JVC KD-R871BT - Reviews

Best Reviewed feb 2018 JVC KD-R871BT
Best Reviewed februari 2018
USB-aansluiting
Bluetooth

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 185 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

jhmw 15-07-2016

Nieuwe autoradio

Eenvoudig in te bouwen, geheel compleet inclusief een microfoon voor de handsfree telefonie. zeer gebruiksvriendelijk. alles werkt en het geluid is prima.
ben hier heel blij mee.

W IJsselstein 13-07-2016

Leuke radio met veel mogelijkheden

7,6
Tuner, CD speler, USB aansluiting, aux aansluiting, Carcit via Bluetooth, .. het zit er allemaal op.

In het begin is het even zoeken naar de juiste bediening maar daar wen je zo aan.

Waar ik nog wel tegenaan loop is dat na uitschakelen en opnieuw inschakelen, niet verder gegaan wordt op de zelfde bron (schakelt altijd terug op tuner). En op de tuner op een frequentie waar niets op is. Is in te stellen waar hij opstart bij inschakelen?

sanchaz12 23-08-2016

Het zou kunnen zijn dat de rode en gele draden omgewisseld moeten worden. De gele zou altijd op spanning moeten blijven staan, de rode geschakeld via het contact. Het lijkt erop dat deze twee verwisseld zijn, waardoor de radio een gedeelte van zijn geheugen verliest omdat alle spanning wegvalt.
San

JVCcdreceiver 08-07-2016

Super apparaat

9,4
Ik ben zeer tevreden over de autoradio KD-R871BT. Deze heeft zeer veel mogelijkheden waaronder Bluetooth. En dat is super makkelijk wanneer je goede muziek op je smartphone hebt. Je hebt het voordeel met mp3, maar ook de ingebouwde carkit werkt naar tevredenheid. Verder heeft deze jvc autoradio een mooie vormgeving en straalt zeer professioneel uit met de blauw witte verlichting. Ben hier zeer over te spreken. Ik raad hem een ieder aan. Een goede Autoradio CD speler voor een mooie prijs.

Rene 04-07-2016

prima geluid voor goede prijs

Simpel te installeren autoradio. Werkt volledig naar behoren. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Rustige uitstraling. Is wat mij betreft een aanrader.

Ari Smit 02-07-2016

mooie radio voor redelijke prijs

zeer veel instellings mogelijkheden en een super geluid.
Blue Tooth werkt super en de USB ook. De usb is goed toegankelijk, je hebt zeer veel overzicht over de stick. 4 Gig aan muziek is overzichtelijk aanwezig

Jan 02-07-2016

goede aankoop

7,6
De radio is makkelijk in te bouwen en geeft een goed geluid. Ook de bluetooth verbinding met mijn telefoon verliep vlotjes. Alleen de stuurwiel remote krijg ik niet aan de praat.

John 29-06-2016

Moderne autoradio

Deze radio is eenvoudig te installeren en biedt veel mogelijkheden. Hierbij zijn vooral de audio-instellingen uitgebreid waardoor je een optimale geluidsweergave kunt instellen.

Rvdijk 29-06-2016

Zeer fraaie autoradio

Deze autoradio bevat allerlei mogelijkheden voor het afspelen van muziek en handsfree bellen. Het geluid is zeer helder en ook het inbouwen was zo gebeurd. De radio is zeer gemakkelijk in gebruik.
Kortom we zijn er zeer tevreden over!

Jonas Fabry 26-06-2016

Zeer goede radio. =D

Deze radio is zeer goed, er zit alles in wat je nodig hebt en makkelijk in gebruik.

Op 5 minuten was hij geïnstalleerd, een echte aanrader.

Sep 21-06-2016

Geweldig apparaat!

Pas gekocht, even uitgetest en wat een geweldig product! Mooi geluid, en zoveel mogelijke manieren om muziek af te spelen!

JOHN V 21-06-2016

top radio super

ik ben er blij me had ik eerder moeten doen ook voor het telefoon gebruik en goed gesprek tevoren onder het auto rijden gen bijgeluiden ook het muziek vermogen meer dan genoeg

Mouhsine Kourfal 17-06-2016

Tot nu toe tevreden

7,4
Hij doet het hartstikke goed, een beetje vertraging als je de telefoonoptie gebruikt.
Prima geluid.
Mooi design, mooi kleur combinatie....

Cattje 14-06-2016

Fijne autoradio!

Mijn derde JVC autoradio intussen en ook deze is makkelijk in gebruik en een fijne bediening en een goede geluidskwaliteit. Ook fijn dat er een Bluetooth functie inzit voor handsfree bellen. En het is wel fijn dat je niet een handschoenenkastje vol cd's meer nodig hebt maar alles op Usb stick kan.Kortom een fijne radio die een aanrader is.

Sjoerd 13-06-2016

Prima autoradio

De autoradio heeft een goed werkende bluetooth functie, al hoort men tijdens het bluetooth handsfree bellen je erg zacht. De positie van de microfoon moet dus niet te ver van de beller af zitten

Hans 13-06-2016

goede radio

Een goede radio met veel mogelijkheden.muziek streamen en handsfree telefoneren werkt perfect.genoeg opties om het geluid aan te passen.2versterkers uitgangen.ben er zeer tevreden mee.

Timo 12-06-2016

prima toestel

Eenvoudig maar mooi model met alle toeters en bellen erop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Eenvoudig in te bouwen en af te stemmen op je persoonlijke wensen.

Rita 12-06-2016
  • Product maand in bezit

Super radio

Hele gooien functionele radio. Makkelijk in gebruik. Bluetooth werkt prima, een aanrader. Geen min punten.

Inge Kos 11-06-2016

mooie compacte auto radio met veel extra aansluitingen

compacte auto radio, met veel aansluitmogelijkheden
zoals iPod, mp3 speler en verschillende soorten cd's, en usb aansluiting

Willem 11-06-2016

Wat een goede radio van jvc zeg!

9,6
Goede radio niks mis mee!
Heel mooie klank eruit prefect!
Bleuthooth heel makkelijk en telefoon verbindingen. Geen rompslomp meer met lastige instuctieboekjes. Alles volgt zich zelf kortom een echte aanrader!

Jeffrey 11-06-2016

Super tevreden! goede prijs kwaliteit!

de radio heeft alle opties switch makkelijk over van de ene ingang naar de andere bied ruime mogelijkheid om het aansluiten van subs. super helder geluid en het bellen met de externe microfoon werkt zo als het moet ik ben super blij met deze radio