Siemens LC98BE542 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
860 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 74 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Wietse 11-03-2017

doet wat moet: kooklucht wegzuigen

we wilden een stille afzuigkap die werkt. We hebben met de Siemens een erg stille afzuigkap die perfect de kookluchtjes wegzuigt. Als extra de mooie ledlampjes die ook nog dimbaar zijn. Vooral 's ochtends is dat dimmen heerlijk.

Peter 22-01-2017

super afzuigkap!

Hele mooie kap om te zien, en mooi en veel licht met de leds. Deze zijn in verschillende standen te dimmen.
De afzuiging is perfect.

Pluspunten

• mooi design
  • led verlichting
  • roosters

Albert 21-12-2016

Review LC98BE542

Mooi design, strak afgewerkt. Ik vind de minimum stand nog wel iets lawaaiig. Op de volle stand zuigt hij echt goed af. Nadeel van het strakke design zijn de hoekpunten, daar wil je niet je hoofd aan stoten..Bediening werkt goed. Licht gaat na indrukken iets vertraagd en gedimt uit. Zelf had ik de ledjes nog wel iets feller willen hebben.

Pluspunten

• goede afzuiging
  • mooi design

Minpunten

• scherpe hoekpunten, pas dus op

MSB 19-12-2016

Mooi, stil, krachtig

Een mooie en goed werkende afzuigkap voor bij mijn kookplaat. De werking is ook met recirculatie prima te noemen. Intensiefstand nog niet veel gebruikt, maar ik ga er vanuit dat deze uitstekend is, omdat de gewone afzuigfunctie ook al ruimschoots voldoet. Handige bediening, niets te wensen meer over van een brede schouwkap.

Dasher 15-12-2016

Stil en mooi

De Schouw heeft een mooie design gecombineerd met een fluisterstille motor. Hij heeft een dimbare LED pottekijker en filters die je eenvoudig kan schoonmaken.

Pluspunten

• Goede verlichting
  • Stille Motor

1i9n5e5z 01-12-2016

Prima afzuigkap

Eindelijk een echt werkende afzuigkap!! Geen last meer van kookluchtjes of beslagen ramen. Als hij op hoogste stand staat, maakt hij wel wat meer lawaai maar dat heb ik er graag voor over.

aad 26-11-2016

goed uitziend, zeer goede verlichting en niet te luidruchtig

Ziet er goed uit. makkelijk te instaleren . Goed systeem om de vet filters er uit te halen. voldoende afzuig stappen. kort om tevreden

Arjan 20-11-2016

Super fijne afzuigkap

Deze afzuigkap hebben wij uitgezocht op zijn luxe uiterlijk met de pianolak-zwarte rand, icm regelbare LED-verlichting, witte display en blauwe indicators. Afzuigkap is mooi stil en zuigt perfect af. (150mm doorvoer direct door plat-dak naar buiten) Hij geeft zelfs aan wanneer de roosters gereinigd dienen te worden!

Frank C 19-08-2016

Absoluut geen luchtjes, gelijk aan traditionele afzuigkap

Het was ons toegezegd door onze keukenleverancier maar het bleek ook echt te kloppen. Deze recirculatie afzuiger laat, in combinatie met de Siemens cleanair recirculatie module, geen luchtjes achter. We merken het verschil niet met onze vorige traditionele afzuigkap. Dus overal aan te sluiten, absoluut en aanbeveler!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Prima afzuiging
  • Overal te plaatsen

Minpunten

• Niet super goedkoop
  • Hangt iets lager

Rutger 07-08-2016
  • Product maand in bezit

Zeer goede afzuigkap

Deze afzuigkap zorgt ervoor dat alle luchtjes goed worden afgevoerd. Er zitten veel standen op waardoor je heel goed de juiste stand kan kiezen afhankelijk wat je aan het koken bent. De rooster zijn makkelijk er af te halen de kap is daardoor ook makkelijk schoon te maken. de LED lampen geven ook superstrak en fijn licht.
Wij zijn dik tevreden met onze keuze.

Raimundo 01-08-2016

Verademing

Sinds een maand in gebruik en wat een verademing. Deze doet wat hij belooft, namelijk alle kookgeur wegnemen. Hij maakt ook weinig geluid en de verlichting is heel prettig.

Wingens 16-07-2016

Afzuigkap Siemens

We hebben bewust gekozen voor deze afzuigkap vanwege zijn extreem stille en sterke motor. Voor het eerst is ons huis geurvrij na het koken. Daarbij heeft hij ook nog een design uitstraling! Goede aankoop en erg blij met deze keuze.

Rene 28-06-2016

Review LC98BE542

Hele strakke afzuigkap, weinig geluid, krachtig en met maar 37 kWh/jaar. Prachtige aanvulling op onze overige Siemens apparatuur. Heel blij mee.

Fam van der Haak 26-04-2016

Harde werker

Mooie kap die doet wat hij moet doen zonder al te veel geluid. Lichtjes zijn mooi dimbaar en het geheel is makkelijk schoon te maken

rgmnijenhuis 06-04-2016

Mooi design en groot gebruiksgemak

Eenvoudig te gebruiken afzuigkap met een mooi design. Filters kunnen in de vaatwasser dus ook zeer makkelijk te onderhouden.

Corné en Miranda 19-03-2016

Prima zuigkracht

Goede zuigkracht zodat er geen geurtjes in de huiskamer komen.
LED verlichting heel goed....
Design mooi...

Bash 28-02-2016

Afzuigkap met looks

Vooral gevallen voor het uiterlijk, bevalt me de kwaliteit me ook erg goed! Houdt mijn huis dampvrij en zorgt voor een minimaal luchtje in huis. Vooral dat laatste ben ik erg gevoelig voor. Compleet met display helemaal prachtig.

leeon 19-02-2016

fluister stil en enorme zuigkracht

Wij hebben m niet op binnen huis circuleren maar met een pijp van 150mm naar buiten. Eerst had die aannemer een buis van 125mm en toen maakte die echt herrie! met 150mm platte buis gaat perfect. Op hogere standen na stand 2 ga je hem wel horen natuurlijk maar niet storend.

Nijdam 13-02-2016

Strak vormgegeven prima afzuigkap

Nu ca 2 maanden in gebruik, is vrij stil en heeft voldoende instel mogelijkheden voor een "schone atmosfeer".

Dansen 29-01-2016

Mooie en fijne wandschouwkap

Sinds december een nieuwe keuken met nieuwe apparatuur, waaronder deze wandschouwkap. Fijn dat de kap iets breder is dan de kookplaat. Hij zuigt goed af zonder al te veel geluid. Je ziet de dampen echt de kap in gaan. Ook de verlichting is prettig.