Oral-B PRO 2000 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 105 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 2000 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Tom 25-10-2018

Goede Elektrische Tandenborstel met een Top Poetsresultaat

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik heb dit product gratis mogen ontvangen om het te testen. Dat ik hem nu nog steeds gebruik, getuigt van een overtuigende gebruiker. Ik ben ronduit tevreden met deze elektrische tandenborstel. Wat ik heel goed vind, is dat er een rood lampje gaat branden als je te hard met de tandenborstel op je tanden duwt. Ik vind wel dat de accu iets langer mee zou moeten gaan. Maar, al met al, zeker een goed product.

Pluspunten

• Overtuigend poetsresultaat

Minpunten

• Accu zou iets langer mee mogen gaan.

Sander 11-10-2018
  • Product gekregen

Prima elektrische tandenborstel met fijne batterijduur

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

In principe is de tandenborstel prettig in gebruik. De oplader heeft een fijne lengte van de kabel en de tandenborstel staat er mooi in. Tijdens het tandenpoetsen in de sensor die opmerkt of je te hard poetst handig. Hierdoor poets je minder vaak te hard. Ook de timer die tot 2 minuten kan tellen is praktisch, je moet alleen zelf nog wel zorgen dat je aan het einde van de cyclus overal bent geweest. Het is een elektrische tandenborstel, dat heeft als voordeel dat het beter poetst. Een nadeel kan het geluid zijn, je hoort een best wel hard zoemgeluid. De batterijduur vind ik erg goed. Vakanties van langer dan een week kunnen zonder de lader mee te nemen, erg fijn!

Ik vind het jammer dat er geen opbergetui bij zit. Op die manier had je tijdens het reizen het apparaat goed op kunnen bergen. Een ander nadeel is dat er snel stof op de lader komt, omdat je die niet elke poetsbeurt ook schoonmaakt. Tenslotte zijn nieuwe borstelkoppen erg prijzig helaas.

Ter info: het apparaat is gratis verkregen om te testen.

Pluspunten

• Lange accu (handig voor vakantie)
  • Automatische druksensor voor hard poetsen

Minpunten

• Geen sonische kop
  • Niet smart

Eleanor 21-09-2018

Fijne features, erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

De Oral-B Pro 2000 Cross Action is een baanbrekende tandenborstel. Het bevat een paar mooie features, de timer, het lichtje dat gaat branden bij te hard poetsen, en natuurlijk het geweldige design! Qua prijs/kwaliteit verhouding ben ik ook enthousiast over dit product. Ja, het is wat aan de prijzige kant maar voor wat je er voor terug krijgt vind ik het prima. Het is een investering, maar je investeert per slot van rekening wel in jezelf!

Pluspunten

• Timer

Minpunten

• Prijs
  • Accu

Ingrid 17-12-2017

Prima borstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik lees veel over de gebruiksduur van de batterij... daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n last van.. Ik zet hem niet dagelijks op de lader .. mss dat daardoor de levensduur wordt verlengd ? Ik heb niet het idee dat hij veel sneller leeg gaat dan in het begin
Wel merk ik dat de poetskracht afneemt.. in het begin was ik helemaal blij omdat je tanden echt SUPER glad aanvoelen.. dat is na een paar weken al voorbij.. echt jammer
Verder gewoon prima borstel.. de pauzemomentjes ivm de tijd daar doe ik niet zoveel mee.. maar ik erger me er ook niet aan
Gewoon nette prima borstel

Pluspunten

• Lampje brandt bij teveel druk
  • Goede vormgeving

Minpunten

• Poetskracht neemt snel af
  • De borsteltjes zijn belachelijk duur

Francis 29-08-2017

SUPER gladde tanden . Fijn met indicator op hardheid

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik poetste al met een elektrische tandenborstel maar had niet verwacht dat het verschil met de pro 2000 zo groot zou zijn ! Tanden zijn super glad ! Top !

Pluspunten

• Duidelijke indicatie op te hard poetsen
  • Goede borstel meegeleverd
  • SUPER gladde tanden

Ura 26-01-2017

Weer supergladde tanden

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Mijn vorig goedkopere model van oral B electrische tandenborstels was versleten. Telkens ik het aanraakte met mijn tand of vinger stopte het met roteren en trilde alleen nog een beetje. Met deze krachtige tandenborstel worden mijn tanden echt grondig geschrobd. Ze voelen nu weer superglad aan. Mijn tandvlees wordt beschermd door het rode verklikkerlichtje als ik te hard druk. Het produkt is ook vrij van alle overbodige fluf, het is enkel wat je nodig hebt: een goede schrobber!

Enkel de timer functie die laat weten dat je je andere helft moet poetsen vind ik al een storende overbodige optie, ik kies liever zelf wanneer ik dat doe.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Intense reiniging
  • Beschermt tandvlees

Minpunten

• Timerfunctie wil ik niet

Sandra 07-12-2016

Zeer fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Het is een fijne tandenborstel met lange duur van accu.
Geeft aan wanneer het volgende gedeelte van je gebit gepoetst moet worden.
Er brand een rood lampje wanneer je te hard poetst.

Pluspunten

• zie mijn beoordeling

Minpunten

• niet

Konijntje94 21-09-2016

Toppertje

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Nu enkele weken in het bezitnvan deze electrische tandenborstel. En wauw wat een verschil met een normale tandenborstel. Eenvoudig in gebruik. Handige timmer en druksensor als je te hard poetst. Mijn mond is vele maler schoner. En ik heb geem last meer van gevoelig tandvlees. Poetsen onder de douche is ook geen enkel probleem. Super.

Pluspunten

• Water bestendig
  • Goede prijs
  • Timmer aanwezig

Minpunten

• Geregeld opladen

ivonne 19-08-2016

Super tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Maakt weinig geluis, supersnel en bijte hard drukken gaat er een lampje aan. Reinigt mijn tanden echt heel grondig. Alom een heerlijke aankoop!

Pluspunten

• Grondig
  • Snel
  • Seintje bij hard drukken

Sylvia 22-07-2016

Schoon gevoel na het poetsen, had wel minder geluid mogen maken

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Dat deze tandenborstel grondig poetst merkte ik meteen al. Wel moest ik even wennen, de eerste dagen waren mijn tanden een beetje gevoelig, maar dat is snel over gegaan. Het enige minpunt(je) vind ik het harde geluid dat met het poetsen gepaard gaat.

Simone 15-07-2016

Doet wat het belooft

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Een degelijke en betrouwbare elektrische tandenborstel van Oral-b. Geen onnodige poespas. Poetst fijn (niet te hard, niet te zacht). Door middel van trillen geeft de tandenborstel aan wanneer er gewisseld moet worden van plek. Met timer van twee minuten. Erg gemakkelijk in gebruik.

joopies1 12-07-2016

Oral-B PRO 2000 Elektrische Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Uitstekende borstel van Oral-B, met het aantal poetsbewegingen van 8800 en 40000 pulserende bewegingen per minuut wordt het gebit zeer goed gereinigd.

Inge 20-06-2016

Fijne tandenborstel, maakt je gebit goed schoon.

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik heb deze tandenborstel nu een paar dagen in mijn bezit. Mijn vorige Braun tandenborstel is ruim 10 jaar meegegaan tot de batterij lam werd en ik nu deze heb gekocht. Mijn hoop is dat deze tandenborstel ook weer zo lang mee gaat, we zullen zien. De vormgeving is erg mooi, het lampje wat gaat branden als je te hard poetst handig. Na 30 seconden geeft hij aan dat je van kwadraat moet wisselen. Daar krijg ik wel de zenuwen van omdat je dan vlug naar de volgende kant moet. Maar, handig is het wel want nu weet je wel dat je precies 2 minuten poetst. Bij het poetsen van de binnenkant van de boven tanden kriebelde het heel erg de eerste 2 dagen, door de sterke trillingen. Dat was geen fijn gevoel. Het is nu minder, misschien omdat de batterij al weer iets lager is of omdat mijn gebit eraan is gewend.

marjolein 21-05-2016

Goede tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Je krijgt er schone tanden van. Het Poetst erg prettig. Ik vond het leuk dat ik er 4 verschillende opzetborstels bij kreeg. De batterij is alleen erg snel leeg.

bert2004 24-04-2016

Prima elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Zelf heb ik de Pro2500 cross Action.
Ik wil even wat toelichten hier waar vele wat aan hebben.
Kijk goed naar de specificaties en neem de goedkoopste met 8.800 rotaties en 40.000 pulsaties. Verschil van de pro2000 en de pro2500 is het kleurtje en het bouwjaar, voor de rest zijn ze hetzelfde. Alle toeters en bellen die erbij komen bij de duurdere uitvoeringen is geldklopperij. Waarom zou je 3 of 4 standen moeten hebben op je tandenborstel als de snelste goed is. Vervelende is dat je 3 of 4 keer moet drukken om hem uit te krijgen, terwijl 2 keer drukken al vervelend is bij de pro2000 en 2500. Men rekend voor een ander bouwjaar en kleurtje al weer meer, terwijl de specificaties hetzelfde zijn. Die toevoegingen met Bluetooth enz, wat heb je eraan, het komt het poetsen niet ten goede. Een nieuw model met nieuwe borstel resulteert gelijk weer in een prijsverhoging, net als Gilette met zijn mesjes, mesjes kan je bij elke vernieuwing ook niet omhoog blijven gooien in prijs wat Braun hier ook doet.
Deze borstel is in de plaats gekomen voor mijn oudere Braun, gezien de haartjes van de borstel die onder een hoek staan is het geen schrikbarende verandering in je mond als je aan het poetsen bent.
Kortom: goed borstel en niet meer dan dat. Vraag me nog altijd af hoe een Philips poetst, maar ik ben zoals de meeste, wat de boer niet kent eet hij niet.

Pierre Klein 18-04-2016

Schoon gevoel na gebruik

Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Fijne tandenborstel. Kan vele malen poetsen op een volle batterij. Snelheid is precies goed en het gevoel na afloop van een poetsbeurt is fris en schoon. Aanrader

DairyBeat 08-10-2015
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Mijn tandenborstel is van april 2015 en laat ik rouleren met 2 anderen, toch heeft die al duidelijk veel aan batterij capaciteit verloren.
Braun stopt ook bewust in alle Oral-B tandenborstels een niet te vervangen batterij. Het apparaat zelf zou nog vele jaren mee kunnen, maar neen, hun kassa moet wel blijven rinkelen...!!!

DairyBeat 26-01-2016

N.B.,
Nu weer ruim 3 maanden later kan ik enkel mededelen dat de kracht en gebruikstijd van deze tandenborstel nog verder zijn afgenomen, en dat het dus niet lang meer zal duren tot die rijp is voor de dump.
Dat voor een borstel van nog geen jaar oud, á 59,95, met een dus zéér slechte prijs- kwaliteitsverhouding.
De firma Braun moet zich doodschamen...!!!

DairyBeat 09-10-2015

N.B.,
Ik wil als aanvulling nog even kwijt de deze tandenborstel prima poetst als die nieuw tot vrij nieuw is en hopelijk ook volgens de specificaties welke Braun opgeeft (Volkswagen syndroom...!?).
Echter, omdat de batterij-capaciteit vrij snel aan het afnemen is, geldt dat merkbaar ook voor die opgegeven capaciteit!
Het her-opladen van dat ding gaat tevens ook zééééééér langzaam!

Zeer vervelend is ook dat de tandenborstel elke 30 seconden even stopt met poetsen, om je te laten weten hoe lang je aan het poetsen bent. Ik poets altijd zo'n 4 minuten met dat ding, want pas dan vind ik dat ik alles goed gepoetst heb, dus gebeurt dat stoppen 8x, 'leuk hoor'...!

TB1975 24-03-2015
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

In het begin was het een prima tandenborstel, maar nu na een jaar ben ik steeds minder tevreden. Na 1x poetsen is de kracht al zoveel afgenomen dat ie weer op de lader moet, en dan is de volgende ochtend nog steeds niet volledig geladen. Op zich prima mee gepoetst afgelopen jaar, maar om nu een tandenborstel van €90 (jaar geleden) al weer te moeten vervangen vind ik zonde vh geld....

oepserdefloeps 08-03-2015
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Prima tandenborstel die z'n werk goed doet met behoorlijk resultaat. De crossaction-borstels zijn zeker een anvulling voor een extra schoon gebit. Accu gaat iets minder dan een week mee bij 1 persoon 2x daags poetsen.

vraagjevraagje 23-11-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Gewoon een goede tandenborstel. alleen minpunt de accu had zelf liever een lithium baterij erin gezien. En nu hebben ze de oplader naar 0,8 watt gedaan de oude geeft 2 watt af dus die laadt ook sneller/beter. gewoon je oude lader blijven gebruiken.

diana90 09-11-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Sinds kort ben ik weer overgestapt op een elektrische tandenborstel. Vroeger had ik er ook een voordat ik een (plaatjes)beugel kreeg. Toen ben ik overgestapt op de handtandenborstel. Nu, jaren later, heb ik wel nog een draadje achter mijn tanden en wilde ik het opnieuw proberen.
De Oral-B pro 2000 heeft een leuke lichtblauwe kleur en het is heel prettig dat er 2 standen op zitten. Nu poets ik bewuster ook mijn tandvlees. Handig trucje dat ze ingebouwd hebben is dat er iedere 30 seconden een hulptrilling komt, waardoor je weet hoe ver je bent in de tijd en dat je moet wisselen naar een andere tandhelft.
Mijn tanden voelen heel schoon aan, net iets schoner dan met de handtandenborstel, zeker kort bij de tandvleesrand.
Maar... er zit wel een groot nadeel aan. Ik kom niet goed onder het draadje achter mijn ondertanden in. Daarvoor moet ik nog steeds mijn handtandenborstel gebruiken, om te voorkomen dat er tandsteen komt. Wat wel jammer is, is dat mijn oude opzetstukjes die ik nog had van de oude Oral-B elektrotandenborstel niet op deze versie passen. En dat terwijl ze toch al jaren beweren dat alle opzetstukken op alle borsteltjes zouden passen.
Kortom: goede prijs kwaliteit verhouding (maar het blijft nog steeds een hoge investering omdat de opzetstukjes sneller verslijten door dat draadje en duurder zijn dan handtandenborstels), 2 fijne pulsfuncties maar net niet flexibel genoeg in gebruik om achter een draadje goed te kunnen poetsen.

bert2004 24-04-2016

Sorry, maar de borsteltjes zijn wel uitwisselbaar met mijn elektrische borstel van 10 jaar terug. Ik weet niet hoe oud die van jou is.

EleAria 02-11-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Wat een fijne tandenborstel. Heb hem nu een aantal weken geprobeerd en hij bevalt goed. Al na de eerste poetsbeurt voelden mijn tanden glad en schoon aan. Ben heel tevreden.

MarielleK 31-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Vanwege een test deze elektrische borstel ontvangen. Voorheen poetste ik met een handtandenborstel. De Pro 2000 is een zeer prettige en goedwerkende tandenborstel met poetstijdindicator, 30 seconden per kwadrant, en poetsdrukindicator, bij teveel druk op tandvlees gaat er een rood lampje branden!
Ik ben erg tevreden over de borstel met crossaction opzetborstel, mijn tanden voelen sinds het gebruik tandartsschoon.

KMaas 31-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Ik vind het een geweldig product. In de reclame zeggen ze: "Een tandartsschoon gevoel", nou hier is NIETS van gelogen. Je hebt na het poetsen inderdaad een tandartsschoon gevoel er aan over gehouden!

Ik vind hem ook zeer makkelijk in gebruik. De levensduur van de batterij is ook vrij lang.

Enige minpuntje is toch wel het geluid dat de tandenborstel produceert tijdens het poetsen. Dit had wat minder mogen zijn, maar verder een geweldig product!

mies1981 30-10-2014
Geschreven voor: Oral-B PRO 2000 wit, blauw

Sinds een tijdje heb ik de pro 2000 in huis. HIervoor poetste ik handmatig. Na de eerste keer poetsen voelde ik meteen verschil, hele gladde schone tanden. Nu na een paar weken is dit nog steeds. Ik flos nog wel maar het zou bijna niet meer hoeven. Het aan/uit knopje is wat klein en hij maakt best wat lawaai, maar verder ben ik om geen gewone tandenborstel meer voor mij.