Philips 7000 Series HR7778/00 Keukenmachine - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 152 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 Series HR7778/00 Keukenmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

jedrus73 04-01-2015

Super complete machine. Ziet er ook nog eens fantastisch uit om zo op je aanrecht te laten staan. Van smoothies tot cakes of groentesnijden. Alles is mogelijk. Vooral ook handig is de zuignappen onder de machine, waardoor hij stevig staat.

Loulidi 04-01-2015

Top apparaat! Ook kleine hoeveelheden worden goed gehakt. Makkelijk schoon te krijgen. Vulopening blender mag beter vastgezet kunnen worden.

maggiemmmmm 03-01-2015

Fijne foodprocessor. werkt goed, snel en krachtig. Geen spijt van de aankoop. Vele mogelijkheden. kan hem aan iedereen aanbevelen

mikel de bikel 03-01-2015

super aperaat zeer handig in gebruik
een kind kan de was doen zeggen ze wel eens
kort op echt handig en zeer vriendelijk in gebruik

r.huiskers 03-01-2015

veelzijdig, degelijk. mooie opbergbak. sapcentrifuge werkt super! Verder zelf nog niet veel gebruikt.

56734hjk 02-01-2015

Nog maar net in gebruik maar heeft heel veel mogelijkheden.
De keukenmachine ziet er top uit heel veel toebehoren, en een handige opruimbak.
Desalniet te min het apparaat neemt wel veel ruimte in.

Syl en Sep 01-01-2015

Mogelijkheden zijn hoog. Vooral erg blij met de sapcentrifuge. De bakken gaan wat stroef op de onderkant, maar dat kan ook nieuwigheid zijn. Hij maakt redelijk wat geluid. Sterk apparaat, maalt fruit en groente moeiteloos ongeacht hardheid van het fruitsoort of groente. Al met al een goede koop!

Syl en Sep 01-01-2015

Marjolein41 01-01-2015

Een volledig apparaat, waarmee je alles kunt maken wat je maar maken wil. Prijs en kwaliteit zijn goed. Fijn ook dat deze actie nog loopt.
Kloppers, snijbladen, grote maatbak, sapmaker. Alles zit er op en eraan. Hier gaan we nog veel mooie gerechten mee maken.

Ron308 01-01-2015

Makkelijk schoon te maken , Makkelijk in elkaar zetten.
Makkelijk verwisselen van functies , grote verschijdenheid aan functies

Wi1ma 31-12-2014

Het is een erg compleet apparaat. Andere apparaten (mixer, blender, etc.) zijn overbodig.
Handleiding is wel erg beknopt.

Gladiooltje 30-12-2014

Super apparaat!!
Heb 'm pas een paar dagen maar heb al verschillende dingen gebakken. Raspen,mengen en kneden gaat echt super simpel.

Lianne90 30-12-2014

Super fijn werkend apparaat.

Nadelen:
Het apparaat en de bijbehorende hulpstukken nemen veel ruimte in (inruil hiervoor krijg je de veelzijdigheid)
De rasp pakt niet alles, er gaan toch stukjes langs de rasp heen en met zachte groente (prei) en jonge kaas ging het erg moeizaam. (als je met je hand raspt hou je ook stukjes over)
Veel schoonmaakwerk, misschien ben je de tijd die je overhoud qua snijden weer kwijt aan het schoonmaken. Ja alles kan in de vaatwasser maar als je voor dezelfde maaltijd het apparaat voor verschillende dingen wil gebruiken moet je het wel even afwassen!

Voordelen:
citrus pers is lekker snel maar doorboord de sinaasappels, citroen of limoen niet.
sapcentrifuge zet groente makkelijk om in een heerlijke juice, gewoon met klokhuis en schil alles er in en je houd een sapje en een plukje over. sapje van genieten, plukje weg en klaar.
De blender gaf mij een mooi gladde smoothy, mintegenstelling tot de magic bullet die bijv. na mandarijn nog wat te kauwen overlaat.
Foodprocessor is makkelijk en veilig in gebruik en zo onwijs veelzijdig!

Ik ben helemaal happy met mijn aankoop!
Wat mij betreft valen de nadelen in het niet, zeker gezien de voordelen omdat de nadelen best voor de hand liggend zijn. (raspen bijv.)

Eva_123 30-12-2014

De Philips HR 7778 is gemaakt van degelijke materialen en heeft een mooie, moderne uitstraling. Voor een dergelijk groot apparaat produceert deze relatief weinig geluid. We moeten nog meer toepassingen gaan ontdekken, maar vooralsnog zijn we positief over de HR 7778.

Ingeflitst 30-12-2014

Zeer compleet en degelijk apparaat.
Nog te kort in bezit om alle mogelijkheden ontdekt te hebben.
Verschillende recepten uitgeprobeerd via internet.

Marloes77 30-12-2014

Het is in het begin erg zoeken hoe het allemaal werkt, ik vind het erg jammer dat er geen fatsoenlijke handleiding bij zit. Eenmaal ontdekt hoe het werkt is het een fijn apparaat met veel mogelijkheden, denk dat ik nog lang alles niet heb ontdekt.

RTD3 29-12-2014

mis een notencrunch. verder mooi compleet.
Het reservoir is van plastic en niet van glas. Lijkt ons iets beter vaatwasser bestendig.
vormgeving is mooi.

Remsus 29-12-2014

Mogelijkheden: Veel voor een toch relatief klein prijsje.
Gebruiksvriendelijkheid: Alles wijst zich vanzelf.Na 1 uur in het bezit stond het eerste gerecht op tafel (:))
Degelijkheid: Moet zich nog uitwijzen.

Alles bij elkaar pas een paar dagen in bezit, maar nu al een toppertje.

jhm75 29-12-2014

Super veelzijdig apparaat, maakt degelijke indruk. Houd er wel rekening mee dat het apparaat groot zijn en er veel accessoires worden bijgelverd; kost je tenminste 1 schap in de keukenkast.

bvndnzl 29-12-2014

- Goede functionaliteiten
- Mooi design
- Approval van Jamie Oliver
- Nette opbergdoos voor de hulpstukken (geen rommel hierdoor in je laden in de keuken)
- Degelijk in gebruik

Lieveke123 27-12-2014

Makkelijk in gebruik met heel veel verschillende opties. Stevig matteriaal wat wel tegen een stootje kan.

Kertstman 26-12-2014

nog niet geprobeerd, ziet er goed uit, denk dat ik er heel veel plezier van zal hebben en lekker van zal genieten. Geen uitgebreid boekje, geen duidelijke handleiding en geen receptenboekje.

piepeet 25-12-2014

Heb hem pas een week in het bezit, dus nog niet zo veel gebruikt maar tot nog toe bevalt hij goed.Ziet er degelijk uit en gebruik is door de gebruiksaanwijzing duidelijk.

boannimi 25-12-2014

Stabiel op het aanrecht door de zuignappen.Grote kom.Geluid valt mee. Nadeel dat er geen kleinere kom bij zit. Veel accessoires en handige omkeerbare, dus dubbel te gebruiken, raspen en een instelbaar snijmes.Voelt degelijk aan, zal in het gebruik zijn dienst nog wel moeten bewijzen.

Dee Ate 25-12-2014

Ik hou van mijn nieuwe keukenmachine!! Helemaal compleet voor een betaalbare prijs. Helaas heb ik de doos al bij het oud papier gedaan....ik heb even snel gekeken wat er noodzakelijk was voor de actie en ik zag aankoopbewijs staan, die heb ik natuurlijk nog wel maar ik zag bij het werkelijk invoeren van alle gegevens dat een foto van de streepjescode ook nodig was....tja die heb ik niet meer....beetje te enthousiast geweest met opruimen......maar ik heb de machine echt gekocht en hier staan hoor!!!Ik hoopdat ik zo nog wel in aanmerking kom....