Bosch MUM58243 wit - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, kneden, citruspers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 113 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM58243 wit op Kieskeurig.nl.

Jolanda 29-05-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Wilde al heel lang een keukenmachine, maar vond die altijd wel prijzig. Dit is echt een goed apparaat voor een mooie prijs, zeker met de cashback actie. Meteen uitgeprobeerd om cupcakes te maken en lekkere sinaasappelsap te persen. Kan nu al niet meer zonder :-). Het gemak waarmee je het apparaat kunt bedienen en het feit dat eigenlijk alles in de vaatwasser kan is echt ideaal. Bij het maken van deeg voor cakes ed. heb je je handen vrij om zaken toe te voegen, echt ideaal.

Pluspunten

• Bediening
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Garlem 31-05-2016

Bosch MUM58243

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Wat een fijne machine. Jarenlang de Braun KM 51 gehad. De oer-keukenmachine uit de zestiger jaren. Nu deze Bosch. Nooit gedacht dat de kwaliteit van mijn oude machine geevenaard zou worden. Dus wel.!!
Lekker genieten van deze machine

Robin 14-01-2018

Fantasties apparaat voor een hele mooie prijs.

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Een perfect product voor in de keuken! je kan er werkelijk alles mee, van grote hoeveelheid deeg kneden voor brood, pizza, taartdeeg. Deeg is echt meer dan perfect na het kneden. Tot even snel kloppen van slagroom. Het snijden van groenten in fijn grof, maken van moes enz. Het persen van fruit. Het maken van smooty's, Tot vele extra's uit te bereiden, vleesmolen met vele uitbreidingen, patat schijf, groente schijf enz.
De machine is super stil en sterk.
Super te reinigen door geen nare hoekjes en vaatwasser bestendig.
Ik ben vol lof over dit apparaat. voor mij een 10 ivm prijs en kwaliteit en zijn goede werking.
Heb het product aanbevolen gekregen en werkelijk waar....super. Zal hem zelf ook zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Stil en sterk
  • goed te reinigen

YCLin 09-06-2017

Topper!!! Highly recommended!

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Nice device and easy to operate. I have now made 2 breads and some cookies and they both succeeded. Of course they are delicious!!! I am very satisfied with it. Highly recommended!

Pluspunten

• good price
  • easy to clean
  • easy to operate
  • nice design
  • high quality

Rob Kist 03-06-2016

slimste keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Ik heb heel lang alle merken keukenmachines bekeken. Ook de beide machines Kich.. en Kenw... Die hebben een betere naam maar als je echt vergelijkt en naar het resultaat kijkt dan is de 1000 watt Bosch gewoon beter voor brood deeg en andere mix klussen blijkt uit objectieve testen. Je krijgt bovendien extra accessoires. Je bent bijna de helft van het geld kwijt wat beide andere machines kosten.

Tessa 01-02-2019

Zeer goede keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Prachtig product, voorzien van veel accessoires, degelijke kwaliteit. Het apparaat werkt goed en kan voor diverse zakan gebruikt worden. Van het mixen van allerlei soorten deeg tot het raspen van groenten/fruit tot het maken van een vergeperst sapje of een smoothie.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Sven2912 11-01-2019

Hakken, raspen, blenden, mixen... hij doet t allemaal

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Wow... wat een machine. Lang getwijfeld tussen diverse machines waaronder de K-mix en kitchenaid. De doorslag gaf de goede ervaring met mijn silentmixx mixer en de grote hoeveekheid nuttige accesoires. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor de mum58243. De machine komt boordevol extra's en is zeker gezien de prijs/kwaliteit absoluut onverslaanbaar.

Ik twijfelde of de machine krachtig genoeg was om zwaar deeg (brood, pasta, oliebollen) wel aankon. De kitchenaid van een maat van me schoot daarin tekort. Ik kan vertellen dat de bosch met de deeghaak zonder probleem een kilo deeg kneed. Zonder ubwrhaupt warm te lopen.

Peste, pasta, brood en vruchtensappen in een deeghaakomdraak! De machine is wat mij betreft een absolute aanrader

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Mixt zelfs zware deegsoorten
  • Veelzijdig
  • Super design, visueel en functioneel

Minpunten

• Niet geschikt voor kokende bereidingen
  • Kleine blenderbekers niet inbegrepen

JD 07-01-2019

Compleet en goed!

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Het makkelijke aan deze keukenmachine is dat hij telkens uit te bereiden is met nieuwe onderdelen, want alles van de serie past op elkaar. De blender is krachtig en de mixer heeft voldoende standen om tot het gewenste resultaat te komen. Ondanks de vele onderdelen erg makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtig
  • Veel standen
  • Eventueel nog uit te bereiden

Minpunten

• Sommige onderdelen zijn lastig schoon te maken
  • Snijschijven lastig in de snijmachine te plaatsen

SN 06-01-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Ik heb deze keukenmachine nu een maand in gebruik en hij werkt super! Brood kneden is geen probleem meer!
Alle overige accessoires werken ook prima.
Gesneden groente wordt veel beter gesneden.
Superaankoop!

Pluspunten

• Kneden
  • snijden van groente

Minpunten

• nog niet ontdekt

Lean99 04-01-2019

Fijne keukenmachine om mee te werken

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Eenvoudig in gebruik. Werkt heel fijn. Goede kwaliteit gebruikt materiaal waar de keukenmachine uit opgebouwd is.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

AuD 27-12-2018

Geweldige machine, vooral de mixer!

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Na een uitgebreide online zoektocht op deze machine uitgekomen. Ik was behoorlijk kritisch, wilde niet teveel uitgeven, maar wel een goede mixer, snijmachine en hakker. Dit niet gevonden, en daarom voor deze machine gekozen. Het enige wat mist is een hakapparaat voor het fijnmaken van noten en bijv. koeken voor bodem van taart. Dit doe ik nu in delen in het hakapparaat van mijn staafmixer.

De mixer van deze MUM5 is echt goed. Hij pakt alles mee van de randen en bodem. Gaat het niet goed met mixen, dan is de kans groot dat je de verkeerde garde gebruikt. Online kan je vinden wanneer je het beste de klopgarde, roergarde en deeghaak gebruikt. Slagroom is zo geklopt. Met de vulhulp door het deksel heb je in een mum van tijd pannenkoekenbeslag geklopt, ideaal.

De blender heeft ook veel kracht en doet zijn werk goed. De snijmachine ook voor plakjes wortel of rasp. Een ui gaat hier ook prima doorheen en komt er in fijne stukjes uit.

Wel jammer dat alleen de witte versie te koop lijkt in Nederland? Op de doos stonden allerlei kleuren die mooier hadden gestaan op ons aanrecht. Maar verder vooral heel blij met deze machine, aanrader!

Pluspunten

• Goede mixer, neemt alles van bodem en randen mee
  • Krachtige blender

Helena 27-12-2018

bosch keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Fijne machine, werkt handig en efficient.
Goed schoon te maken.
Kneedt ook zwaarder deeg goed.
Snij en hakfunctie werkt goed.

Pluspunten

• kneden
  • kloppen.

Deb 26-12-2018

Prachtig goed schoon te maken apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Goede stevige machine enkele dagen in gebruik en is en heel erg uitgebreid met accesoires die ik elke dag wel ergens voor gebruik of ga gebruiken is ook mooi om te zien ,makkelijk schoon te maken en zit goede power in

Bert 19-12-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Fraaie vormgeving, het aantal meegeleverde accessoires, veelzijdigheid, erg goede ervaring met het merk.

Nick 17-12-2018

Optimaal allround keukenapparaat.

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

We hebben dit apparaat verkocht ter vervanging van vele andere apparaten in onze keuken. Zo konden we oa de pers, smoothie maker en mixer plaats laten maken voor dit prachtige allround keukenapparaat. Dit schept veel rust in de keuken.
Het gebruik is erg gemakkelijk. Je merkt dat de motor erg krachtig is waardoor je bijvoorbeeld ook deeg kan bereiden. Ook is het geluid prettig.

Tot nu toe kan ik nog niet veel negatiefs vertellen over dit betaalbare apparaat.

Pluspunten

• Allround
  • Geluidsnivo
  • Gebruiksgemak
  • Staat goed in de keuken

Minpunten

• Investering
  • Sommige accessoires moet je er los bijkopen

Tiny Fritz 06-12-2018

Mooi design en werk prima

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Geweldige machine , bij aankomst gelijk gebruikt en ik moet zeggen ben er super blij mee. :) Zou het gelijk aanbevelen bij ieder die er een wilt kopen :) :)

Pluspunten

• Mooi disign en makkelijk in gebruik.

Caroline 04-12-2018

geweldige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Ik wordt helemaal blij van dit apparaat, hij doet voor mij het zware werk, het is degelijk en sterk en zit goed in elkaar

DSD 29-11-2018

Voortreffelijk-zeldzaam

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Voortreffelijk en eenvoudig in gebruik, een machine die alles doet wat voortreffelijk is. Is even eenvoudig als voor de hand liggend in gebruik. Nog niets kunnen vinden aan min punten van deze machine, en het maakt het bakken ook zoveel leuker met deze keukenmachine van Bosch! En bovendien is hij veelzijdig in gebruik, of je nu lekkere rijf koeken wil maken of een cake wil bakken. Fijne is dat je deze machine kunt uitbreiden, en ga dan ook met kerst zeker iets voor de uitbreiding van deze machine vragen aan de kerstman. Iedereen die deze machine zou willen kopen kan ik het alleen maar aanraden!

Pluspunten

• Zeer eenvoudig
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk afwasbaar
  • Uitbreidbaar
  • Veelzijdig apparaat

Mixing madness 27-11-2018

Mooi om te zien, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Ik heb dit product gekozen omdat ik al bekend was met een Bosch keukenmachine bij mijn ouders, hierdoor kwam ik niet voor verassingen te staan. De basis is stevig, zwaar genoeg om op zijn plaatst te blijven met zuignapjes aan de onderkant zodat je er zeker van kunt zijn dat je hem niet zomaar van je aanrecht af stoot. De accesoires nemen veel ruimte in beslag, maar dat kan ook niet anders. Er zit een handige sticker bij de gebruiksaanwijzing die aangeeft op welke stand je de verschillende accesoires mag gebruiken. Ik heb deze op de basis geplakt, waar prima ruimte voor is.
Ik gebruik voornamelijk de mixer of de deeghaken en zoals ik in eerdere beoordelingen heb gelezen, komen de deeghaak en mixer opzetstukken niet in alle delen van de mengkom. Tot nu toe is het bij mij steeds voldoend geweest om mijn mengsel van de wanden van de kom naar het midden te roeren. Verder is het apparaat redelijk stil.
Iets minder vind ik de prijs van losse accesoires, in veel gevalling vind ik die aan de hoge kant. Dat is dan ook de reden dat ik heb gekozen deze versie met wat accesoires.

Pluspunten

• Zware basis
  • Veel accesoires mogelijk
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Redelijk stil

Minpunten

• De mixfunctie heeft soms wat hulp nodig
  • Aanvullende accesoires zijn prijzig

Familie Vermaas 25-11-2018

Mooi keukenmachine met vele opties.

Geschreven voor: Bosch MUM58243 wit

Ik ben ontzettend blij met dit keukenmachine. Heb hem na aanschaf al gelijk verschillende keren gebruikt. En ben erg tevreden over het gebruik. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Je kunt meerdere accessoires toevoegen.

Pluspunten

• Vele accessoires toe te voegen