Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Remeha Avanta 28c CW4 (met iSense klokthermostaat en concentrisch rookgasafvoer)

9,4 (5)

Remeha Avanta 28c CW4 (met concentrisch rookgasafvoer)

Remeha Avanta 28c CW4 (met concentrisch rookgasafvoer)
9,1 (9)

Remeha Tzerra Ace 28C CW4

Remeha Tzerra Ace 28C CW4 Best Reviewed 2 keer mei 2019
8,9 (39)
Bekijk alle CV-ketels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 66 reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense) op Kieskeurig.nl.

Muis 01-10-2017

Slechtste ketel ooit

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Kunnen jullie niet eens ophouden met testen .makkelijk testen.dat moeten jullie eens doen als de ketel 3 jaar hangt en alles gaat lekken.95% van de installauteurs is van mening dat remeha kunststof rotzooi verkoopt

Jelte 18-11-2017

Ketel nieuw uit doos kapot. Werkt nog niet.

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Nieuw uit de doos was de ketel al kapot. Heel veel moeite gekost voordat Remeha langs kon komen. Er werd eerst door de installateur volgehouden dat de aarding van het stopcontact niet goed was en daarna ook door Remeha.

Ondanks dat niks er op wees dat de aarde niet goed was toch speciaal elektricien langs laten komen om de aarding te meten. Die was gewoon goed.

Uiteindelijk bleek toch de ketel kapot. Later is Remeha langsgekomen en heeft de ketel slechts gedeeltelijk gemaakt. Nog steeds geen warm water. Ik was eerder afgegaan op de reviews over deze ketel, maar mijn ervaring is totaal anders.

Pluspunten

• klein/compact

Minpunten

• nieuw uit doos al kapot
  • selchte service Remeha

Erwin 05-03-2017

Zeer compacte en krachtige Remeha tzerra M 28C CW4

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

zeer tevreden over de Remeha tzerra m 28c, we hebben er een goede koop aan gedaan..., ook omdat deze kleine krachtpatser met a label pomp levert 13 liter water van 40 graden per minuut en heeft een electrisch verbruik per jaar dat minder is dan 20€ per jaar en ook beschikt hij over een goede verwarmingskapaciteit

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Krachtig
  • Zuinig
  • A label

Henmar 24-12-2014
  • Product maand in bezit

inmiddels een week of 7 in gebruik,
echt super ketel(tje) zeer geruisloos, via de modulerende I-sense start ketel langzaam op, en heeft alles snel op temperatuur, blijft de ruimte goed warm houden met vlakke ingestelde temperatuur
handige optie is de gemakkelijke instelling warmwater temperatuur en CV gedeelte, beide apart middels knop in te stellen.
pomp is ook modulerend en start/ draaid daardoor niet altijd vollast.
tot op heden niets negatiefs te melden

Chris W 06-04-2017

Mooie kleind ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Ik heb deze ketel als vervanger van een 15jr oude Atag. Deze ketel heb ik pas, dus over storingen en verbruik kan ik nog niet veel zeggen. De ketel is mooi klein en een stuk stiller als de vorige. Warmwater is verbeterd. Daar waar ik bij de vorige ketel de thermostaatkraan voelde 'regelen' krijg ik nu een constante temperatuur. Ik heb 'de ketel i.c.m een Honeywell T4M thermostaat, en je merkt goed dat de ketel veel vaker op een lage stand verwarmt (ten opzichte van de Atag + BrainQ), het huis voelt heel comfortabel aan. Heb een vuilafscheider laten monteren, omdat er behoorlijk wat vuil in de oude ketel zat en die nwe pompen daar gevoeliger voor zijn. Op youtube vind je goede informatie over vuilafscheiders met hun voor/nadelen. Ik ben uitgekomen op een Caleffi DirtMagPlus. Zeer tevreden met deze combinatie. Ik heb duurzaamheid maar op goed gezet, niet omdat deze niet uitstekend is, maar omdat ik dat nog niet weet. Maar uit andere ervaringen blijkt minimaal een 'goed'.

Pluspunten

• afmetingen
  • geluid

Dirk benne 13-02-2017

Van de regen in de drup

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Rond de Kerst ging mijn oude Vaillant kapot. Op advies van de Consumentenbond een Remeha m28c gekocht. De installateur kreeg de ketel echter niet goed afgesteld. Later is er door een uiterst kundige en vriendelijke monteur van Remeha een nieuwe brander in gezet. Toch wel slordig dat zo'n ketel door de eindcontrole komt!

Pluspunten

• Zeer compact
  • mooi lage minium branderstand

Minpunten

• zeer compact, lastige service
  • lawaaiig bij war,water gebruik

Ton 09-02-2017

Sinds 3 weken in het bezit

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Gekocht samen met de Etwist omdat deze zeer goed uit de test kwam.
Helaas werd het niet meer lekker warm in huis en de douche radiator bleef op het hoogste punt koud.
Omdat er met de dure Etwist thermostaat geen parameters verandert kan worden en je afhankelijk van een installateur bent als je b.v de pompsnelheid wil veranderen. ..heb ik een goedkope qSense thermostaat erbij gekocht waarmee je dit wel kunt doen...Vreemd dat de Etwist deze optie niet heeft.
Ook vreemd dat men de ketel op 18 kw af geknepen heeft..wil een installateur deze op 24 kw zetten via de Etwist springt deze weer gewoon op 18kw..
Helaas werd het ook met verandere instellingen
Niet echt warm in de woonkamer en bleef de douche radiator lauw.
Deze week mijn oude aan/uit thermostaat erweer aangezet en....het wordt weer lekker warm en ook ...op de douche !!!!
Jammer dat de ketel het alleen op vol vermogen het bij mij thuis warm kan krijgen.
Mooie en kleine ketel en lekker warm water.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Snel warm water

Minpunten

• Afgeknepen vermogen
  • Krijg het niet warm in de zuinige stand

H van der Aa 08-02-2017

Opwarmen duurt lang

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Hiervoor een AWB gehad met dezelfde capaciteit, deze had het veel sneller warm in huis. Van 17.5 naar 20gr duurt 2.5uur(volgens website van Remeha klopt dit!!!). Bij de vorige ging dat veel sneller. De modulaire klokthermostaat in de kamer is dezelfde gebleven en we hebben sterk het gevoel dat deze bij 20gr niet zo behaaglijk aanvoelt als hiervoor(ook bij minder koude omstandigheden). Kortom deze kachel kan wel zuinig zijn maar qua comfort valt hij zwaar tegen.

Minpunten

• Opwarmen kamertemperatuur duurt lang

J.A.E. van Dorst 12-11-2016

Zeer compacte ketel goed ziet er goed.

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Zeer gunstige prijs en een mooi aanbod v.w.b. de garantie.
En een goede capaciteit voor zo`n compacte ketel

Pluspunten

• Compact
  • Geluidsarm

Reginald 14-11-2016

Wat is uw verbruik in m3 vergeleken met uw oude ketel en welke ketel was dit? Wij twijfelen nog namelijk.

Bertlos 15-07-2016

Altijd warm

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Het apparaat ziet er mooi uit.Het is niet al te groot en oogt degelijk, De eerste twee jaar geen onderhoudskosten (volgens de instalateur) en dat voor nog geen duizend euro. Twee andere appartements bewoners hebben hem ook gekocht, en zijn ook zeer tevreden.

HM van Merkensteijn 29-02-2016

Ben zeer tevreden over mijn Remeha. je hoor bijna niks hang bij ons in een open kast en water is snel warm en is makelijk in gebruik neemt weinig ruimte in beslag

Jippie 12-07-2016

Doet wat ie moet doen!

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Ik heb de cv-ketel nu 2 jaar en hij werkt naar volle tevredenheid. Geen storingen gehad tot nu toe. Er zijn veel mogelijkheden om de verwarming in/uit te schakelen. Ook de instellingen voor de watertemperatuur zijn handig en makkelijk in te stellen. Apparaat is ook behoorlijk stil. Voor iemand die van een apparaat van 16 jaar oud komt is dit een uitstekend apparaat dat ook een stuk minder energie verbruikt.

BertMack 12-07-2016

Prima verwarmingsketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Zeer geruisloos apparaat. Storingvrij in de twee jaar dat wij hem bezitten. Klein van formaat. Ziet er mooi uit.

Hans 12-07-2016

Beoordeling Remeha HR-ketel.

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Ben zeer tevreden over deze ketel.Aangezien ik een dubbel appartement bewoon,laat ik volgende maand de oude cv-ketel
die daar hangt ook vervangen door de Remeha HR-ketel.Gebruiksgemak is groot, zeker in combinatie met de Remeha-iSense thermostaat.Ook de compactheid van de ketel is een groot voordeel.

BT 12-07-2016

Gewoon een goed ding

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

De installatie was eenvoudig, goede documentatie. De uittrekbare kaart met basisinstellingen zit op een slimme plaats opgeborgen. Zeer slim, compact ontwerp. Voor service in delen uitneembaar, dus toegankelijk. Onderdelenvoorziening schijnt goed te zijn, heb ik nog niet nodig gehad.

R.D. 11-07-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Prima ketel voor een scherpe prijs

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

De Remeha Tzerra heeft ons nog nooit in de steek gelaten. Een hele fijne ketel voor een prettige prijs.

T.M. 03-07-2016

Geen spijt van keuze

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Verwarming: gaat soepel, snel en gelijkmatig.
Warm water: snel op temperatuur, zowel in badkamer als in keuken.
Ketel is zeer betrouwbaar en zuinig.

coby 30-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

spijt van deze aankoop o.a. door condenswaterafvoer maakt herrie

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Het condenswater gaat terug via een opvangbakje naar de afvoer bij de wasmachine, dit gebeurt meerdere malen per dag en is duidelijk hoorbaar in het hele huis.
Verder maakt het apparaat veel herrie als hij aanslaat.
vorige werkte veel beter.

gerrit Menkhorst 14-04-2016

agm cv ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

energiezuinig en snel warmwater regel de temperatuur goed
Klein van afmetingen
storingen gemakkelijk op te lossen

Arend 08-04-2016
  • Product half jaar in bezit

Een zegen vergeleken met de vorige ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 (met iSense)

Deze Remeha heeft geen boiler, gewoon omdat dat tegenwoordig niet meer nodig is. Vergeleken met de vorige CV-ketel (15 jaar oude Nefit CW3) heeft deze Remeha Tzerra Plus CW4 veel meer comfort, deze is namelijk veel stiller en heeft een enorme waterkracht bij het douchen. Warm water beneden? Binnen 5 tellen heb je lekker warm water. De stilte is gewoon heerlijk, er kan naast geslapen worden op zolder. De ISense thermostaat hebben we ingesteld op een half uur later inschakelen, omdat het zo snel warm is in huis!