Siemens LC98BE542 - Reviews

860 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 69 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

1i9n5e5z 01-12-2016

Prima afzuigkap

Eindelijk een echt werkende afzuigkap!! Geen last meer van kookluchtjes of beslagen ramen. Als hij op hoogste stand staat, maakt hij wel wat meer lawaai maar dat heb ik er graag voor over.

aad 26-11-2016

goed uitziend, zeer goede verlichting en niet te luidruchtig

Ziet er goed uit. makkelijk te instaleren . Goed systeem om de vet filters er uit te halen. voldoende afzuig stappen. kort om tevreden

Arjan 20-11-2016

Super fijne afzuigkap

Deze afzuigkap hebben wij uitgezocht op zijn luxe uiterlijk met de pianolak-zwarte rand, icm regelbare LED-verlichting, witte display en blauwe indicators. Afzuigkap is mooi stil en zuigt perfect af. (150mm doorvoer direct door plat-dak naar buiten) Hij geeft zelfs aan wanneer de roosters gereinigd dienen te worden!

Frank C 19-08-2016

Absoluut geen luchtjes, gelijk aan traditionele afzuigkap

Het was ons toegezegd door onze keukenleverancier maar het bleek ook echt te kloppen. Deze recirculatie afzuiger laat, in combinatie met de Siemens cleanair recirculatie module, geen luchtjes achter. We merken het verschil niet met onze vorige traditionele afzuigkap. Dus overal aan te sluiten, absoluut en aanbeveler!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Prima afzuiging
  • Overal te plaatsen

Minpunten

• Niet super goedkoop
  • Hangt iets lager

Rutger 07-08-2016
  • Product maand in bezit

Zeer goede afzuigkap

Deze afzuigkap zorgt ervoor dat alle luchtjes goed worden afgevoerd. Er zitten veel standen op waardoor je heel goed de juiste stand kan kiezen afhankelijk wat je aan het koken bent. De rooster zijn makkelijk er af te halen de kap is daardoor ook makkelijk schoon te maken. de LED lampen geven ook superstrak en fijn licht.
Wij zijn dik tevreden met onze keuze.

Raimundo 01-08-2016

Verademing

Sinds een maand in gebruik en wat een verademing. Deze doet wat hij belooft, namelijk alle kookgeur wegnemen. Hij maakt ook weinig geluid en de verlichting is heel prettig.

Wingens 16-07-2016

Afzuigkap Siemens

We hebben bewust gekozen voor deze afzuigkap vanwege zijn extreem stille en sterke motor. Voor het eerst is ons huis geurvrij na het koken. Daarbij heeft hij ook nog een design uitstraling! Goede aankoop en erg blij met deze keuze.

Rene 28-06-2016

Review LC98BE542

Hele strakke afzuigkap, weinig geluid, krachtig en met maar 37 kWh/jaar. Prachtige aanvulling op onze overige Siemens apparatuur. Heel blij mee.

Fam van der Haak 26-04-2016

Harde werker

Mooie kap die doet wat hij moet doen zonder al te veel geluid. Lichtjes zijn mooi dimbaar en het geheel is makkelijk schoon te maken

rgmnijenhuis 06-04-2016

Mooi design en groot gebruiksgemak

Eenvoudig te gebruiken afzuigkap met een mooi design. Filters kunnen in de vaatwasser dus ook zeer makkelijk te onderhouden.

Corné en Miranda 19-03-2016

Prima zuigkracht

Goede zuigkracht zodat er geen geurtjes in de huiskamer komen.
LED verlichting heel goed....
Design mooi...

Bash 28-02-2016

Afzuigkap met looks

Vooral gevallen voor het uiterlijk, bevalt me de kwaliteit me ook erg goed! Houdt mijn huis dampvrij en zorgt voor een minimaal luchtje in huis. Vooral dat laatste ben ik erg gevoelig voor. Compleet met display helemaal prachtig.

leeon 19-02-2016

fluister stil en enorme zuigkracht

Wij hebben m niet op binnen huis circuleren maar met een pijp van 150mm naar buiten. Eerst had die aannemer een buis van 125mm en toen maakte die echt herrie! met 150mm platte buis gaat perfect. Op hogere standen na stand 2 ga je hem wel horen natuurlijk maar niet storend.

Nijdam 13-02-2016

Strak vormgegeven prima afzuigkap

Nu ca 2 maanden in gebruik, is vrij stil en heeft voldoende instel mogelijkheden voor een "schone atmosfeer".

Dansen 29-01-2016

Mooie en fijne wandschouwkap

Sinds december een nieuwe keuken met nieuwe apparatuur, waaronder deze wandschouwkap. Fijn dat de kap iets breder is dan de kookplaat. Hij zuigt goed af zonder al te veel geluid. Je ziet de dampen echt de kap in gaan. Ook de verlichting is prettig.

henor 29-11-2015

Super afzuiger en zeer stil

deze kap nu een maand in onze nieuwe keuken. Hij zuigt echt perfect af in onze open keuken. Nergens geen kookluchtjes in onze kamer. Bovendien is hij super stil. Het design is ook prachtig. Kortom super blij met deze siemens :)

L Reit 26-11-2015

Zeer stille afzuigkap

Strakke afzuigkap heel stil, zelfs op stand 1 goede afzuiging en bijna geluidloos. 1 klein minpuntje de bovenste kap voor de afvoerbuis heeft brede gleuven waardoor je de buis blijft zien, deze had dicht mogen zijn

Tally 16-11-2015

Prachtige, geruisloze afzuigkap

Vanwege nieuwe keuken opnieuw voor Siemens gekozen.
Design is prachtig en sluit mooi aan bij onze overige Siemens apparatuur met name de nieuwe combi-oven de CM836GPS1.
Mooie stoere uitstraling, bediening zeer gemakkelijk en heeft verstelbare super gezellige verlichting, top aankoop !

Dannie 08-11-2015

We hebben hem in eerste instantie gekozen om dat we hem er heel mooi uit vonden zien, we hebben hem nu een aantal keer gebruikt en de zuigkracht is heel goed, als we in de keuken aan het roken zijn dan zie je de rook richting de afzuigkap gezogen worden,
Over duurzaamheid kunnen we nog niks zeggen daar we hem pas een aantal dagen in het bezit hebben

Nicole 04-11-2015

mooie maar ook functionele wasemkap,
veel standen en erg krachtig en ook de led verlichting is perfect.