JVC KD-R871BT 1DIN Autoradio-CD/USB, USB 2.0 poort en AUX-ingang vooraan - Reviews

Best Reviewed feb 2019 JVC KD-R871BT 1DIN Autoradio-CD/USB, USB 2.0 poort en AUX-ingang vooraan
Best Reviewed - februari 2019
USB-aansluiting
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 236 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R871BT 1DIN Autoradio-CD/USB, USB 2.0 poort en AUX-ingang vooraan op Kieskeurig.nl.

Roelof 22-06-2016

Goede autoradio voor een betaalbare prijs.

Geschreven voor: JVC KD-R871BT 1DIN Autoradio-CD/USB, USB 2.0 poort en AUX-ingang vooraan

Heb deze radio nu een week in bezit, en ben er reuze tevreden mee.
Vele opties die gemakkelijk zijn voor het luisteren naar muziek en handsfree bellen.
Een probleem die ik heb bij het bellen is dat als ik bel (of word gebeld) staat het geluid op 27, en ik kan het niet harder/zachter zetten.
Ook niet tijdens het bellen de volumeknop zachter zetten (zoals in boekje staat)
Weet iemand daar een oplossing voor?

Roelof 25-06-2016

Probleem inmiddels verholpen.

AWH 27-09-2016

Prijs / kwaliteit uitstekend.

Beantwoord volledig aan verwachtingen. zeer veel mogelijkheden om muziek af te spelen.
geluid is uitstekend. installatie was niet zo makkelijk, maar dat komt omdat deze radio de standaard ingebouwde Ford radio moet vervangen.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• ISO verloopstekker ipv ISO-aansluitng
  • microfoon

joop 18-09-2019

in februari 2019 nog beste uit de test.dus makkelijke keuze

makkelijk in de auto te installeren .handleiding vrij duidelijk .en de weergave 10+.Hand free telefoon gebruik is uitkomst

Minpunten

• nvt
  • nvt

Phil Hoogenberg 28-08-2019

Leuke autoradio in het lagere budgetsegment

Een van de betere autoradio in de budgetcategorie. Heeft alles wat je nodig hebt voor een normale auto buiten DAB+. Dit mag je ook niet verwacht van deze radio.
Het is nu 2019 en wil je nog enkele jaren gebruikmaken van kwalitatief uitermate uittekent product. is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• ISO adapter harnas meegeleverd
  • Bluetooth
  • CD-speler
  • Aux aansluiting
  • Instel mogelijkheden voor audio

Minpunten

• Voornaamelijk voor IPod en IPhone
  • Android koppelt slecht met Bluetooth

Marcel 30-04-2018

bediening super, instellen makkelijk, helder licht

Om een niet te dure goede autoradio met Bluetooth is dit een zeer goede keuze.
Het inbouwen is binnen 10 minuten gedaan en de bediening is duidelijk en makkelijk in te stellen. (zoals de meesten zonder handleiding eerst te lezen....)
Zeer positief hierover.

Pluspunten

• Helder licht
  • Makkelijk te bedienen

Martine 17-01-2018

The Best Car Radio Ever!

I chose this car radio system because of a wide range of services. CD play-back capability, Bluetooth connectivity (including music play & hands-free call features), special support for iPhone, USB music play & phone charging and a wide range of other features. Good enough it has not diasppointed me so far. Only that I had to put special housing after installation because my previous Car Radio was bigger and therefore left some gap after removal. The sound quality is superb, the calls are crystal clear. All these benefits at a cost below E100!

Marco 14-09-2017

Jvc autoradio

Als er bij een radio van jvc iets afbreekt binnen de garantie dan is het eigen schuld dikke bult. Jvc zegt dat er hun product goed is en niks af kan breken.

Maria 15-08-2017

Heldere display

Prima autoradio en helder geluid. Fijn dat je ook je telefoon kan koppelen en handsfree kan bellen. Ook de usb aansluiting is fijn om zo je telefoon op te laden. Hoef je geen snoer te kopen met een sigaretten aansteker aansluiting. Jammer dat er geen hoesje bij zit om je afneembare front in te bewaren. Deze is ook niet te verkrijgen bij JVC. Kost €20 om elders te bestellen

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goed geluid
  • Bluetooth is een meerwaarde
  • USB

Minpunten

• Geen hoes voor je afneembare front

Mikey A 22-02-2017

Wat een heerlijke radio voor in de auto

Ik heb dit product gekocht omdat mijn oem radio niet voldeed aan me wensen zoals een versterker output voor subwoofer front en rear speakers... dit is met deze radio helemaal opgelost!!!
De instellingen waren in het begin even wennen maar dat is natuurlijk volledig normaal als je niets gewent bent.
De prijs is goed te noemen voor wat je krijgt

Het enige wat mij tegen viel was dat er geen hoesje voor het afneembaar front bij de radio aanwezig was vandaar een cijfer 9

Pluspunten

• Goed geluid
  • Betaalbaar

Minpunten

• Geen afneembaarfront hoesje

Christiaan 28-10-2016

radio,telefoon,cd-speler,bluetooth en veel meer

top handig goed te programmeren autoradio met alles er op en aan.
inclusief externe microfoon voor de tel. functie.
De microfoon doet het goed.

Pluspunten

• eq goed af te stellen
  • kabels voor aan te sluiten

Review uit Enschede 27-10-2016

Goede keus

Verwachtingen zijn zoals eerdere reviews goed.
Installatie van het apparaat is Plug en Play.
Design komt goed tot zijn recht in mijn auto.
Veel mogelijkheden voor wat je ervoor moet betalen.

• Prijs/kwaliteits verhouding
  • Makkelijk in te bouwen

Stammie 25-10-2016

Eindelijk een Bluetooth (BT) autoradio-cdspeler

Paar keer geprobeerd om een los set te kopen om IPhone te kunnen gebruiken in de auto. Beviel niet of helemaal niet. Toen gaan zoeken naar autoradio-cdspelers met BT en naar reviews/testen. Kwam uit bij de JVC KD-871BT. Het is een geweldig apparaat met heel veel instellingen en aansluitmogelijkheden. De blauwe verlichting vind ik super, maar dan moet je wel van die kleur houden als achtergrond. Vooral de instelmogelijkheden voor het geluid beviel me erg goed. De telefoonverbinding was gelijk goed. Daar heb ik geen verdere instellingen voor gedaan. Het instellen van alles vergt enige gewenning en daar heb je wel de handleiding voor nodig.

Pluspunten

• Geluid audio
  • Geluid Telefoon
  • Losse microfoon

Minpunten

• Te klein knopje om de voorkant te ontkoppelen

Bas 14-06-2016

Wel radio en cd. Geen bluetooth!!

Peugeot 206 BJ 2003. Had geen uso-verloopstekker nodig. Alles paste precies. Alleen een antenne verlengstukje gehaald bij Halford (5,95). Radio en cd werken prima. Alleen geen bluetooth. Heb alles geprobeerd (denk ik), maar ik kan niets instellen. Het display loopt steeds door. Wie helpt?

marcoes1995 07-06-2016

Mooie degelijke radio

Ik had hiervoor altijd een pioneer, maar ik ga nooit meer bij JVC weg. Het geluid klinkt een stuk beter. De bas is dieper en er is meer mogelijk met de radio. Het is alleen wel even wennen met de andere lay-out maar dat went wel.

Vincent 11-11-2019

JVC KD-R871BT

JVC KD-RBT Auto radio
omdat JVC reeds jaren lang een goede kwaliteit heeft
heb ik deze autoradio gekocht. Bezit zowat alle opties zoals Usb-Bluetooth-cd en equalizer de autoradio was op een 30min geinstaleerd en matcht mooi met de kleur van het dashboard verlichting

Minpunten

• gevoelige volume knop

Pieter 16-10-2019

Super geluid!

Top product.. vriendelijk in gebruik. .werkt zeer goed op mijn smartphone. .. ook top om te bellen dit voorkomt een hoop bekeuringen. .gave uitstraling met dat blauwe licht. ..ik ben ontzettend enthousiast en zeer tevreden. .. en dat voor dat geld...😄

Tinkelbell 12-10-2019

Mooi en duidelijk scherm

Mooi display, overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Zoals ik gewend ben van JVC.
Wederom een goed product tegen een schappelijke prijs

Pluspunten

• Display overzichtelijk
  • Bluetooth

jeanke 20-08-2019

helder scherm

mijn oude was kapot en ik heb deze terug gekocht omdat hij heel makkelijk in gebruik is en zeer zuiver klank geeft.

Pluspunten

• helder
  • makkelijk te installeren
  • grote knoppen
  • goede uitleg meegeleverd

Arthur 02-07-2019

Mooi blauw verlichte scherm, vele functies en prima geluid

Zeer betaalbare compacte radio met vele functies.Heb het gekocht omdat er een CD en USB functie in zit. Belangrijk voor mijn vriendin daar ze veel rijdt en van country muziek houdt. Ook is ze telf. bereikbaar.

Pluspunten

• CD speler
  • USB /AUX aansluiting
  • Bluetooth

Minpunten

• Losse microfoon

Sophie 28-06-2019

Top ding

De jvc autoradio heeft bedieningsgemak. de synchronisatie met de iphone plus de twee jaar garantie maken het een ijzersterk product.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Synchronisatie met de iphone