Bosch MUM58243 wit - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 91 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Garlem 31-05-2016

Bosch MUM58243

Wat een fijne machine. Jarenlang de Braun KM 51 gehad. De oer-keukenmachine uit de zestiger jaren. Nu deze Bosch. Nooit gedacht dat de kwaliteit van mijn oude machine geevenaard zou worden. Dus wel.!!
Lekker genieten van deze machine

YCLin 09-06-2017

Topper!!! Highly recommended!

Nice device and easy to operate. I have now made 2 breads and some cookies and they both succeeded. Of course they are delicious!!! I am very satisfied with it. Highly recommended!

Pluspunten

• good price
  • easy to clean
  • easy to operate
  • nice design
  • high quality

Jolanda 29-05-2017

Geweldig apparaat

Wilde al heel lang een keukenmachine, maar vond die altijd wel prijzig. Dit is echt een goed apparaat voor een mooie prijs, zeker met de cashback actie. Meteen uitgeprobeerd om cupcakes te maken en lekkere sinaasappelsap te persen. Kan nu al niet meer zonder :-). Het gemak waarmee je het apparaat kunt bedienen en het feit dat eigenlijk alles in de vaatwasser kan is echt ideaal. Bij het maken van deeg voor cakes ed. heb je je handen vrij om zaken toe te voegen, echt ideaal.

Pluspunten

• Bediening
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Rob Kist 03-06-2016

slimste keukenmachine

Ik heb heel lang alle merken keukenmachines bekeken. Ook de beide machines Kich.. en Kenw... Die hebben een betere naam maar als je echt vergelijkt en naar het resultaat kijkt dan is de 1000 watt Bosch gewoon beter voor brood deeg en andere mix klussen blijkt uit objectieve testen. Je krijgt bovendien extra accessoires. Je bent bijna de helft van het geld kwijt wat beide andere machines kosten.

KOkkie 28-03-2018

Prima keukenmachine

Prima keukenmachine, die doet wat hij moet doen en kan nog veel meer. Deeg voor brood wordt goed gemixt en vormt tot een mooie bal.

Pluspunten

• grote kommen
  • accessoires

Monique17maart 19-01-2018

Veelzijdige en gebruiksvriendelijke keukenmachine

Na een 30 jaar oude keukenmachine is het enorm genieten van de mogelijkheden van deze nieuwe. Het uiterlijk is al zo mooi en staat fijn in de keuken, en hij is goed beveiligd. Maar de kracht en hoeveelheid hulpstukken zijn de zaken waarvoor ik hem heb gekozen. De bediening is eenvoudig en zowel mijn dochter (die graag bakt en dus veel deegsoorten maakt) als ik (dol op sapjes en smoothies) zijn er gewoon enorm blij mee. Bovendien is de machine snel te reinigen en is het hoesje ideaal voor het opbergen van losse onderdelen. En we kunnen rustig nog een aantal extra hulpstukken gaan sparen, geen gebrek aan inspiratie voor verlanglijsten!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Robin 14-01-2018

Fantasties apparaat voor een hele mooie prijs.

Een perfect product voor in de keuken! je kan er werkelijk alles mee, van grote hoeveelheid deeg kneden voor brood, pizza, taartdeeg. Deeg is echt meer dan perfect na het kneden. Tot even snel kloppen van slagroom. Het snijden van groenten in fijn grof, maken van moes enz. Het persen van fruit. Het maken van smooty's, Tot vele extra's uit te bereiden, vleesmolen met vele uitbreidingen, patat schijf, groente schijf enz.
De machine is super stil en sterk.
Super te reinigen door geen nare hoekjes en vaatwasser bestendig.
Ik ben vol lof over dit apparaat. voor mij een 10 ivm prijs en kwaliteit en zijn goede werking.
Heb het product aanbevolen gekregen en werkelijk waar....super. Zal hem zelf ook zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Stil en sterk
  • goed te reinigen

Roel G. 08-01-2018

Gewoon goed over nagedacht

Na deze een paar keer gebruikt te hebben moet ik concluderen dat dit een keukenmachine is waar gewoon goed over nagedacht is. Hij is compact maar toch kan hij grotere volumes aan, de accessoires kloppen gewoon. Het enige nadeel dat ik heb geconstateerd is dat de punt van de citruspers wel iets puntiger had gemogen, nu moet je relatief veel kracht zetten.

Pluspunten

• Compact maar toch veel inhoud
  • Accessoires kunnen de vaatwasser in
  • Zeer stil
  • Alles voelt stevis aan
  • Nog veel uit te breiden in accessoires

Minpunten

• Je moet iets teveel druk op de citruspers zetten

yke 03-01-2018

keukenmachine mum58243 1000watt

Heel veel zitten wikken en wegen welke bosch ik zou kopen, deze met twee mengkommen en 3 verschillende mix haken/gardes en 3 messen doet het goed. De wortel taart was mooi om als eerste te proberen raspen, eiwit kloppen en mixen ging allemaal prima alleen de nootjes heb ik met een staaf mixer gedaan. Super handig nu nog alle verschillende onderdelen een goede plaats in de kast geven. Bij de hand want de machine moet niet ergens achteraan staan, hij moet gebruikt worden!!!

Pluspunten

• 2 deegkommen
  • 3 verschillende gardes

Minpunten

• veel onderdelen die niet inklaar passen in de kast
  • te veel lekkere dingen maken, dik maker!

Jacqueline 02-01-2018

handig in gebruik

Het apparaat is handig in gebruik, ziet er mooi uit en alles kan in de vaatwasser.
Ik kan nu zelf mijn salades maken, Tevens kan ik snel groentes snijden voor het avondeten. Zodoende kan ik lekker en gezond koken zonder dat ik hiervoor uren in de keuken sta !

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• groot apparaat

M. Jansen 02-01-2018

Voldoet aan verwachting

Nadat ik lang diverse reviews over de soorten Bosch Keukenmachines had gelezen, kwam ik uiteindelijk uit op dit apparaat. Het voldoet helemaal aan mijn verwachting. Qua prijs/kwaliteit-verhouding is het een zeer goede koop.

Pluspunten

• Weinig lawaai, tenminste ik was erger gewend!
  • Makkelijk in gebruik

said 31-12-2017

een aanrader

het apparaat doet precies wat ie hoort te doen. ik ben er heel blij mee. mijn vrouw is er ook heel blij mee

Rene 27-12-2017

Goed degelijk apparaat

Het is een mooi afgewerkt apparaat,een degelijke sterkemotor,een aanwinst voor de keuken. voldoende aanvullingen tekrijgen.

fam. Stoop 25-12-2017

degelijke professionele machine

voor deze machine gekozen i.v.m. het wat grotere vermogen van de motor t.o.v. de andere bosch machines. Mocht het te maken beslag wat dikker zijn voor bv het maken van pizza deeg dan heeft deze machine daar geen problemen mee. Bij geleverde accessoires kunnen netjes opgeborgen worden in een tasje die er bij zit. machine paar dagen in bezit en gebruik ervan is prettig. geen spijt van gemaakte keuze.

Pluspunten

• sterke motor
  • bijgeleverde accessoires ruim voldoende

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

Frank Hooijmans 20-12-2017

Moderne en degelijke machine

De machine voldoet aan alle eisen, degelijk en modern uitgerust. Makkelijke bediening en handleiding. Er zitten veel accessoires bij.

Pluspunten

• Modern
  • Degelijk

Kookgek1967 19-12-2017

Eenvoudig en snel in gebruik te nemen

Krachtig apparaat met mooie vormgeving. Veel nuttige accessoires. Bij deze versie vind ik vooral de tweede mengkom en het spatdeksel prettig. Het apparaat heeft antislipvoetjes voor stabiliteit tijdens het gebruik. Enige nadeel is het opbergen van het snoer in het apparaat, loopt niet geheel soepel.

Pluspunten

• veel accessoires
  • tweede plastic mengkom
  • anti slip voetjes
  • spatdeksel
  • eenvoudig in gebruik te nemen

Minpunten

• snoeropberger loopt niet soepel

René 19-12-2017

Geweldig fijne keukenmachine

Deze machine zelf al langer in gebruik en nu cadeau gegeven aan mijn zoon die gaat samen wonen en ook dolgraag dezelfde machine wilde hebben omdat hij zo goed bevalt en veel functies heeft.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Robuust

Anja 18-12-2017

Mooi en praktisch apparaat

Een praktische keukenmachine, precies wat ik zocht. Een ruime kom en alle mogelijkheden die ik zocht. Alles is eenvoudig in gebruik en het wisselen van de verschillende hulpstukken is simpel.

Pluspunten

• Praktisch
  • Ruime kom

Danielle 15-12-2017

Erg fijn apparaat, compact en rustig

Sinds een week gebruik ik nu mijn nieuwe Bosch keukenmachine. Ik heb nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd vandaar een 8. Maar de mogelijkheden die ik uitgeprobeerd hebben zijn top! het voelt heel stevig aan. Het is makkelijk schoon te maken en kan zelfs in de vaatwasser, erg fijn. Het is een mooi compact model en makkelijk te bedienen (zelfs zonder het lezen van de gebruiksaanwijzing). Ook maak hij niet al te veel herrie. Kortom een super apparaat voor een goede prijs. Raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Compact, goed schoon te maken en niet veel herrie
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Wim 13-12-2017

veelzijdige machine

Vandaag ontvangen, direct brooddeeg gekneed ging voortreffelijk !! De machine in gebruik nemen was erg gemakkelijk, duidelijke handleiding.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • vele mogelijkheden.
  • gemakkelijk in gebruik te nemen
  • duidelijke handleiding.