Bosch MUM58243 wit - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, kneden, citruspers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 99 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jolanda 29-05-2017

Geweldig apparaat

Wilde al heel lang een keukenmachine, maar vond die altijd wel prijzig. Dit is echt een goed apparaat voor een mooie prijs, zeker met de cashback actie. Meteen uitgeprobeerd om cupcakes te maken en lekkere sinaasappelsap te persen. Kan nu al niet meer zonder :-). Het gemak waarmee je het apparaat kunt bedienen en het feit dat eigenlijk alles in de vaatwasser kan is echt ideaal. Bij het maken van deeg voor cakes ed. heb je je handen vrij om zaken toe te voegen, echt ideaal.

Pluspunten

• Bediening
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Garlem 31-05-2016

Bosch MUM58243

Wat een fijne machine. Jarenlang de Braun KM 51 gehad. De oer-keukenmachine uit de zestiger jaren. Nu deze Bosch. Nooit gedacht dat de kwaliteit van mijn oude machine geevenaard zou worden. Dus wel.!!
Lekker genieten van deze machine

Robin 14-01-2018

Fantasties apparaat voor een hele mooie prijs.

Een perfect product voor in de keuken! je kan er werkelijk alles mee, van grote hoeveelheid deeg kneden voor brood, pizza, taartdeeg. Deeg is echt meer dan perfect na het kneden. Tot even snel kloppen van slagroom. Het snijden van groenten in fijn grof, maken van moes enz. Het persen van fruit. Het maken van smooty's, Tot vele extra's uit te bereiden, vleesmolen met vele uitbreidingen, patat schijf, groente schijf enz.
De machine is super stil en sterk.
Super te reinigen door geen nare hoekjes en vaatwasser bestendig.
Ik ben vol lof over dit apparaat. voor mij een 10 ivm prijs en kwaliteit en zijn goede werking.
Heb het product aanbevolen gekregen en werkelijk waar....super. Zal hem zelf ook zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Stil en sterk
  • goed te reinigen

YCLin 09-06-2017

Topper!!! Highly recommended!

Nice device and easy to operate. I have now made 2 breads and some cookies and they both succeeded. Of course they are delicious!!! I am very satisfied with it. Highly recommended!

Pluspunten

• good price
  • easy to clean
  • easy to operate
  • nice design
  • high quality

Rob Kist 03-06-2016

slimste keukenmachine

Ik heb heel lang alle merken keukenmachines bekeken. Ook de beide machines Kich.. en Kenw... Die hebben een betere naam maar als je echt vergelijkt en naar het resultaat kijkt dan is de 1000 watt Bosch gewoon beter voor brood deeg en andere mix klussen blijkt uit objectieve testen. Je krijgt bovendien extra accessoires. Je bent bijna de helft van het geld kwijt wat beide andere machines kosten.

Sonja 14-07-2018

Mooie veelzijdige keukenmachine

Het is een mooie keukenmachine met veel mogelijkheden. Met de cashback actie en nog extra korting gekocht, dus dat maakt de prijs/kwaliteit verhouding nog beter! Ik heb er inmiddels slagroom mee geklopt, 2 soorten deeg en diverse fruit smoothies mee gemaakt. Alles ging als een speer en toch vrij stil. Het enige minpuntje vind ik dat ondanks de 3D technologie het deeg niet vanaf de bodem wordt gemengd. Even tussendoor roeren en het is opgelost, maar dit had ik anders verwacht. Jammer dat de blender vrij hoog is, nu past ie met blender niet onder het keukenkastje. Verder heb ik nog geen minpuntjes kunnen ontdekken. Ik ben heel blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Mooi
  • Veelzijdig
  • Stabiel en vrij stil

Minpunten

• Ondanks 3D niet alles vanaf de bodem gemengd.

MBakkee 29-06-2018

Fijne keukenmachine

Deze keukenmachine / foodprocessor heb ik gekocht omdat ik op zoek was naar zowel een keukenmachine als een blender als een mixer. Dit apparaat heeft dat allemaal en nog meer (er zit bijvoorbeeld ook een citruspers bij). Wat ik er fijn aan vind, is dat de keukenmachine niet alleen veelzijdig is, maar ook compact en eenvoudig te bedienen. Verder doet het wat het moet doen (al heb ik nog niet alle functies uitgeprobeerd). Prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Eenvoudig te bedienen
  • Compact

Arco 19-06-2018

Perfecte keukenmachine

Ik schrijf deze beoordeling omdat ik helemaal weg ben van de keukenmachine die wij gekocht hebben. Dit gaat om de Bosch MUM58243 Keukenmachine, Wat werkt deze geweldig! de machine draait soepel als wij een deeg stuk willen draaien.

Een groot voordeel aan deze machine is dat er tal van accessoires bij zitten, wat ook meegeleverd wordt. Mocht er een artikel niet bij zitten wat je toch nog wil hebben. Bestel je dit gemakkelijk en snel.

Verder is dit echt een geweldig plaatje in de keuken, Dit komt door de fraaie vormgeving van de keukenmachine.

Zeer tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Voordelige koop

Thea 19-06-2018

Bosch keukenmachine

Gebruiksvriendelijk en handig in gebruik! Makkelijk schoon te maken. Veel mogelijkheden. Sterke motor, ook geschikt voor zwaar deg etc.

Pluspunten

• mooi design
  • gebruiksvriendelijk
  • staat stevig
  • ook geschikt voor zwaar deeg

EC 22-05-2018

Handig en compact

Het keukenapparaat is lekker compact en voelt degelijk aan.
In de doos zitten er al gelijk een lading aan accessoires.

Het enige minpuntje zou de kracht van de machine zijn. Deze is 1000W.
Met een krachtigere machine heb je minder problemen.

Pluspunten

• Compact
  • Veel accessoires

Minpunten

• Minder krachtig

Corrie 16-05-2018

MUM58243

heb deze machine nog maar net.maar heb er nu al veel plezier van .zo gemakkelijk het verwisselen van het ene naar het andere apparaat.mixen of sinaasappels persen.heerlijk gewoon 1 apparaat in de keuken.ben er heel tevreden over.

Pluspunten

• alles in een
  • mooi uiterlijk

Martin 13-05-2018

Veeeeeel Kwaliteit

Heel veel hulpgereedschap voor in de keuken, en het voelt lekker degelijk aan. Gewoon uitstekende kwaliteit! En met de tijdelijke korting wordt het opeens een prachtig moederdagkado!

Pluspunten

• Kwaliteit keukenmachine
  • Hoeveelheid verschillende accessoires

Minpunten

• Waar laat je al dat spul?

Lelystad 10-05-2018

Maakt een aantal losse apparaten overbodig!

Prijs kwaliteit is erg goed! Meer dan voldoede extra hulpstukken!
Maakt een aantal losse apparaten overbodig in de keuken, dus ook nog ruimte besparend.

KOkkie 28-03-2018

Prima keukenmachine

Prima keukenmachine, die doet wat hij moet doen en kan nog veel meer. Deeg voor brood wordt goed gemixt en vormt tot een mooie bal.

Pluspunten

• grote kommen
  • accessoires

Monique17maart 19-01-2018

Veelzijdige en gebruiksvriendelijke keukenmachine

Na een 30 jaar oude keukenmachine is het enorm genieten van de mogelijkheden van deze nieuwe. Het uiterlijk is al zo mooi en staat fijn in de keuken, en hij is goed beveiligd. Maar de kracht en hoeveelheid hulpstukken zijn de zaken waarvoor ik hem heb gekozen. De bediening is eenvoudig en zowel mijn dochter (die graag bakt en dus veel deegsoorten maakt) als ik (dol op sapjes en smoothies) zijn er gewoon enorm blij mee. Bovendien is de machine snel te reinigen en is het hoesje ideaal voor het opbergen van losse onderdelen. En we kunnen rustig nog een aantal extra hulpstukken gaan sparen, geen gebrek aan inspiratie voor verlanglijsten!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Roel G. 08-01-2018

Gewoon goed over nagedacht

Na deze een paar keer gebruikt te hebben moet ik concluderen dat dit een keukenmachine is waar gewoon goed over nagedacht is. Hij is compact maar toch kan hij grotere volumes aan, de accessoires kloppen gewoon. Het enige nadeel dat ik heb geconstateerd is dat de punt van de citruspers wel iets puntiger had gemogen, nu moet je relatief veel kracht zetten.

Pluspunten

• Compact maar toch veel inhoud
  • Accessoires kunnen de vaatwasser in
  • Zeer stil
  • Alles voelt stevis aan
  • Nog veel uit te breiden in accessoires

Minpunten

• Je moet iets teveel druk op de citruspers zetten

yke 03-01-2018

keukenmachine mum58243 1000watt

Heel veel zitten wikken en wegen welke bosch ik zou kopen, deze met twee mengkommen en 3 verschillende mix haken/gardes en 3 messen doet het goed. De wortel taart was mooi om als eerste te proberen raspen, eiwit kloppen en mixen ging allemaal prima alleen de nootjes heb ik met een staaf mixer gedaan. Super handig nu nog alle verschillende onderdelen een goede plaats in de kast geven. Bij de hand want de machine moet niet ergens achteraan staan, hij moet gebruikt worden!!!

Pluspunten

• 2 deegkommen
  • 3 verschillende gardes

Minpunten

• veel onderdelen die niet inklaar passen in de kast
  • te veel lekkere dingen maken, dik maker!

Jacqueline 02-01-2018

handig in gebruik

Het apparaat is handig in gebruik, ziet er mooi uit en alles kan in de vaatwasser.
Ik kan nu zelf mijn salades maken, Tevens kan ik snel groentes snijden voor het avondeten. Zodoende kan ik lekker en gezond koken zonder dat ik hiervoor uren in de keuken sta !

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• groot apparaat

M. Jansen 02-01-2018

Voldoet aan verwachting

Nadat ik lang diverse reviews over de soorten Bosch Keukenmachines had gelezen, kwam ik uiteindelijk uit op dit apparaat. Het voldoet helemaal aan mijn verwachting. Qua prijs/kwaliteit-verhouding is het een zeer goede koop.

Pluspunten

• Weinig lawaai, tenminste ik was erger gewend!
  • Makkelijk in gebruik

said 31-12-2017

een aanrader

het apparaat doet precies wat ie hoort te doen. ik ben er heel blij mee. mijn vrouw is er ook heel blij mee