Philips 7000 Series HR7778/00 Keukenmachine - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 152 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 Series HR7778/00 Keukenmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

rene19760 24-12-2014

werkt goed en snel, makkelijk schoonmaken. Prima product zoals je van philips verwacht. kan hem aan iedereen aanraden.

JensHagen 21-12-2014

Goed merk, mooi, degelijk en mooie accesoires waardoor van alles gecreers kan worden voor het eten en in de keuken.

iKucuksu 20-12-2014

makkelijk in gebruik. verder prima product. met heel veel opties en mogelijkheden. beste en grootste keuken machine van Philips.

Lieveke123 20-12-2014

Heel veel opties, vervangt een aantal apparaten in 1 keer. Erg handig in gebruik, makkelijk te bedienen.

ChrisHK 18-12-2014

Ik heb de machine pas in mijn bezit, maar ben erg tevreden over de hoeveelheid mogelijkheden die erop zitten. Het is een degelijke, stevige keukenmachine.

Peter111111111111 17-12-2014

Vandaag gekocht, ziet er mooi en handig uit. Ben benieuwd naar het gebruik. De vorige was ook een Philips, meer dan 30 jaar oud ....

jojo 16-12-2014

De gebruiksaanwijzing vind ik slecht. Het kost je wat tijd om alle schijven en accessoires uit te proberen. Onze dochter gebruikt de machine veel om smoothies te maken, dat gaat super! Ik wil graag verse soep pureren maar dat gaat maar mondjesmaat in de blender...als je er meer dan 200 ml in doet, spuit de soep bij het pureren (eerst met de pulseknop daarna gewoon) er van boven uit. Dat is echt een nadeel, je moet de soep in delen in de blender gooien. Jammer! Heb er wel wortelen en paprika mee kunnen snijden, dat gaat heel snel maar een ui snijden wordt al snel prut. Al met al gebruiken we 'm wel maar er zitten ook zeker nadelen aan.

naam 7778 14-12-2014

wij hebben het gekocht om de verschillende mogelijkheden die binnen onze keuken maximaal benut kunnen worden

Mila63 12-12-2014

Een degelijk apparaat. Stoere uitstraling. Krachtig in gebruik met veel mogelijkheden. Vooral de sapcentrifuge is een aanwinst. Voortaan drink ik heerlijke groente- en fruitsappen. Een absolute aanrader

Riavandeb 10-12-2014

Apparaat ziet er professioneel uit en heeft veel mogelijkheden. Is eenvoudig te bedienen. Is licht in gewicht en makkelijk te reinigen.

Dirk Lamet 10-12-2014

Gelijk gebruikt gemaakt van de verschillende onderdelen en het functioneerde allemaal prima.Het enige wat tegenvalt is, dat op de site van Philips een vermogen van 1300 watt in de specificaties staat vermeld. Terwijl onder hetzelfde productnummer slechts 100 watt werd geleverd.

PSTR 09-12-2014

Heel compleet apparaat met veel mogelijkheden. Wellicht meer toepassingen toevoegen aan de gebruiksaanwijzing.

Angelawes 08-12-2014

Een top product. Snel en makkelijk in gebruik. Vaatwas bestendig.
Alleen de mini sapcentrifuge scheidt voedingsmiddelen minder dan gehoopt. Je hebt meer pulp dan sap.
Wij gebruiken heb door het gemak elke dag.

Debby71 07-12-2014

Niet te groot apparaat op het aanrecht
Wel ruimte nodig voor alle accessoires
Maakt aardig wat geluid
Ben wel erg blij met de mogelijkheden
Dadels en noten geen probleem om mooi te verwerken in gelijkmatige massa.
Goed stabiel

Jacqueline arts 07-12-2014

veel uitgebreide mogelijkheden. Het is even van te voren wel bekijken wat dit apparaat allemaal kan. Op dit moment nog lang niet alles uitgeprobeerd. Mixen / hakken. Het is een allroundproduct.
goed schoon te makenm, van de aparte onderdelen.

kipjes123 07-12-2014

Praktisch en degelijk apparaat. Met veel mogelijkheden.
Erg gebruiksvriendelijk en ziet er leuk uit.

Zwannie27 06-12-2014

Apparaat nu een paar dagen in huis en getest bij de bereiding van sapjes en eten. Juicen, hakken en snijden gaat erg makkelijk waarbij de machine ook redelijk snel uit elkaar te halen is en eenvoudig schoon kan worden gemaakt.

Handig rek op alle onderdelen in te bewaren wat voorkomt dat alles her en der los in de kast komt te liggen, enige wat ontbreekt is een kan om de sapjes in op te vangen, die had ik er voor bijna 170 euro wel graag bij willen zien.

L K 06-12-2014

Ik kan nog geen review geven omdat ik het apparaat gisteren heb gekregen en nog niet heb gebruikt. Wel heb ik voor dit apparaat gekozen omdat het veel mogelijkheden heeft, een groet mengkom, 1000watt en er degelijk uitziet.

R. Blanes 05-12-2014

Fijn toestel, voldoet aan de verwachting. Goede opbermogelijkheden zodat niet alles los in de kast ligt maar alles netjes georganiseerd in een mooie opbergdoos

brownie 04-12-2014

Ik heb het apparaat nu meer dan een jaar. Ik gebruik 'm vaak, want dat vind ik wel top aan dit apparaat: dat 'ie zoveel mogelijkheden heeft. Echter de onderdelen zijn heel moeilijk schoon te krijgen, zeker in de vaatwasser worden de vele kleine hoekjes en gaatjes niet goed schoon. Vooral de sapcentrifuge heeft veel plekjes waar je zelfs met een borstel niet bij kan. Ook zie ik inmiddels al haarscheurtjes verschijnen in de kunststof onderdelen. (zoals rondom de schenktuit van de sapcentrifuge) Als er dus een merk zou zijn die een dergelijk veelzijdig apparaat zou verkopen die degelijker is en makkelijker schoon te maken, dan zou ik daarvoor gaan. Ik had al eerder gemeld dat de schuimklopper bij het eerste gebruik al stuk ging. Dat mis ik wel, een goede mixer. Bij andere merken is dat veel steviger en kun je het ook voor cake en taartbeslag gebruiken. Bij deze helaas niet.

Lunatoy 03-12-2014

makkelijke bediening, prima in het gebruik ik wou dat ik hem eerder had gekocht. En voor de prijs hoef je het niet te laten.

All4mochi 01-12-2014

Super complete machine. Ziet er ook nog eens fantastisch uit om zo op je aanrecht te laten staan. Van smoothies tot cakes of groentesnijden. Alles is mogelijk. Vooral ook handig is de zuignappen onder de machine, waardoor hij stevig staat.

Marloze 30-11-2014

Goed apparaat met veel opties. Maakt best wel veel geluid en is natuurlijk prijzig, maar je krijgt er een hoop lekkers voor terug.

koen en danielle 30-11-2014

Machine voelt degelijk aan en voldoet aan verwachtingen. De machine nu een aantal malen gebruik voor sapjes en hapjes en smoothies, dit gaat allemaal prima! Alleen de minikom welke wel op de assesoires overzicht foto staat wordt niet mee geleverd.

Robani 30-11-2014

Fijn apparaat, veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk. Het enige lastige is het feit dat het deksel van de opbergdoos, die op zich heel handig is, er afvalt, omdat deze niet bevestigd is.