Siemens LC98BE542 - Reviews

860 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 60 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

looren 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

Afzuigkap in combinatie met koolstoffilters werkt zeer goed. Vooral op de lage standen is er een goede filtering bij weinig geluid. De hoge standen zijn goed te horen.

Gerritdina 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige, geruisloze afzuigkap.
Vanwege nieuwe keuken opnieuw voor Siemens gekozen.
Design is prachtig en sluit mooi aan bij onze overige Siemens apparatuur met name de nieuwe combi-oven de CM836GPS1.
Duurzaamheid kunnen we dus niets over zeggen omdat we deze pas een paar weken in ons bezit hebben maar gezien onze vorige ervaringen met Siemens komt dat wel goed.

passie60 15-05-2015 Product paar weken in bezit

mooi design, makkelijk te bedienen, uitstekende afzuig capaciteit, geeft voldoende licht en je kan het licht zelfs iets dimmen.

MariekePR 16-04-2015 Product paar weken in bezit

Goed werkend apparaat; krachtige afzuiging
Gemakkelijke bediening
Mooie strakke uitstraling
Goede sfeervolle verlichting

Robby1943 31-03-2015 Product paar dagen in bezit

Een heel goed apparaat.Indrukwekkend, mooie degelijke afwerking. solide uitvoering. eenvoudig in gebruik

Otto15 30-03-2015 Product paar dagen in bezit

Afzuigkap is een streling voor het oog, normaal is het een moetje in de keuken maar door de strakke afwerking en de zwarte band staat het prima bij de rest van een moderne keuken. Luchtafvoer is prima, tot nu toe geen last gehad van restgeuren. Bediening is simpel, licht blijft nog even nabranden zodra deze is uitgedaan en vinden wij handig. Hebben de roosters nog niet hoeven schoon te maken dus duurzaamheid is wat lastig te boordelen maar op zoek naar een serienummer voor de garantie maakte duidelijk dat deze er eenvoudig zijn uit te halen.

CaDiMa 17-03-2015 Product maand in bezit

Deze afzuigkap heeft een mooi design, is geruisloos, mooie dimmende ledverlichting en is gemakkelijk te onderhouden.

Smjw 15-03-2015 Product paar weken in bezit

Is een mooi design afzuigkap. Geruisloos en zuigt alle luchtjes weg. Super afzuigkap
Is een aanrader voor andere mensen.

richardketting 12-03-2015 Product maand in bezit

Superfijn apparaat, veel plezier van ! apparaat is zeer stil en zorg er voor dat je geen last hebt van on aangename luchtjes, zeker een aanrader voor andere gebruikers.

Mtricht 09-03-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie design volle afzuigkap welke zeer makkelijk te bedienen is.
De mooie led verlichting geeft een helder wit licht en zijn ook dimbaar.
Ook is hij zeer stil en heeft een goede zuigkracht.

Freek V72 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Prima afzuigcapaciteit en door de stille motor zeer prettig in gebruik. In stand 1 of 2 bijna niet te horen of het apparaat aanstaat. Makkelijke en eenvoudige bediening via druktoetsen.

anny peters 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit en zeer stil te opzichte van onze vorige afzuigkap terwijl er toch een krachtige afzuiging is

Johan-63 22-02-2015 Product maand in bezit

Wandschouwkap is nu 2 maanden in ons bezit. Heeft een degelijke en mooie uitstraling. Filters zijn makkelijk te verwijderen om schoon te maken. Hij heeft 5 afzuigstanden, waarbij het geluidsniveau redelijk binnen de perken valt.
Er zitten 3 LED lampen die ruim voldoende licht geven. Prijs/kwaliteitsvehouding is goed. Ik ben zeer tevreden.

livandijk 05-02-2015 Product maand in bezit

Zeer goede afzuiging (5-standen) en zonder al te veel lawaai!
Mooi design en geeft op tijd aan wanneer de filters schoongemaakt moeten worden. De filters doen zeer goed hun werk, er komt geen vet doorheen. Hierdoor blijft de kap binnenin mooi schoon!

inge441 28-01-2015 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat, de toets 10 minuten na loop wordt zeker gebruikt. Ook de intensieve knop wordt flink gebruikt. Kortom fantastisch.

pvz80 15-01-2015 Product half jaar in bezit

Super krachtige afzuigkap, mooi qua design en dat leuke blauwe licht erbij. 5 standen. makkelijk schoon te maken en super helder led verlichting

sjannie5064 10-01-2015 Product maand in bezit

De Siemens wandschouw LC98BE542 is er een van het nieuwe model. De wandschouwkap voldoet volledig aan de verwachtingen. Deze wandschouw mooi van uiterlijk, functioneel in zijn werking. Zijn geluid in onze open ruimte is minimaal wat deze wandschouw extra aantrekkelijk maakt.

Eric009 20-12-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer strakke afzuigkap een aanvulling voor iedere keuken.
Jammer dat de zwarte rand niet is doorgetrokken aan de zijkanten.
Bediening is voor iedereen zeer duidelijk en gemakkelijk in gebruik.
Afzuigkap doet wat er gezegd wordt dus zeker geen spijt van.

Cees1975 19-12-2014 Product maand in bezit

Fantastische afzuigkap zeer stil en goede afzuiging.
Tevens zeer gemakkelijk te reinigen. Naast de perfecte technische eigenschappen heeft de afzuigkap een prachtig design.

rdvanessen 13-12-2014 Product maand in bezit

Een geweldige sterke en stille afzuigkap. Makkelijk bedienbaar en ziet er erg goed en degelijk uit. Filters gemakkelijk schoon te maken. Zeer professionele uitstraling.

rdenkers 13-12-2014

hoi rdvanessen
Graag zou ik willen weten of deze kap met motor is > dus niet op centrale afvoer .

Officiele reactie van Siemens 15-12-2014

Beste rdvanessen, De LC98BE542 heeft een motor en is geschikt voor luchtafvoer of recirculatie. Deze kap kan je niet aansluiten op de centrale afvoer. Vraag hierover alsjeblieft advies aan je dealer.Groet, Siemens Home