Philips 7000 series HR7778 roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 152 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series HR7778 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Rijkaart 02-01-2023

De keukenmachine valt mij kwalitatief tegen

Helaas kan ik niet tevreden zijn over mijn keukemachine. De aandrijfas is me al voor de 2e keer afgebroken en ook is er een stuk plastic van de deksel aan de binnenkant afgebroken. De kwaliteit valt me dus zwaar tegen. Dit verwacht ik niet van Philips.

Samaher 22-12-2022

Het product goed kwalitait

Ik heb deze keukenmaschina langer dan 5jaren gebruik en elke keer ik ben blij en tevreden voor het gekocht

Vava-p 25-07-2021

Très complet

Je l’adore, je l’utilise tout le temps. Très fonctionnel et complet.
Le seul point négatif est le blender, ne va pas bien du tout, je préfère utiliser mon autre.

*Chrissy88* 13-04-2021

Fijn apparaat, een alleskunner

Snijden, pureren, kneden, persen... oftewel een alleskunner. Niks is teveel gevraagd en je bespaart er veel tijd mee!

Martchar 03-02-2021

Fijne keukenmachine

Deze Philips 7778/00 keukenmachine kan heel veel! Het is wel puzzelen met de gebruiksaanwijzing als je nog niet zo ervaren bent met het gebruiken van een keukenmachine. De grote plastic kom is wel kwetsbaar: het plastic dreigt na een jaar gebruik wat af te gaan breken, omdat er behoorlijk wat kracht moet worden gezet de kom (met inhoud) van het apparaat te draaien na bereiding.

Tineke 08-01-2021

Onhandig apparaat, spijt dat ik mijn oude heb weggegeven

April 2020 heb ik deze keukenmachine gekocht. Bij mijn oude keukenmachine (ook van Philips) miste ik een aantal functies. Daarbij was de kleur te lelijk om in de keuken te hebben staan en zette ik het ding na gebruik steeds terug in de kast. (onhandig dus). Blij de doos uitgepakt en de oude machine weggegeven. WAT EEN SPIJT!!
Helaas is het nieuwe apparaat nog veel onhandiger, maar nu in gebruik.
Om een paar punten te noemen:
Als ik het beslag in de vorm giet valt de aandrijfas, waar de mes-unit op staat, met het beslag in de vorm. Daarbij zit er steevast meel onder de aandrijfas en krijg ik meelklontjes in mijn beslag. Als ik de aandrijfas er eerst uithaal, zit er ook meel onder waardoor ik het moet doorroeren of zoiets. Reuze handig, maar niet heus! Philips denkt met u mee?
Als ik kokoskoekjes wil bakken waarvoor ik 3 eiwitten stijf moet kloppen kan dit niet met de kloppers omdat de kom te groot is. Mijn oude machine had de mogelijkheid om een kleinere kom er in te zetten. Zelfde geldt voor slagroom.
Als ik kaas wil raspen, geeft het mes geen gelijkmatig resultaat, er blijven veel grote stukken tussen klein raspsel zitten. Doe ik dit met de granuleerschijf moet ik de stukken kaas in de opening van het deksel met de stamper aandrukken en schieten de grote stukken tussen deksel en kom, zodat niet eens de helft geraspt wordt en ik rare resten overhoud. Ditzelfde gebeurt bij groenten. Verspilling of Onhandig, hoe je het ook bekijkt.
Hier is niet goed over nagedacht, de hulpstukken sluiten niet goed aan op de snij en raspschijven.
Na elke poging zit ik met een berg afwas, waardoor het steeds vaker voorkomt dat ik de handmixer of de handrasp maar weer pak, terwijl we dit apparaat hebben gekocht om mijn artrose-handen te sparen. Kortom, er staat een apparaat op het aanrecht dat ik niet gebruik terwijl er een grote doos met hulpmiddelen ruimte inneemt in mijn kast; ik ben er niet gelukkig mee. Ik dacht dat Philips Human Technologen in dienst had, die geleerd hadden om door de ogen van de gebruiker te kijken, zodat Philips handige en nuttige apparaten op de markt kan brengen. Ik ben hier niet blij mee, het is weggegooid geld. Er staat hier veel Philips apparatuur in huis, maar dit is echt niet goed.

Minpunten

• onhandig in gebruik, veel losse onderdelen
  • raspt niet goed, niet geschikt voor kaas en kool
  • niet geschikt voor eiwitten en slagroom kloppen
  • meel wordt niet goed meegenomen in beslag
  • veel afwas, vraagt veel kastruimte

Mar Lin 26-12-2020

Na 5 jaar kapot

Ik heb deze foodprocessor ruim 5 jaar gebruikt. Na een paar jaar brak er al een stukje van de hard- kunststof mengkom af, wat nodig was om de kom op het apparaat te klikken. Gelukkig kon ik dit nog lijmen. Gisteren begaf de motor het ineens, zoals al bij ander reviews beachreven staat. Ik vind dit erg snel voor deze prijs na 5 jaar gebruik in een 1- persoonshuishouden. Met een vorige machine heb ik wel 15 jaar gedaan

Carolien94 22-12-2020

Geweldig cadeau

Ik heb al bijna alles uitgetest van mijn keukenmachine en ben er ongelofelijk tevreden over! Het wordt bijna elke dag gebruikt. De messen zijn erg scherp en alles is gemakkelijk te monteren. Zeker waard voor je geld!
Enigste minpuntje is dat het wat minder goed mengt met de daarvoor bedoelde "mengbeugel'

Whistlemounten 19-10-2020

Super apparaat

Dit apparaat voldoet prima aan onze inmaak wensen.
Snijbonen voor de diepvries.
Rode bieten voor de diepvries
Gemakkelijk schoonmaken en op te bergen.

Ninine 16-08-2020

Qualités

Très bon produit. J'avais déjà l'ancien modèle dont j'étais très contente. Celui-ci encore plus d'accessoires. Gain de temps énorme quand on cuisine. Couper, hacher etc

Cat 20-06-2020

Veelzijdig brekebeentje

Prachtige machine met fijne mogelijkheden, maar binnen de twee jaar was het tandwiel op het motorhuis afgebrokkeld waardoor de onderdelen niet meer aangedreven werden. Dit is wel door Philips gerepareerd. Ik weet niet meer of het garantie was of niet.
Nu weer twee jaar verder is er intern in de overbrenging iets kapot, waardoor het bovengenoemde tandwiel beide kanten op kan draaien... helaas net voor €40,- een nieuwe deksel voor de sapcentrifuge aangeschaft. Maar ik ga niet op eigen kosten het apparaat laten repareren. Ik heb er geen vertrouwen meer in. Een levensduur van 4 jaar voor een keukenmachine is volgens mij veel te kort mijn eerste Braun is zeker 12 jaar meegegaan en intensief gebruikt.

Pluspunten

• Mooi
  • Veelzijdig

Minpunten

• overbrenging naar kannen en blender zeer zwak

K1994 11-06-2020

Fijne keukenmachine met veel mogelijkheden

Een fijne keukenmachine met veel verschillende functies. We gebruiken het apparaat het meeste voor sapjes en het snijden van groenten. Scheelt veel tijd als je bijvoorbeeld een verspakket wilt bereiden, omdat je niet alles meer met de hand hoeft te snijden. Daarnaast fijn dat veel onderdelen in de vaatwasser kunnen. Zeker tevreden.

Deviant 02-06-2020

Solide keukenmachine met veel mogelijkheden

De machine heeft een zeer robuuste basis, al is deze dan wel moeilijk kwijt te krijgen door zijn grote omvang. De vele mogelijkheden maken de machine erg veelzijdig.
De handleiding en instructies mocht wat uitgebreider alsook het receptenboekje. Dit laatste is niet erg nuttig zoals het nu voorzien is.

EDNALOJ 13-05-2020

Fijne keukenmachine

De keukenmschine is echt fantastisch.
Hij is te gebruiken voor werkelijk alle werkzaamheden in de keuken.
De knoppen voor o.a deeg zijn erg fij .
Een gebruiksvriendelijk apparaat voor een prima prijs

Akkie 15-06-2019

doet niet wat die zou moeten doen.

Ik vind het een waardeloos apparaat. Het zou friet moeten snijden maar dan komen er voornamelijk kruimels. Zie foto. Zelf snijden gaat sneller en beter
Heb ook courgette sliertjes geprobeerd maar ook dit is niet ideaal.
Ook de uitleg is heel erg slecht, als je nog nooit zo'n apparaat hebt gehad moet je maar gokken hoe het werkt.
Ontzettend spijt van dat ik dit apparaat heb gekocht en zoveel geld heb betaald.
Ik wou dat ik van te voren wat reviews had gelezen, ging voor een blender maar kwam met dit apparaat thuis, veel te snel aangeschaft.

Smoothie 14-06-2019

prachtig en veelzijdig

Lang gewenst door vrouw en dochter, een keukenmachine. Machine is enthousiast ontvangen en al veelvuldig in gebruik. Makkelijk schoon te houden en zeer gebruiksvriendelijk. Kortom een geslaagde verrassing die veel lekkernijen tot gevolg heeft. Ook voor smoothies erg makkelijk en snel, wordt hiervoor veel gebruikt (vandaar mijn bijnaam).

Tim1985X 23-02-2019

Veel extra kosten

De onderdelen gaan snel stuk, en zijn niet allemaal meer leverbaar. Ik heb in een paar jaar tijd voor ruim €150 aan onderdelen moeten kopen. Op dit moment is niet alles meer leverbaar waardoor ik de blender al niet meer kan gebruiken.

astridh 13-02-2019

grote teleurstelling

Ik dacht voor deze prijs wil ik het apparaat wel proberen. Met het uit de doos nemen werd ik enthousiast. Veel onderdelen en heel veel mogelijkheden. Eerst de sapcentrifuge uit geprobeerd. Deze doet het aardig, uit appels komt veel sap, echter gebruik je de stamper niet dan spuiten de resten omhoog. De bak sluit niet geheel aan, waardoor als je wortels (hardere groenten)erin stopt, aan de bovenkant je hem extra dicht moet houden anders heb je allemaal zooi tegen je keukenkastjes plakken. De bak is moeilijk echt schoon te maken door vele richels en zelfs plekjes echt om de hoek. Gelukkig krijg ik hem nog schoon gespoeld. Volgende dag viel de stamper uit het keukenkastje een verdieping lager: er brak gelijk een stuk af. Weer een tegenvaller.
Kaas raspen doet hij goed, alleen laatste stuk krijgt hij niet geraspt. Ook geld dit voor groente die je wil snijden. Het laatste stuk wil niet. Dus voor grote hoeveelheden is het apparaat geschikt maar voor kleinere niet. (want ook bij wortels en tomaten snijden is dit het geval) Vandaag probeerde ik aardappels te snijden met het friet/ patat mes. Wat een teleurstelling. Van elke aardappel kun je het laatste met eruit peuteren en dan alsnog snijden. In het apparaat komt een heleboel prut/ puree . En als kers op de taart ging de schijf los van de houder. Heel gevaarlijk dat dit los kan. Het blijkt een klik/ schuif systeem dus nu zit het nu weer vast geklikt maar het is een illusie om dit apparaat voor verse frietjes te gebruiken..
Pannenkoeken maken was ook niet echt een succes, er bleef heel wat aan de zijkant kleven. Al met al een apparaat met veel functies maar op elke functie tot nu is toch wel een nadeel. Helaas geen leuke koop voor dit geld. Als het had gekund had ik hem terug gestuurd, want van philips ben ik echt beter gewend

LiekB 21-01-2019

Fantastisch product

Fantastisch keukenmachine, waar je alles bij de hand hebt om de heerlijkste recepten te maken. Mijn oudje was op de dag voor kerst overleden. Snel naar de winkel en mijn keus viel op dit apparaat, omdat deze veel vermogen heeft en voor een "leuke" prijs veel accessoires. Automatisch slagroom, eiwitten kloppen, stopt wanneer het op goede dikte is. Zelfde geldt voor het maken van deeg. Aparte opbergdoos, waar je alle accessoires netjes in op kan bergen. Enigste nadeel wat ik kan bedenken is dat het qua mengkommen en opbergdoos wel weer extra plaats in beslag neemt. Maar dat neem ik voor lief.

RW 05-08-2018

Teleurgesteld in kwaliteit

Ik heb dit product een 2 jaar geleden aangeschaft, nadat ik me, dacht ik goed georiënteerd had. PHillips maakt een betrouwbare indruk en ik leek een compleet en uitgebreid product te krijgen voor de prijs. Persoonlijk vind ik het best veel geld om aan een keukenmachine uit te geven. Ik had mezelf overtuigd dat ik beter kon kiezen voor een betrouwbaar merk en dus een goede machine, vandaar dit product.

Na de aanschaf heb ik het product diverse keren uitgeprobeerd met de toebehoren. Wat een geweldig apparaat! Super power, degelijke uitvoering, staat stevig op het aanrechtblad en makkelijk te reinigen in de vaatwasser. Handige opbergdoosje voor de snijbladen. Niets dan lof, tot gisteren.
Ik gebruik het apparaat sporadisch en het laatste jaar zelfs helemaal niet.
Gisteren wilde ik een bananenijsje maken. Tijdens het blenden van de bananenstukjes op ijsblokjes stand, is het kunstig van het draaimechanisme onder in de kan stuk gedraaid! Ik ben erg teleurgesteld dat dit bij zo'n duur apparaat dat nauwelijks gebruikt wordt kan voorkomen.

Ik ben verbaast tussen deze reviews meerdere van dezelfde problemen tegen te komen. Allemaal bij de apparaten die al wat langer in gebruik zijn dacht ik. Ook ik ga Phillips contacten over deze ondeugdelijkheid, maar denk dat ik het antwoord al weet. Op het moment dat ik dit apparaat kocht heb ik dit soort (kwalen) eigenlijk niet gelezen in de reviews.

Ook heb ik vast gegoogled op een nieuw mechanisme, kost bijna 36,00! Ongehoord.

Als Phillips dit niet netjes op lost, dan voor mij nooit Phillips meer

Een teleurgestelde gebruiker

Pluspunten

• Staat stevig
  • Goede power

Minpunten

• Duurzaamheid