JVC KD-R871BT - Reviews

Best Reviewed aug 2018 JVC KD-R871BT
Best Reviewed - augustus 2018
USB-aansluiting
Bluetooth

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 205 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Roelof 22-06-2016

Goede autoradio voor een betaalbare prijs.

Heb deze radio nu een week in bezit, en ben er reuze tevreden mee.
Vele opties die gemakkelijk zijn voor het luisteren naar muziek en handsfree bellen.
Een probleem die ik heb bij het bellen is dat als ik bel (of word gebeld) staat het geluid op 27, en ik kan het niet harder/zachter zetten.
Ook niet tijdens het bellen de volumeknop zachter zetten (zoals in boekje staat)
Weet iemand daar een oplossing voor?

Roelof 25-06-2016

Probleem inmiddels verholpen.

AWH 27-09-2016

Prijs / kwaliteit uitstekend.

Beantwoord volledig aan verwachtingen. zeer veel mogelijkheden om muziek af te spelen.
geluid is uitstekend. installatie was niet zo makkelijk, maar dat komt omdat deze radio de standaard ingebouwde Ford radio moet vervangen.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• ISO verloopstekker ipv ISO-aansluitng
  • microfoon

Marcel 30-04-2018

bediening super, instellen makkelijk, helder licht

Om een niet te dure goede autoradio met Bluetooth is dit een zeer goede keuze.
Het inbouwen is binnen 10 minuten gedaan en de bediening is duidelijk en makkelijk in te stellen. (zoals de meesten zonder handleiding eerst te lezen....)
Zeer positief hierover.

Pluspunten

• Helder licht
  • Makkelijk te bedienen

Martine 17-01-2018

The Best Car Radio Ever!

I chose this car radio system because of a wide range of services. CD play-back capability, Bluetooth connectivity (including music play & hands-free call features), special support for iPhone, USB music play & phone charging and a wide range of other features. Good enough it has not diasppointed me so far. Only that I had to put special housing after installation because my previous Car Radio was bigger and therefore left some gap after removal. The sound quality is superb, the calls are crystal clear. All these benefits at a cost below E100!

Marco 14-09-2017

Jvc autoradio

Als er bij een radio van jvc iets afbreekt binnen de garantie dan is het eigen schuld dikke bult. Jvc zegt dat er hun product goed is en niks af kan breken.

Maria 15-08-2017

Heldere display

Prima autoradio en helder geluid. Fijn dat je ook je telefoon kan koppelen en handsfree kan bellen. Ook de usb aansluiting is fijn om zo je telefoon op te laden. Hoef je geen snoer te kopen met een sigaretten aansteker aansluiting. Jammer dat er geen hoesje bij zit om je afneembare front in te bewaren. Deze is ook niet te verkrijgen bij JVC. Kost €20 om elders te bestellen

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goed geluid
  • Bluetooth is een meerwaarde
  • USB

Minpunten

• Geen hoes voor je afneembare front

Mikey A 22-02-2017

Wat een heerlijke radio voor in de auto

Ik heb dit product gekocht omdat mijn oem radio niet voldeed aan me wensen zoals een versterker output voor subwoofer front en rear speakers... dit is met deze radio helemaal opgelost!!!
De instellingen waren in het begin even wennen maar dat is natuurlijk volledig normaal als je niets gewent bent.
De prijs is goed te noemen voor wat je krijgt

Het enige wat mij tegen viel was dat er geen hoesje voor het afneembaar front bij de radio aanwezig was vandaar een cijfer 9

Pluspunten

• Goed geluid
  • Betaalbaar

Minpunten

• Geen afneembaarfront hoesje

Christiaan 28-10-2016

radio,telefoon,cd-speler,bluetooth en veel meer

top handig goed te programmeren autoradio met alles er op en aan.
inclusief externe microfoon voor de tel. functie.
De microfoon doet het goed.

Pluspunten

• eq goed af te stellen
  • kabels voor aan te sluiten

Review uit Enschede 27-10-2016

Goede keus

Verwachtingen zijn zoals eerdere reviews goed.
Installatie van het apparaat is Plug en Play.
Design komt goed tot zijn recht in mijn auto.
Veel mogelijkheden voor wat je ervoor moet betalen.

• Prijs/kwaliteits verhouding
  • Makkelijk in te bouwen

Stammie 25-10-2016

Eindelijk een Bluetooth (BT) autoradio-cdspeler

Paar keer geprobeerd om een los set te kopen om IPhone te kunnen gebruiken in de auto. Beviel niet of helemaal niet. Toen gaan zoeken naar autoradio-cdspelers met BT en naar reviews/testen. Kwam uit bij de JVC KD-871BT. Het is een geweldig apparaat met heel veel instellingen en aansluitmogelijkheden. De blauwe verlichting vind ik super, maar dan moet je wel van die kleur houden als achtergrond. Vooral de instelmogelijkheden voor het geluid beviel me erg goed. De telefoonverbinding was gelijk goed. Daar heb ik geen verdere instellingen voor gedaan. Het instellen van alles vergt enige gewenning en daar heb je wel de handleiding voor nodig.

Pluspunten

• Geluid audio
  • Geluid Telefoon
  • Losse microfoon

Minpunten

• Te klein knopje om de voorkant te ontkoppelen

Bas 14-06-2016

Wel radio en cd. Geen bluetooth!!

Peugeot 206 BJ 2003. Had geen uso-verloopstekker nodig. Alles paste precies. Alleen een antenne verlengstukje gehaald bij Halford (5,95). Radio en cd werken prima. Alleen geen bluetooth. Heb alles geprobeerd (denk ik), maar ik kan niets instellen. Het display loopt steeds door. Wie helpt?

marcoes1995 07-06-2016

Mooie degelijke radio

Ik had hiervoor altijd een pioneer, maar ik ga nooit meer bij JVC weg. Het geluid klinkt een stuk beter. De bas is dieper en er is meer mogelijk met de radio. Het is alleen wel even wennen met de andere lay-out maar dat went wel.

Ronnie 29-09-2018

Mooi geluid

De auto-radio geeft een mooi geluid en is erg handig met de ingebouwde car-kit. Tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Car-kit ingebouwd
  • Mooi geluid

Minpunten

• Kleine knopjes
  • Geen doosje voor frontje

JW 20-09-2018

Veel mogelijhemoge

Voor de prijs goed product veel mogelijk heden en heb meerdere producten van het merk JVC en zijn degelijke producten ook heldere display geluid heeft heldere klankkleur.

Minpunten

• Kost even tijd om te weten hoe alles werkt

Cornelis 13-09-2018

Super

Installatie was heel makkelijk, gebruikersinterface heel duidelijk, geluid is superhelder, en op de radio geen kraakje te horen in de ontvangst. En dat voor nog geen 100€.

Pluspunten

• helder geluid
  • makkelijk bedienen

Mandy 25-08-2018

Prima radio met veel mogelijkheden

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van deze radio. Het is een prima radio in verhouding met de prijs die je ervoor betaald.
Er zijn vele opties en instellingen voor het luisteren van de muziek, maar ook het handsfree bellen.

De radio is gemakkelijk te installeren en alle benodigdheden die je hiervoor nodig hebt zijn erbij geleverd, inclusief een microfoon voor het handsfree bellen.
Er zit ook een cd speler ingebouwd die tegenwoordig bij een aantal radio's ontbreekt, wat erg prettig is voor het gebruiksgemak.

Deze JVC autoradio geeft een zeer fijn en zuiver geluid en is gemakkelijk te bedienen.
Daarnaast heeft hij een Bluetooth functie waarmee je ook handsfree kunt bellen. Dit werkt prima en de spraak tijdens het bellen is duidelijk en je bent zelf ook goed te verstaan.
De radio heeft een mooi design en de helderheid van de schermverlichting en de toetsverlichting is in te stellen naar eigen behoefte.

Deze radio is zeker een aanrader wanneer je op zoekt bent naar een nieuwe!

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Bellen en muziek luisteren via Bluetooth
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Geen opberghoesje voor frontje

Elly 22-08-2018

Mooie radio met het allerbelangrijkst BLUETOOTH

Omdat mijn samsung galaxy 9+ niet werkte op de bluetooth heb ik een jvc aangeschft. Hij doet het gelukkig hier wel op wat ik heel belangrijk vind voor onderweg in de auto. Dus heel blij met mijn radio

Pluspunten

• bluetooth
  • usb aansluiting

R. van Saanen 17-08-2018

Zeer goede Radio met veel mogelijkheden

Een zeer goede Radio voor onder de 100 Euro met veel (instel)mogelijkheden, een zeer zuiver geluid, prima aansluitmogelijkheden en niet te vergeten een CD (R/RW) -speler die helaas de laatste tijd steeds meer achterwege blijft in nieuwe Autoradio's.

Deze autoradio heb ik na het goed online vergelijken van de mogelijkheden en kwaliteit gekocht en ingebouwd in mijn auto.

Bij het openen van de doos werd ik al aangenaam verrast, de kwaliteit oogt en voelt goed (Stevig) aan.
Ook de knoppen voor kanaal-preset selectie aan de onderzijde van het display, waar ik me voorafgaand zorgen over maakte, blijken stevig en goed te bedienen.
Alles zit er bij, van frame en haakjes (om de radio weer uit het frame te 'tillen' ) tot aan de Microfoon (met een lange kabel) voor de Bluetooth carkit -functie aan toe !

Eenmaal geïnstalleerd en ingeschakeld werd ik meteen verrast door de zuivere geluidsweergave op mijn inmiddels 20 jaar oude standaard deur-speakers. Petje af JVC !
Dat was zelfs nog voordat ik met de ingebouwde opties voor Filters en de (zeer uitgebreide !) Equalizer aan de gang ging.

Hierna heb ik de Pre-Out aansluitingen (je hebt 2 Stereo uitgangen, dus 4 kanalen !) aan de achterzijde gebruikt om mijn speakers en hoedenplank via externe versterkers aan te sluiten, ook dan is de geluidsweergave dik in orde.

Deze radio kent veel instelmogelijkheden, van Scherm opties (Scroll, Helderheid, Auto dimming op Verlichting-stand) tot de uitgebreide Audio opties.
Maar je hoeft natuurlijk niet per se alle instellingen aan te passen als je hiermee niet bekend bent of het je niet interesseert, want deze radio klinkt standaard zo uit de doos ook al prima !

Inmiddels een aantal dagen verder en ik ben super tevreden.
Ook mijn vriendin kocht onlangs zo'n zelfde Radio, die van haar wordt morgen ingebouwd !

Pluspunten

• Geluidsweergave op speakers
  • Geluidsweergave op Pre-Out
  • Scherm scroll en Helderheid instelbaar
  • Prima Bluetooth audio en Carkit
  • Véél instelmogelijkheden

Minpunten

• Maximum-vollume op Pre-Out mag iets harder

Daan 26-07-2018

Alles in 1 radio

Heb deze radio gekocht naar aanleiding van alle goeie reviews die ik had gelezen over dit product. Mijn eigen ervaring is precies hetzelfde, top product met goed geluid en en goede carkit waarbij je duidelijk bent te verstaan. Dit product is zeker een aanrader

Pluspunten

• Carkit

Minpunten

• Geen opberg doosje voor het frontje

Eva 22-07-2018

Prima radio

Een prima radio voor eenisde prijs. Hij doet, na wat zoeken en wat uitproberen maar dat hoort bij een nieuwe radio, gebruiksvriendelijk. Achteraf wel jammer dat er geen huis of zakje bij zit voor het frontje. Dahij beloofd te doen en is ge.