De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 135 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM58243 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marlène 05-01-2017

Prachtige , krachtige mooie machine

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Machine is makkelijk in onderhoud, geen kieren en vervelende hoekjes om schoon te maken. krachtige motor (ik heb de 1000 watt) Mooi om te zien en makkelijk om de hulpstukken te gebruiken. het wijst zichzelf. Nadeel vind ik de deeghaak die enkel is waardoor je bij bepaalde deegsoorten te lang moet kneden voor een glad beslag. dit gaat ten koste van de structuur van het deeg. Ook had ik graag de patatsnijder als vaste rasp erbij gehad.

Nico 05-01-2017

Prima keukenmachine met veel toepassingen !!!

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Dit apparaat ziet er niet alleen heel mooi uit, maar werkt ook prima. Ik gebruik het vooral voor het kneden van brooddeeg (dat kan hij heel goed aan). Maakt weinig geluid en kent vele toepassingen. Bevat daarom ook vele toebehoren. Je hoeft er dus niet nog van alles bij te kopen. En heel handig, alles is heel makkelijk en in zeer korte tijd schoon te maken. Een aanrader !

Pluspunten

• Vele toebehoren
  • Makkelijk schoon te maken

Ikke 03-01-2017

stevig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Inmiddels een paar keer gebruikt en de MUM5 voldoet prima aan mijn wensen.
Het apparaat is stevig, stabiel en doet waarvoor die ontworpen is. Geen spijt van!

Pluspunten

• stevig
  • veel toepassingen
  • prijs/kwaliteit
  • multi inzetbaar

Minpunten

• duur
  • extra accessoires zijn erg duur
  • wit

Ivo 02-01-2017

alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Fijn product. In de keuken kun je niet zonder een mixer, maar dit is veel beter! Vooral het kneden is erg prettig met dit apparaat.

Pluspunten

• kan veel
  • makkelijke bediening
  • messen zijn goed scherp

Minpunten

• stekker kan niet automatisch inrollen

Jeanine 30-12-2016

Zeer solide keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Deze keukenmachine heeft alles aan accessoires wat voor mij belangrijk is. HIj is redelijk stil, heel stabiel en een echte alleskunner. Zeer gebruiksvriendelijk en staat ook nog eens leuk in de keuken.

Pluspunten

• Slim kunnen opbergen mixers etc
  • Zeer stabiel
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geen handvat aan mengkom

Pieter 30-12-2016

Functioneel en mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Super handig apparaat, volledig en direct klaar voor gebruik. Deze alleskunner is daarnaast mooi ontworpen zodat het niet misstaat op het aanrecht. Gelijk in gebruik genomen en al heel veel plezier van gehad. Het apparaat doet heel deugdelijk aan en ook de accessoires zijn heel rigide. Gekocht tijdens cash-back actie van Bosch en daarom erg prijs gunstig.

• Compleetheid
  • Rigide uitvoering

Minpunten

• Accessoires gaan linksom, tegen je gevoel in, vast

RB 30-12-2016

Gebruiksvriendelijk en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Ik heb dit apparaat de afgelopen weken intensief gebruikt voor het maken van boord, taart, gebak en voor allerlei raspwerk. De machine werkt heel makkelijk, hij kneedt en klopt op verschillende snelheden en doet dat goed. De technologie die wordt gebruikt voor het sturen van de deeghaak (of mixer) zorgt ervoor dat inderdaad echt geen plek in de kom wordt overgeslagen. Dit komt het resultaat alleen maar ten goede. Als rasp werkt de Bosch ook uitstekend. Het is een fluitje van een cent om alle benodigde stukken erop te zetten of eraf te halen. De aanschaf van deze machine bespaart veel tijd en moeite. Zeer aan te raden. Wat ook helpt, is dat een mooi ontworpen apparaat is. Ik had iets verwacht dat groter en minder elegant zou zijn.

Pluspunten

• veelzijdig
  • degelijk
  • gebruiksvriendelijk
  • met kloppen en kneden wordt de hele kom bereikt
  • veel uitbreidingsmogelijkheden aan te schaffen

Claudia 29-12-2016

Mooie keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Mooie keukenmachine met veel mogelijkheden zie ook de pluspunten die ik gegeven heb.
Nog geen nadelen kunnen ontdekken.
Goed schoon te maken

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Makkelijk
  • 2 beslagkommen
  • dvd met recepten
  • Veel extra dingen erbij

Minpunten

• Veel ruimte in beslag, maar dat is logisch

M.G.J. 29-12-2016

Perfecte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Een veelzijdig keukenmachine met veel accessoires. Ik kan met deze machine de meeste keuken activiteiten uitvoeren wat je van deze machine mag verwachten.
Ideale keukenmachine!

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Vrij stil
  • Sterke motor
  • Veel accessoires

Els 29-12-2016
Geschreven voor: Bosch MUM58243

vandaag mijn nieuwe Bosch keukenmachine ontvangen en wat is dit een waanzinnig mooi apparaat, om te zien en zeker in het gebruik.
had eerst een ander merk gekocht maar die snel terug gedaan want dat geluid was zo ontzettend hard. Maar deze Bosch machine is heel rustig qua geluid en met een sterke motor en wat je er mee wilt gaan maken, alles is een feest en plezierig in gebruik. Ben er al snel mee aan de gang gegaan. Een multifunctioneel apparaat waar ik nog heel veel plezier aan kan beleven.
Zeker een goede aanrader waar je geen spijt van zal hebben.
Op het aanrecht staat ie heel mooi en een lust om naar te kijken. Ben er dan ook heel blij mee. Je kunt er echt van alles mee doen, heel apart. Ik kan me geen beter keukenmachine voorstellen. Els

Pluspunten

• mooie vormgeving en weinig geluid

Minpunten

• absoluut GEEN

Erwin 28-12-2016

Mooi, stevig apparaat met voldoende power

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Erg mooie machine. Heb bewust gekozen voor de 1000 Watt ipv de goedkopere versie met 600 Watt. Verder kan je er onwijs veel mee en zitten er al standaard een hoop accessoires bij

• Voldoende vermogen
  • Veel accessoires

Minpunten

• nog niet

Liana 28-12-2016

Stijlvol en krachtig apparaat!

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Ondanks dat dit product wat aan de prijzige kant ligt, blijft het een aanrader. Hij is erg makkelijk in gebruik en staat erg mooi in de keuken, door het strakke design. Het is een krachtig en veelzijdig apparaat met voldoende accesoires en zelfs een opbergtas voor de gardes. Ook de bijgeleverde dvd met gerechten en instructies is erg fijn. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat het apparaat voornamelijk van plastic is gemaakt.

Pluspunten

• Krachtig apparaat
  • Veel bijgeleverde accesoires
  • Strak design

Minpunten

• Prijzig
  • Veel plastic

Marco 27-12-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Product voldoet aan alle verwachtingen. Stug deeg voor een kerststol laten kneden zonder enige moeite. Met name de stappen 1 t/m 7 om de snelheid in te stellen werken heel goed.
Slagroom kloppen gaat perfect, ook met grote hoeveelheden. (0,8l).
Blender werkt mede door de verschillende in te stellen snelheden ook erg goed.

Pluspunten

• veel verschillende in te stellen snelheden.
  • compacte vormgeving

Suzanne 27-12-2016

Veel accesoires en functies, krachtige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Hele krachtige keukenmachine met veel opties, als extra optie nog de ijsmachine gekocht wat het tot een heel compleet pakket maakt. Nog geen minpunten, krachtig, mixt goed, citruspers en blender zijn krachtig. En niet onbelangrijk, alles is zeer makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• veel accessoires
  • krachtige 1000W mixer

Minpunten

• plastic citruspers en blenderkan, zijn kwetsbaar

Ries 26-12-2016

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Super fijne apparaat met alles er op er aan.
blijft stabiel staan als je hem gebruik .
Ook sinaasappels gaat super snel.
Ik raad iedereen dit apparaat aan

Pluspunten

• Stabiel bij gebruik
  • Uitstraling
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Opbergen van de spullen

Sofie 24-12-2016

Heerlijke machine

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Het design van de keukenmachine is een aanwinst voor de keuken. De machine heeft veel gebruiksmogelijkheden en is gemakkelijk schoon te maken. De machine geeft weinig geluid, wat erg prettig werkt. Door flexibele arm is de machine praktisch in gebruik. Klein nadeel is dat niet duidelijk wordt beschreven dat de multimixer voor het hakken van noten en kruiden niet in het standaard pakket zit waardoor je deze erbij moet kopen.

• weinig geluid
  • praktisch in gebruik

Minpunten

• mist multimixer in standaard pakket
  • prijs

Martin 23-12-2016

Praktisch apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Maakt weinig geluid, is tevens een sieraad in de keuken en ook geen moeizame schoonmaak acties. Een plezier in het gebruik en er zijn heel veel gebruiksmogelijkheden.

Pluspunten

• Praktisch
  • Weinig geluid
  • Makkelijk schoonmaken
  • Neemt niet te veel ruimte in

Mariska 22-12-2016

Heel blij mee!

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Een complete machine met veel accessoires voor een leuke prijs. Afgelopen week kwam hij aan, goed verpakt. De machine staat mooi stabiel en vast op het werkblad door de zuignapjes aan de onderkant. Hij maakt weinig lawaai tijdens het gebruik en het schoonmaken en opruimen is makkelijk. Fijn om er twee mengkommen bij te hebben. En je hebt nog vele uitbreidingsmogelijkheden. Het in gebruik nemen en uitvinden hoe alles werkt gaat heel makkelijk en ik kon er dan ook snel mee aan de slag. Kortom een echte aanrader deze mooi uitziende machine (tja het oog wil ook wat ;) )

Pluspunten

• weinig lawaai
  • makkelijk in gebruik
  • zeer compleet
  • mooie vormgeving

Minpunten

• nog geen ontdekt

Hildebrandk 22-12-2016

Geweldig keukenapparaat, niet groot & veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Ik heb de Bosch gekocht vanwege zijn sterke motor voor kneedwerk en dat doet hij enorm goed. Alleen daarvoor zou het apparaat zeker een 8 verdienen. Maar dankzij de diverse accessoires, is hij nog veelzijdiger en bruikbaarder, daarvoor krijgt hij een punt extra. Het systeem voor het aansluiten van de diverse accessoires is simpel en degelijk. Het klepje aan de bovenzijde moet er helemaal uit en die moet je dan tijdelijk ergens opbergen, als je de citruspers dagelijks gebruikt loop je misschien risico deze kwijt te raken.

Pluspunten

• Compact
  • Veelzijdig

Minpunten

• Geen handvat aan de mengkom

G.Dragt 21-12-2016

mooie vormgeving, heel veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Na grondig vergelijken van diverse merken via internet, kwam ik tot mijn keus voor de Bosch MUM58243. vanwege de mogelijkheden (mengbeker, maalschijven, extra kom en opbergtasje), de vormgeving waardoor hij mooi in een hoek op mijn aanrecht past en de prijs.
Natuurlijk heb ik nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, maar mijn eerste muffins zijn goed gelukt. Het deeg mengen gaat fantastisch!
Het deeg voor mijn kerstbrood zal dit jaar ook veel makkelijker gaan.
Kortom, ik verwacht veel plezier van de machine te hebben!

Aart 20-12-2016

mooi design

Geschreven voor: Bosch MUM58243

moderne strakke vormgeving, veel mogelijkheden, goed reinigbaar, gunstige prijs, heb machine nog niet voor alles kunnen testen

Pluspunten

• vormgeving
  • prijs
  • stalen kom

Minpunten

• overbodige accessoires
  • niet alle accessoires passen in tas

Saskia Leene 19-12-2016

Mooi en degelijk

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Ik heb voor deze keukenmachine gekozen omdat ik van bakken houd, maar ook makkelijk wil kunnen raspen en snijden. Dat gaat prima met deze keukenmachine. Hij is eenvoudig in gebruik. De extra kom vind ik heel handig, met name bij het maken van beslag waar opgeklopt eiwit doorheen geschept moet worden. Je kunt dan in een keer doorwerken.

Pluspunten

• stevig
  • makkelijk schoon te maken
  • met extra kom

Maria 19-12-2016

Mooi apparaat,eerste ervaring positief!

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Ik heb dit apparaat nu pas kort en kon nog niet al zijn functies uitproberen.
Wel heb ik kunnen vaststellen dat het apparaat is zeer solide en mooi qua design uitgevoerd. Slim ontworpen is de mengkom met de conisch gevormde bodem. Hierdoor blijven deegresten niet aan de bodem vast.
Voor nog beter resultaat had ik graag de roergarde met silicone gehad, zoals afgebeeld op de grote doos waarin mijn MUM58243 werd verpakt. Een niet nagekomen belofte!
Het bewerken van deeg gaat zeer goed dankzij de krachtige motor.
Persoonlijk vind ik de geleverde citruspers overbodig. Het was beter om de gebruiker te laten kiezen wat hij/zij nodig acht.
Andere hulpstukken zoals blender en snijder ga ik wel gebruiken.

Pluspunten

• krachtig, mooi design
  • solide uitgevoerd
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• hulpstuk overbodig

M.R 17-12-2016

Damn

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Gekocht als kerstcadeau voor de vrouw en wat ben ik blij. Elke dag heerlijke cake, broodjes, taart en andere lekker eten. Dat is wat ze noemen een win-win situatie!

• Gemak
  • Prijs
  • All-in-one

Minpunten

• De extra calorien

Noor Nusmeijer 17-12-2016

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243

Prima machine, heel veel gereedschap erbij. Dus heel veelzijdig.
Duidelijke uitleg . De binnen doos makkelijk voor al de bijgeleverde gereedschappen.
Prima langzaam en snelle standen.
Was aan een nieuwe machine toe en viel voor de aktie van € 75 retour.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Degelijk

Minpunten

• Niet
  • Niet