JVC KD-R871BT - Reviews

Best Reviewed aug 2018 JVC KD-R871BT
Best Reviewed augustus 2018
USB-aansluiting
Bluetooth

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 204 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Bassie 03-03-2017

Super apparaat en niet te duur

Genoeg mogelijkheden, Bluetooth met iPhone werkt prima. Microfoontje juiste plaatsen is wel lastig maar is toch gelukt

Corine 01-03-2017

Mooi geluid

Opzoek naar een autoradio met veel mogelijkheden kwamen we deze radio tegen. We zijn heel tevreden en dus erg blij met onze aankoop.

De radio is gemakkelijk te plaatsen en te installeren. Zelfs ons als leek ging het ons makkelijk af en konden snel genieten van het mooie geluid.

Ook de bluetooth functie voor handsfree bellen werkt perfect. Dankzij de goede handleiding heb je de radio snel aan het werk.

Pluspunten

• mooi geluid
  • makkelijk te installeren

Yvon 26-02-2017

Mooie autoradio van jvc

Mooie display vooral de kleur .
Mijn vorige standaard autoradio had geen mogelijkheden was oud.
En deze van jvc heeft zoveel meer mogelijkheden niet te vergelijken met mijn vorige autoradio,gewoon een toffe autoradio.Ben er heel blij mee.

Ruud 26-02-2017

mooie uitstraling door de blauwe verlichting

Ik heb voor dit product gekozen omdat het aansluit bij mijn wensen en een goede werking heeft.
Daarnaast werkt de bluetooth verbinding zeer goed in combinatie met de losse microfoon.

Pluspunten

• uitstraling
  • losse microfoon

Sybren 15-02-2017

Veelzijdige mediaplayer!

Het inbouwen had wat voeten in aarde waar flink wat tijd in zat. De handleiding had op dit punt wat uitgebreider mogen zijn. Jammer dat er tegenwoordig nog steeds papieren handleiding in tig talen bijgeleverd worden. Dat hoort tegenwoordig gewoon in PDF, ook met oog op het milieu.

Het was fijn dat de juiste ISO kabels al bijgeleverd waren, helaas had ik wel een verloopstekker nodig voor de antennekabel.

Erg prettig dat de speler zoveel functies heeft. Daar heb ik hem op uitgezocht. Dat heeft wel tot gevolg dat je voor gebruik de handleiding even moet doornemen. De interface is vervolgens snel te begrijpen. In het begin ben je soms wel aan het zoeken naar de juiste (zwak verlichte) knopjes, wat gevaarlijk is tijdens het rijden. Zodra je je weg weet op het apparaat is dat minder een probleem.

Pluspunten

• Speelt veel verschillende mediatypen af
  • Duidelijk display
  • ISO kabels bijgeleverd

Minpunten

• Extra antennekabeladapter nodig
  • Overbodig papierwerk bijgeleverd

Martin 15-02-2017

Compleet en degelijke kwaliteit

Uitstekende prijs/waliteit verhouding.
De autoradio bevat voor mij alle opties die nodig zijn, bovenal ben ik blij met de Bluetooth optie. Doordat ik de music control app op mijn telefoon heb staan start mijn muziek (die op mijn smartphone staat) nu vanzelf zodra ik in de auto stap. Handsfree bellen werkt prima met en goed geluid en ik ben ook verstaanbaar door de losse bijgeleverde microfoon.
Ik heb ook gemerkt dat de radiozenders beter klinken dan op mijn oude autoradio.

Pluspunten

• Compleetheid
  • Bluetooth

Minpunten

• Veel opties waardoor in het begin lastig bedienen

Matthias 13-02-2017

Geweldig radio !

Voor iedereen die nog twijfelt over deze radio zeker niet doen het is een geweldige radio met boordevol functies. Ook qua geluid afstellen is deze radio echt een topper. Het merk JVC zelf is ook 10 keer beter dan Pioneer. Hiervoor had ik een Pioneer radio deze heb ik na een maand verkocht en dan heb ik deze radio aangeschaft, nu wil ik nooit nog iets anders als JVC. Dankuwel JVC om zo een prachtige radio's te maken.

Pluspunten

• Bluetooth
  • Usb poort
  • Eq regelaar voor geluid

marc timmer 08-02-2017

Complete voordelige autoradio

Compleet, bleutooth, compatible met apple. Goede usb spanning om telefoon op te laden onderweg. goed te bedienen.

Pluspunten

• apple compatible
  • bleutooth

Diablo 04-02-2017

goed geluid

Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Geluid is prima, makkelijk te bedienen. Duidelijke omschrijving in de handleiding. Product gekozen vanwege prijs/kwaliteit aan de hand van eerdere reviews.

audiofan 02-02-2017

Alleskunner

Deze radio is echt een alleskunner. Hij koppelt makkelijk en snel met 2 telefoons voor handsfree bellen. Bovendien herkent hij direct muziek op de iPhone, wat lang niet alle toestellen kunnen. Afspelen kan zowel direct via de kabel (en laadt dan ook meteen op) of draadloos via bluetooth. Het geluid is ook precies in te stellen met diverse geluidsopties waaronder uitgebreide equalizer, bass en wat digitale trucjes om het geluid wat ruimtelijker te maken zonder heel kunstmatig te worden. Het geluid heel precies instellen kun je wel een avondje voor uittrekken want het zijn heel veel menu's achter elkaar. Maar in principe doe je dat maar één keer. Tot nu toe hartstikke tevreden

Pluspunten

• makkelijk en snel bluetooth koppelen
  • directe iOS muziek support
  • veel mogelijkheden om geluid te personaliseren

Minpunten

• sommige instel-menu's zijn heel diep

JOROS 30-01-2017

perfecte radio met veel mogelijkheden

Een perfecte radio cd speler met bleuthoot voor handfree bellen. Eenvoudige montage en gemakkelijk in te stellen heeft mij maar 30 gekost om alles in te bouwen en in te stellen. Perfect geluid een echte aanrader wat mij betreft

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • perfect geluid
  • Veel mogelijkheden

meuwtje067 26-01-2017

Inbouwen, een kind kan de was doen.

Ik heb al jaren een cd wisselaar van JVC in de auto, maar nu ik mijn cd's allemaal digitaal opsla heb ik geen fysieke exemplaren meer nodig. Deze liggen nu dan ook allemaal in de verkoop. Als nieuwe speler wilden ik dan ook graag een speler waar op zijn minst nog 1 cd in kon, voor het geval ik er toch nog een zou kopen en meteen wil afspelen. Verder was mijn wens bluetooth, usb aansluiting en een mooi design voor een goede prijs. Die heb ik dan getroffen met dit model. Een verloopstekkertje gekocht, oude speler er uit, nieuwe erin en spelen maar. een kind kan de was doen. Wat een prachtig geluid en een bedieningsgemak. Hier ga ik weer jaren plezier van hebben!

Pluspunten

• inbouw gemak
  • design
  • mogelijkheden
  • geluid.

Minpunten

• zou het nog niet weten

Sam 23-01-2017

Zeer tevreden

Ik vindt het een prachtige autoradio hij heeft alles wat je nodig hebt de geluid is erg zuiver ik dacht dat ik moeite zou hebben met de handsfree maar dat was eigenlijk zeer makkelijk en de gesprekken zijn ook goed geen geruis heerlijk met die bleutooth optie ik ben d'r zeer tevreden mee en handig in gebruik het is zeer zeker een aanrader

Pluspunten

• alle opties zijn aanwezig
  • makkelijke installatie
  • zuiver geluid

Minpunten

• het blauwe licht is best fel

Saleh 23-01-2017

Goede kwaliteit autoradio

Ik heb gekeuzen deze product omdat ik vind als JVC als merk betrouwbaar.Ik heb gezocht een autoradio wat niet zo duur maar mooi en goede kwaliteit.
Telefoneren via de externe microfoon is heel goed, music afspelen vanaf min Iphone via de autoradio ook uitstekend.
De paring met de Iphone niet zo moeilijk, maar ik moest even nalezen de boekje van de autoradio.

Pluspunten

• Mooi kleur van de radio
  • Goed kwaliteit tijdens gesprek.
  • Goede geluidskwaliteit wanneer ik telefoneer.
  • Niet zo moelijk paring doen met de Iphone

Minpunten

• Tot nu ik heb niet gevonden.

JR 22-01-2017

Krachtige radio met vele mogelijkheden

Hele goede radio, verbind goed met bluetooth met twee telefoons tegelijk. De radio geeft goed geluid en is makkelijk te bedienen. Ook handsfree bellen via bluetooth werkt uitstekend en gaat makkelijk met opnemen en ophangen via de radio. Radio werkte na aansluiting meteen goed! Het afneembare frontje is heel licht en gemakkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• bluetooth verbinding met twee telefoons
  • makkelijk in gebruik
  • handsfree bellen
  • duidelijk geluid

David 18-01-2017

Super radio

Het is een super radio ik hoef geen oortjes mee te gebruiken tijdens het bellen er zijn veel opties en me cds komen er ook weer op terug in gebruik

JVC autoradio KD-R871BT 08-01-2017

Uitstekende autoradio en gemakkelijk in gebruik

De JVC autoradio is een mooie en goede autoradio die zich gemakkelijk laat inbouwen en goed te bedienen is. Alles wijst zichzelf!

Pluspunten

• goed geluid
  • gemakkelijk te installeren
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• niets

anita noten 02-01-2017

super radio

een mooie radio is makkelijk in gebruik heeft een duidelijk overzicht op het scherm van bediening.
de carkit is gemakkelijk in gebruik en de tegenpartij verstaat je heel goed. ik zou dit product zeker aanraden. geluidskwaliteit is super. zitten veel opties op zoals usb cd.... en werkt allemaal heel gemakkelijk

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Jola van den tillaart 30-12-2016

Car audio cd receiver

Werkt uitstekend, makkelijk en duidelijke bediening. Vele extra mogelijkheden. Zeer goed artikel, mooi uitgevoerd front. Prijs/kwaliteit in verhouding.

rafael 30-12-2016

super geluid en mooi bleutooth is ook heel goed en zuiver

ik heb hem gekocht voor de bleutooth en het geluid vind ik heel zuiver de mensen die ik bel vinden ook dat ik goed en zuiver over komt
het muziek geluid is ook heel mooi en zuiver
echt een radio die ik aan iedereen aanbeveeld

Pluspunten

• bleutooth

Minpunten

• geen navigatie