Siemens TE603201RW - Reviews

Kleur(en)
zwart, rvs
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 319 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RMB 20-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, stil, maar....

We hebben het apparaat een paar dagen in gebruik gehad. Wat we ook probeerde, het melkschuim was prima, maar lauw, erg lauw. Verder was het apparaat erg stil, modern display en makkelijk in gebruik. Maar omdat we toch veel gebruik maken van de melkoplossing hebben we het apparaat terug gebracht en er een officiele klacht van laten maken. We hebben hem ingeruild voor een Siemens TI305206RW die wel hete melk(schuim) geeft.

Pluspunten

• mooi display, veel mogelijkheden
  • Stil, veelzijdig

Minpunten

• Lauwe tot koude melkschuim

Nane 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Oppassen met aankoop EQ6

We hadden bij de mediamarkt een EQ6 gekocht voor onze vakantiewoning die goed beviel (2cappuccino tegelijk maken) en wilde een 2e apparaat voor ons woonhuis. Blijken er 2 varianten hiervan te zijn van de EQ6 bij de TE617203RW kan je 2 cappuccino 's te gelijk maken , maar bij de TE617203RW kan je alleen 2 koffies te gelijk zetten!

Marjan 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig in gebruik en onderhoud

Omdat we wel klaar waren met ons Nespresso-apparaat zijn we, na uitgebreid research te hebben gedaan, overgestapt naar deze volautomaat van Siemens en daar hebben we nog geen moment spijt van gehad. Het kleurendisplay met de koffiemogelijkheden en bijbehorende Nederlandstalige tekst is lekker duidelijk. De machine maalt vrij stil. De koffie is niet gloeiend heet, maar heet genoeg om rustig te kunnen drinken. Voor bijvoorbeeld het bereiden van een cappuccino kan het melkslangetje meteen in een pak melk gehangen worden en de reinigingsfunctie van ditzelfde slangetje is ook eenvoudig. Als je heet water wilt tappen moet het externe melkslangetje echter even verwijderd worden, maar dit vinden wij geen probleem. Enig minpuntje is dat de lekbak snel vol is, maar wij drinken dan ook vrij veel koffie.

Pluspunten

• Bediening
  • Temperatuur
  • Smaak
  • 2 kopjes tegelijk zetten

Minpunten

• Lekbak snel vol

diederik 04-01-2017 Product paar weken in bezit

mooi koffie zet apparaat

dit apparaat heb ik gekocht vanwege de mogelijkheden qua koffie en mooie uitstraling. Tevens maakt het apparaat weinig geluid tijdens koffiezetten

Pluspunten

• uiterlijk
  • geluid
  • bedienings gemak
  • overzichtelijk

Minpunten

• wel wat breed

mic 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

heerlijke koffie

mooi apparaat,super makkelijk te bedienen, lekkere koffie, geen onderhoud, niet te groot en je kunt twee kopjes tegelijk zetten

Marion 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Kopje koffie!?

Met dit apparaat is een kopje koffie zetten nog leuker gemakkelijker geworden. Er zijn vele keuzemogelijkheden en je kunt je eigen koffiebonen kiezen. Het apparaat is gebruiksvriendelijk en makkelijk door het keuzemenu. Het heeft een mooi design waardoor het niet misstaat in een moderne keuken. Het kiezen van de sterkte van de koffie is zeker van toegevoegde waarde.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Sterkte mogelijkheden
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geregeld schoonmaken

Jan Willem 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte koffie!

Onze 2de Siemens EQ. Half decenium en duizende kopjes verder was het tijd voor een nieuwe, ditmaal de EQ6. Siemens heeft duidelijk doorontwikkeld, zelfs nog gebruiksvriendelijker en betere smaak. Eenzelfde koffiebonen geven met de nieuwe EQ6 een uitstekende, nog intenser smaakbeleving.

Pluspunten

• Ultieme smaakbeleving
  • Gebruiksvriendelijk
  • Overzichtelijk touchscreen
  • Kleiner formaat dan oude EQ

Minpunten

• [nog] niet

Dirk 27-11-2016 Product paar weken in bezit

mooi duidelijk display

duidelijk en helder display, simpel in bediening loopt makkelijk door het menu en het belangrijkste heerlijke koffie !

Pluspunten

• simpel
  • stil

Minpunten

• zware machine

JvdE 14-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Alweer een Siemens...?

7,6
Nadat we vijf jaar geleden een Siemens E7 gekocht hebben heeft deze het na ruim 10.000 kopjes helaas begeven: meteen naar de winkel voor een nieuwe Siemens: na een uitvoerige vergelijking met andere merken met overtuiging weer voor een Siemens gekozen!

Joske 08-08-2017 Product paar maanden in bezit

Veel mogelijkheden, uitstekende smaak

In eerste instantie ging ik voor een apperaat met een geintregeerde melk voorziening. Dat is me afgeraden met de mededeling dat de melk dan door de warmte van het apperaat warm zou gaan worden. Daarom (ook) gekozen voor de Siemens TE603201RW. Het is een hele investering maar het is het allemaal wel waard voor de komende jaren. Een Senseo kan hier echt tegen op. Verbluffend is dat het systeem bij aan- en uitzetten zichzelf reinigd. Het waterreservoir is eenvoudig uit te nemen om deze bij te vullen. Verder is de schoonmaak van de lade met oa de gebruikte koffie erg eenvoudig schoon te maken door één lade te reinigen. Ik ga straks voor 2 weken op vakentie. Ben blij dat ik daarna weer thuis ben om van mijn eigen kopje koffie te genieten...

Ron K 04-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Geweldige machine en...Heerlijke koffie

Om niet te snel een oordeel te vellen , deze machine eerst even goed getest. Inmiddels 20 maanden en 5000! kopjes koffie verder. Hiervan ruim 90% koffie met melk product. We zijn super tevreden over deze machine. Zeer veel keuze en instel mogelijkheden en goede temperaturen. Onderhoud natuurlijk nodig, frequentie afhankelijk van gebruik. Maar vrij simpel schoon te houden en te ontkalken. Lekbakje is bij ons niet vaak vol want bij uitzetten zet ik eraltijd even een glas onder, scheelt ook gespetter. Maar belangrijkste van alles. Wat een heerlijke koffie! Zeker restaurant waardig en ook famillie en vrienden roemen de koffie bij ons . Conclusie: 5000 kopjes heerlijke koffie zonder een hapering. Aanbevelenswaardig!

Pluspunten

• Mooi in de Keuken
  • Veelzijdig en simpel
  • Duurzaam

Ron K 04-08-2017

Geweldige machine en...Heerlijke koffie

Om niet te snel een oordeel te vellen , deze machine eerst even goed getest.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Dhr. Rep 02-07-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke espresso

Zojuist deze Siemens eq 06 in gebruik genomen. Eindelijk een heerlijke espresso. Erg handig is het instellen van aantal ml. Dat je wilt hebben. Koffie is goed op temperatuur. Mooi design, en makkelijk in gebruik.

• Gebruiksgemak
  • Geeft lekkere koffie

Suzanne 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, lekkere koffie!

Wat een verschil met Nespresso! Handig in het gebruik, heerlijke koffie en ook nog eens een mooi apparaat!
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Maakt weinig 'herrie'
  • Lekkere koffie

Tom 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

doet wat je er van verwacht

prijs is wat hoog maar kwaliteit is goed. een mooie hete kopkoffie. vormgeving is netjes. zeker een aanrader

Pluspunten

• warm
  • stil
  • onderhoud
  • lekker

Minpunten

• prijs

Gerard 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie

Doet wat je ervan mag verwachten: lekkere koffie, eenvoudige bediening en staat mooi in de keuken. Ook gemakkelijk te onderhouden.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Eenvoudige bediening
  • Mooi

Else 28-06-2017 Product paar maanden in bezit

fantastisch apparaat heerlijke koffie en duidelijk display

makkelijk in gebruik zou niets anders meer willen .
heerlijke verse koffie en goed op temperatuur.
dit apparaat sprak mij erg aan vandaar de aankoop

Relaxed Slapen 28-06-2017

Perfecte koffie (mits de beste bonen).

Mooi apparaat, gebruiksvriendelijke met veel keuzes en mogelijkheden tot aanpassen van de smaak. Ben zeer tevreden met het apparaat maar hij schreeuwt wel een beetje vaak dat hij ontkalkt wil worden.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Charles 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig

Na veel vergelijkingen en lezen op kieskeurig en andere sites hebben wij besloten om dit espresso machine van Siemens te kopen.
Het is een geweldig apparaat met veel mogelijkheden en lekkere koffiedranken.

Pluspunten

• Mooi
  • Lekkere koffie
  • Veel mogelijkheden

marica 24-06-2017 Product paar maanden in bezit

prima apparaat

heerlijke koffie, makkelijke bediening, geluidsarm, mooie uitstraling. Nadat we ruim 13 jaar (!) gebruik maakten van onze vorige Siemens koffiemachine, nu deze automaat gekocht. Zou deze ook zo lang meegaan?

Pluspunten

• praktisch
  • heerlijke koffie
  • snel diverse soorten koffie gemaakt

Minpunten

• lekbak gauw vol
  • koffiedrap ook in lekwater