Philips Avance Collection HR3865

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR3865 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jenny 24-07-2017

Smooth(ie) resultaat

Deze blender kost wel wat, dus even getwijfeld over de aankoop. Maar wat een verschil met andere blenders. Smoothies, soepen, desserts, pannenkoekenbeslag etc blend hij in een handomdraai en met een heel glad resultaat.

Pluspunten

• snelheid
  • makkelijk afwasbaar

Minpunten

• grootte

Erik 29-06-2017

Fijne blender

Nu een paar dagen in bezit en er erg tevreden over. Vooral de grote kom is erg fijn, jammer dat deze niet van glas is. Dat voorkomt krassen bij veelvuldig gebruik.

Pluspunten

• Mengt goed bij een volle kom

Minpunten

• Maakt nog best wat herrie
  • Jammer dat het geen glazen kom is

Edje 28-06-2017

Geweldig apparaat!

Een powerblender voor die prijs is natuurlijk heel mooi, maar dat hij ook écht zoveel kan, zo'n kracht heeft en 45.000 keer per minuut draait... dát had ik nooit verwacht. Meteen uitgeprobeerd met bevroren banaan en bevroren aardbeien, kokosmelk erbij, wat dadels en wat vanillepoeder. Binnen no time een heerlijk toetje op tafel, lekker luchtig en geen stukjes van de dadel of bevroren fruit meer te vinden! Ik ben er superblij mee!

Pluspunten

• veel power!
  • supersnelheid!
  • prachtig design!
  • niet duur voor een powerblender!
  • mooi boekje met recepten erbij... wauw!

Kimberley 11-06-2017

Super blender!

Super blender, kan alles aan wat we maar willen! Groot dus alles past er ook in 1 keer in. Alleen is het niet mogelijk om er een silent dome bij te krijgen, dus best wel hard geluid..

Pluspunten

• Krachtig
  • Kan alles aan

Minpunten

• Geluid

rob 05-06-2017

Bizar voortreffelijk

Heb al jaren een blender van een ander merk. Nu deze gekocht. Bij het eerste gebruik dacht ik: ik zal je hebben blendertje, en stopte hem vol met winterpeen, appelen, bananen en verse sinaasappelsap.
Waarempel, 1 minuut later... Zo lekker, maar vooral een structuur van fijnheid die mijn andere blender absoluut niet kan halen.
Geen moment spijt! Vanaf nu elke dag een nieuwe smoothie. Helemaal makkelijk geworden door het smoothie boekje dat Philips erbij levert.

Pluspunten

• kwaliteit prijs verhouding
  • perfect drankje

Minpunten

• misschien de herrie van het harde werk

Katja 29-05-2017

Fantastische blender

Een makkelijk te bedienen apparaat. Ziet er geweldig uit. Brengt het smoothie maken thuis op een hele nieuwe niveau - met zijn 45.000 toeren krijg je een super creamy smoothie in zelfs minder dan 1 minuut! En er zitten geen stukjes in, zelf als je er groenten in doet of spinazie. Bovendien kun je ook bijv. hummus makken of zelfs pindakaas! Het is geweldige apparatuur op een professionele niveau. Zeker een goede aanschaf (en niet alleen voor heath-freaks)!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • grote kan
  • blend en maalt vrijwel alles
  • uitstekend eindresultaat

Minpunten

• geluid (maar valt mee)

Blender 29-05-2017

Perfecte blender

Geweldig apparaat, voldoet aan al mijn verwachtingen. Sterke motor en desondanks niet veel lawaai. Alles wordt prime vermalen en het schoonmaken is ook heel makkelijk.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Sterke motor

Minpunten

• Geen mogelijkheid om extra kan te bestellen
  • Alleen grote kan, tweede kleine kan is handig

R, 25-05-2017

Mooi apparaat. Wel jammer dat de kan van kunststof is

Ik heb dit produkt gekozen omdat ik op zoek ben naar een goede blender en volgens de verkoper is deze heel goed.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• Kunststof kan