Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 Combi Comfort Systeem met iSense - Reviews

Best Reviewed mrt 2016 Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 Combi Comfort Systeem met iSense
Best Reviewed maart 2016
kleuren
wit

Henmar 24-12-2014 Product maand in bezit

inmiddels een week of 7 in gebruik,
echt super ketel(tje) zeer geruisloos, via de modulerende I-sense start ketel langzaam op, en heeft alles snel op temperatuur, blijft de ruimte goed warm houden met vlakke ingestelde temperatuur
handige optie is de gemakkelijke instelling warmwater temperatuur en CV gedeelte, beide apart middels knop in te stellen.
pomp is ook modulerend en start/ draaid daardoor niet altijd vollast.
tot op heden niets negatiefs te melden

Bertlos 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Altijd warm

Het apparaat ziet er mooi uit.Het is niet al te groot en oogt degelijk, De eerste twee jaar geen onderhoudskosten (volgens de instalateur) en dat voor nog geen duizend euro. Twee andere appartements bewoners hebben hem ook gekocht, en zijn ook zeer tevreden.

Hans 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Beoordeling Remeha HR-ketel.

Ben zeer tevreden over deze ketel.Aangezien ik een dubbel appartement bewoon,laat ik volgende maand de oude cv-ketel
die daar hangt ook vervangen door de Remeha HR-ketel.Gebruiksgemak is groot, zeker in combinatie met de Remeha-iSense thermostaat.Ook de compactheid van de ketel is een groot voordeel.

R.D. 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel voor een scherpe prijs

De Remeha Tzerra heeft ons nog nooit in de steek gelaten. Een hele fijne ketel voor een prettige prijs.

T.M. 03-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Geen spijt van keuze

Verwarming: gaat soepel, snel en gelijkmatig.
Warm water: snel op temperatuur, zowel in badkamer als in keuken.
Ketel is zeer betrouwbaar en zuinig.

Arend 08-04-2016 Product half jaar in bezit

Een zegen vergeleken met de vorige ketel

Deze Remeha heeft geen boiler, gewoon omdat dat tegenwoordig niet meer nodig is. Vergeleken met de vorige CV-ketel (15 jaar oude Nefit CW3) heeft deze Remeha Tzerra Plus CW4 veel meer comfort, deze is namelijk veel stiller en heeft een enorme waterkracht bij het douchen. Warm water beneden? Binnen 5 tellen heb je lekker warm water. De stilte is gewoon heerlijk, er kan naast geslapen worden op zolder. De ISense thermostaat hebben we ingesteld op een half uur later inschakelen, omdat het zo snel warm is in huis!

KCIJ 01-04-2016 Product maand in bezit

Klein, stil, zuinig

De eerste resultaten zijn heel prettig. Sneller en meer warm water, heel stil. Kleine kast. Het energiezuinig moet nog worden bewezen, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

HM van Merkensteijn 29-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ben zeer tevreden over mijn Remeha. je hoor bijna niks hang bij ons in een open kast en water is snel warm en is makelijk in gebruik neemt weinig ruimte in beslag

zie boven 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Aangezien de ketel pas in gebruik is kan ik over de duurzaamheid niet veel zeggen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het apparaat lange tijd meegaat.
Hij is geruisloos en compact. de zuinigheid ten opzichte van de oude ketel kan ik pas over een tijdje zien, in het gasverbruik maar dat zal zeker zuiniger zijn dan tevoren

Bigthirsty 23-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Doet wat hij moet doen!

Prima ketel! Mooi klein formaat zodat je hem makkelijk in een kast kwijt kan.
Duidelijk en overzichtelijk display en makkelijke en snelle installatie

Marcodiparco 27-07-2016 Product jaar of meer in bezit

heerlijk stil en gebruiksvriendelijk

Prima compacte ketel die erg stil is (voorheen hadden we een Fasto Nefit; hadden we die maar eerder vervangen).
De iSense klokthermostaat is erg makkelijk te bedienen en overzichtelijk.
We hebben de Tzerra nu ruim 4 jaar en tot nu toe geen problemen gehad, alleen maar gemak. Zelfs de Geas die het onderhoud verzorgt heeft er gemak van.

Chantal 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Compacte ketel

Compacte ketel, waardoor ook in een keinere ruimte deze goed opgehangen kan worden. De ketel verwarmd ons hoekhuis voldoende en ook voor de regendouche is er genoeg capaciteit.

De thermostaat werkt ook makkelijk, vele opties zoals vooraf instellen of een weekprogramma. Warm thuiskomen in de winter!

Ivo 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gebruiksvriendelijk cv-ketel

Compacte cv-ketel. Gemakkelijk in gebruik, makkelijk te bedienen. Voor een 3 kamerappertemen is de capaciteit ruim voldoende. Warmt snel op en met i-sens thermostaat zijn er nog genoeg mogelijkheden om wat geavanceerdere instellingen te maken. Kortom een goede cv-ketel voor een redelijke prijs.

Jippie 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Doet wat ie moet doen!

Ik heb de cv-ketel nu 2 jaar en hij werkt naar volle tevredenheid. Geen storingen gehad tot nu toe. Er zijn veel mogelijkheden om de verwarming in/uit te schakelen. Ook de instellingen voor de watertemperatuur zijn handig en makkelijk in te stellen. Apparaat is ook behoorlijk stil. Voor iemand die van een apparaat van 16 jaar oud komt is dit een uitstekend apparaat dat ook een stuk minder energie verbruikt.

BertMack 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima verwarmingsketel

Zeer geruisloos apparaat. Storingvrij in de twee jaar dat wij hem bezitten. Klein van formaat. Ziet er mooi uit.

Ingrid 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Comfort- top!

De thermostaat staat volledig ingeprogrameerd. Dat werkt perfect: ik hoef nooit iets te doen voor een comfortabele warmte in huis.

BT 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gewoon een goed ding

De installatie was eenvoudig, goede documentatie. De uittrekbare kaart met basisinstellingen zit op een slimme plaats opgeborgen. Zeer slim, compact ontwerp. Voor service in delen uitneembaar, dus toegankelijk. Onderdelenvoorziening schijnt goed te zijn, heb ik nog niet nodig gehad.

Erik 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel

Toen we de woning betrokken hebben we gelijk een nieuwe ketel laten ophangen. De ketel bevalt uitermate goed

ali 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

super mooi

ikben benieuwd sind 2014 heb ik Remeha, en hij is heel zuinig, en heel makkelijk om te gebriuken , daarom is goed

Wout 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gebruik Remeha Tzerra

Deze combi-cv is eenvoudig te bedienen, energiezuinig en zeer stil. Hij geeft ruim voldoende warm water en de regeling van de temperatuur is zeer nauwkeurig, zonder pieken en dalen. (20 graden is 20 graden)