Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit - Reviews

Rob Kist 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

slimste keukenmachine

Ik heb heel lang alle merken keukenmachines bekeken. Ook de beide machines Kich.. en Kenw... Die hebben een betere naam maar als je echt vergelijkt en naar het resultaat kijkt dan is de 1000 watt Bosch gewoon beter voor brood deeg en andere mix klussen blijkt uit objectieve testen. Je krijgt bovendien extra accessoires. Je bent bijna de helft van het geld kwijt wat beide andere machines kosten.

Garlem 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM58243

Wat een fijne machine. Jarenlang de Braun KM 51 gehad. De oer-keukenmachine uit de zestiger jaren. Nu deze Bosch. Nooit gedacht dat de kwaliteit van mijn oude machine geevenaard zou worden. Dus wel.!!
Lekker genieten van deze machine

S. v. Dijk 29-01-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi apparaat met een uitstekende deeg-functie

We kiezen altijd voor Bosch in de keuken. Een zeer goed en betrouwbaar merk waarbij we weten waar we aan toe zijn. De keukenmachine voldoet uitstekend. Hij maakt lekkere smoothies en het maken van deeg gaat uitstekend.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • goede kwaliteit

Minpunten

• kunststof smoothiebeker

Max 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Super machine

Al een ruime tijd opzoek geweest naar een alleskunner voor in de keuken. Na het overlijden van mijn Kenwood toch maar eens verder gaan kijken. Na wat onderzoek uitgekomen bij dit apparaat van Bosch. Nu hebben we hem twee weken in huis en kan niets anders zeggen als: Super machine.
Het gemak waarmee je de verschillende toepassingen kan uitwisselen is geweldig. Schoonmaken van het apparaat is ook top, alle materialen zijn vaatwasser bestendig. Voor mij inmiddels een onmisbaar apparaat in de keuken van een Hobbykok.

Pluspunten

• Gemak in gebruik
  • Schoonmaken
  • Veel mogelijkheden van toepassing

Minpunten

• Mixkom aan de krappe kant

Michel 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

Compact apparaat en fijn in gebruik

Ik heb voor dit product gekozen omdat het compact is, veel accessoires op 1 apparaat te gebruiken en op een prettige manier in en uit elkaar te halen. Ook zijn alle onderdelen makkelijk schoon te maken. Ik heb gekozen voor het merk Bosch omdat wij hiervan al meerdere producten hebben en hier goede ervaring mee hebben.

Helene 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design

De keukenmachine ziet er mooi uit en werkt goed. Het is even puzzelen hoe de blender, citruspers en groentesnijder bevestigd moeten worden maar eigenlijk is het erg logisch. Uitleg met plaatjes aanwezig in de bijgeleverde boekjes. Het eiwit opkloppen ging prima, de klopper komt goed in alle delen van de kom. Hij staat mooi op het aan-recht, past heel goed in een hoek.

Pluspunten

• Mooi strak design
  • compact, neemt niet veel ruimte in
  • werkt goed

Minpunten

• boekje is beetje onduidelijk

Marcel 20-01-2017 Product paar weken in bezit

MUM58243

Met de sterke motor kan je met gemak cake mix mixen, de verschillende gardes is het mogelijk om diverse producten voor te bereiden. Veel andere mogelijkheden om te hakken, raspen, snijden. Ook de Blender werkt goed

Pluspunten

• Grote kom (2 kommen)
  • verschillende gardes
  • veel opties

Minpunten

• ruimte in de keuken vrijmaken

mathijs 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine

Een degelijke en makkelijk te bedienen machine.
Vele opties is handig en scheelt andere machines.
De standen zijn goed.
Hij maakt wel wat lawaai.

Pluspunten

• veel opties
  • robuust

Minpunten

• geluid

Marlène 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtige , krachtige mooie machine

Machine is makkelijk in onderhoud, geen kieren en vervelende hoekjes om schoon te maken. krachtige motor (ik heb de 1000 watt) Mooi om te zien en makkelijk om de hulpstukken te gebruiken. het wijst zichzelf. Nadeel vind ik de deeghaak die enkel is waardoor je bij bepaalde deegsoorten te lang moet kneden voor een glad beslag. dit gaat ten koste van de structuur van het deeg. Ook had ik graag de patatsnijder als vaste rasp erbij gehad.

Nico 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima keukenmachine met veel toepassingen !!!

Dit apparaat ziet er niet alleen heel mooi uit, maar werkt ook prima. Ik gebruik het vooral voor het kneden van brooddeeg (dat kan hij heel goed aan). Maakt weinig geluid en kent vele toepassingen. Bevat daarom ook vele toebehoren. Je hoeft er dus niet nog van alles bij te kopen. En heel handig, alles is heel makkelijk en in zeer korte tijd schoon te maken. Een aanrader !

Pluspunten

• Vele toebehoren
  • Makkelijk schoon te maken

Ikke 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

stevig apparaat

Inmiddels een paar keer gebruikt en de MUM5 voldoet prima aan mijn wensen.
Het apparaat is stevig, stabiel en doet waarvoor die ontworpen is. Geen spijt van!

Pluspunten

• stevig
  • veel toepassingen
  • prijs/kwaliteit
  • multi inzetbaar

Minpunten

• duur
  • extra accessoires zijn erg duur
  • wit

Ivo 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

alleskunner

Fijn product. In de keuken kun je niet zonder een mixer, maar dit is veel beter! Vooral het kneden is erg prettig met dit apparaat.

Pluspunten

• kan veel
  • makkelijke bediening
  • messen zijn goed scherp

Minpunten

• stekker kan niet automatisch inrollen

Jeanine 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer solide keukenmachine

Deze keukenmachine heeft alles aan accessoires wat voor mij belangrijk is. HIj is redelijk stil, heel stabiel en een echte alleskunner. Zeer gebruiksvriendelijk en staat ook nog eens leuk in de keuken.

Pluspunten

• Slim kunnen opbergen mixers etc
  • Zeer stabiel
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geen handvat aan mengkom

Pieter 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Functioneel en mooi apparaat

Super handig apparaat, volledig en direct klaar voor gebruik. Deze alleskunner is daarnaast mooi ontworpen zodat het niet misstaat op het aanrecht. Gelijk in gebruik genomen en al heel veel plezier van gehad. Het apparaat doet heel deugdelijk aan en ook de accessoires zijn heel rigide. Gekocht tijdens cash-back actie van Bosch en daarom erg prijs gunstig.

• Compleetheid
  • Rigide uitvoering

Minpunten

• Accessoires gaan linksom, tegen je gevoel in, vast

RB 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk en veelzijdig

Ik heb dit apparaat de afgelopen weken intensief gebruikt voor het maken van boord, taart, gebak en voor allerlei raspwerk. De machine werkt heel makkelijk, hij kneedt en klopt op verschillende snelheden en doet dat goed. De technologie die wordt gebruikt voor het sturen van de deeghaak (of mixer) zorgt ervoor dat inderdaad echt geen plek in de kom wordt overgeslagen. Dit komt het resultaat alleen maar ten goede. Als rasp werkt de Bosch ook uitstekend. Het is een fluitje van een cent om alle benodigde stukken erop te zetten of eraf te halen. De aanschaf van deze machine bespaart veel tijd en moeite. Zeer aan te raden. Wat ook helpt, is dat een mooi ontworpen apparaat is. Ik had iets verwacht dat groter en minder elegant zou zijn.

Pluspunten

• veelzijdig
  • degelijk
  • gebruiksvriendelijk
  • met kloppen en kneden wordt de hele kom bereikt
  • veel uitbreidingsmogelijkheden aan te schaffen

Claudia 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie keukenmachine

Mooie keukenmachine met veel mogelijkheden zie ook de pluspunten die ik gegeven heb.
Nog geen nadelen kunnen ontdekken.
Goed schoon te maken

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Makkelijk
  • 2 beslagkommen
  • dvd met recepten
  • Veel extra dingen erbij

Minpunten

• Veel ruimte in beslag, maar dat is logisch

M.G.J. 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte keukenmachine

Een veelzijdig keukenmachine met veel accessoires. Ik kan met deze machine de meeste keuken activiteiten uitvoeren wat je van deze machine mag verwachten.
Ideale keukenmachine!

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Vrij stil
  • Sterke motor
  • Veel accessoires

Els 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

vandaag mijn nieuwe Bosch keukenmachine ontvangen en wat is dit een waanzinnig mooi apparaat, om te zien en zeker in het gebruik.
had eerst een ander merk gekocht maar die snel terug gedaan want dat geluid was zo ontzettend hard. Maar deze Bosch machine is heel rustig qua geluid en met een sterke motor en wat je er mee wilt gaan maken, alles is een feest en plezierig in gebruik. Ben er al snel mee aan de gang gegaan. Een multifunctioneel apparaat waar ik nog heel veel plezier aan kan beleven.
Zeker een goede aanrader waar je geen spijt van zal hebben.
Op het aanrecht staat ie heel mooi en een lust om naar te kijken. Ben er dan ook heel blij mee. Je kunt er echt van alles mee doen, heel apart. Ik kan me geen beter keukenmachine voorstellen. Els

Pluspunten

• mooie vormgeving en weinig geluid

Minpunten

• absoluut GEEN

Erwin 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, stevig apparaat met voldoende power

Erg mooie machine. Heb bewust gekozen voor de 1000 Watt ipv de goedkopere versie met 600 Watt. Verder kan je er onwijs veel mee en zitten er al standaard een hoop accessoires bij

• Voldoende vermogen
  • Veel accessoires

Minpunten

• nog niet

Liana 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stijlvol en krachtig apparaat!

Ondanks dat dit product wat aan de prijzige kant ligt, blijft het een aanrader. Hij is erg makkelijk in gebruik en staat erg mooi in de keuken, door het strakke design. Het is een krachtig en veelzijdig apparaat met voldoende accesoires en zelfs een opbergtas voor de gardes. Ook de bijgeleverde dvd met gerechten en instructies is erg fijn. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat het apparaat voornamelijk van plastic is gemaakt.

Pluspunten

• Krachtig apparaat
  • Veel bijgeleverde accesoires
  • Strak design

Minpunten

• Prijzig
  • Veel plastic