Tefal Heteluchtfriteuse - ActiFry Snacking - inhoud 1 kg FZ7070

Tefal Heteluchtfriteuse - ActiFry Snacking - inhoud 1 kg FZ7070 Best Reviewed sep 2014

Philips Avance Collection HD9643

Philips Avance Collection HD9643 Best Reviewed jun 2017
9,2 (55)

Beoordeling op basis van 308 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

resel 11-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

zeer slechte construktie

Ik heb nu 4! actifry's gehad en kan het iedereen afraden als je er een tijdje mee wilt doen. De pan werkt prima en aan de service van Tefal ligt het ook niet maar na een jaar (wekelijks gebruik) gaat hij gegarandeerd kapot. De eerste is zelfs in brand gevlogen en het is dat ik in de buurt was anders had de afloop een stuk minder kunnen zijn. Dus bezitters: laat m nooit alleen! Tefal heeft excuses en een nieuwe pan geleverd en dat heeft zich drie maal herhaald. Ik heb de pan nooit overladen en altijd op een stabiele plek gebruikt. Ik ben er van overtuigd dat het in de aandrijving mis gaat omdat geratel vooraf gaat aan het defect. De rubber ring goed aandrukken en de "schoep"goed aanklikken; het heeft allemaal niet geholpen. Wat er uit komt is allemaal prima maar de constructie van de pan is echt onder de maat. Doe ermee wat je wilt maar ik ga een ander merk kopen en waarschuw hierbij alle bezitters; Tefal servicedienst is prima maar de pan KAN gevaarlijk zijn .

Minpunten

• constructie!!!

resel 29-11-2016

Tefal maakt nu ook airfryers zonder draaiende delen. Zouden ze daar last mee hebben dan?

GGready28 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Tevreden maar had iets meer verwacht !

Goed apparaat had alleen gehoopt dat ie wat meer power zou hebben want 10 min nodig hebben voor patat bakken is 2x zo lang als een frituurpan !

Sylvesterrr 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima uitvinding

De oude Inventum friteuse deed niets meer, dus op kieskeurig.nl gekeken voor een nieuwe. Vervolgens het bestaan van de heteluchtfriteuse ontdekt en na het een en ander te hebben gelezen besloten deze Tefal te bestellen. Vandaag ontvangen en meteen frietjes, garnalenkroketten en frikandellen gebakken. Wat valt tegen? De bereidingstijd. Pakweg een half uur voor twee porties diepvriesfriet is natuurlijk heel wat anders dan de 2x4 minuten in de olie. Maar de frietjes zijn uiteindelijk heerlijk! Lekker krokant en van binnen ook wat beter gebakken dan in de olie. De garnalenkroketten waren volgens de eter in kwestie ook lekker, maar ik vond de frikandellen niet best. Die smaakten hetzelfde als in de heteluchtoven (uiteraard) en dat heb ik in het verleden al eens afgekeurd.
Verder valt me op dat het apparaat weinig geluid produceert en nauwelijks bakluchtjes verspreidt. Bediening is supersimpel en ik vind het ook een aardig vormgegeven ding. Vanavond gaan we verse frietjes maken en nog wat andere gerechten proberen. Misschien toch nog een kleine oliefriteuse kopen voor de frikandellen.

jakob Bos 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Maar buiten deze gebruiksvriendelijkheid geen commentaar. Media markt reclameerd 20 euro korting Tefal site geeft geen krimp. Loempia geprobeerd het flesje aan de buitenkant knapperig binnen in taai/ kroket knapperig niet bruin droge harde korst. 15:00 gekocht 17:00 terug gebracht. Reden; waardeloos luidruchtig doet 20 minuten meer stroom verbruiken als een friteuse. Geen meer waarde eigenlijk nutteloos. Nog geen één dag in bezit !

jakob Bos 11-03-2016

In Familie en kennissen kring gesproken die vertellen mij. Had dan die van Philips gekocht. Media markt bediende heeft ons overgehaald deze te kopen, nou ja zeg ze colpoteren ook al met energie. Nee ik ben niet gek.En druk bij het retour geven,is zeker een goede zaak.

PMJE57 10-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

niet kopen

binnen een half jaar waren 2 onderdeeltjes afgebroken, waardoor de pan eigenlijk niet meer te gebruiken is. b.v. de klep kan niet meer dicht omdat deze uit 2 elementen bestaat en de verbinding daartussen is afgebroken.

Minpunten

• kwaliteit van het materiaal

Adriana 27-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gaat niet lang genoeg mee

De pan was handig in gebruik. Behalve op een gezonde manier patat maken, kan er heel veel ander voedsel in worden bereid. Was zeer tevreden over het produkt, maar bij gemiddeld 1 x per week normaal gebruik,  is deze na 2 jaar en net uit de garantie dus stuk. Is veel te snel voor een pan die toen 170 euro was.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Gezond

Minpunten

• Lawaaierig
  • Gaat niet lang mee

lent73 03-05-2016 Product jaar of meer in bezit

geen snackmandje bij media markt

bij de media markt word geen snackmandje erbij geleverd.die moet je nog apart kopen volgens een medewerker. snacking heet zo omdat er een mandje bij hoort te zitten. verder een prima apparaat.

Th.M 04-05-2016

Dat is wel heel gek, die van mij komt ook van de mediamarkt, een jaar geleden al en daar zat het mandje standaard bij?

R. 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

slecht apparaat

4,3
met de moderne mogelijkheden van computerbesturing, is nauwelijks iets te merken, timer uit de jaren 80.
Geen isolatie toegepast. Kortom apparaat uit de tijd

Tineke 29-04-2016 Product jaar of meer in bezit

zo'n fijne pan! Waarom stopt die er ineens mee!

Vandaag heb ik mijn pan bij de Marskramer in Heeswijk-Dinther ingeleverd omdat die er plotseling mee stopte! Ik had met sinterklaas alle 3 onze kinderen er ieder 1 gegeven omdat ik laaiend enthousiast over de ActiFry was! En nu dit.
De pan ziet er nog HEEL NETJES uit en zou het jammer vinden als die zo weggegooid zou worden ivm milieu vervuiling!

Lisette107 04-06-2015 Product maand in bezit

Het is echt een prima product.Ik heb hem gekocht met de bedoeling om er aardappeltjes in te bakken, dat gaat prima. Ben er inmiddels achtergekomen dat je er komplete (roerbak)maaltijden mee kunt maken. Had hem echt al veel eerder moeten aanschaffen, prima pan.

Mkeurentjes 05-06-2015

Hoe doe jij de roerbak gerechten? Als ik er groente in doe droogt het zo uit. En doe je er ook gehakt in wat nog moet rullen?

Bedankt alvast voor de informatie

Gr Masja

SD 1954 08-11-2015

Ik heb een vraag moet je in deze airfryer altijd ovensnacks gebruiken of kun je er ook gewone bami schijven,kroketten loempia,s etc in bakken?

Wil 29-03-2016

Ik heb de actifry vanaf Kerst, ik vind het geweldig. Doe er erg veel mee, vissticks, speklapjes, verse worst, varkenshaas gevuld met geitenkaas, gehaktballetjes. Zelf apfelstrudel en sauzijzenbroodjes maken, geweldig!!

Ingrid Brundel 31-05-2015 Product maand in bezit

Echt een ideaal en super gemakkelijk apparaat en ook nog heerlijk eten wat wil een mens nog meer! Is voor de beste aankoop tot nu toe!

M Dronten 31-05-2015 Product maand in bezit

Dit is onze derde ActiFry. Een prettig apparaat. Zeker voor mensen die regelmatig een patatje willen eten en toch op de calorieën willen letten. Voor het eerst dat we nu ook een snack mandje erbij hebben en ook die bevalt zeer goed. De snacks zijn snel klaar en lekker krokant. Wanneer je de ActiFry onder de afzuigkap plaats heb je geen last van frituurluchtjes in huis. En, mochten er problemen zijn, onze ervaring is dat Tefal een prima service biedt.

Bokkie6 01-06-2015

Heeft u wellicht tips om kroketten krokant te bereiden met de actifry. Dit lukt mij niet.
Welk merk en hoe lang bereiden enz..?

svenv1988 27-07-2015

Jullie 3e Actifry? Volgens mij zijn de Actifry's pas sinds een jaar of 6 op de markt. Wat zegt dat over de duurzaamheid? Ik wil er ook graag een, maar ik zou het best duur vinden om elke 2.5 jaar een nieuwe te kopen.

Maar misschien zie ik het verkeerd :) Ik hoor het graag!

Laberle 28-05-2015 Product maand in bezit

Dit is inmiddels onze 2e Actifry. De gebruik mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en de bereide producten smaken goed. Friet met bijna geen vet, snacks idem alleen worden ze minder bruin. Roerbak gerechten met groente zijn ook mogelijk. Bij mijn vorige Actyfry werden defecte onderdelen zelfs nadat de garantie al verstreken was kosteloos en snel vervangen. Inmiddels is mijn huidige Actifry van een nieuwe generatie, dus ik hoop dat de onderdelen sterker zijn geworden.

Thea616 02-02-2015 Product paar weken in bezit

Blij dat ik de actifry heb aangeschaft. Heerlijke frites zonder stank van frituurvet in huis en nog gezonder ook. Mooi bruin en knapperig en drumsticks waren goed gelukt. Ga zeker nog andere recepten proberen.Super makkelijk schoon te maken. Een aanrader dus!

Juul 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Spijt van aankoop

6,8
Ik vind dat er te weinig met de pan gedaan kan worden. Als je hem alleen voor frites en snacks gebruikt, is het een prima apparaat. Had er meer van verwacht

fbeuzel 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Johanna te L.

Alleen al voor de kippenpootjes zou je hem aanschaffen. Heerlijk krokant gebakken zonder dat je er bij hoeft te blijven.
Wel jammer dat het apparaat niet uitgaat als de timer afgelopen is.

kitty 29-04-2016 Product paar weken in bezit

tefal kun je niet missen!!!

Ik had al jaren een tefal actifry maar deze ging
stuk.
Ik kon het apparaat echt niet meer missen dus heb ik direct een nieuwe besteld.
Je bereidt er producten in die veel minder vet zijn
dus veel gezonder en dat is voor mij de hoofdzaak.

Marlies 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Actifry Tefal

Heb de Tefal Actifry nu 4 maanden. Ben zeer tevreden. Hij is makkelijk in gebruik en ook om schoon te maken. Heb er zelfgemaakte frite in gemaakt en de verse frite die in de supermarkt zijn te krijgen. Smaken heel goed en zien er prima uit. En kroketten, bitterballen, frikandellen wel alles wat ook geschikt is voor de oven lukte ook prima en ook lekker.En kipfilet in blokjes gesneden met shoarmakruiden. Ook heel goed gelukt en lekker. Ik zou de actifry beslist aanbevelen.

snacken 19-04-2016 Product jaar of meer in bezit

actifry is superpan

dit is alweer de 2e pan die we hebben gekocht. het is een geweldige pan en de aardappels die we erin bakken zijn altijd precies goed gaar en mooi goudbruin. en ...het belangrijkste: niet gefrituurd! nu kunnen we de gebakken aardappels in de ene pan maken en in de andere het vlees of bitterbal of zoiets. ben er heel erg blij mee! zeker aan te raden! en heel handig: je hoeft niet steeds de aardappels in de gaten te houden en omdraaien zoals bij bakken in een koekepan

simoneveenstra 12-04-2016 Product paar weken in bezit

Een alleskunner!

Deze Tefal Actifry werkt super, maar vooral smaakt super! Je kunt er van alles in "bakken" en dat maakt deze actifry ontzettend handig. Het is wel eventjes wachten voordat je eten klaar is, maar dan heb je ook wat. Het voordeel van de Actufry is dat het eten totaal niet vet wordt, en dus vele malen gezonder dan gewoon frituren. En dat willen we toch allemaal? Verantwoord frituren! Wat een uitkomst! Deze Tefal Actifry is aan iedereen aan te raden die vooral lekker wil eten.