Siemens TE603201RW - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 371 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Han Albers 29-01-2018

goede cappuccino en makkelijk schoon te houden

Erg fijne machine. vooral de 2 jaar garantie met pick up aan huis service spreekt mij aan. goed in te stellen machine. goede melkopschuimer met een nog makkelijkere knop om hem schoon te spoel.

Pluspunten

• goede koffie
  • perfecte opschuimer
  • makkelijk in onderhoud
  • optie tot water filter voor behoud machine
  • pick up service met 2 jaar garantie

Sharon 28-01-2018

Gebruiksvriendelijke bediening

NIet alleen de koffiesmaak is belangrijk wat heel goed maar het oog en de bediening zijn ook belangrijk.
Met dit apparaat worden meerdere zintuigen bediend waardoor ik heerlijk kan genieten van een mijn kopje koffie.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • geruisloos

Minpunten

• moet ik nog ontdekken

toppie 28-01-2018

toppie

heerlijk gemak heerlijk smaak top product mooi om te zien als ik het voor het kieze zou hebben nooit een ander da siemens

A vd meer 25-01-2018

Duidelijk scherm mooi uitstraling

Onze vorige Espresso was ook een Siemens apparaat beviel ook goed hebben meerdere apparaten van Siemens

Cindy 23-01-2018

Heerlijke koffie met alle mogelijke keuzes en gemak!

Na een aantal maanden een halfautomaat te hebben gehad toch gekozen voor een volautomaat. Nu een week thuis en nog geen tel spijt. 1 groot nadeel: ik drink nu meer koffie dan voorheen ;-)

Pluspunten

• Gemak
  • Keuze verschillende koffie
  • Keuze sterkte en grootte koffie

Erik 20-01-2018

Veel mogelijkheden, mooi design

Naar jaren een Melitta solo ivm defect aan het rondkijken geweest voor andere volautomaat. Uiteindelijk uitgekomen bij deze Siemens. Reden mooi design, naar het in 1e instantie aan laat zien goede kwaliteit en voldoende mogelijkheden. Plus punten zijn zeker groot waterreservoir, prijs is natuurlijk behoorlijk maar naar mijn mening zeker in verhouding van wat je ervoor krijg, machine is redelijk stil, voldoende mogelijkheden en redelijk eenvoudig schoonmaak en reinigingsprogramma. Dit zeker in verhouding met de Melitta. Apparaat gekocht met cashback en ondanks dat ik eerdere reviews gelezen had dat dit moeilijk ging moet ik zeggen dat het in mijn geval met 1 dag geregeld was. Op donderdag ingevuld op de website en op vrijdag mail, sms en geld al op de rekening. Nadeel wat in eerdere reviews staat betreffende de lagere temperatuur van alles met melk klopt wel. Melk wat voorverwarmen helpt wel en slangetje in pak werkt makkelijk maar als de melk rechtstreeks uit de koeling komt is het eindproduct net te koud. Iets om rekening mee te houden dus als u voornamelijk dat drinkt. Vandaar waardering van 8. Bij gebruik van waterfilter is gebruiksaanwijzing niet duidelijk welke waterhardheid er gebruikt moet worden.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk menu en scherm geeft goede info
  • ziet er goed uit (is natuurlijk subjectief)

Minpunten

• Melk rechtreeks uit de koeling te koud eindprodukt
  • gebruiksaanwijzing bij gebruik waterfilter

Dinie 19-01-2018

Ik geniet nu iedere dag van een vers bakje koffie

uitstekend mooi apparaat , handig en overzichtelijk in gebruik. voor mensen met gevoelige handen door reuma zijn de tiptoetsen goed te bedienen. elk kop koffie kan je in sterkte maken en je proeft de aroma van de koffie goed. Het is mijn beste investering van een koffiezet apparaat ooit. Een must voor liefhebber van een vers bakje koffie.

Pluspunten

• makkelijke bediening middels tiptoetsen
  • overzichtelijk menu

Sonja 16-01-2018

Mooi koffieapparaat.

Mooi apparaat. Dankzij de uitgebreide display is het eenvoudig te bedienen.
De koffie id helemaal aan te passen aan je eigen smaak.

Pluspunten

• Uitgebreide display
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Slangetje voor de melk is wat kort

koffie 16-01-2018

duidelijk scherm, makkelijke bediening, lekker bakkie koffie

vandaag gehaald bij mediamarkt, eerste apparaat was kapot, dus weer terug gebracht en zonder gezeur meteen een nieuwe meegekregen. dit apparaat werkt naar behoren en zet goede koffie en een perfecte latte machiato. nog wat experimenteren met soorten bonen en instellingen op het apparaat maar dat gaat goed komen denk ik. Over de duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • melkcircuit reinigt zichzelf
  • "kan uit een std pak melk tappen

Eddy M 15-01-2018

Foutje bedankt!

Wij hebben een paar jaar geleden een "La Messoni" koffiezetmachine gekocht. Een ramp...
1. Iedere 3 maanden de machine uit elkaar halen: beschermkappen er af, splitpennen er uit, stampers er uit en alles schoonmaken. Oppassen dat de kleine onderdelen niet zoek raken en alles weer in de juiste volgorde terugplaatsen;
2. Persoonlijke koffiesmaak / -sterkte aanpassen is een vak op zich;
3. Maar wat bij het zetten van IEDER kopje koffie weer terugkomt in onze niet zo grote leefruimte: Het lawaai.
Nu de Siemens:
1. Eén keer per week met 2 klikken de zetgroep eruit halen en onder de kraan afspoelen;
2. Persoonlijke smaak: Op de display simpel te regelen;
3. Zelden een machine gezien die zo weinig lawaai maken zowel tijdens het malen als tijdens het zetten.
SUPER

Pluspunten

• Lawaai
  • Schoonmaken
  • Eenvoudige bediening

JohnyMacarony 13-01-2018

vandaag gekocht en wil hem nu al niet meer missen

Vandaag apparaat gekocht. Het maakt lekkere koffie en een hele mooie latte machiato. Bediening is zeer eenvoudig. Heel handig dat het melkcircuit zichzelf kan reinigen en uit een standaard pak melk kan tappen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Nicolaas 13-01-2018

super keuze

omschrijving voldoet geheel !!!
hij is mooi en stil in gebruik een groot water reservoir waardoor je niet snel hoeft te vullen

Pluspunten

• mooi
  • lekker

johan31 13-01-2018

lekkere koffie ,makkelijke machine ,simpel te reinigen

degelijke machine met mooi ontwerp. de grote display met duidelijke symbolen maakt dat je altijd krijgt wat je bedoeld.
de koffie smaakt heerlijk en de latte macchiato nog beter. ook cappuccino is goed met stevig schuim. het melksysteem is eenvoudig schoon te houden zonder veel moeite of poetsen . druk op de knop en schoon makkelijk toch. samen met de uitgebreide instellings mogelijkheden maakt het dit apparaat tot een winnaar.

Pluspunten

• mogenlijkheden
  • grote display
  • bedienings gemak

Richard 13-01-2018

Siemens espresso apparaat TE603201RW

Prachtige machine met een mooie chique uitstraling die ook nog eens heerlijke kopjes koffie zet. Prijs kwaliteit verhouding is zonder meer uitstekend.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Chique uitstraling
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• lekbakje is snel vol

Dorothé Klomp 13-01-2018

Prachtige display

Machine werkt als een zonnetje, makkelijk te installeren. Zeer makkelijk in gebruik. Ik ben zeer onhandig betreft deze zaken maak een "latte" was meteen gelukt. Ook het reinigen was zeer simpel.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Snelheid
  • Reinigen

Paul71 11-01-2018

Fantastische machine

Ik heb een Siemens gekocht omdat deze er mooier en professioneler uitzien dan die van de concullega. Wat een prima keuze dat is geweest. De machine is mooi stil, water bijvullen kan zonder reservoir te moeten verwijderen. Bediening is middels tiptoesten praktisch en gemakkelijk. Onderhoud en reinigen is simpel. En toch ook zeer belangrijk, de koffie smaakt geweldig. Super machine, Duitse degelijkheid!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Harm-jan 10-01-2018

Siemens TE603201RW espresso violation EQ

Als je een echt koffie lief hebber bent is dit aparaat ideaal vol doet aan al je verwachtingen en meer het apparaat is erg stil en staat mooi op het aanrecht het schoon maken er van kost geen moeite paar drukken op de knop en hij doet de rest helemaal zelf. Dit voor mij de ideale machine ook kwa uirstraling en de koffie is super

Pluspunten

• Uitstraling
  • Weinig lawaai stille mollen
  • Geen gedoe met melk bakjes

Peter 09-01-2018

Fijn volautomatisch koffieapparaat

Een fijn volautomatisch koffiemachine met een mooie uitstraling wat best gezien mag worden in de keuken.

Pluspunten

• vrij stil tijdens het malen van de bonen
  • kofie naar eigen wens in te stellen

Minpunten

• producten met melk, koffie iets kouder

Busje T 02-01-2018

veelzijdige koffiemachine

De Siemens TE6032001RW is een veelzijdig apparaat met verschillende koffiekeuzes. Nadeel is dat de melk voor de Cappucino , Latte of koffie verkeerd wel even opgewarmd moet worden omdat anders de koffie snel koud is. Ik vind dit geen probleem. Koffie is goed heet te krijgen. Machine heeft voldoende reservoir voor water en koffiebonen. Ik ben zeer tevreden nadat ik hiervoor een Nespresso machine heb gehad.

Pluspunten

• Veelzijdige machine
  • Waterreservoir voldoende groot
  • Koffiebonen reservoir voldoende groot

Minpunten

• Opvangbak snel vol

Andre 30-12-2017

Heerlijke koffie met makkelijke bediening

Nadat mijn delonghi me na 8 jaar in de steek heeft gelaten , nu gekozen voor Siemens . Veel reviews gelezen over lauwe melk . Bij aankoop in de winkel deze eerst geproefd en ik ondervond het tegenovergesteld. Gewoon lekkere eerlijke koffie en beslist niet kauw of koud. Alleen als je puur melkschuim pakt voor bijvoorbeeld chocomelk klopt dit. Maar daarom koop ik geen expressoappataat. De bediening is zeer prettig en simpel. Bij het spoelen ff een kopje eronder en klaar. Britta filter zit er standaard niet bij. Bij zacht water ook niet nodig. Een absolute aanrader !

Pluspunten

• Bedoeningsgemak
  • Service van Siemens
  • Keramiek maler

Minpunten

• Lauwe melk bij chocomelk ...