Sony Cyber-shot HX DSC-HX90V zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Optische zoom
30 x optische zoom

Beoordeling op basis van 129 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ad de Rijk 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Nog kort in gebruik maar ben zeer tevreden over de mogelijkheden van dit toestel. vooral de zoom-functie is geweldig.
Alles gerelateerd aan de kostprijs ben ik zeer tevreden. Dus in het kort: klein en handzaam, GPS, zoombereik en niet te zwaar.

digicam 10-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik kwam van een kleine compactcamera. Deze was verloren. Ik zocht en vond een digitale camera met prima zoom-mogelijkheid. Dankzij de vele handmatig in te stellen mogelijkheden kan ik tenvolle genieten van het fotograferen en het bekijken achteraf. Ook de HD-films zijn van prima kwaliteit.

Jacques 09-02-2016 Product paar weken in bezit

wanneer toestel op automatisch is ingesteld, is het resultaat bevredigend, echter probleem is dat de tijd tussen scherp stellen en opname veel te lang is en ook teveel tijd tussen 2 foto-opname's. Bij instelling "meerdere foto's " dan foto's niet scherp..

maxime 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

er goede camera, 1 minpunt: je kan de genomen foto niet croppen op de camera maar verder is het een heel goede en degelijke camera

robiss 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden, scherpe foto's ook met inzoomen. Het kost wel wat tijd om de mogelijkheden te ontdekken maar dat is het wel waard!

N.D 03-02-2016 Product paar weken in bezit

7,4
Ik heb de camera nu een aantal weken in bezit en ik ben er heel tevreden over. De camera's maakt mooie scherpe foto's en de flitser doet het ook goed. Het beweegbare scherm is ook heel handig. De camera heeft ook genoeg opties voor mij.

sHertogenbosch 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

ik heb het toestel nog niet zo lang, maar het is compact, makkelijk in gebruik en maakt mooie opnames.

Loek 02-02-2016 Product paar weken in bezit

Na mijn Canon PS A630 nu deze Sony. Mooi compact, prachtige foto's, ook in donkere omstandigheden. De viewfinder is erg nuttig bij teleopnamen en in fel zonlicht.De 30x zoom heeft een enorm bereik. Zo kun je van van redelijk veraf mooie foto's van vogels maken. De degelijkheid is tegenwoordig wat minder maar lijkt me voldoende als je hem goed gebruikt. Kortom na 7 jaar gebruik van mijn oude toestel ben ik er erg op vooruit gegaan en ik ben er erg tevreden over

Gui92 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Dit sony fototoestel is van goede en degelijke kwaliteit. De behuizing is stevig en aan de zijkant zit een handvat voor extra grip. Verder maakt hij hele goede foto's en kun je goed inzoomen.

piet 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Had hiervoor een Sony DSC-HX20V, was hier heel tevreden over. De belangrijkste redenen om dit toestel te kopen waren de elektronische vieuwer, de Zeiss lens en het kantelbare LCD scherm. Voldoet volledig aan de (hoge) verwachtingen. Goed gebruiksgemak, mooie beeldkwaliteit en scherpe foto's. Het wordt per nieuwe generatie toestellen wel steeds meer een uitdaging om de vele mogelijkheden ten volle te benutten

Geweldig toestel 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Je kunt prima foto's maken zonder de handleiding uitgebreid te bestuderen. Na het bestuderen van de handeling kunt je zeer gemakkelijk je foto's en film overzetten op je iPad. Heel gebruiksvriendelijk. Mooie foto's en films. Fantastische optische zoom.

Ludo 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Kwaliteit van de foto's is ruim voldoende, maar niet super. Uitgebreide mogelijkheden. Handig, enkel de movieknop staat wat ongelukkig ( heb er per ongeluk al verschillende malen op gedrukt ) De optische zoeker is zeer goed. Ligt goed in de hand. Ideaal toestel om mee op reis te nemen.

Arjen 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fraai toestel, kwaliteit lens is uitstekend. Met name de zoeker op deze compacte camera heeft voor mij de doorslag gegeven voor de aankoop.

Jan 26-01-2016 Product paar weken in bezit

Compacte camera waar veel mogelijkheden op zitten. Handig om mee te gaan nemen op vakantie. Fotos van heel goede kwalteit. Selfies kun jer er gemakkelijk mee nemen. Het inzoomen is werkelijk een genot. Vogels en dieren krijg je dan goed in beeld. We moeten nog veel uitproberen maar de eerste indruk is heel goed. De fotovakman heeft ons goed geadviseerd.

Amicale 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wat is dit een fijne camera! In het begin even wennen aan de kleine knopjes, maar na 1dag weet je niet anders. De handleiding is erg gebruiksvriendelijk en in heldere taal, zodat je alles snel onder de knie hebt. Perfecte, natuurlijke kleurweergave. De foto' s zijn werkelijk haarscherp. De 30x zoomfunctie is in de praktijk heel fijn en super. De mogelijkheden met deze camera zijn eindeloos en zeker vergelijkbaar met een spiegelreflex. De elektronische viewfinder is echt een prima uitvinding en ideaal bij opnamen bij fel zonlicht. Het nadeel dat je bij felle zon op het lcd- scherm vrijwel niets kunt zien, is hierbij verleden tijd. Ook de mogelijkheid om een feature toe te wijzen aan de instelring, bijvoorbeeld een reeks ISO-waarden, werkt heel fijn en snel. Kortom, een handzame camera met veel mogelijkheden. Een staaltje techniek waar Sony trots op kan zijn.

M de Jong 26-01-2016 Product paar weken in bezit

De kwaliteit van de foto's is ongelooflijk. Niet alleen de foto's tot 30x ingezoomd zijn ongelooflijk scherp, ook kunnen geweldig scherpe foto's van onwijs dichtbij genomen worden. De camera heeft vele opties, waaronder het delen van afbeeldingen via WiFi, erg handig als je foto's snel en gemakkelijk op je mobiele telefoon of tablet wilt zetten. Ook vind ik de draaiknop bij de lens erg fijn om mee te werken, hiermee kun je verschillende functies handmatig instellen. De camera is klein en lekker licht en daarom uitstekend om overal mee naar toe mee te nemen (en niet eindeloos te hoeven sjouwen). Het enige nadeel hieraan is dat hij vanwege zijn kleine formaat net iets minder fijn in de hand ligt.

Roberto 25-01-2016 Product paar weken in bezit

9,4
Een fantastische camera: klein, degelijk, uitstekende fotografische mogelijkheden en een zoeker om te gebruiken in zeer heldere omstandigheden waarbij het LCD soms wat lastig kan zijn om te beoordelen. Fotokwaliteit is super, kan haast niet anders met deze goede lens van Carl Zeiss

John 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Fijne camera, handig in gebruik, klein en compact is makkelijk mee te nemen.
Zijn nog volop aan het experimenteren maar is leuk om mee te werken, geeft schitterende en duidelijke foto's

Gert 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Pracht camera met vele mogelijkheden. Super makkelijk in gebruik en prachtige resultaten! Compact om mee te nemen

Ciske 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik ben lang op zoek geweest naar een kleine handige camera met veel mogelijkheden. Deze camera beantwoordt helemaal aan mijn wensen.
De foto's zijn prachtig en wat heel fijn is, is de viewer die op de camera zit. Zonder meer een goede aankoop.