Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 Combi Comfort Systeem met iSense - Reviews

Warmwatercapaciteit bij 40°C
13 liter per minuut
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Chantal 15-07-2016

Compacte ketel

Compacte ketel, waardoor ook in een keinere ruimte deze goed opgehangen kan worden. De ketel verwarmd ons hoekhuis voldoende en ook voor de regendouche is er genoeg capaciteit.

De thermostaat werkt ook makkelijk, vele opties zoals vooraf instellen of een weekprogramma. Warm thuiskomen in de winter!

Ivo 12-07-2016

Gebruiksvriendelijk cv-ketel

Compacte cv-ketel. Gemakkelijk in gebruik, makkelijk te bedienen. Voor een 3 kamerappertemen is de capaciteit ruim voldoende. Warmt snel op en met i-sens thermostaat zijn er nog genoeg mogelijkheden om wat geavanceerdere instellingen te maken. Kortom een goede cv-ketel voor een redelijke prijs.

Ingrid 12-07-2016

Comfort- top!

De thermostaat staat volledig ingeprogrameerd. Dat werkt perfect: ik hoef nooit iets te doen voor een comfortabele warmte in huis.

Erik 11-07-2016

Prima ketel

Toen we de woning betrokken hebben we gelijk een nieuwe ketel laten ophangen. De ketel bevalt uitermate goed

ali 11-07-2016

super mooi

ikben benieuwd sind 2014 heb ik Remeha, en hij is heel zuinig, en heel makkelijk om te gebriuken , daarom is goed

Wout 11-07-2016

Gebruik Remeha Tzerra

Deze combi-cv is eenvoudig te bedienen, energiezuinig en zeer stil. Hij geeft ruim voldoende warm water en de regeling van de temperatuur is zeer nauwkeurig, zonder pieken en dalen. (20 graden is 20 graden)

MJG 11-07-2016

Uitstekende Remeha Tzerra M 28C

De ketel voldoet aan onze verwachtingen: zuinig in gebruik; snel op temperatuur; snel warm water; compact; stil in gebruik. Een echte aanrader.

W 11-07-2016

Review Remeha Tzerra

Lagere energierekening en een huis dat sneller warm is! Douchen is ook veel comfortabeler tegenwoordig dan met de ketel die al 20 jaar oud was. Ben bijzonder tevreden over de prijs/kwaliteit.

bR03R 11-07-2016

goed vorm gegeven stille CV

Een zeer goede compakte en strak vorm gegeven installatie die direct tot een flinke besparing op de kosten geeft. Ook de aanschafprijs is zeer redelijk. De bediening met de luxe thermostaat is zeer eenvoudig en kent ook de mogelijkheid de buitentemperatuur af te lezen.

Bor 11-07-2016

Ervaring met Remeha

Goede compacte ketel. Geeft snel warm water en is energiezuinig. Nu een jaar in gebruik en geen negatieve ervaringen.

Joop 05-07-2016
  • Product jaar of meer in bezit

zeer goede en compacte ketel

geeft voldoende warmte en warm water voor ons huis is tevens goedkoop in gebruik door de modules die er in geplaatst zi9jn aanrader

inatjoo 04-07-2016

Geweldige CV ketel!!

Een stille en zuinige ketel, die precies doet wat nodig is: comfortabele warmte geven en warm water. Wat een verschil met onze oude ketel!

coby 30-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

spijt van deze aankoop o.a. door condenswaterafvoer maakt herrie

Het condenswater gaat terug via een opvangbakje naar de afvoer bij de wasmachine, dit gebeurt meerdere malen per dag en is duidelijk hoorbaar in het hele huis.
Verder maakt het apparaat veel herrie als hij aanslaat.
vorige werkte veel beter.

TCW 29-06-2016

Zeer handig klein warmtemonster

In de verbouwingsplannen van mijn vakantiebungalow had ik weinig ruimte. De keuze is op de Remeha gevallen. Een kleine ketel met prima CV-verwarming en warm water. Het watercomfort is prima, zonder onderbreking wanneer een andere koudwaterkraan open gaat.

G.H. Vaags 28-06-2016

Ervaring met Remeha

De geleverde ketel(s), 2 stuks, voldoen geheel naar wens.
De ketel geeft erg weinig geluid; je hoort hem eigenlijk niet.
Op tijd warm water van goede temperatuur en hoeveelheid.
Geen negatieve mededelingen.
G.H. Vaags

mo-tje 28-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Stil en doet wat moet doen

6,7
Wat een fijne en stille ketel. Onze ketel hiervoor was wel een HR maar inmiddels 15 jaar oud. Remeha Tzerra M 28c geeft snel warm water zonder dat je het idee hebt dat er een Boeing opstijgt. Verder is het goed te merken dat de techniek vele malen beter is. Onze gas rekening is met 20% gedaald. Enige min-punt totaal onbegrijpelijk display met 1 knipperend lampje wat je moet zien te ontcijferen. Daar moet wat op bedacht worden.

Mike 15-04-2016

remeha ketel

Op zich een prima keteltje, tijdens verwarmen van huis lekker stil. verwarmd prima.
Alleen vind ik dat hij tijdens het warm water veel herrie maakt. Dit valt op omdat dit juist niet is bij het cv gedeelte.

hans 13-05-2016

Hallo Mike, heb dezelfde klachten over herrie bij tapwater van de Tzerra 28C en heb deze ketel net 2 dagen! Hoe is de klacht opgelost? Anders gaat-ie terug, maakt meer herrie dan mijn oude Remeha van 20 jaar oud!

T van der Schoot 08-04-2016

KLeine krachtpatser

Groot verschil met mijn 18 jarig oude Nefit CV ketel. Deze is veel kleiner, stiller en ik neem aan een stuk zuiniger. De ketel was in een halve dag vakkundig geïnstalleerd en operationeel. Icm de iSense thermostaat een flinke verbetering. Deze is simpel te programmeren met ruime mogelijkheden. Tot nu toe een zeer behaaglijk warmtecomfort. Zowel verwarming als warm water. Zeer tevreden tot nu toe en hopelijk ook over de energierekening.

JH van Eden 02-04-2016
  • Product maand in bezit

Kan nog geen beoordeling geven

ik heb hiervoor een Remeha avanta gehad waar ik veel onkosten aan heb gehad deze was van Nov.2005.en die nu zoveel gebreken had dat ik aan een nieuwe ketel toe was.Op advies van mijn installateur heb ik toch voor Remeha gekozen.

Meijering 23-03-2016

wat een verademing!

geluidloos/super snel warm water/simpele gebruiksaanwijzing/ en nu maar wachten op de lage energierekening:)