen en wat heb ik er al plezier aan gehad! Elke dag is het uitkijken voor mij om de Dyson Airwrap te gebruiken. De eerste keer dat ik het gebruikte was ik wel wat teleurgesteld omdat mijn krullen er na 1 uur er al terug uit waren :( maar na een tijdje oefenen en zoeken naar de verhouding hoe nat u haar moet zijn bleven de krullen wel langer. Elke dag leer ik bij en uiteindelijk zijn er zoveel mogelijkheden met de Dyson Airwrap. Zelfs mijn vriend gebruikt het om volume te geven aan zijn haar en in model te brengen. Het is niet echt sneller als een stijltang of krultang maar het geeft wel veel meer volume en het haar voelt effectief veel zachter en gezonder aan! Ik voel echt het verschil. Ik raad de Dyson Airwrap dus zeker aan enkel en alleen al voor de gezondheid van uw haar want uiteindelijk is dit toch onbetaalbaar!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Plezier
  • Veel mogelijkheden
  • Beschadigd je haar niet

Minpunten

• Prijzig
  • Krullen blijven niet heel lang zitten

Littleloveroze 12-09-2020

Geweldige multitool

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De dyson airwrap is geweldig jammer dat hij zo prijzig is dus even sparen voor deze aankoop maar hij is het zeker waard.

Pluspunten

• Snel
  • Goed voor je haar

• Missende reisetui

pinge 11-09-2020

My hair's new best friend!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

In recordtempo droog en stijl (heel onhandige) ik mijn haren. Ik las al over de mooie glans die de haren zouden hebben...ik dacht ja, ja, dat zal wel. Maar effectief, wanneer ik mijn haren stijl met de gladmakende borstel, glanst mijn haar ongelofelijk mooi en ziet er super gezond uit. Wanneer ik de hittefoto's zie, die bewijzen dat de elementen niet heet worden, geloof ik wel dat het gezonder is voor mijn haren. De mooie lederen box zal mijn föhn, stijltang en warmteborstel vervangen!

Pluspunten

• luxe opbergdoos
  • stijlen in recordtempo
  • vele opzetstukken, vele stijlen
  • alles topkwaliteit
  • elk opzetstuk koud deel

Minpunten

• hoge prijs

Lorie 03-09-2020

Geweldig , zijn prijs waard

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Handig in gebruik. Mooie opbergdoos. Voor krullend / golvend haar of mooi uitgebrushed haar. Verschillende stylingsmogelijkheden, voor ieder wat wils. Ook een gewone droogfunctie, haar snel droog. Geef je geld uit en investeer het direct goed in deze dyson airwrap als u op zoek bent naar een stylingapparaat.

Jolanda 12-01-2020

Beste ooit

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Fantastisch apparaat, wil hem.nooit meer kwijt. Mooie krullen en je haar blijft gezond omdst deze niet zo warm wordt. Zelf gebruik ik nog zoutspray dan is je haat wat stugger. Ik ben nu zo klaar en kost me minder tijd in de ochtend. Kan het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Niet warm

Amiga 06-11-2019

Beste aankoop ooit!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

De tv-spot zag er veelbelovend uit, dus daarom naar de Bijenkorf Den Haag gegaan en - na goede voorlichting van de verkoper en het zelf uitproberen - de Dyson Airwrapp gekocht.
Wat meteen opviel was het zeer zachte geluid dat het apparaat produceert. De verschillende warmtestanden zijn heel goed voelbaar en de koud-functieknop werkt ook inderdaad als goede afkoeling. De veelheid aan opzetstukken maakt dat voor elk type haar en gewenst model wel een geschikt opzetstuk aanwezig is. Na het föhnen ziet mijn haar er glanzend en goed gestyled uit, alsof ik net van de kapper kom!

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • lang snoer dat niet in de war raakt
  • 3 warmtestanden, die ook echt voelbaar zijn
  • luxe-opbergbox

Minpunten

• opzetstukken die ik niet alle gebruik
  • de hoge prijs

suus 18-11-2018

Ga sparen, deze fohn MOET je hebben!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Deze fohn is echt de Ferrari onder de fohns!!
Door de luchtstroom wordt je haar als het ware om het opzetstuk heen gezogen, even afkoelen en binnen 10 seconden heb je een fantastische krul. ik doe 20 minuten over mn hele haar, maar dat is dik en hangt bijna in mn taille.
Zelfs met lang dik haar blijven de krullen goed zitten en is mn haar met het fohn opzetstuk en de platte borstel binnen 10 minuten glad en glanzend (zonder serum etc)

Ja Hij is belachelijk duur, maar er zit ook een hele techniek achter. zo verbrand je haar niet door een sensor die meet of je haar al droog is en de temperatuur aanpast. normale fohns/krultangen blijven ronde de 200graden. deze koelt mee af waardoor je har zichtbaar mooier wordt en blijft.
ik gebruik m nu 3 weken en wil echt niet meer zonder. lekekr compact voor op vakantie ook omdat ie in losse onderdelen in je koffer past.
Ik heb al mn fohns, krulborstelfohns, krultangen en flat irons weggegeven.
Komt ook nog eens in een mooie doos
ga minder vaak uit eten, sla een keer de schoonheidsspecialist over en ga sparen. hij is t echt waard! :)

Pluspunten

• Goed voor de haarkwaliteit
  • losse opzetstukken voor verschillend soort haar
  • ook gewoon als fohn te gebruiken
  • weinig extra verzorging nodig

Minpunten

• de krulborstels moeten steeds gewisseld worden

Daisy 15-11-2018

Zeer vernieuwend!

Geschreven voor: Dyson Airwrap Complete

Wat een geweldige nieuwe ervaring met haarstyling is dit voor me geweest!
Na jarenlang alle nieuwe producten zoals stylingproducten maar ook tools te hebben gekocht, is dit apparaat echt een vernieuwing.

Ik heb veel haar wat neigt naar de structuur van krullend haar, maar waar geen enkele krul in te vinden is. Wel is er wat slag in mij haar. Helaas valt die slag niet zoals ik het graag zou willen (ene kant naar buiten, andere kant naar binnen). Ook is mijn haar snel droog en dof in de punten.
Er zit niks anders op dan ‘tools’ te gebruiken en glansspray……..
Hier heb ik een heel assortiment van in huis. Van föhns naar stijltangen en een föhnborstel.

Bij het gebruik van de Dyson airwrap viel het me al gelijk op dat de stylingtijd enorm korter is. Zodra je wat handigheid hebt, is het een makkelijk te gebruiken apparaat.
Ik heb alle verschillende coupes kunnen creëren dankzij alle opzetstukken.
Het verbaasde me ook enorm dat er met weinig hitte, zoals met bijvoorbeeld een stijltang, zo’n mooie en strakke krul kan worden gemaakt. Daarnaast is het haar glanzender na het gebruik van dit apparaat en heb ik geen glansspray nodig na de styling.

Ik ga geen andere stylingtool meer gebruiken! Het is voor mij de uitvinding van het jaar!

Pluspunten

• Milder voor het haar
  • Korte stylingstijd
  • Goede kwaliteit prouduct