Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, kneden, citruspers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 127 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit op Kieskeurig.nl.

Robin 14-01-2018

Fantasties apparaat voor een hele mooie prijs.

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Een perfect product voor in de keuken! je kan er werkelijk alles mee, van grote hoeveelheid deeg kneden voor brood, pizza, taartdeeg. Deeg is echt meer dan perfect na het kneden. Tot even snel kloppen van slagroom. Het snijden van groenten in fijn grof, maken van moes enz. Het persen van fruit. Het maken van smooty's, Tot vele extra's uit te bereiden, vleesmolen met vele uitbreidingen, patat schijf, groente schijf enz.
De machine is super stil en sterk.
Super te reinigen door geen nare hoekjes en vaatwasser bestendig.
Ik ben vol lof over dit apparaat. voor mij een 10 ivm prijs en kwaliteit en zijn goede werking.
Heb het product aanbevolen gekregen en werkelijk waar....super. Zal hem zelf ook zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Stil en sterk
  • goed te reinigen

Jolanda 29-05-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Wilde al heel lang een keukenmachine, maar vond die altijd wel prijzig. Dit is echt een goed apparaat voor een mooie prijs, zeker met de cashback actie. Meteen uitgeprobeerd om cupcakes te maken en lekkere sinaasappelsap te persen. Kan nu al niet meer zonder :-). Het gemak waarmee je het apparaat kunt bedienen en het feit dat eigenlijk alles in de vaatwasser kan is echt ideaal. Bij het maken van deeg voor cakes ed. heb je je handen vrij om zaken toe te voegen, echt ideaal.

Pluspunten

• Bediening
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Garlem 31-05-2016

Bosch MUM58243

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Wat een fijne machine. Jarenlang de Braun KM 51 gehad. De oer-keukenmachine uit de zestiger jaren. Nu deze Bosch. Nooit gedacht dat de kwaliteit van mijn oude machine geevenaard zou worden. Dus wel.!!
Lekker genieten van deze machine

Fleur 23-06-2019

Bosch Keukenmachine MUM58243

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Ik heb de keukenmachine pas 2 dagen in gebruik en ben vol enthousiasme over de compactheid van de machine en de kracht waarmee hij blendert, mixt, kneed en snijdt. Simpel en handig in gebruik en tasje met onderdelen past netjes in de kom,dus alles snel bij de hand. Alles is te reinigen in de afwasmachine en de machine doet wat hij moet doen en is daarbij ook nog redelijk geruisloos. Kortom een echte aanrader :-)

Pluspunten

• compact
  • alles in 1 apparaat
  • makkelijk te reinigen
  • een blikvanger in de keuken
  • betaalbaar

Minpunten

• nog niet gevonden

Henk de Vries 24-11-2018

Degelijk, veel accessoires

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Krachtige motor, mengt deeg goed. Als er weinig deeg wordt gemengd blijft in het midden van de kom een klein beetje ongemengd over.

Voor een deel van de accessoires is een handig tasje meegeleverd die in de kom past.

Pluspunten

• Veel accesoires
  • Instelbare snelheden
  • Staat goed vast op keukenblad

Minpunten

• Middenpunt van kom kan ongemengd blijven
  • Veel opbergruimte nodig voor andere accessoires

Sonja 14-07-2018

Mooie veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Het is een mooie keukenmachine met veel mogelijkheden. Met de cashback actie en nog extra korting gekocht, dus dat maakt de prijs/kwaliteit verhouding nog beter! Ik heb er inmiddels slagroom mee geklopt, 2 soorten deeg en diverse fruit smoothies mee gemaakt. Alles ging als een speer en toch vrij stil. Het enige minpuntje vind ik dat ondanks de 3D technologie het deeg niet vanaf de bodem wordt gemengd. Even tussendoor roeren en het is opgelost, maar dit had ik anders verwacht. Jammer dat de blender vrij hoog is, nu past ie met blender niet onder het keukenkastje. Verder heb ik nog geen minpuntjes kunnen ontdekken. Ik ben heel blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Mooi
  • Veelzijdig
  • Stabiel en vrij stil

Minpunten

• Ondanks 3D niet alles vanaf de bodem gemengd.

YCLin 09-06-2017

Topper!!! Highly recommended!

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Nice device and easy to operate. I have now made 2 breads and some cookies and they both succeeded. Of course they are delicious!!! I am very satisfied with it. Highly recommended!

Pluspunten

• good price
  • easy to clean
  • easy to operate
  • nice design
  • high quality

Rob Kist 03-06-2016

slimste keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Ik heb heel lang alle merken keukenmachines bekeken. Ook de beide machines Kich.. en Kenw... Die hebben een betere naam maar als je echt vergelijkt en naar het resultaat kijkt dan is de 1000 watt Bosch gewoon beter voor brood deeg en andere mix klussen blijkt uit objectieve testen. Je krijgt bovendien extra accessoires. Je bent bijna de helft van het geld kwijt wat beide andere machines kosten.

Haki 07-06-2020

Top keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Een mooie keukenmachine dat alles kan. Het vervangt een kast vol machines en het doet hetzelfde. Fijn in gebruik en een pronkstuk op het aanrecht. Wij hebben nog niet alle onderdelen kunnen testen, maar dat zal zeker gaan gebeuren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dick 03-06-2020

Mooie keukenmachine

Mooie compacte keukenmachine.
Staat erg mooi in de keuken.
Gebruik is makkelijk.
Gelijk brooddeeg gemaakt en het was het lekkerste brood tot nu toe.
Het is gewoon een fijne machine.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Nog niets

Mel 30-05-2020

Luxe uitstraling

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Ik heb hem zelf nog niet gebruikt omdat ik nog wacht op een bericht van de schade die erop zit, maar zo op het eerste oog hele mooie luxe uitstraling en handige accessoires meegeleverd. Moet nog wel getest worden.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Veel accessoires bijgeleverd

Minpunten

• Kleine mengkom

Eliza 26-05-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

De vele onderdelen die erbij komen maken koken en bakken een feestje. Het apparaat is makkelijk in gebruik en ook naderhand makkelijk schoon te maken. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter 23-05-2020

Bosch MUM keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Heb het apparaat sinds vandaag. Nog niet alles gebruik. Tijdens het kneden vraag ik mij wel af of het apparaat de garantieperiode overleeft. Het oogt allemaal erg vriendelijk en handleiding dan ook nog niet gebruikt. Op You-tube staat een duidelijk filmpje over de MUM

Pluspunten

• mooi design
  • veel accessoires
  • niet (te) prijzig

Minpunten

• moeite met stevig (brood)deeg

Carissa 06-01-2020

Mooi om te zien en goed in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Ik was eerst bang dat het apparaat er niet mooi uit zou zien maar in het echt ziet hij er goed uit! Hij heeft veel opties, o.a. citruspers, blender en een optie om groente of fruit te snijden. Tot nu toe heb ik er vooral smoothies mee gemaakt en dat gaat super!

Pluspunten

• Stevig
  • Mooi
  • veel mogelijkheden

Trudie 29-12-2019

Wat een geweldige machine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Wat een geweldige multifunctionele machine voor de prijs die we er voor betaald hebben. Jaren eerder moeten doen

Pluspunten

• Modern
  • Eenvoudig
  • Krachtige motor

• nog niet ervaren

GBR 16-12-2019
  • Product gekregen

prachtige keukenmachine, werkt naar behoren. is compleet

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

kneden en mixen gaat zeer goed.
staat stevig op noppen
veel handige accessoires en ook nog uit te breiden.

KR 15-12-2019

handige compacte maar degelijke machine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Machine is meteen erg prettig in gebruik. Hij is veelzijdig, degelijke kwaliteit en toch compact en een aardige prijs. Het geluidsniveau is goed ook op de hoge snelheid. soms is het even zoeken naar de juiste manier om alles vast te klikken maar uiteindelijk wijst het zich voor zich. Veel accessoires en daarmee een complete aankoop! Tip: Na aankoop (wit met rvs) zag ik op de doos dat er verschillende mooie kleuren waren in de serie, dat vond ik jammer want had mijn keuze wellicht beïnvloed. Nu vond ik terugsturen wat veel moeite met zo'n grote doos, en bovendien was het een beetje onduidelijk omdat de gekleurde versies andere typenummers / prijzen en accessoires hadden.

Pluspunten

• compact
  • divers en zeer compleet
  • degelijke kwaliteit
  • prijs

Minpunten

• nog geen ontdekt

Daphne 12-12-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Super blij met dit mooie apparaat. Heb hem onlangs getest en hij doet het super! Met de garde word echt al het beslag geklopt; ook wat aan de randen zit wordt hierbij mee genomen. Het apparaat staat stevig en maakt ook niet veel geluid, wat erg prettig is. Het is een apparaat met alles erop en eraan, een echte aanrader!

Kookgek 09-12-2019

Uitgebreid apparaat waar we alle kanten mee op kunnen

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

We hadden allerlei apparaten in de kast staan. De kasten puilden uit. Tot we ons gingen verdiepen in keukenmachines. We gingen kijken en vergelijken. Dit apparaat is voor ons de meest praktische alles erop en eraan. De andere apparaten zijn overbodig. Nu hebben we iets waar we trots op zijn.

• veel accessoires

Minpunten

• kleine mixkom

Anoniem 24-11-2019

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Een fijne keukenmachine weinig geluid en een goed resultaat ook van zwaarder deeg [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]