Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 Combi Comfort Systeem met iSense - Reviews

Best Reviewed mrt 2016 Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 Combi Comfort Systeem met iSense
Best Reviewed maart 2016
25 kW
Warmwatercapaciteit bij 40°C
13 liter per minuut
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Henmar 24-12-2014 Product maand in bezit

inmiddels een week of 7 in gebruik,
echt super ketel(tje) zeer geruisloos, via de modulerende I-sense start ketel langzaam op, en heeft alles snel op temperatuur, blijft de ruimte goed warm houden met vlakke ingestelde temperatuur
handige optie is de gemakkelijke instelling warmwater temperatuur en CV gedeelte, beide apart middels knop in te stellen.
pomp is ook modulerend en start/ draaid daardoor niet altijd vollast.
tot op heden niets negatiefs te melden

Bertlos 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Altijd warm

Het apparaat ziet er mooi uit.Het is niet al te groot en oogt degelijk, De eerste twee jaar geen onderhoudskosten (volgens de instalateur) en dat voor nog geen duizend euro. Twee andere appartements bewoners hebben hem ook gekocht, en zijn ook zeer tevreden.

Hans 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Beoordeling Remeha HR-ketel.

Ben zeer tevreden over deze ketel.Aangezien ik een dubbel appartement bewoon,laat ik volgende maand de oude cv-ketel
die daar hangt ook vervangen door de Remeha HR-ketel.Gebruiksgemak is groot, zeker in combinatie met de Remeha-iSense thermostaat.Ook de compactheid van de ketel is een groot voordeel.

BT 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gewoon een goed ding

De installatie was eenvoudig, goede documentatie. De uittrekbare kaart met basisinstellingen zit op een slimme plaats opgeborgen. Zeer slim, compact ontwerp. Voor service in delen uitneembaar, dus toegankelijk. Onderdelenvoorziening schijnt goed te zijn, heb ik nog niet nodig gehad.

R.D. 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel voor een scherpe prijs

De Remeha Tzerra heeft ons nog nooit in de steek gelaten. Een hele fijne ketel voor een prettige prijs.

T.M. 03-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Geen spijt van keuze

Verwarming: gaat soepel, snel en gelijkmatig.
Warm water: snel op temperatuur, zowel in badkamer als in keuken.
Ketel is zeer betrouwbaar en zuinig.

gerrit Menkhorst 14-04-2016 Product paar dagen in bezit

agm cv ketel

energiezuinig en snel warmwater regel de temperatuur goed
Klein van afmetingen
storingen gemakkelijk op te lossen

Arend 08-04-2016 Product half jaar in bezit

Een zegen vergeleken met de vorige ketel

Deze Remeha heeft geen boiler, gewoon omdat dat tegenwoordig niet meer nodig is. Vergeleken met de vorige CV-ketel (15 jaar oude Nefit CW3) heeft deze Remeha Tzerra Plus CW4 veel meer comfort, deze is namelijk veel stiller en heeft een enorme waterkracht bij het douchen. Warm water beneden? Binnen 5 tellen heb je lekker warm water. De stilte is gewoon heerlijk, er kan naast geslapen worden op zolder. De ISense thermostaat hebben we ingesteld op een half uur later inschakelen, omdat het zo snel warm is in huis!

KCIJ 01-04-2016 Product maand in bezit

Klein, stil, zuinig

De eerste resultaten zijn heel prettig. Sneller en meer warm water, heel stil. Kleine kast. Het energiezuinig moet nog worden bewezen, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

HM van Merkensteijn 29-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ben zeer tevreden over mijn Remeha. je hoor bijna niks hang bij ons in een open kast en water is snel warm en is makelijk in gebruik neemt weinig ruimte in beslag

zie boven 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Aangezien de ketel pas in gebruik is kan ik over de duurzaamheid niet veel zeggen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het apparaat lange tijd meegaat.
Hij is geruisloos en compact. de zuinigheid ten opzichte van de oude ketel kan ik pas over een tijdje zien, in het gasverbruik maar dat zal zeker zuiniger zijn dan tevoren

JB 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke en snelle installatie.
Mooie, compacte en stille ketel.
Snel warmte en warm water.
Ook de thermostaatregelaar geeft extra comfort.

Mimosa 24-03-2017 Product paar weken in bezit

Valt tegen

Ik heb deze ketel gekozen omdat hij als 'zuinig en stil' wordt omschreven. Helaas is hij absoluut niet stil. Als ik de warm water kraan open zet klinkt het alsof er een stofzuiger in de ketel aan staat. Er is een meting gedaan waaruit kwam dat hij inderdaad meer lawaai maakt dan verwacht. Maar of dat nog opgelost wordt....
Ik ben, tot nu toe, teleurgesteld in deze aankoop.

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• Lawaai

Dirk benne 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Van de regen in de drup

Rond de Kerst ging mijn oude Vaillant kapot. Op advies van de Consumentenbond een Remeha m28c gekocht. De installateur kreeg de ketel echter niet goed afgesteld. Later is er door een uiterst kundige en vriendelijke monteur van Remeha een nieuwe brander in gezet. Toch wel slordig dat zo'n ketel door de eindcontrole komt!

Pluspunten

• Zeer compact
  • mooi lage minium branderstand

Minpunten

• zeer compact, lastige service
  • lawaaiig bij war,water gebruik

Ton 09-02-2017 Product paar weken in bezit

Sinds 3 weken in het bezit

Gekocht samen met de Etwist omdat deze zeer goed uit de test kwam.
Helaas werd het niet meer lekker warm in huis en de douche radiator bleef op het hoogste punt koud.
Omdat er met de dure Etwist thermostaat geen parameters verandert kan worden en je afhankelijk van een installateur bent als je b.v de pompsnelheid wil veranderen. ..heb ik een goedkope qSense thermostaat erbij gekocht waarmee je dit wel kunt doen...Vreemd dat de Etwist deze optie niet heeft.
Ook vreemd dat men de ketel op 18 kw af geknepen heeft..wil een installateur deze op 24 kw zetten via de Etwist springt deze weer gewoon op 18kw..
Helaas werd het ook met verandere instellingen
Niet echt warm in de woonkamer en bleef de douche radiator lauw.
Deze week mijn oude aan/uit thermostaat erweer aangezet en....het wordt weer lekker warm en ook ...op de douche !!!!
Jammer dat de ketel het alleen op vol vermogen het bij mij thuis warm kan krijgen.
Mooie en kleine ketel en lekker warm water.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Snel warm water

Minpunten

• Afgeknepen vermogen
  • Krijg het niet warm in de zuinige stand

H van der Aa 08-02-2017 Product paar maanden in bezit

Opwarmen duurt lang

Hiervoor een AWB gehad met dezelfde capaciteit, deze had het veel sneller warm in huis. Van 17.5 naar 20gr duurt 2.5uur(volgens website van Remeha klopt dit!!!). Bij de vorige ging dat veel sneller. De modulaire klokthermostaat in de kamer is dezelfde gebleven en we hebben sterk het gevoel dat deze bij 20gr niet zo behaaglijk aanvoelt als hiervoor(ook bij minder koude omstandigheden). Kortom deze kachel kan wel zuinig zijn maar qua comfort valt hij zwaar tegen.

Minpunten

• Opwarmen kamertemperatuur duurt lang

Bigthirsty 23-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Doet wat hij moet doen!

Prima ketel! Mooi klein formaat zodat je hem makkelijk in een kast kwijt kan.
Duidelijk en overzichtelijk display en makkelijke en snelle installatie

Marcodiparco 27-07-2016 Product jaar of meer in bezit

heerlijk stil en gebruiksvriendelijk

Prima compacte ketel die erg stil is (voorheen hadden we een Fasto Nefit; hadden we die maar eerder vervangen).
De iSense klokthermostaat is erg makkelijk te bedienen en overzichtelijk.
We hebben de Tzerra nu ruim 4 jaar en tot nu toe geen problemen gehad, alleen maar gemak. Zelfs de Geas die het onderhoud verzorgt heeft er gemak van.

Chantal 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Compacte ketel

Compacte ketel, waardoor ook in een keinere ruimte deze goed opgehangen kan worden. De ketel verwarmd ons hoekhuis voldoende en ook voor de regendouche is er genoeg capaciteit.

De thermostaat werkt ook makkelijk, vele opties zoals vooraf instellen of een weekprogramma. Warm thuiskomen in de winter!

Ivo 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gebruiksvriendelijk cv-ketel

Compacte cv-ketel. Gemakkelijk in gebruik, makkelijk te bedienen. Voor een 3 kamerappertemen is de capaciteit ruim voldoende. Warmt snel op en met i-sens thermostaat zijn er nog genoeg mogelijkheden om wat geavanceerdere instellingen te maken. Kortom een goede cv-ketel voor een redelijke prijs.