Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 - Reviews

Kleuren
wit

Bigthirsty 23-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Doet wat hij moet doen!

Prima ketel! Mooi klein formaat zodat je hem makkelijk in een kast kwijt kan.
Duidelijk en overzichtelijk display en makkelijke en snelle installatie

Marcodiparco 27-07-2016 Product jaar of meer in bezit

heerlijk stil en gebruiksvriendelijk

Prima compacte ketel die erg stil is (voorheen hadden we een Fasto Nefit; hadden we die maar eerder vervangen).
De iSense klokthermostaat is erg makkelijk te bedienen en overzichtelijk.
We hebben de Tzerra nu ruim 4 jaar en tot nu toe geen problemen gehad, alleen maar gemak. Zelfs de Geas die het onderhoud verzorgt heeft er gemak van.

Bertlos 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Altijd warm

Het apparaat ziet er mooi uit.Het is niet al te groot en oogt degelijk, De eerste twee jaar geen onderhoudskosten (volgens de instalateur) en dat voor nog geen duizend euro. Twee andere appartements bewoners hebben hem ook gekocht, en zijn ook zeer tevreden.

Chantal 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Compacte ketel

Compacte ketel, waardoor ook in een keinere ruimte deze goed opgehangen kan worden. De ketel verwarmd ons hoekhuis voldoende en ook voor de regendouche is er genoeg capaciteit.

De thermostaat werkt ook makkelijk, vele opties zoals vooraf instellen of een weekprogramma. Warm thuiskomen in de winter!

Ivo 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gebruiksvriendelijk cv-ketel

Compacte cv-ketel. Gemakkelijk in gebruik, makkelijk te bedienen. Voor een 3 kamerappertemen is de capaciteit ruim voldoende. Warmt snel op en met i-sens thermostaat zijn er nog genoeg mogelijkheden om wat geavanceerdere instellingen te maken. Kortom een goede cv-ketel voor een redelijke prijs.

Jippie 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Doet wat ie moet doen!

Ik heb de cv-ketel nu 2 jaar en hij werkt naar volle tevredenheid. Geen storingen gehad tot nu toe. Er zijn veel mogelijkheden om de verwarming in/uit te schakelen. Ook de instellingen voor de watertemperatuur zijn handig en makkelijk in te stellen. Apparaat is ook behoorlijk stil. Voor iemand die van een apparaat van 16 jaar oud komt is dit een uitstekend apparaat dat ook een stuk minder energie verbruikt.

BertMack 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima verwarmingsketel

Zeer geruisloos apparaat. Storingvrij in de twee jaar dat wij hem bezitten. Klein van formaat. Ziet er mooi uit.

Hans 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Beoordeling Remeha HR-ketel.

Ben zeer tevreden over deze ketel.Aangezien ik een dubbel appartement bewoon,laat ik volgende maand de oude cv-ketel
die daar hangt ook vervangen door de Remeha HR-ketel.Gebruiksgemak is groot, zeker in combinatie met de Remeha-iSense thermostaat.Ook de compactheid van de ketel is een groot voordeel.

Ingrid 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Comfort- top!

De thermostaat staat volledig ingeprogrameerd. Dat werkt perfect: ik hoef nooit iets te doen voor een comfortabele warmte in huis.

BT 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gewoon een goed ding

De installatie was eenvoudig, goede documentatie. De uittrekbare kaart met basisinstellingen zit op een slimme plaats opgeborgen. Zeer slim, compact ontwerp. Voor service in delen uitneembaar, dus toegankelijk. Onderdelenvoorziening schijnt goed te zijn, heb ik nog niet nodig gehad.

Erik 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel

Toen we de woning betrokken hebben we gelijk een nieuwe ketel laten ophangen. De ketel bevalt uitermate goed

R.D. 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel voor een scherpe prijs

De Remeha Tzerra heeft ons nog nooit in de steek gelaten. Een hele fijne ketel voor een prettige prijs.

ali 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

super mooi

ikben benieuwd sind 2014 heb ik Remeha, en hij is heel zuinig, en heel makkelijk om te gebriuken , daarom is goed

Wout 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gebruik Remeha Tzerra

Deze combi-cv is eenvoudig te bedienen, energiezuinig en zeer stil. Hij geeft ruim voldoende warm water en de regeling van de temperatuur is zeer nauwkeurig, zonder pieken en dalen. (20 graden is 20 graden)

MJG 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Uitstekende Remeha Tzerra M 28C

De ketel voldoet aan onze verwachtingen: zuinig in gebruik; snel op temperatuur; snel warm water; compact; stil in gebruik. Een echte aanrader.

W 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Review Remeha Tzerra

Lagere energierekening en een huis dat sneller warm is! Douchen is ook veel comfortabeler tegenwoordig dan met de ketel die al 20 jaar oud was. Ben bijzonder tevreden over de prijs/kwaliteit.

bR03R 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

goed vorm gegeven stille CV

Een zeer goede compakte en strak vorm gegeven installatie die direct tot een flinke besparing op de kosten geeft. Ook de aanschafprijs is zeer redelijk. De bediening met de luxe thermostaat is zeer eenvoudig en kent ook de mogelijkheid de buitentemperatuur af te lezen.

Bor 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Ervaring met Remeha

Goede compacte ketel. Geeft snel warm water en is energiezuinig. Nu een jaar in gebruik en geen negatieve ervaringen.

Joop 05-07-2016 Product jaar of meer in bezit

zeer goede en compacte ketel

geeft voldoende warmte en warm water voor ons huis is tevens goedkoop in gebruik door de modules die er in geplaatst zi9jn aanrader

inatjoo 04-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Geweldige CV ketel!!

Een stille en zuinige ketel, die precies doet wat nodig is: comfortabele warmte geven en warm water. Wat een verschil met onze oude ketel!