Tefal Heteluchtfriteuse ActiFry Snacking inhoud 1 kg FZ7070

Bekijk alle Frituurpannen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 308 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

WMES 01-11-2014
  • Product half jaar in bezit

Ben en blijf zeer tevreden over het product.
Zeer gebruiksvriendelijk..
(Oven)friten lekker knapperig, mooi van kleur, prima.
Bovendien geen fritevetgeuren meer in huis, perfect.

J.Vijn 22-09-2014
  • Product kwartaal in bezit

Wij zijn nog steeds uiterst tevreden over de Actifryer en ook geen problemen met onderdelen die stuk gaan zoals ik van enkele personen heb gelezen.
We gaan er misschien beter mee om, en niet te wild.

coby16 09-09-2014

geweldig gemakkelijk in gebruik, duurzaam, niet vet, brand niet aan. een kind kan koken. het smaakt lekker, en echt alles is er in te bereiden, weinig afwas, dus zo klaar

suammi 09-09-2014
  • Product jaar of meer in bezit

ideaal. makkelijk in gebruik ook voor eenpersoons huishouding. met het snackmandje nu helemaal compleet.

1plakjecake 08-09-2014
  • Product jaar of meer in bezit

ik kan mijn geen camping koken voor stellen zonder de tefal actifry snacking. ja kan er echt alles in klaar maken van stoofpotje tot kroket

annadezanger 09-09-2014

Dat klinkt fantastisch.Graag hoor ik hoe je die kroket lekker krijgt!
Bij voorbaat dank.

miekeplasmans 02-08-2014

geweldig apparaat snel schoon en heel makkelijk in gebruik, op de site van tefal vind je veel leuke recepten ideaal voor als je alleen bent scheelt je een hoop pannen afwassen en toch alles vers en dus gezond gemaakt dus in een woord een top aanschaf.

Nico Webeling 18-07-2014
  • Product half jaar in bezit

Geweldig voor het maken van roerbakschotels. Nassi goreng enz.
Frituren, in het mandje, gaat wel. Smaakt ook goed maar bijv. bitterballen of kroketten blijven erg bleek zien. Zijn wel gaar maar het oog wil ook wat.

yvonne 62 19-07-2014

Nico Webeling hoe doe je dat die roerbakschotels of Nassi goring?

WMES 14-07-2014

Mooi product, zeer eenvoudig te bedienen en schoon te maken, geweldig mooie gebakken (oven)friten, mooi van kleur en lekker knapperig. En dat met minimale hoeveelheid olie.
Een absolute aanrader voor friten.

J.Vijn 02-11-2014

Daar ben ik het helemaal mee eens.

tivira54 07-07-2014

Doet wat ie moet doen met verse frites. Ik laat hem geen 40 minuten maar 35 minuten draaien voor een goed en lekke resultaat. De snacks heb ik nog niet geprobeerd.

Chipie47 06-07-2014

sinds een maand de Actifry in mijn bezit.
Wat een heerlijke dingen kun je ermee maken
De ovenfrietjes en het recept met kip en paprika zijn bij ons favoriet
Gebruiksvriendelijk, geen gedoe met frituurvet, geen nare luchtjes in huis
de gerechten zijn super lekker
dit apparaat hadi k eerder moeten kopen
mijn dochter van 18 is ervan overtuigd dat dit haar eerste aankoop wordt als ze op kamers gaat

hennyvano 06-07-2014
  • Product maand in bezit

heel makkelijk in gebruik,sneller schoon dan de gewone oven,ik gebruik hem elke dag.
Je kan er bijna alles in garen, super apparaat

paulavd 03-07-2014

wij vinden hem echt goed. vooral de patat. over de kroketten, bitterballen en frikandellen hebben wij ook het probleem dat ze niet knapperig worden. maar zie net een aantal tips. deze gaan we proberen.! ik vind dat snackmandje zelf erg fijn. we hebben al heerlijke vis gemaakt.

hanspilon 12-12-2014

beste Paula,

wat zijn die tips m.b.t. kroketten bereiden?

annadezanger 02-07-2014

De Hollandse frieten van Aviko vonden we heerlijk! Het is ook zo leuk dat je het hele proces kunt zien. En volgens mij sneller klaar dan met een frituurpan die je eerst op temperatuur moet laten komen.
De bitterballen waren niet krokant. Volgende keer wellicht een klein beetje olie toevoegen?

Laberle 30-06-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Dit is onze 2e actifry. Wij zijn erg tevreden over de resultaten van de producten die wij erin bakken. Gepaneerde producten zoals een kroket kan je van te voren beter even met een kwastje met olie insmeren om een betere/smakelijke krokante laag te geven. Nadelig van onze 1e actifry vond ik wel dat op een gegeven moment elk plastic onderdeel door de hitte kapot ging. Plus punt is dan wel weer dat elk onderdeel ook na de garantie zonder vragen, gratis worden vervangen door Tefal. Deze onderdelen worden gratis verzonden. Het apparaat van Philips heeft dezelfde problemen.

LBoere 30-06-2014

Wij vinden hem geweldig!
We hebben alle vormen van patat al geprobeerd en het is allemaal "goed te eten"(goedkope patat) tot "heel, heel erg lekker"(zelf geschilde aardappelen die geschikt zijn voor patat)Alleen de goedkope kaassoufle's wilden niet. En idd, de meeste producten die geschikt zijn voor de oven gaan hier prima in, behalve de frikandellen van de Lidl, maar de "gewone" van Mora, zoals de kipcorn wordt ook erg knapperig en lekker. Al met al niet goedkoop snacks eten, wel gezond(er) en vooral veel lekkerder!
Het plastic waar het apparaat van is gemaakt lijkt me niet zo heel stevig, maar wij hebben hem op een vaste plaats staan en kan er niks mee gebeuren. Schoonmaken valt ook reuze mee en gaat snel.

Golinez 28-06-2014
  • Product kwartaal in bezit

Mooi idee: een vette hap met veel minder vet bereid. En het werkt. Ik gebruik de Actifry tot nu toe alleen voor patat, frikandellen en hamburgers. Laatste twee producten in het mandje. Zolang de patat niet zelf is geschild werkt het goed. Vers patat wordt in de mand ongelijk gaar. Moet het nog wel een keer zonder mand proberen. Ik ben zeer tevreden.

Ik vraag mij alleen af hoeveel het stroomgebruik is tov een frituurpan.

Over de duurzaamheid kan ik na zo'n korte periode weinig zinnigs zeggen.

bakplaat 27-06-2014
  • Product maand in bezit

de enige opmerking van mij is dat ik niet tevreden ben over het resultaat van kroketten en frikandellen het overige wat ik tot nu gemaakt is prima alleen dan kroket en of frikadel niet helaas.

Dark Lord Azagthoth 27-06-2014

6,8
De friet smaak toverheerlijk. De kip ook en die is een heel stuk sneller klaar dan wanneer je hem in een pan bakt.

Met het mandje kun je ook firkandellen, kroketten, loempias, e.d. snel in klaarmaken.

Helaas brak na twee weken het roerblad al af (net achter de punt).

Doorntje 27-06-2014

De ActiFry is makkelijk in het gebruik,
en voordelig, Bijna geen olie,en weinig
energie verbruik.(ik heb alleen electra)
Ben tot op heden er heel tevreden mee.

Finie 27-06-2014

Ik heb het apparaat nu enkele weken in huis en ben zeer tevreden. Eindelijk iets zonder al teveel toeters en bellen, waarvan je nog geen kwart gebruikt. Niet alleen gezonder door minder vet, maar ik vindt de smaak van het eten ook beter tot z' n recht komen. Ik kreeg de tip van mannelijke collega's, die nu ook meer in de keuken staan omdat ze het leuk vinden om wat lekkers te maken. Het scheelt me een hoop pannen op het vuur en je komt op leuke ideeën om zelf weer lekkere dingen te gaan maken. En voor iemand die een keer voor zichzelf moet koken is dit ook een uitkomst om in 1 apparaat een complete maal te maken in plaats van 3 pannen, waar je moet bij blijven staan. Nu is het een druk op de knop en je kunt je eigen gang gaan tot aan de"Ping" . Een toppertje! Ik hoop nog vele dingen uit te kunnen proberen en te testen. Eten is weer een uitdaging.