Siemens TE603201RW - Reviews

Kleur(en)
zwart, rvs
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 332 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RMB 20-03-2017

Mooi, stil, maar....

We hebben het apparaat een paar dagen in gebruik gehad. Wat we ook probeerde, het melkschuim was prima, maar lauw, erg lauw. Verder was het apparaat erg stil, modern display en makkelijk in gebruik. Maar omdat we toch veel gebruik maken van de melkoplossing hebben we het apparaat terug gebracht en er een officiele klacht van laten maken. We hebben hem ingeruild voor een Siemens TI305206RW die wel hete melk(schuim) geeft.

Pluspunten

• mooi display, veel mogelijkheden
  • Stil, veelzijdig

Minpunten

• Lauwe tot koude melkschuim

Sebastiaan 11-12-2017

Heerlijke koffie uit een heel gebruiksvriendelijk apparaat

Fantastisch apparaat! Dit hadden we eerder moeten doen. Na veel onderzoek is de keuze op deze Siemens koffiemachine gevallen en dat blijkt een prima keuze te zijn geweest. Het apparaat is eenvoudig te bedienen en je stelt ook heel simpel de sterkte van de koffie en de grootte van de koffiekop in.
Ook het zetten van een cappuccino, latte machiato of cafe latte gaat automatisch. Je steekt het melkslangetje in een pak melk, stelt de gewenste koffiesoort en sterkte in, even wachten en voila. Daarna gaat het pak weer de koelkast in en de melkreinigingsfunctie van de machine reinigt heel eenvoudig maar doeltreffend het melksysteem. Geen gedoe met melkkannetjes die ook weer gereinigd moeten worden of waar te veel of te weinig melk in zit.

Pluspunten

• Heerlijke Koffie
  • Eenvoudige bediening
  • koffiesterkte en kopgrootte instelbaar
  • Ook automatisch cappucino of latte zetten

Minpunten

• nog niet gevonden

Nane 11-06-2017

Oppassen met aankoop EQ6

We hadden bij de mediamarkt een EQ6 gekocht voor onze vakantiewoning die goed beviel (2cappuccino tegelijk maken) en wilde een 2e apparaat voor ons woonhuis. Blijken er 2 varianten hiervan te zijn van de EQ6 bij de TE617203RW kan je 2 cappuccino 's te gelijk maken , maar bij de TE617203RW kan je alleen 2 koffies te gelijk zetten!

Marjan 09-01-2017

Eenvoudig in gebruik en onderhoud

Omdat we wel klaar waren met ons Nespresso-apparaat zijn we, na uitgebreid research te hebben gedaan, overgestapt naar deze volautomaat van Siemens en daar hebben we nog geen moment spijt van gehad. Het kleurendisplay met de koffiemogelijkheden en bijbehorende Nederlandstalige tekst is lekker duidelijk. De machine maalt vrij stil. De koffie is niet gloeiend heet, maar heet genoeg om rustig te kunnen drinken. Voor bijvoorbeeld het bereiden van een cappuccino kan het melkslangetje meteen in een pak melk gehangen worden en de reinigingsfunctie van ditzelfde slangetje is ook eenvoudig. Als je heet water wilt tappen moet het externe melkslangetje echter even verwijderd worden, maar dit vinden wij geen probleem. Enig minpuntje is dat de lekbak snel vol is, maar wij drinken dan ook vrij veel koffie.

Pluspunten

• Bediening
  • Temperatuur
  • Smaak
  • 2 kopjes tegelijk zetten

Minpunten

• Lekbak snel vol

diederik 04-01-2017

mooi koffie zet apparaat

dit apparaat heb ik gekocht vanwege de mogelijkheden qua koffie en mooie uitstraling. Tevens maakt het apparaat weinig geluid tijdens koffiezetten

Pluspunten

• uiterlijk
  • geluid
  • bedienings gemak
  • overzichtelijk

Minpunten

• wel wat breed

mic 01-01-2017

heerlijke koffie

mooi apparaat,super makkelijk te bedienen, lekkere koffie, geen onderhoud, niet te groot en je kunt twee kopjes tegelijk zetten

Marion 31-12-2016

Kopje koffie!?

Met dit apparaat is een kopje koffie zetten nog leuker gemakkelijker geworden. Er zijn vele keuzemogelijkheden en je kunt je eigen koffiebonen kiezen. Het apparaat is gebruiksvriendelijk en makkelijk door het keuzemenu. Het heeft een mooi design waardoor het niet misstaat in een moderne keuken. Het kiezen van de sterkte van de koffie is zeker van toegevoegde waarde.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Sterkte mogelijkheden
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geregeld schoonmaken

Jan Willem 28-12-2016

Perfecte koffie!

Onze 2de Siemens EQ. Half decenium en duizende kopjes verder was het tijd voor een nieuwe, ditmaal de EQ6. Siemens heeft duidelijk doorontwikkeld, zelfs nog gebruiksvriendelijker en betere smaak. Eenzelfde koffiebonen geven met de nieuwe EQ6 een uitstekende, nog intenser smaakbeleving.

Pluspunten

• Ultieme smaakbeleving
  • Gebruiksvriendelijk
  • Overzichtelijk touchscreen
  • Kleiner formaat dan oude EQ

Minpunten

• [nog] niet

Dirk 27-11-2016

mooi duidelijk display

duidelijk en helder display, simpel in bediening loopt makkelijk door het menu en het belangrijkste heerlijke koffie !

Pluspunten

• simpel
  • stil

Minpunten

• zware machine

JvdE 14-05-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Alweer een Siemens...?

7,6
Nadat we vijf jaar geleden een Siemens E7 gekocht hebben heeft deze het na ruim 10.000 kopjes helaas begeven: meteen naar de winkel voor een nieuwe Siemens: na een uitvoerige vergelijking met andere merken met overtuiging weer voor een Siemens gekozen!

Piotr Jakubina 11-12-2017

elke ochtend de beste koffie zonder vuil en lawaai

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik heb voor dit product gekozen vanwege de kwaliteit, de smaak van koffie, gemakkelijk te bereiden zonder te hoeven wassen. Voor de komende jaaren zal ik met veel plezier koffie drinken

Pluspunten

• smaak
  • kwaliteit
  • price
  • gebruiksgemak

Toine 06-12-2017

Gebruiksvriendelijk

Buiten dat deze koffiemachine er mooi uitziet zet hij ook heerlijke koffie.
Het display is gemakkelijk te bedienen en ziet er overzichtelijk uit.

• Gebruiksgemak

Wim 03-12-2017

Voor iedereen gemakkelijk te bedienen!

Mooi en duidelijke bediening, vergeleken met andere machines maakt deze veel minder herrie tijdens malen.
Vele soorten koffie mogelijk, handig als je met veel personen bent die allemaal wat anders drinken!

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Makkelijk schoon te houden

Jan Hoencamp 01-12-2017

Siemens volautomaat - topautomaat

Ik ben al weken op zoek naar een volautomaat. Donderdag einde van de middag het apparaat gekocht. Vrijdag eerst nog een bak koffie gedronken uit ons andere apparaat. De nieuwe aangesloten (heel simpel en het duurt ongeveer het zetten van 1 bak koffie) en daarna genoten van de eerste bakken koffie uit onze nieuwe aanwinst.
Ik kan samen met met mijn vrouw maar één ding zeggen: super en het andere apparaat staat in de schuur.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Heldere en duidelijke display
  • Naar eigen keuze smaak instellen

Minpunten

• iets lawaai bij malen, maar wie maalt daar om?
  • verder geen

Jose 28-11-2017

Kinderlijk eenvoudig te bedienen, voor een sublieme koffie

Makkelijk te bedienen met plaatjes. Ook het maken van cappuccino en dergelijke smaken kinderlijk eenvoudig en heerlijk opgeklopt. Gekocht voor mijn oude ouders van over de 80 die hier zonder moeite hun eigen heerlijke koffie kunnen zetten.
Dat je ook in verschillende sterkte kunt zetten is ideaal. Koffie automaat reinigt zichzelf.
net of je je eigen koffiehuis hebt!

Pluspunten

• grote plaatjes die aangeven welke soort koffie
  • makkelijik melk opkloppen
  • eenvoudig schoon te houden

siemens koffiemachine 27-11-2017

TE603201RW

Geweldige koffiemachine. Snel en geluidloos en zeer handig in gebruik. ziet en mooi uit en niet te groot.
Mooi geweldig fijn zeer fijn.

Willeke 25-11-2017

Heerlijke koffie

Nu al heel blij met dit apparaat. Het hele huis ruikt heerlijk bij het maken van een kopje. Snel klaar en weinig lawaai. Makkelijk schoon te maken.
Het enige minpuntje vind ik het slangetje voor de cappuccino, die zit wat slapjes.

Pluspunten

• Cappuccino met 1 druk op de knop
  • Makkelijk te reinigen
  • Veel keuzes

Minpunten

• Slangetje friemelwerkje om te koppelen

Leen 18-11-2017

Geweldigige volautomaat.

Een geweldige espresso volautomaat.waarbij vol bij ons staat voor volledig.
Voor ieder een perfecte koffie!
Erg overzichtelijk menu,en simpel in te stellen.
Koffie heet, heel weinig herrie,ruim water en grote bonen ruimte.

Pluspunten

• Koffie heet, heel weinig herrie
  • ruim water en grote bonen ruimte
  • heel simpel en overzichtelijk in te stellen

Minpunten

• nog niet gevonden

J.Hardeman 09-11-2017

J.Hardeman

Oude apparaat was kapot. (Bosch) Deze Siemens Espresso heeft bijna dezelfde bedieningswijze. Deze bevalt uitstekend, de koffie smaakt heerlijk. We hopen er lang van te genieten.

Jacoliena 08-11-2017

Groot scherm

Wij zijn er heel tevreden over. alles is heel duidelijk aan gegeven. Ik wou dat we die volautomaten eerder hadden gekocht
in plaats van en Senseo.