Sony Cyber-shot HX DSC-HX90V zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Optische zoom
30 x optische zoom

Beoordeling op basis van 129 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lia 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

aangeschaft om licht punten in het donker te fotograferen voldoet prima aan verwachtingen
Ben er mee naar het light festival geweest wat moeilijk te fotograferen was maar toch prima gelukt !

Sylvia 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Heel gemakkelijk in gebruik en je kunt ver inzoomen, 30 keer zoom wat ook heel fijn is. Je kunt hem automatisch als handmatig gebruiken. Er kunnen zwart wit foto s meegemaakt worden .

dannvandenbroek 18-12-2015 Product maand in bezit

Hele mooie en snelle camera. Binnen is de kwaliteit niet erg goed voor bewegende onderwerpen. Buiten is heel veel mogelijk. Ook film kwaliteit is mooi. NFC functie werkt wel, maar je moet wel 1 en ander uitzoeken. De handleiding is kort en bondig. Je moet echt op zoektocht hoe de meeste instellingen werken. Gelukkig is wel alles hetzelfde als bij andere camera's zodat uitleg op Youtube je op weg kunnen helpen. Camera is compact en licht. De viewfinder werkt heel goed, en zorgt voor stabielere fotos omdat je een fijne houding aan neemt. Wel gelijk een snelle SD kaart kopen om ook in hoge kwaliteit te kunnen filmen.

Gerry 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Een prachtige camera met heel veel mogelijkheden...mooie vormgeving en gemakkelijk in gebruik..de viewfinder werkt prima...de foto's kun je gemakkelijk overzetten naar je telefoon,tablet of pc...ook via Wi-Fi..een enorm zoombereik dat via steady shot ook op de uiterste stand een mooie foto opleverd.

Sylvia 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Fantastische camera, makkelijk in gebruik, ook de snufjes goed te vinden, superklein zwakpuntje zijn de klepjes. Maar verder helemaal goed, ligt goed in de hand en is gemakkelijk mee te nemen. Superblij mee!

berntel 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Het fototoestel heeft ongekende mogelijkheden voor zo'n compact toestel. Bovendien maakt het prachtige foto's en heeft handig te gebruiken voorinstellingen voor verschillende omstandigheden.

Kéa Schrik 17-12-2015 Product paar weken in bezit

Een prachtige camera, met voldoende pixels en uiterst gemakkelijk in de bediening. Robuust en degelijk, goede handleiding en goed leesbaar. De verkoper was even enthousiast dan ondergetekende.

AvE 17-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Kleine handzame camera. Deze camera maakt superscherpe fotos. Camera is makkelijk te bedienen. Functies, Wifi en GPS zijn ideaal.

toebab 14-12-2015 Product paar dagen in bezit

fijn toestel met mogelijkheden te over.
ideaal voor selfies vanwege het kantelbare scherm
filmen gaat (full HD!)uitstekend met dit apparaat
zelfs met grote handen :) is het goed bedienbaar....een aanrader

Zeeuwsmeiske 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Pas 1 dag in bezit maar eerste indruk is goed. Toestel gekocht als extra camera naast onze spiegelreflex. De keuze op voor dit toestel is vanwege het compacte formaat en het grote zoombereik. Foto's zijn zelfs met maximale zoom nog haarzuiver.

Vakkie U 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

nu al weer mijn derde compact camera van sony en altijd zeer tevreden. fijne camera's voor snel even een kiekje met vele mogelijk heden.

Erik 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

We waren op zoek naar een compactcamera die makkelijk te bedienen is, mooie foto's maakt en bij elke gelegenheid gebruikt kan worden.

Na een zoektocht op internet en advies in de winkel hebben we op advies van de vakman gekozen voor de Sony DSC-HX90V. De superieur automatische stand gaf voor ons de doorslag. We hebben hem nog maar net, maar we zijn onder de indruk van het zoombereik en de kwaliteit van de foto's. De camera is snel te bedienen en reageert snel, dit is erg handig bij het nemen van foto's van onze kinderen. Daarnaast voelt de camera solide aan en we verwachten er jarenlang plezier van te hebben.

Marijke 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Hebben de camera nog maar net, maar al druk getest; zeer enthousiast over de resultaten. Je hoeft echt geen profi te zijn om al vanaf de eerste foto's aardige resultaten te bereiken. Ik sta werkelijk te popelen om alle verdere features te gaan verkennen, want dat zijn er ook best veel; maar wil me er niet door laten overdonderen. Nog even afwachten of uitklikbare zoeker en flits degelijk zijn, maar van Sony verwachten wij dit zeker wel!!!

albhul 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte camera, past in iedere jaszak dus gemakkelijk mee te nemen. Prima kwaliteit foto's ,scherp beeld. Veel mogelijkheden, en handige zoeker zodat je ook in de zon je beeld kunt bepalen. Zeker een aanrader met de komende feestdagen.

Jg 07-12-2015 Product maand in bezit

Compacte camera welke zeer nette foto's maakt met meer dan genoeg opties. Prima keuze om hoogwaardige foto's te maken met groot zoombereik en toch het compacte om overal bij te hebben. Kantelscherm en optische zoeker zijn zeker een meerwaarde.

Ik 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Toestel maakt mooie foto's is super snel. Je kan kiezen of je alles automatisch doet of veel handmatig instelt, gemakkelijk in gebruik. en toch handzaam

Joshua 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Fijne camera met goede gebruiksgemak en prima kwaliteit. Panorama functie is erg leuk. Ook de Superior inteligent auto modus is met moeilijk/weinig licht super. Het is ook de kleinste camera van zijn klasse.

Maurice van Meteren 03-12-2015 Product paar weken in bezit

Prachtig vormgegeven compactcamera met zeer goede beeldkwaliteit mits de beeldresolutie niet op maximaal wordt ingesteld. Geweldig zoombereik, beginnend bij 24mm groothoek tot 720mm tele, geschikt voor elke situatie. Echt een compact om altijd op zak te hebben. Een aanrader!

Liesbeth 02-12-2015 Product maand in bezit

Een fijne compacte camera. Vooral de zoomfunctie is perfect en kan ook gebruikt worden als verrekijker. De elektronische viewfinder is ook heel fijn, vooral als de zon schijnt.

Margot 01-12-2015 Product maand in bezit

Een kleine compacte camera met alle opties om een start te maken met het maken van mooie foto's. handige bediening en licht van gewicht dus makkelijk mee op reis te nemen. Kwaliteit van de foto's echt beduidend beter dan de beste camera van je mobile.