Oral-B PRO 2000 Elektrische Tandenborstel - Reviews

Laadstation

8,9

Konijntje94 21-09-2016 Product paar weken in bezit

Toppertje

Nu enkele weken in het bezitnvan deze electrische tandenborstel. En wauw wat een verschil met een normale tandenborstel. Eenvoudig in gebruik. Handige timmer en druksensor als je te hard poetst. Mijn mond is vele maler schoner. En ik heb geem last meer van gevoelig tandvlees. Poetsen onder de douche is ook geen enkel probleem. Super.

Pluspunten

• Water bestendig
  • Goede prijs
  • Timmer aanwezig

Minpunten

• Geregeld opladen

ivonne 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super tandenborstel!

Maakt weinig geluis, supersnel en bijte hard drukken gaat er een lampje aan. Reinigt mijn tanden echt heel grondig. Alom een heerlijke aankoop!

Pluspunten

• Grondig
  • Snel
  • Seintje bij hard drukken

Sylvia 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Schoon gevoel na het poetsen, had wel minder geluid mogen maken

Dat deze tandenborstel grondig poetst merkte ik meteen al. Wel moest ik even wennen, de eerste dagen waren mijn tanden een beetje gevoelig, maar dat is snel over gegaan. Het enige minpunt(je) vind ik het harde geluid dat met het poetsen gepaard gaat.

Simone 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat het belooft

Een degelijke en betrouwbare elektrische tandenborstel van Oral-b. Geen onnodige poespas. Poetst fijn (niet te hard, niet te zacht). Door middel van trillen geeft de tandenborstel aan wanneer er gewisseld moet worden van plek. Met timer van twee minuten. Erg gemakkelijk in gebruik.

joopies1 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Oral-B PRO 2000 Elektrische Tandenborstel

Uitstekende borstel van Oral-B, met het aantal poetsbewegingen van 8800 en 40000 pulserende bewegingen per minuut wordt het gebit zeer goed gereinigd.

Inge 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne tandenborstel, maakt je gebit goed schoon.

Ik heb deze tandenborstel nu een paar dagen in mijn bezit. Mijn vorige Braun tandenborstel is ruim 10 jaar meegegaan tot de batterij lam werd en ik nu deze heb gekocht. Mijn hoop is dat deze tandenborstel ook weer zo lang mee gaat, we zullen zien. De vormgeving is erg mooi, het lampje wat gaat branden als je te hard poetst handig. Na 30 seconden geeft hij aan dat je van kwadraat moet wisselen. Daar krijg ik wel de zenuwen van omdat je dan vlug naar de volgende kant moet. Maar, handig is het wel want nu weet je wel dat je precies 2 minuten poetst. Bij het poetsen van de binnenkant van de boven tanden kriebelde het heel erg de eerste 2 dagen, door de sterke trillingen. Dat was geen fijn gevoel. Het is nu minder, misschien omdat de batterij al weer iets lager is of omdat mijn gebit eraan is gewend.

marjolein 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede tandenborstel

Je krijgt er schone tanden van. Het Poetst erg prettig. Ik vond het leuk dat ik er 4 verschillende opzetborstels bij kreeg. De batterij is alleen erg snel leeg.

bert2004 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima elektrische tandenborstel

Zelf heb ik de Pro2500 cross Action.
Ik wil even wat toelichten hier waar vele wat aan hebben.
Kijk goed naar de specificaties en neem de goedkoopste met 8.800 rotaties en 40.000 pulsaties. Verschil van de pro2000 en de pro2500 is het kleurtje en het bouwjaar, voor de rest zijn ze hetzelfde. Alle toeters en bellen die erbij komen bij de duurdere uitvoeringen is geldklopperij. Waarom zou je 3 of 4 standen moeten hebben op je tandenborstel als de snelste goed is. Vervelende is dat je 3 of 4 keer moet drukken om hem uit te krijgen, terwijl 2 keer drukken al vervelend is bij de pro2000 en 2500. Men rekend voor een ander bouwjaar en kleurtje al weer meer, terwijl de specificaties hetzelfde zijn. Die toevoegingen met Bluetooth enz, wat heb je eraan, het komt het poetsen niet ten goede. Een nieuw model met nieuwe borstel resulteert gelijk weer in een prijsverhoging, net als Gilette met zijn mesjes, mesjes kan je bij elke vernieuwing ook niet omhoog blijven gooien in prijs wat Braun hier ook doet.
Deze borstel is in de plaats gekomen voor mijn oudere Braun, gezien de haartjes van de borstel die onder een hoek staan is het geen schrikbarende verandering in je mond als je aan het poetsen bent.
Kortom: goed borstel en niet meer dan dat. Vraag me nog altijd af hoe een Philips poetst, maar ik ben zoals de meeste, wat de boer niet kent eet hij niet.

Pierre Klein 18-04-2016 Product half jaar in bezit

Schoon gevoel na gebruik

Fijne tandenborstel. Kan vele malen poetsen op een volle batterij. Snelheid is precies goed en het gevoel na afloop van een poetsbeurt is fris en schoon. Aanrader

Dairy Beat 08-10-2015 Product half jaar in bezit

Mijn tandenborstel is van april 2015 en laat ik rouleren met 2 anderen, toch heeft die al duidelijk veel aan batterij capaciteit verloren.
Braun stopt ook bewust in alle Oral-B tandenborstels een niet te vervangen batterij. Het apparaat zelf zou nog vele jaren mee kunnen, maar neen, hun kassa moet wel blijven rinkelen...!!!

TB1975 24-03-2015 Product jaar of meer in bezit

In het begin was het een prima tandenborstel, maar nu na een jaar ben ik steeds minder tevreden. Na 1x poetsen is de kracht al zoveel afgenomen dat ie weer op de lader moet, en dan is de volgende ochtend nog steeds niet volledig geladen. Op zich prima mee gepoetst afgelopen jaar, maar om nu een tandenborstel van €90 (jaar geleden) al weer te moeten vervangen vind ik zonde vh geld....

oepserdefloeps 08-03-2015 Product half jaar in bezit

Prima tandenborstel die z'n werk goed doet met behoorlijk resultaat. De crossaction-borstels zijn zeker een anvulling voor een extra schoon gebit. Accu gaat iets minder dan een week mee bij 1 persoon 2x daags poetsen.

vraagjevraagje 23-11-2014 Product kwartaal in bezit

Gewoon een goede tandenborstel. alleen minpunt de accu had zelf liever een lithium baterij erin gezien. En nu hebben ze de oplader naar 0,8 watt gedaan de oude geeft 2 watt af dus die laadt ook sneller/beter. gewoon je oude lader blijven gebruiken.

diana90 09-11-2014 Product kwartaal in bezit

Sinds kort ben ik weer overgestapt op een elektrische tandenborstel. Vroeger had ik er ook een voordat ik een (plaatjes)beugel kreeg. Toen ben ik overgestapt op de handtandenborstel. Nu, jaren later, heb ik wel nog een draadje achter mijn tanden en wilde ik het opnieuw proberen.
De Oral-B pro 2000 heeft een leuke lichtblauwe kleur en het is heel prettig dat er 2 standen op zitten. Nu poets ik bewuster ook mijn tandvlees. Handig trucje dat ze ingebouwd hebben is dat er iedere 30 seconden een hulptrilling komt, waardoor je weet hoe ver je bent in de tijd en dat je moet wisselen naar een andere tandhelft.
Mijn tanden voelen heel schoon aan, net iets schoner dan met de handtandenborstel, zeker kort bij de tandvleesrand.
Maar... er zit wel een groot nadeel aan. Ik kom niet goed onder het draadje achter mijn ondertanden in. Daarvoor moet ik nog steeds mijn handtandenborstel gebruiken, om te voorkomen dat er tandsteen komt. Wat wel jammer is, is dat mijn oude opzetstukjes die ik nog had van de oude Oral-B elektrotandenborstel niet op deze versie passen. En dat terwijl ze toch al jaren beweren dat alle opzetstukken op alle borsteltjes zouden passen.
Kortom: goede prijs kwaliteit verhouding (maar het blijft nog steeds een hoge investering omdat de opzetstukjes sneller verslijten door dat draadje en duurder zijn dan handtandenborstels), 2 fijne pulsfuncties maar net niet flexibel genoeg in gebruik om achter een draadje goed te kunnen poetsen.

EleAria 02-11-2014 Product maand in bezit

Wat een fijne tandenborstel. Heb hem nu een aantal weken geprobeerd en hij bevalt goed. Al na de eerste poetsbeurt voelden mijn tanden glad en schoon aan. Ben heel tevreden.

MarielleK 31-10-2014 Product maand in bezit

Vanwege een test deze elektrische borstel ontvangen. Voorheen poetste ik met een handtandenborstel. De Pro 2000 is een zeer prettige en goedwerkende tandenborstel met poetstijdindicator, 30 seconden per kwadrant, en poetsdrukindicator, bij teveel druk op tandvlees gaat er een rood lampje branden!
Ik ben erg tevreden over de borstel met crossaction opzetborstel, mijn tanden voelen sinds het gebruik tandartsschoon.

KMaas 31-10-2014 Product maand in bezit

Ik vind het een geweldig product. In de reclame zeggen ze: "Een tandartsschoon gevoel", nou hier is NIETS van gelogen. Je hebt na het poetsen inderdaad een tandartsschoon gevoel er aan over gehouden!

Ik vind hem ook zeer makkelijk in gebruik. De levensduur van de batterij is ook vrij lang.

Enige minpuntje is toch wel het geluid dat de tandenborstel produceert tijdens het poetsen. Dit had wat minder mogen zijn, maar verder een geweldig product!

mies1981 30-10-2014 Product paar weken in bezit

Sinds een tijdje heb ik de pro 2000 in huis. HIervoor poetste ik handmatig. Na de eerste keer poetsen voelde ik meteen verschil, hele gladde schone tanden. Nu na een paar weken is dit nog steeds. Ik flos nog wel maar het zou bijna niet meer hoeven. Het aan/uit knopje is wat klein en hij maakt best wat lawaai, maar verder ben ik om geen gewone tandenborstel meer voor mij.

Loesjes 30-10-2014 Product maand in bezit

Erg prettig in gebruik, verwijderd tandplak grondig! batterij gaat langer mee dan verwacht. De recla,es zijn waar binnen 2 minuten echt een schoon gevoel.

carladenkt 29-10-2014 Product maand in bezit

Sinds enige weken in mijn bezit, dit poetswondertje. Wat heerlijk om hiermee je tanden te poetsen. Iedere 30 seconden geeft hij aan dat het tijd is om een ander kwadrant te poetsen. Een keer in de week wil hij opgeladen worden. Als je klaar bent met poetsen houd je hem even onder de kraan en klaar. Zeker een aanrader.