Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 63 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rob Kist 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

slimste keukenmachine

Ik heb heel lang alle merken keukenmachines bekeken. Ook de beide machines Kich.. en Kenw... Die hebben een betere naam maar als je echt vergelijkt en naar het resultaat kijkt dan is de 1000 watt Bosch gewoon beter voor brood deeg en andere mix klussen blijkt uit objectieve testen. Je krijgt bovendien extra accessoires. Je bent bijna de helft van het geld kwijt wat beide andere machines kosten.

Garlem 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM58243

Wat een fijne machine. Jarenlang de Braun KM 51 gehad. De oer-keukenmachine uit de zestiger jaren. Nu deze Bosch. Nooit gedacht dat de kwaliteit van mijn oude machine geevenaard zou worden. Dus wel.!!
Lekker genieten van deze machine

Wendy 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM58243 keukenmachine is zeer compleet.

Complete keukenmachine voor een redelijke prijs. Deze compacte keukenmachine heeft alles wat je nodig hebt in de keuken: mixer (incl deeghaak en eiwitklopper) met antispatdeksel (met tuit voor het toevoegen van ingrediënten tijdens het mixen). Verder een snijmachine incl rasp (grof en fijn), jullienne snijschijf, en grof en fijn snijden schijf. De producten van de snijmachine belanden in de mengkom. Zelf vind ik dat erg prettig om dat er veel in de mengkom past.
De snij en raspschijven kunnen samen met de klopper, deeghaak en eiwitklopper worden opgeborgen in een handig bijgeleverd tasje: lekker compact en je snijdt jezelf zo niet aan de schijven.
Er wordt naast de rvs kom van 3,9 liter ook een extra kunststof mengkom geleverd: dat is erg makkelijk als je meer dingen achter elkaar wilt doen.
Een ruime citruspers en een 1,25l blender (ook hier kun je tijdens het blenden ingrediënten aan toevoegen) kunnen ook gemonteerd worden op het apparaat (beide meegeleverd).
De keukenmachine kent 7 snelheden die hij in korte tijd opbouwt en langzaam afbouwt. Het restant snoer kan opgeborgen worden in het apparaat. Het apparaat blijft stevig staan door zijn gewicht en de zuignappen. Met zijn 1000 Watt kan hij echt heel veel aan.
De machine zelf neemt minder plaats in dan ik dacht (ong 30x30cm) alleen heb je wel nog even wat plaats nodig voor het opbergen van je citruspers, blender en snij/raspopzetstuk. Het tasje met de snijschijven etc kun je gewoon met de antispatdeksel opbergen in de mengkom.
Er zijn nog meer accessoires los verkrijgbaar (bv ijsmachine, friet snijschijf).
Apparaat in korte tijd al veel gebruikt. Ben tot nu toe zeer tevreden dit apparaat.

Pluspunten

• Veel accessoires en dus compleet
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Neemt niet teveel plaats in op het aanrecht
  • Uit te breiden met nog meer accessoires

Minpunten

• Geen handvat of schenktuit aan de mengkom
  • Je kunt niet tegenlijk bv mixen en blenden
  • Zeer summiere gebruikershandleiding

Camilla 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stevig apparaat

Super handige opzetstukken met een gestileerd ontwerp. Heel veel mogelijkheden om uitgebreide recepten mee te bereiden met gemak en duurzame materialen.

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijk in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• De blender opzetstuk zou wat groter mogen zijn.

Xtype 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige en veelzijdige keukenmachine

Ik zocht een betrouwbare machine die krachtig genoeg is om zware deegsoorten, zoals brooddeeg goed te mengen en te kneden. Deze machine is met 1000 watt vermogen krachtig genoeg en bovendien door een planetaire aandrijving (in een ellips ronddraaiende kneedhaak) uitstekend geschikt voor het zwaardere werk. De machine is mooi en solide afgewerkt en heeft een fraaie vormgeving. Naast de 3 kneed-/mixhaken is een uitgebreide set accessoires toegevoegd:mixen, snijden, persen: het kan allemaal. De machine is goed beveiligd en wordt bij intensief gebruik ook niet warm. Voor mij een uitstekende machine met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• krachtige stille motor
  • geschikt voor zwaar kneedwerk
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen extra spiraalhaak voor kneden

Dyanne Barto 30-04-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdig apparaat mixen/ persen / snijden /blenderen

prijs/kwaliteit is goed, echter ik betaal nu €200,= dit is al met de € 50,= korting echter de normale prijs is €499,= dit vind ik wel veel geld.

Pluspunten

• zeer veelzijdig apparaat
  • bijna alle accesoires kunnen in de vaatwasser
  • mooi ontwerp

Minpunten

• geen blenderbeker van glas maar plastic
  • geen kleine extra kom, alleen grote
  • geen schenktutje bij de blenderbeker

Keukenmachine Bosch 29-04-2017 Product paar dagen in bezit

Heel fijn apparaat

Ik geniet van het gebruik. Heb m net maar al cake gebakken, brood en straks ga ik sinaasappelen persen. Het gaat snel en rustig. Mijn schoonzus heeft en ik zag en wilde m ook. Heerlijk om mee te werken.

Thijs 29-04-2017 Product paar maanden in bezit

Keukenmachine Bosch

De blender is niet erg stevig, de messen zijn kwetsbaar en zijn in vergelijking met een echte blender van mindere kwaliteit. Ook de kop van de keukenmachine is niet erg stabiel, bij zwaar kneed werk zie je hem moeite hebben. (ben benieuw hoelang hij het volhoudt).

Verder voor de prijs wel een oke machine.

• mogelijkheden / extra

Minpunten

• stevigheid
  • blender minder kwaliteit
  • Minder degelijk als hij eruit ziet.

S. v. Dijk 29-01-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi apparaat met een uitstekende deeg-functie

We kiezen altijd voor Bosch in de keuken. Een zeer goed en betrouwbaar merk waarbij we weten waar we aan toe zijn. De keukenmachine voldoet uitstekend. Hij maakt lekkere smoothies en het maken van deeg gaat uitstekend.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • goede kwaliteit

Minpunten

• kunststof smoothiebeker

Max 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Super machine

Al een ruime tijd opzoek geweest naar een alleskunner voor in de keuken. Na het overlijden van mijn Kenwood toch maar eens verder gaan kijken. Na wat onderzoek uitgekomen bij dit apparaat van Bosch. Nu hebben we hem twee weken in huis en kan niets anders zeggen als: Super machine.
Het gemak waarmee je de verschillende toepassingen kan uitwisselen is geweldig. Schoonmaken van het apparaat is ook top, alle materialen zijn vaatwasser bestendig. Voor mij inmiddels een onmisbaar apparaat in de keuken van een Hobbykok.

Pluspunten

• Gemak in gebruik
  • Schoonmaken
  • Veel mogelijkheden van toepassing

Minpunten

• Mixkom aan de krappe kant

Michel 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

Compact apparaat en fijn in gebruik

Ik heb voor dit product gekozen omdat het compact is, veel accessoires op 1 apparaat te gebruiken en op een prettige manier in en uit elkaar te halen. Ook zijn alle onderdelen makkelijk schoon te maken. Ik heb gekozen voor het merk Bosch omdat wij hiervan al meerdere producten hebben en hier goede ervaring mee hebben.

Helene 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design

De keukenmachine ziet er mooi uit en werkt goed. Het is even puzzelen hoe de blender, citruspers en groentesnijder bevestigd moeten worden maar eigenlijk is het erg logisch. Uitleg met plaatjes aanwezig in de bijgeleverde boekjes. Het eiwit opkloppen ging prima, de klopper komt goed in alle delen van de kom. Hij staat mooi op het aan-recht, past heel goed in een hoek.

Pluspunten

• Mooi strak design
  • compact, neemt niet veel ruimte in
  • werkt goed

Minpunten

• boekje is beetje onduidelijk

Marcel 20-01-2017 Product paar weken in bezit

MUM58243

Met de sterke motor kan je met gemak cake mix mixen, de verschillende gardes is het mogelijk om diverse producten voor te bereiden. Veel andere mogelijkheden om te hakken, raspen, snijden. Ook de Blender werkt goed

Pluspunten

• Grote kom (2 kommen)
  • verschillende gardes
  • veel opties

Minpunten

• ruimte in de keuken vrijmaken

mathijs 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine

Een degelijke en makkelijk te bedienen machine.
Vele opties is handig en scheelt andere machines.
De standen zijn goed.
Hij maakt wel wat lawaai.

Pluspunten

• veel opties
  • robuust

Minpunten

• geluid

Marlène 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtige , krachtige mooie machine

Machine is makkelijk in onderhoud, geen kieren en vervelende hoekjes om schoon te maken. krachtige motor (ik heb de 1000 watt) Mooi om te zien en makkelijk om de hulpstukken te gebruiken. het wijst zichzelf. Nadeel vind ik de deeghaak die enkel is waardoor je bij bepaalde deegsoorten te lang moet kneden voor een glad beslag. dit gaat ten koste van de structuur van het deeg. Ook had ik graag de patatsnijder als vaste rasp erbij gehad.

Nico 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima keukenmachine met veel toepassingen !!!

Dit apparaat ziet er niet alleen heel mooi uit, maar werkt ook prima. Ik gebruik het vooral voor het kneden van brooddeeg (dat kan hij heel goed aan). Maakt weinig geluid en kent vele toepassingen. Bevat daarom ook vele toebehoren. Je hoeft er dus niet nog van alles bij te kopen. En heel handig, alles is heel makkelijk en in zeer korte tijd schoon te maken. Een aanrader !

Pluspunten

• Vele toebehoren
  • Makkelijk schoon te maken

Ikke 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

stevig apparaat

Inmiddels een paar keer gebruikt en de MUM5 voldoet prima aan mijn wensen.
Het apparaat is stevig, stabiel en doet waarvoor die ontworpen is. Geen spijt van!

Pluspunten

• stevig
  • veel toepassingen
  • prijs/kwaliteit
  • multi inzetbaar

Minpunten

• duur
  • extra accessoires zijn erg duur
  • wit

Ivo 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

alleskunner

Fijn product. In de keuken kun je niet zonder een mixer, maar dit is veel beter! Vooral het kneden is erg prettig met dit apparaat.

Pluspunten

• kan veel
  • makkelijke bediening
  • messen zijn goed scherp

Minpunten

• stekker kan niet automatisch inrollen

Jeanine 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer solide keukenmachine

Deze keukenmachine heeft alles aan accessoires wat voor mij belangrijk is. HIj is redelijk stil, heel stabiel en een echte alleskunner. Zeer gebruiksvriendelijk en staat ook nog eens leuk in de keuken.

Pluspunten

• Slim kunnen opbergen mixers etc
  • Zeer stabiel
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geen handvat aan mengkom

Pieter 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Functioneel en mooi apparaat

Super handig apparaat, volledig en direct klaar voor gebruik. Deze alleskunner is daarnaast mooi ontworpen zodat het niet misstaat op het aanrecht. Gelijk in gebruik genomen en al heel veel plezier van gehad. Het apparaat doet heel deugdelijk aan en ook de accessoires zijn heel rigide. Gekocht tijdens cash-back actie van Bosch en daarom erg prijs gunstig.

• Compleetheid
  • Rigide uitvoering

Minpunten

• Accessoires gaan linksom, tegen je gevoel in, vast