Siemens TE603201RW - Reviews

Soorten koffie
latte macchiato

van der Vlies 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

SIEMENS VOLAUTOMAAT KOFFIEMACHINE

We hebben dit automaat nu 1 maand in bezit en nog geen moment spijt van gehad hij is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te reiningen ook middels milk clean zeer hygenisch. Er komt een heerlijke bak koffie uit al zullen smaken verschillen en kun je natuurlijk met verschillende soorten bonen proberen tot je de juiste hebt. kortom een goed en veelzijdig apparaat met een heerlijke cappucino.

Johan 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig, hygienisch

Apparaat heeft zowel espresso, "normale" koffie als melkproducten in het menu staan. Touchscreen interface is eenvoudig in gebruik en de gewenste koffie is snel gevonden en gemaakt. Koffiesterkte en hoeveelheid is elke keer eenvoudig aan te passen.
Spoelt lekker veel, dus wordt beter schoongehouden. De melkreinigingsfunctie vind ik erg prettig, want spoelt het melkgedeelte goed door.

Kwaliteit koffie is zelfs met standaard espressobonen al vele malen beter dan reguliere nespresso, senseo of werk-automaat koffie.

Al met al zeer tevreden.

Erik 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

Apparaat is simpel te bedienen, heeft meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Zet prima koffie en maakt mooi melkschuim. Enige opmerking is dat je niet de hoeveelheid melkschuim kunt instellen.

Dennis 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens TE603201RW

9,4
Prima volautomatische machine, koffie is fantastisch. Mooi digitaal scherm als bediening! Reinigt zichzelf wat een uitkomst is!

TE603201 RW EQ 6 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens is de beste koop

Wij hadden een Siemens surpresso S 40 maar begon herrie te maken met malen,na 24000 koopjes.Vandaar dat wij een nieuwe hebben gekocht,zijn zeer te vreden met siemens.

Eric 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens TE603201 RW

9,6
Prachtig apparaat. Mooie vormgeving. Een parel in onze keuken. Heerlijke koffie. Veel mogelijkheden en voor ieder wat wils. Een verademing na ons vorige apparaat van Severin.

Piotr Motyka 16-06-2016

Hut werken

geweldig om gebruik en voldoet aan mijn verwachtingen makkelijk te gebruiken. Het vangt de natuurlijke smaak van de koffie.

Geweldig 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi!

Geweldig mooie uitvoering. Makkelijk te bedienen en alle keuzes mogelijk. Pluspunt 2 dranken tegelijk maken. We hebben hier echt voor gespaard en hopen er heel lang gebruik van te mogen maken. We zijn er heel blij mee en genieten nu extra als echte koffie liefhebbers!

RoBri 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Espresso machine

9,4
Onze Jura gaf na 11 jaar de geest, op zoek naar een nieuwe machine dus. Hebben ons uitvoerig laten informeren over de diverse merken en verschillende machines. Uiteindelijk bij de Siemens eq.6 uitgekomen. Mooi design, gebruiksgemak, uitgebreide koffie mogelijkheden en alles is zelf te reinigen dus geen prijzige onderhoudsbeurten meer nodig zoals bij Jura het geval is.

Marrie 55 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een betaalbare bonen machine

Wilde al heel lang een koffiemachine met echte koffiebonen hebben maar de prijs hielt me altijd tegen .
Veel mogelijkheden, makkelijk in gebruik en heerlijke koffie.

Edith 09-06-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat!!!

Ik heb deze espressomachine nog maar 3 weken in bezit, maar hoop hier lang plezier van te hebben. Het gebruik is heel simpel. Er zitten allerlei bruikbare functies op het apparaat, zoals de instelling van sterkte van de koffie en grootte van kop inhoud. Dus voor ieder wat wils.
Het enige nadeel is dat de lekbak vaak geleegd moet worden, maar dat heb ik er graag voor over.

R de Bruin 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijke koffie voor elk wat wils

Deze volautomatische koffieapparaat is gemakkelijk qua bediening, gewoon volgen wat het display van je vraagt. De koffie smaakt heerlijk en er zijn verschillende mogelijkheden van espresso tot een gewoon kopje koffie tot een heerlijke latte macchiato. Ook het onderhoud is simpel

Rob 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

WHAUW, dit is een topper!

Wie denkt dat alleen de kofiebonen de kwaliteit van de koffie bepaald komt bedrogen uit. Sinds 1 dag de Siemens EQ6 in gebruik en ik heb thuis de koffie die in een goed restaurant wordt geserveerd en ja, ik gebruik dezelfde bonen. Of ik nu een gewone koffie of een Latte wil, de EQ 6 draait er zijn hand niet voor om. Snel, prachtige vormgeving, eenvoudig in gebruik en simpel te reinigen.

De lekkerste koffie 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Alle soorten koffie in een automatisch apparaat

Alle soorten koffie in een automatisch apparaat, gemakkelijk en snel de gewenste koffie, en drank warme melk heet water. Met vele mogelijkheden en vele instellingen van zeer sterk tot milde koffie

Ad 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie aankoop

Mooie uitvoering, veel gebruikersgemak, veel keuze mogelijkheden.
Top aankoop en makkelijk is ook de service aan huis van siemens.

Mike 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Erger fijn apparaat

Fijne koffiemachine met een heerlijke smaak. Makkelijk in gebruik en veel opties. Je krijg waar voor je geld.

Richard 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk

Een machine die zeer makkelijk te bedienen is en ook nog eens voor jong en oud gebruiksvriendelijk is en is zeker zijn geld waard

Trudy 18-05-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk kopje koffie voor elk wat wils

Al langere tijd opzoek naar een vervanger voor onze huidige koffiemachine. Wij drinken echt heel veel koffie dus ga niet over 1 nacht ijs. De tip voor dit apparaat gehoord in de winkel van een klant.
Dat hij vooral heel stil is vergeleken bij andere koffiemachines. Mij gaan verdiepen en zeer goed geholpen in de winkel. Zeer tevreden over de smaak en de mogelijkheden en hij maakt inderdaad niet veel geluid. Alleen van mij hadden de boontjes in het apparaat zelf gemogen i.p.v. in de dop bovenop. Maar dat is persoonlijk daarom vormgeving een 7.

Har 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens , Grandioos

Ik heb de Siemens Q 6 nu pas een paar dagen in bezit,Ik vind het nu al een super machine. Zoveel mogelijkheden van allerlei soorten koffie. En allemaal super lekker. Hij is zeer stil in gebruik, Eenvoudige bediening. Makkelijk in onderhoud. Dus een top machine.

Ed Grootscholten 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Genieten van heerlijke Koffie

Paar dagen de Siemens in bezit en hij is helemaal super. In een handomdraai maak ik nu echt lekkere Koffie, Cappouchino, Latte etc. Allemaal heerlijk en het schoonmaken is ook erg eenvoudig. Een aanrader voor ieder!