Oral-B PRO 2000 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 105 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 2000 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Maud82 03-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik poets nu een aantal weken met de Oral-B Pro 2000 en ben er erg tevreden over. Tanden voelen na het poetsen lekker schoon en de tandenborstel is makkelijk in het gebruik. Hiervoor poetste ik met een gewone tandenborstel. Door de ronde borstelkop is het makkelijker om de achterkant van de tanden te poetsen. Daarnaast zijn de timer functie (zo weet je dat je lang genoeg poetst) en drukmelder (zodat je niet te hard poetst) handig. Ik vind alleen dat de tandenborstel snel leeg is.

KarinVer 03-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik test via 'Lekker in het leven ' de Oral-B PRO 7000, wat een geweldige tandenborstel is dit. Je tanden voelen schoon en glad aan. je poetst automatisch langer en beter dan met een gewone tandenborstel. Al de leuke extra's, massage en tongreiniger zijn ook top. Je krijgt 'bericht' wanneer je te hard of te zacht poetst.
Het enige minpunt is de prijs, erg duur.

Pluspunten: Goede kwaliteit, leuk met alle extra's

Minpunten: Hoge prijs

Sule1234 03-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Voordat ik deze tandenborstel had altijd met de hand gepoetst, nu ik deze tandenborstel gebruik merk ik dat mijn tanden veel schoner en gladder worden. Vind de aanschaf wel even slikken qua prijs maar geef eerlijk toe dat het waarschijnlijk veel beter is voor je tanden. Handig is de timer die om de 30 seconden aan geeft dat je het volgende gedeelte kan poetsen. Eerste keer opladen duurt lang daarna gaat hij lang mee.

ZoeG 03-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik ben om en zal nooit meer manueel poetsen.
Lang geleden heb ik ooit een elektrische borstel gehad maar dit is echt niet te vergelijken, het beweegt anders. De Oral-B PRO 2000 is zeer makkelijk in gebruik, je hoeft niet eens te drukken, alleen de kop tegen alle oppervlakken van je tanden te houden. Wat ik super vind is dat je echt alle hoeken kunt bereiken, dat red ik met een gewone borstel niet. Cliché, maar je krijgt echt een tandartsschoon gevoel! Deze geeft met een heel fel rood licht aan als je te hard drukt. De massagestand is heel fijn, je masseert hiermee je tandvlees waardoor het sterker wordt. Ik had weleens gevoelig of bloedend tandvlees maar dat is nu verleden tijd. De eerste keer laden duurt (zeggen ze) 22 uur dus heb ik dat netjes gedaan. Daarna ging ik meteen op vakantie voor een weekje want ze geven aan dat de accu 14 dagen mee gaat. Bij mij ging de accu bijna twee weken mee, dus ik ben helemaal tevreden met de duur van accu. Ik heb zelfs van de week eentje voor mijn man gekocht voor zijn aankomende verjaardag want hij was ook onder de indruk. Ik kan eigenlijk geen min punten bedenken.

MarielleK 02-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Door het meedoen aan een test ben ik in het bezit gekomen van de Oral B Pro 2000. Hiervoor had ik een handtandenborstel waarmee ik mijn tanden goed schoon kreeg. De elektrische Oral B borstel die ik hiervoor had voldeed echter niet aan mijn verwachtingen. Sinds ik poets met de Pro 2000 zou ik niet meer met de handtandenborstel willen poetsen.In combinatie met de Pro Expert tandpasta van Oral B en de Cross Action opzetborstel heb ik de perfecte poetscombinatie gevonden.Timer voor de juiste poetstijd, alarmeringslampje wanneer je te hard op tanden of tandvlees drukt en tussntijdse puls om van kwadrant te wisselen tijdens het poetsen. Kortom...geweldig product met goede poetsresultaten!
Tandarts schoon gevoel met lange houdbaarheid tot aan de volgende poetsbeurt!

maaswater 02-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

fijne tandenborstel, zorgt voor een tandarts schoon gevoel. Fijn dat de tandenborstel telkens na een halve minuut aangeeft dat je het volgende kwadrant kunt poetsen. Ook fijn is het lampje dat oplicht mocht je te hard duwen. De optie om je tandvlees te masseren is leuk maar ik persoonlijk gebruik deze niet veel. Het belangrijkste vind ik toch een schoon gebit en daar zorgt deze tandenborstel zeker voor.

pusheen 02-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Poetsen doet deze tandenborstel prima, het is echt een groot verschil met je handtandenborstel. het Cross Action opzetborsteltje is heel prettig, niet te hard of te zacht waardoor het aangenaam poetst.
De timer die aangeeft dat je met het volgende kwadrant moet beginnen vind ik persoonlijk wat kort. Het geluid van de tandenborstel vind ik wat aan de harde kant. De 2de stand is een pulserende stand om het tandvlees te masseren, dit vind ik wel prettig.

Sprundelaar 02-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik mag deze tandenborstel testen via Lekker in het leven. Ik ben er zeer tevreden over. Ik poetste altijd met de hand, maar nu ben ik helemaal blij met deze tandenborstel. Hij poetst schoner dan schoon. Je tanden voelen lekker glad aan en je bent voor mijn gevoel sneller klaar met poetsen dan met de hand.
Deze tandenborstel is een aanrader!

Melanieke 02-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Een hele fijne tandenborstel. Ik poetste hiervoor handmatig en voel wel degelijk verschil! Zo lekker glad en dat gevoel blijft ook langer. De poetsdrukindicator is ook erg fijn. Ik ben gewend hard te drukken en dat is helemaal niet nodig.

visser30 02-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Een zeer fijne tandenborstel, poetst echt lekker schoon!!! Het is fijn dat er een timer op zit zodat je precies weet wanneer je klaar bent met poetsen. Hij maakt wel wat herrie maar het is maar een paar minuten dus wat maakt dat uit....

Anircha 02-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van de Oral-B Pro 2000 tandenborstel. Na jarenlang met de hand gepoetst te hebben was dit wel even wennen, maar nu, kan ik zeggen: ik wil niet anders meer. Mijn tanden voelen glad en schoon, en blijven dat lange tijd. Heel handig is het signaal als je van kwadrant moet wisselen, zo poets je veel bewuster je tanden. Ook een voordeel: het is een compact apparaat, neemt daarom weinig ruimte in. Kortom: ik ben meer dan tevreden en zou deze tandenborstel iedereen aanraden.

rofraa 02-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Prima punten zijn de vormgeving:ligt lekker in de hand
Gewicht: niet zwaar
Accu: gaat lang mee
Nadelen: je ziet niet hoe leeg de accu is

EddieB2 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Toch maar overgestapt naar de elektrische tandenborstel. De keus gemaakt, niet te veel poespas, gewoon poetsen.
Toen ik de reclame zag dacht ik ( en er zullen er meer zijn ) het zal wel, dat enorme verschil. Maar je merkt het echt ! Al gelijk naar de eerste keer was het verschil al gelijk merkbaar, je voelt het echt, het is echt schoner.
De timer werkt goed en de optie voor het tandvlees werkt prima en het lampje als je te hard drukt is ook fijn.
Dus een hele goede tandenborstel, die doet wat hij moet doen.

CVL1704 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Het apparaat ligt lekker in de hand. Om niet te hard te drukken op je tandvlees is er een rood waarschuwingslampje, mocht de druk op je tanden/tandvlees te hoog zijn. Bij mij brand dit nogal vaak, schijnbaar druk ik met mijn gewone tandenborstel dus veel te hard.
Ook de 30 seconden timer is fijn om te wisselen van helft hierdoor poets je ook alle tanden.
Nadelen zijn het korte snoer en bij mij moet ik 2x de aan-uit knop indrukken voor het reageert.
Mijn tanden en tandvlees voelen met de week beter aan.

birgitte86 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Mijn tandarts "zeurt" al een hele tijd dat hij vond dat ik electrisch moet gaan poetsen, grote onzin leek me. Omdat ik keer op keer met pijn in de stoel lag, heb ik toch maar toegegeven en ben ik de ORAL B PRO 2000 gaan proberen, samen met de tandpasta van hun.
En ik moet eerlijk toegeven, hij had gelijk. Een enorm verschil! Had ik maar eerder geluisterd.
Ik had snel last van tandplak en halverwege de dag kon ik meetal niet wachten om naar huis te gaan omdat mijn tanden vies voelde. Dat is over, ik kom thuis met even schone tanden als s ochtends na het poetsen.

Enige nadeel is het trillen om mn voortanden en het lawaai dat hij maakt.

Ik heb door deze ervaring zelfs mijn vriend aan het electrisch tandenpoetsen gekregen (en dat zegt veel!).

ikke85 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Inderdaad tandarts schoon! Nooit meer terug naar een handtandenborstel.
Masagestand voor het tandvlees is ook erg prettig, maakt het helemaal af.
Wel nog even wennen aan het lampje wanneer je te hard drukt, dat doe ik blijkbaar nogal vaak..

Joanne1973 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik ben zeer tevreden over elektrisch poetsen. Ik geloofde eigenlijk nooit dat je tanden er schoner en gladder van worden Maar ik moet toegeven dat het echt zo is.
Gisteren heb ik mijn half jaarlijkse controle gehad bij de tandarts en hij vond de tanden van ons hele gezin er mooi uit zien.
Ja, wij zijn met het hele gezin overgestapt naar elektrisch poetsen en fijn was de bevestiging van de tandarts dat hij duidelijk verschil ziet.

Het is handig dat als je te hard drukt je meteen een lichtsignaal krijgt. Ook de timer om 2 minuten te poetsen is duidelijk en stimuleert ook om dit echt 2 minuten te doen.

peggy007 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik test de oral-B pro 2000 nu 1 maand en mijn tanden en tandvlees voelen met de week beter aan. Het is prettig in de hand liggende elektrische tandenborstel.Om niet te hard te drukken op je tandvlees is er een rood waarschuwingslampje, mocht de druk op je tanden/tandvlees te hoog zijn.

Minpuntje is dat hij veel lawaai maakt

engel22 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Het is een fijne tandenborstel die aangeeft wanneer je te hard poetst en wanneer de 2 minuten om zijn. Je kunt hem zeer lang gebruiken ik hoef hem pas om de 10 dagen op te laden

brush1234 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

poetst erg schoon, duidelijk verschil met handtandenborstel, opladen duurtwel lang.
er zit een waarschuwingslampje op voor als je te hard poetst en een pulse stand!

JustLizz 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Wat een super fijne tandenborstel. Mijn tanden voelen ontzettend schoon en zijn in de afgelopen maand een stuk witter geworden dan dat ze al waren.
Je hebt zo'n echt tandarts schoon gevoel.

Anouk1111 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik gebruik de elektrische tandenborstel Oral-B PRO 2000 meer dan een mand. Die meer effectief poetst en heeft een breed scala aan opzetborstels. De opzetborstel heeft meer borstelharen dan andere Oral-B opzetborstels. Ik ben blij met hem. Ik aanraad iedereen.

jeroenvoois007 01-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Voordelen:
1. Schoon gevoel na het poetsen (tandartsgevoel)
2. Handige timer, waardoor je nooit te lang poetst
3. Druksensor, als je te hard duwt gaat er een lichtje branden

Nadelen:
1. Oplaadtijd

Samenvattend, een zeer goede tandenborstel die heel gebruiksvriendelijk is en prima zijn werk doet. Je tanden zijn super schoon na het poetsen!

nathaliec 30-09-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

heerlijk schoon gevoel in je mond die lang blijft.is makkelijk in gebruik. ligt ook makkelijk in je handen tijdens het poetsen.

trieske77 30-09-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Je hebt na het poetsen een langdurig schoon gevoel, tanden voelen veel gladder aan. vooral de 30 seconden timer is fijn om te wisselen van helft.