Heos 1 HS2 zwart - Reviews

Bluetooth
Bluetooth
Vormgeving
rechthoek

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jorn 14-11-2017

Heos

Top product, simpel en snel te bedienen met de telefoon. Mooi geluid, goed gebruiksgemak.
Fijn dat je de boxen ook los van elkaar kunt bedienen. Zo kunnen de kids rustig tv kijken terwijl ik in de keuken muziek kan luisteren tijdens het koken.
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen want nog niet zo lang in bezit

Pluspunten

• Ruimte koppelen gaat heel simpel
  • App is gebruiksvriendelijk

jeabenruud 24-10-2017

Ziet er mooi uit

Ik heb deze speakers een aantal maanden in huis.
Heb deze gekocht voor in combinatie met de heos soundbar.
Ik wil geen draden trekken en dit leek een uitkomst.
Mooie verhalen in de winkel.

Ten eerste er zit geen afstand bediening bij dus als je deze harder en zachter wilt zetten moet dit met de app.
Daar reageert hij niet goed op. Gaat snel te hard of te zacht. Je moet de app open houden anders kun je er niks mee.
Dan de verbinding de router staat er 3 meter van vandaan. Hij valt regelmatig weg. Nu ben ik verplicht nog een lan kabel te trekken en een stroom kabel. Bij goed google n blijkt dat het een euvel is van ze.
Zeer teleurstellend en voor zn prijs.

Pluspunten

• Weinig

Minpunten

• Duur
  • Valt weg via wifi
  • Geen afstandbediening.
  • Verplicht toch een lan kabel te trekken.

Officiele reactie van Denon 30-10-2017

Beste jeabenruud,

Vervelend dat je problemen ervaart met jouw HEOS-producten.

Wellicht dat er een probleem is met jouw routerinstellingen. Zorg dat in de routerinstellingen UPNP aan staat. Dit kan namelijk het probleem dat je ervaart oplossen. Goedkope routers die internetproviders gratis uitlenen zorgen vaak ook voor een onstabiel Wi-Fi netwerk. Ook range extenders kunnen roet in het eten gooien. De kwaliteit van de router is ook belangrijk voor het goed functioneren van een systeem dat gebruik maakt van je draadloze Wi-Fi netwerk.

Mocht je meer hulp nodig hebben dan helpt onze helpdesk je graag verder. Het telefoonnummer is: 040 250 7800.

Onze excuses voor het ongemak.

Denon

Franke 05-05-2017

Klein formaat, groot geluid!

Deze speaker nu een aantal weken in mijn bezit en ben erg in mijn nopjes met mijn aankoop.
Voor het formaat van speaker komt er heel mooi geluid uit. Het aansluiten is echt een fluitje van een cent. Ook het afspelen via Spotify werkt als een trein!
Ik ben zeker nog van plan om het accupack er bij te halen zodat ik op vakantie en in de tuin ook naar mijn favoriete muziek kan luisteren.

Pluspunten

• Formaat vs geluid
  • Optie tot draadloze speaker
  • Afspelen via Spotify
  • Vormgeving

Jeroen 01-11-2016

Geweldig klinkend multi room systeem

HEOS is een geweldig multi-room systeem. Aansluiten en instellen is super eenvoudig. App werkt perfect, groeperen van speakers etc. In het begin gaf Spotify Connect wat problemen maar nadat ik ze een keer verbonden had met m'n 2.4 GHz WiFi netwerk was dat voorgoed opgelost (tip!). Geweldig geluid voor zo'n kleine speaker. Ik heb een HEOS1 in de keuken staan, fijn tijdens het koken, en eentje in de badkamer. Mooi vol en kamervullend geluid, en aardig wat bass! In te stellen via de equalizer in de app. Hij is spatwaterdicht dus perfect voor in de badkamer of in de tuin. Zeker in combinatie met de GO pack is het een super apparaat voor in de tuin of onderweg. Gaat, afhankelijk van het volume, gemakkelijk een hele middag of avond mee op de accu. Ben erg tevreden met m'n duo pack HEOS1 + GO pack accu!

Pluspunten

• Perfecte combinatie met GO pack
  • Geweldig geluid voor zo'n klein apparaat
  • Bluetooth dongle wordt meegeleverd
  • Strak design en spatwaterdicht
  • Gaat lang mee op GO pack accu

Minpunten

• Spotify Connect gaf in begin wat problemen