JVC KD-R871BT - Reviews

Best Reviewed jun 2017 JVC KD-R871BT
Best Reviewed juni 2017
USB-aansluiting
Bluetooth

Beoordeling op basis van 171 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Hans 13-06-2016

goede radio

Een goede radio met veel mogelijkheden.muziek streamen en handsfree telefoneren werkt perfect.genoeg opties om het geluid aan te passen.2versterkers uitgangen.ben er zeer tevreden mee.

Timo 12-06-2016

prima toestel

Eenvoudig maar mooi model met alle toeters en bellen erop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Eenvoudig in te bouwen en af te stemmen op je persoonlijke wensen.

Rita 12-06-2016
  • Product maand in bezit

Super radio

Hele gooien functionele radio. Makkelijk in gebruik. Bluetooth werkt prima, een aanrader. Geen min punten.

Inge Kos 11-06-2016

mooie compacte auto radio met veel extra aansluitingen

compacte auto radio, met veel aansluitmogelijkheden
zoals iPod, mp3 speler en verschillende soorten cd's, en usb aansluiting

Willem 11-06-2016

Wat een goede radio van jvc zeg!

9,6
Goede radio niks mis mee!
Heel mooie klank eruit prefect!
Bleuthooth heel makkelijk en telefoon verbindingen. Geen rompslomp meer met lastige instuctieboekjes. Alles volgt zich zelf kortom een echte aanrader!

Jeffrey 11-06-2016

Super tevreden! goede prijs kwaliteit!

de radio heeft alle opties switch makkelijk over van de ene ingang naar de andere bied ruime mogelijkheid om het aansluiten van subs. super helder geluid en het bellen met de externe microfoon werkt zo als het moet ik ben super blij met deze radio

gilbert bolder 05-06-2016

evht een aanrader

9,4
Deze radio heeft een mooi geluid .en bedienning is goed echt een aanrader als je deze radio gehad heb wil je geen ander meer

JCW 03-06-2016

Zeer mooi vormgegeven autoradio.

Ik heb de radio nu 2 weken in mijn bezit. Zeer makkelijk aan te sluiten. Alles is ja bijgeleverd om een goede aansluiting te waarborgen. Aansluiting en connectie voor je telefoon en duidelijk. Helemaal top. Geluidskwaliteit is werkelijk super. Bediening is, na goed lezen van de handleiding, makkelijk in gebruik. Alom ben ik super blij met mijn nieuwste aanwinst.

Henk 02-06-2016

JVC KD-R871BT - Autoradio enkel DIN - USB - CD - Bluetooth - Blauw

Super Autoradio met carkit.
Mooi uiterlijk en vormgeving.
Makkelijk inbouwen en aansluiten.
Redelijke prijs kwaliteit.

Rene 31-05-2016

Prima vervanging van mijn vorige radio

Snel in te bouwen, goed gewaarschuwd eerst antenne aan te sluiten voor de electrische bedrading. Instellen vraagt even wat aandacht. Daarna intuïtieve bediening. Geluidskwaliteit erg goed. Smartphone goed te koppelen aan de radio, wel even de gebruiksaanwijzing goed lezen anders krijg je de indruk dat ie iets mist. Je moet de pincode namelijk op de radio bevestigen en niet op de telefoon. Pluspunt dat je twee telefoons tegelijk kunt koppelen. Betere scheiding tussen werk en privé. Kortom: Aanrader

Jolanda 30-05-2016

Voor ieder wat wils

Makkelijk in de bediening en zeer mooie vormgeving. Voor ieder wat wils zoals cd, telefoon,USB en radio. En nog mooi geluid ook.

dinand 28-05-2016

een super autoradio

9,6
hij kan eigenlijk meer dan wat je verwacht met prijs kwaliteit verhouding. super goed helder geluid door de K2 technologie.
echt een aanrader.

Gerard S 26-05-2016

Sublieme combinatie

Dankzij het gebruiksgemak, o.a. door eenknopsbediening voor bluetooth, snelle zenderwisseling en eenvoudige bediening een aanwinst voor veilig rijden!

Daphne 26-05-2016

Super goeie cd speler

9,6
Ik ben er onwijs blij mee alles zit er op wat ik gebruik
Dit is echt een aanrader voor iedereen geluid is goed cd speler doet ook goed het Bellen in auto is ook super handig

Ludo 25-05-2016

heel fijn toestel

gebruiksvriendelijk en zeer gemakkelijk te bedienen, zeker aan te raden om dit toestel te nemen en ook gemakkelijk aan te sluiten

Hans 24-05-2016

Prima upgrade voor mijn 19 jaar oude Corsa

Inbouwen was fluitje van een cent, want de ISO kabel paste zo op mijn 19 jaar oude Corsa. De handleiding heeft zelfs een speciale note voor Opel/Vauhhal om 2 plugjes om te wisselen, wat ik inderdaad moest doen.

Ik wilde graag audio streamen (Soundcloud) en de carkit funktie voor mijn Android S3 (Cyanogenmod) via Bluetooth. Afspelen, nummers selecteren, bellen, gebeld worden, werkt allemaal prima. Soms raakt de carkit mijn Phonebook en laatst gebelde numemrs kwijt en moet ik opnieuw mijn telefoon "pairen" met de radio. Ben er nog niet achter of ik iets verkeerd doe.
De JVC Smart Music Control app werkt niet bij mij. Hij ziet de radio wel via Bluetooth, maar geeft een error (no supported device). Volgens de manual moet de app werken, maar op de JVC site staat KD-R871BT weer niet tussen het lijstje ondersteunde apparaten.
Hierom een iets lagere score op gebruiksgemak, omdat ik graag de radio via mijn smartphone had willen configureren.

De equalizer opties zijn zeer uitgebreid, waarbij fading (voor/achter) en balance (links/rechts) helaas verstopt zitten in de Pro-User-Equalizer settings. Ik had hier liever een aparte menu optie voor gezien.

Afspelen via USB stick werkt trouwens ook prima, waarbij het navigeren door mappen ook tijdens het rijden op de tast kan worden gedaan.

Shir 24-05-2016

Super stoere radio

Ik heb deze gekocht nadat mijn oude jvc het begeven had. Deze kd-rdl871bt aangeschaft. Super fijne en gemakkelijke radio in gebruik. Toppunt is echt de Bluetooth. Ben veel onderweg dus heel handig.

Annic 2000 15-05-2016

Super de lux!

Heel erg blij mee!
Geluid belichting en 2 telefoons handsfree!
Wij hebben hem in de auto ingebouwd en zijn er erg blij mee Geweldig!

Kroesen 11-05-2016

Nette goede radio

Is een degelijke radio simpel aan te sluiten en in te stellen ook Bleu tooth verbinding maken is simpel en zo voor elkaar al met al gewoon een goeie radio

Willem Schipper 29-04-2016

Goed voor weinig

Goede radio, veel mogelijkheden. Makkelijk te installeren, ook handsfree zo ingesteld. Met andere woorden een makkelijke radio.