Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 Combi Comfort Systeem met iSense - Reviews

Warmwatercapaciteit bij 40°C
13 liter per minuut
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

SeB 21-03-2016

Klein maar fijn

Tov eerder CV-ketel (ook Remeha) een klein ding, maar krachtig !!! Veel warm water, stil. Gewoon een goed ding.

PS 14-03-2016

Tzerra CW4

Oude ketel was op. Installateur plaatste binnen 4 uur TzerraCW4. Moeiteloos, geen problemen en verwarmen maar. Warm water genoeg. Stil en dat moet nog blijken zuinig. Programmeren: mogelijkheden te over. dat wordt nog studeren.

P Postma 08-03-2016

De Tzerra M 28C CW4 bevalt prima; tot op heden geen storingen e/o mankementen. Het doet zijn werk geruisloos, zuinig en met comfort. Helemaal niets op aan te merken.

Fred van Dijk 04-03-2016

Klein maar fijn Ziet er voorlopig goed uit. Zeer stil en veel warm water.Tja, hoe kom ik aan minimaal 100 tekens?
Fred van Dijk

Elisabeth 26-02-2016

Deze c.v. geeft een uitstekende warmte-productie.
Behaaglijke en intense verwarming.
Zeer degelijke materialen.

Hans van Bommel 24-02-2016

Sinds een paar dagen in het bezit van een Remeha Tzerra M28 C Plus CW4 24 KW. Bij de vorige ketel duurde het een tijd voordat het water warm werd, tevens was de straal niet erg krachtig. Bij deze ketel is dat vele malen beter, naast dat de hij stil is, is de straal van het warme water net zo sterk als die van het koude water. Hierover dus erg tevreden. Het gebruik is erg simpel, je kunt de temperatuur van het water en de omgevingstemperatuur zelf makkelijk instellen door een wieltje aan de ketel te verdraaien en via de Isense klokthermostaat. Ook deze thermostaat kent vele instellingsmogelijkheden en is zeer gebruiksvriendelijk. De monteur die de ketel heeft geplaatst was erg vriendelijk en kon ons duidelijk uitleggen hoe het één en ander werkt. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, daar ik de ketel pas een paar dagen in bezit heb, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in.

K Arie 09-02-2016

Onze CV ketel Tzerra M 28 C Plus CW4 werkt prima, is lekker compact en makkelijk te bedienen. Geeft heel snel warm water! De mee geleverde q-Sense thermostaat werkt ook makkelijk en is vlot in te stellen op een andere temperatuur. De CW 4 uitvoering geeft een vlotte hoeveelheid warmwater om het bad snel te vullen.

Marco ter Beek 05-02-2016
  • Product maand in bezit

De ketel vervangt een 12 jaar oude AWB ketel. Hij is stil en in combinatie met de modulair werkende Isense thermostaat een absolute aanrader. Constante warmte zonder pieken of dalen.

Jan de Jong 29-01-2016

Tot nu toe een probleemloze ketel snel op temperatuur het warme water in de keuken welke van zolder af moet komen is sneller beneden geen bijgeluiden in de radiatoren en de ketel hoor je niet verder beleefde en vlotte monteurs

Els 27-01-2016

De ketel heb ik nu 3 weken en bevalt prima. Het duurt alleen wat langer voordat ik heet water krijg uit de kranen dan wat ik gewend was. Kan nu met de nieuwe thermostaat zelf ook de warmte zelf regelen.

M. de Wit 01-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

De ketel hebben wij op advies van onze installateur aangeschaft en bevalt ons tot nu toe prima. Hij is compact, stil en de warmte-en warm waterlevering is snel en constant.

Wij hebben de ketel nu 2 jaar en tot nu toe geen enkel probleem mee gehad.

Prijs kwaliteitsverhouding is prima!

r-blue 21-03-2015
  • Product kwartaal in bezit

Deze ketel neemt weinig ruimte in beslag is efficiënt en stil. Verder vind ik de prijs zeer gunstig voor wat je krijgt. Wel jammer dat je de thermostaat niet op je telefoon kan bedienen, of kan dit met de nodige software wel?? Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen na een paar maanden, maar nog geen problemen tot dusver. Standaard zat er bij mij een basic Q-sense thermostaat bij, heb gelijk een i-sense gekocht op mp voor 50 Euro, die kun je programmeren. Kijk goed waar je de ketel koopt, er zit nogal wat prijsverschil tussen de aanbieders en vaak komt en nog een maandcontract bij. Was iets van 1100 kwijt na cashback.