Heos 1 HS2 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 101 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heos 1 HS2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

simone 17-09-2019

wifi luidspeaker

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

we hadden al de heos boxen en soundbar maar wilde in de keuken ook een box hebben en dat is deze geworden. prima geluid en mooi compact

Pluspunten

• mooi geluid
  • wifi
  • compact

Arend Voskuijl 28-12-2018

Mooie speaker, goed geluid, veelzijdig

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Geluid is goed, daar gat het om bij een speaker. Vorm vind ik mooi, de bediening is niet ingewikkeld. Veelzijdig qua mogelijkheden. Alleen de onderkant is een beetje plastic, minpuntje. Zijn geld waard.

Pluspunten

• Grluid
  • Vormgeving
  • Veelzijdig

Minpunten

• Afwerking onderkant

Vragentjes 15-03-2018

Prima speaker, heb er ondertussen al 3

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Begonnen met de soundbar, daarna ook de Heos 1 erbij gekocht. Ondertussen heb ik er 3 en heb ik overal muziek, kamer, keuken en buiten.

Ik heb gekozen voor Heos vanwege de Line-in en Bluetooth. Maar eerlijk gezicht heb ik juist deze functies nooit gebruikt. Ik dacht dat ik ooit nog mp3’s zou afspelen, maar met spotify is dat niet meer nodig.

Geluid voor mij prima, het is vooral er makkelijk, via je telefoon en zo.

Een groep aanmaken samen met de soundbar en soms muziek luisteren en op een ander moment tv-kijken, gaat niet zo handig. Teveel handelingen en af en toe geen geluid bij de tv. Dus muziek doe ik via de 3x Heos1 en Tv via de soundbar.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Je kan groepen aanmaken met meerdere speakers
  • Met meerdere smartphones te bedienen

Minpunten

• Zeer incidenteel springt spotify ongevraagd aan.

Gerard 13-12-2017

Audiostreaming oplossing overal muziek in huis (via wifi)

Heos audiostreaming ervaring, 2 Heos 1 speakers, Heos Link en Heos AMP

Van het een komt het ander 2 Denon Heos 1 serie HS2 Speakers, Denon Heos Link serie HS2 en Denon Heos AMP (versterker, eerste serie) in huis (multiroom).

Op zoek naar een audiostreaming oplossing voor een mooi stukje muziek in huis (via wifi).

Sinds oktober 2017 in bezit van 2 stevige Denon Heos 1 serie HS2 streaming speakers, een mooie set compacte, fijn klinkende speakers met USB, analoge jack ingang en ondersteuning voor bluetooth. De speakers zijn los te beluisteren maar ook als stereo (bij aanschaf van 2 Heos 1 speakers). De speakers zijn gemakkelijk in gebruik, overal te plaatsen/verplaatsen, stekker in stopcontact, app van Heos downloaden op je telefoon of tablet, Heos 1 speakers bekend maken in de Heos app en in de wifi omgeving opnemen (kind kan de was doen, zo gemakkelijk).

Wat ik mooi vind aan de Denon Heos luidspeakers/systemen is de bediening via de Heos app, het gemak waarmee ik de muziek kan afspelen, als ook het volume. Kies de muziek die je graag wil horen van bijvoorbeeld de USB of een van de internet muziek aanbieders (gratis of betaalde). Je gaat dan via je app naar het tabje muziek en kiest bijvoorbeeld USB, je ziet dan in welke Heos de USB zit, kies de USB, er opent een tab zoeken, door mappen bladeren, artiesten, albums, genres, nummer. Maak je keuze, klik op het nummer en alle Heos luidspeakers/systemen spelen het zelfde nummer af (multiroom of per ruimte). Ligt je telefoon boven en wil je muziek zachter luisteren geen probleem een druk op de drukknoppen op de speaker en de speaker(s) speelt harder of zachter.

Aangestoken door het Heos virus en enthousiast kocht ik een Heos Link HS2 (ik wilde op mijn oude stereo set waar een mooie set speakers oude stijl op is aangesloten, dezelfde muziek beluisteren dan op de Heos 1 speakers) de Heos Link bekabeld aangesloten op stereo welke een losse afstandsbediening voor de volume regeling heeft. Via de app van Heos de Heos Link toegevoegd, nu was het mogelijk om over meerdere speakers dezelfde zender synchroon te beluisteren. Met de Heos Link is het nu ook mogelijk om op de Heos 1 speakers een CD/MD te beluisteren door het samen voegen van de Heos 1 speakers aan de Heos Link, is ben helemaal tevreden.

Maar toen de Heos AMP (draadloze stereo versterker Klasse D, 100Watt per kanaal) deze kwam ik bij toeval in de elektronica winkel tegen, eentje van de eerste serie, ik kon hem niet laten liggen, had al veel gelezen op internet over de specificaties van de Heos AMP. Ook deze via de Heos app in het Heos wifi netwerk toegevoegd, nu overal in huis mooi geluid. De Heos AMP is een versterker waar je rechtstreeks 2 speakers bekabeld op aan kunt sluiten, ik had nog 2 goede speakers staan die ik graag weer wilde beluisteren.

Nu kan ik al mijn speakers via mijn telefoon aansturen apart en allemaal te gelijk, zowel volume als ook de bas, treble en de losse subwoofer.

Wil je muziek op een Heos set afspelen of op alle, dan is dit gemakkelijk te regelen in de Heos app waarbij je de tab huisje onderin opent (hier staan al je Heos apparaten, die je ook een eigen naam kunt geven) door met je vingers een samenvoegende beweging te maken over het scherm voeg je de Heos sets samen, omgekeerd haal je weer uit elkaar. Hierdoor is het mogelijk om elke Heos set apart aan te bedienen of allemaal te gelijk (multiroom/singleroom).

Er is veel mogelijk in de Heos familie…Een enthousiaste Denon Heos gebruiker erbij, dumpje omhoog.

Pluspunten

• App voor gemakkelijke bediening
  • Spotify Tunein Deezer Napster Tidal telefoon
  • USB, afspeellijsten, externe ingangen

Minpunten

• Speelt Flac bestanden niet

Maarten K. 08-12-2017

Klein met groots geluid

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Inmiddels een klein jaar 2 Heos 1 HS2 boxen in huis. Beide in de woonkamer waarmee gehele ruimte wordt voorzien van zuiver geluid. Via de app goed te bedienen en te combineren met soundbar. Helaas niet via tv een geheel soundsysteem te creëren.

Pluspunten

• Design en gebruiksgemak
  • Geluid
  • Te gebruiken in badkamer

Minpunten

• Geen geheel tv soundsysteem te creëren icm bar

S. de Bruin 08-12-2017

Mooi geluid, makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Ik heb nu 2 heos 1 luidsprekers gekoppeld en speel mijn muziek vaak via Spotify af. Dit werkt altijd goed en ik heb tot nu toe slechts 1 keer een storing gehad. Dot kwam voort uit een update van spotify maar is snel door Denon/Heos opgelost.

Het geluid is super en ook op hoog volume nog superstrak!

Bij 1 luidspreker heb ik een accupack gekocht, hiermee kan je de luidspreker ongeveer 6 uur zonder netstroom gebruiken. Dit gebruik ik niet vaak maar is vooral 's zomers ontzettend handig als ik buiten ook muziek wil luisteren.

Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat ik de luidsprekers niet met mijn tv kan koppelen.

Al met al, zeer tevreden over dit product!

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • Goed geluid
  • Gekoppeld in stereo nog beter geluid
  • Accupack

Minpunten

• Niet met tv te koppelen

Mililiter94 30-11-2017

Fijne compacte speaker met groots geluid

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Sinds een ruim een half jaar in mijn bezit nu, ben er onwijs tevreden mee. Wat een fantastisch apparaat! De speaker is compact en niet te zwaar, en voelt zeer degelijk. Het geluid klinkt erg goed voor zo een compact systeem!
Het aansluiten is zeer eenvoudig, en als je hem hebt aangesloten op je Wifi netwerk is streamen vanaf bijvoorbeeld Spotify, TuneIn radio of andere diensten kinderspel. Vanuit de app kan je meerdere speakers met elkaar verbinden, zodat het geluid goed gesynchroniseerd is. En als je ook het HEOS Go pack erbij aangeschaft hebt, is de speaker eenvoudig mee te nemen. De accu houdt het een aantal uur vol, heb nog nooit gehad dat hij tijdens het spelen ermee stopte.
Ik heb nog geen seconde spijt gehad!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Vele streaming-mogelijkheden

Minpunten

• HEOS Go pack moet apart aangeschaft worden

rvink 30-11-2017

Verrassend goed geluid uit compacte speaker

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Deze set hebben we sinds kort in bezit en we zijn nog elke dag blij hiermee. De HEOS 1 hebben we als uitbreiding/toevoeging op onze HEOS Cinema. Een verrassend goed geluid in een mooi compact design. De afwerking is zeer degelijk. Het aansluiten en het bedienen (via de app) is een fluitje van een cent. Het grote voordeel is dat je hem binnenshuis via de wifi kan bedienen. Hierdoor heb je altijd een stabiele verbinding zelfs als je telefoon niet in het netwerk aanwezig is. Maar de HEOS 1is d.m.v. bluetooth ook gemakkelijk buiten te gebruiken. Eventueel d.m.v. het Go-pack. Doordat hij waterdicht is hoef je niet bang te zijn voor een spatje water als hij in een vochtige ruimte of buiten staat. De afspeelmogelijkheden zijn talloos. Via de app heb je de keuze uit meerdere streamingdiensten. Maar ook muziek uit je netwerkomgeving en van je telefoon zijn mogelijk. Het geluid is van verrassend goede kwaliteit voor zo'n kleine speaker en vervormt niet als je in een enthousiaste bui het volume opentrekt. De multiroom functie werkt erg goed. Over meerdere speakers dezelfde muziek en perfect synchroon. Ook het geluid van de tv wordt perfect doorgezet naar deze speaker. Handig om de wedstrijd te kunnen blijven volgen als je in de keuken staat. Kortom een fijn apparaat waar we nog elke dag van genieten.

Pluspunten

• Compact
  • WiFi en bluetooth
  • Verrassend goed geluid
  • Multiroom werkt goed
  • Waterdicht

Maarten 30-11-2017

Degelijke bouwkwaliteit, Prima geluid, prettige configuratie

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Fijne speaker, goede degelijke bouwkwaliteit!
Configuratie alleen met kabeltje, maar verloopt wel soepel.
Heos app werkt prima. Heb meerdere routers in mijn netwerk, maar dat loopt nog niet helemaal soepel.. Met name wanneer m'n iPhone bij een andere router is aangemeld. IP adres zit dan wel in dezelfde range (Bridge mode).
Ik heb ook nog niet getest of de speaker met meerdere iPhones te benaderen is.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Configuratie

Minpunten

• Configuratie alleen met kabel
  • Zonder uitbreiding alleen met adapter te gebruiken

Robin 28-11-2017

betrouwbaar, handig, met goed geluid

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

na veel testen en ingelezen te hebben kwam ik uiteindelijk bij de Mediamarkt uit, waar ik het een en ander kon vergelijken. uiteindelijk de HS2 aangeschaft inclusief een oplaad pack. Wat een geluid! Met Spotify een hele goede combinatie. Als ik de tuin in ga neem ik hem mee en de accu die je er op kan klikken gaat 6 uur mee. Verbazingwekkend helder geluid voor een relatief kleine unit, ook op hogere volumes. Leuke ervan is dat iedereen er super makkelijk heen kan streamen. Nu nog sparen voor een 2e, die gaat naar de boven verdieping. Je kan in de app er voor kiezen om ze te bundelen of apart te laten fungeren, helemaal goed :-). Schijnbaar is deze ook water/weerbestendig, moet alleen nog even overwegen of ik eentje mee ga nemen op vakantie of het strand. Maar voor de doucheruimte dus ook prima.

De oplaad accu was overigens in het begin niet goed door een fabricage fout. Op de site van Denon staan de serienrs aangegeven, zodat je kan zien of deze in aanmerking komt voor een omruilactie. In mijn geval wel dus. Afhandeling ging goed via de site, kreeg een doos thuisgestuurd, Heos werd opgestuurd , 3 dagen later kreeg ik een nieuwe thuis gestuurd. Probleem opgelost.

Pluspunten

• goed geluid, zelf voor middel grote ruimtes
  • accu beschikbaar, a must have!

Minpunten

• je wilt de rest nu ook eigenlijk ...

Maarten 28-11-2017
  • Product gekregen

Machtige compacte speaker

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

De Heos een is een super compacte speaker die de normen van Denon waar maakt. Hij klinkt heel artist getrouw en heeft een mooie balans tussen hoog en de diepe klanken.

Het fijne is dat hij een aux aansluiting heeft voor gemakkelijk een platenspeler of cd speler aan te sluiten. Deze functie mis je bij de Amerikaanse concurrent in dit segment.

Uniek is hij met een usb aansluiting waarin je al je muziek via een usb stick op al je apparaten van Heos kunt horen.

Optioneel ook nog uit te breiden met een accu. Het werkt super tot wel 6 uur zonder draad hem mee kunnen nemen naar de tuin. Een top speaker !

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden
  • Optioneel met accu uitbreidbaar
  • Geluidskwaliteit

Mike 28-11-2017
  • Product gekregen

Geweldig product

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Nadat ik een televisie abonnement bij KPN heb afgesloten heb ik kosteloos dit product, de HEOS HS1, ontvangen. Dit is tevens mijn eerste product van DENON. En het is geweldig!
Het voordeel van deze speaker is dat hij zowel beschikt over WIFI als over bluetooth en een AUX aansluiting. Tevens kun je middels een (bij te bestellen) accu de speaker draadloos maken!

Het geluid is geweldig, de app is overzichtelijk en snel en bied afdoende instellingen.
Gezien 1 speaker karig is heb ik er meerdere besteld en heb ik diverse zones in mijn huis.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Genoeg aansluit mogelijkheden
  • Makkelijk te installeren
  • Uitbreidbaar
  • optie tot draadloos middels een accu

Minpunten

• Prijzig in aanschaf

Matthias 27-11-2017

Verrassend veel geluid en super handig

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Ik heb anderhalf jaar geleden een Heos 1 gekregen bij een Internet en TV-pakket. 2 pluspunten die mij meteen opvielen waren de verrassende hoeveelheid geluid en het gemak van het bedienen vanuit de spotify app. Het Heos-systeem ondersteunt namelijk Spotify Connect (en tunein, Deezer, napster, soundcloud en TIDAL.) Hierdoor is het mogelijk om muziek af te spelen terwijl je de telefoon gebruikt om te bellen of een filmpje met geluid te kijken zonder dat dit de muziek onderbreekt. Ook was het een verademing om weg te kunnen lopen met de mobiel zonder dat de muziek wegvalt omdat je buiten het bereik van je systeem komt. Voor wat betreft het geluid, ik ben geen audiofiel dus kan het niet omschrijven zoals een ander die dat misschien wel is maar het geluid dat uit de Heos 1 komt is veel "meer" dan je zou verwachten van een speaker van dat formaat. Ik hoor geen tonen, hoog of laag, wegvallen en er is een mooie evenwichtige bass. De speaker kan bovendien redelijk hard. In zijn eentje is het een mooie speaker voor op een studentenkamer of slaapkamer of in de badkamer want hij is spatwaterdicht. Hij heeft bij mij zelfs in een (vrij kleine) woonkamer dienst gedaan totdat ik hem ben gaan combineren met een tweede Heos 1 HS2. In tegenstelling tot de "oudere" versie Heos 1 die ik al had heeft deze ook ondersteuning voor bluetooth hoewel je bij thuisgebruik je voor muziek echt niet de bluetoothverbinding moet gebruiken maar de Spotify Connect, deze is echt veel makkelijker! Je kan binnen de Heos-app op je smartphone je speakers die je door je hele huis kan hebben staan indelen in ruimtes en bijvoorbeeld 2 Heos 1 speakers ook stereo instellen. Ik heb mijn eerste speaker destijds meteen uitgebreid met de "Heos 1 Go Pack" dit is een batterij die je als voetje makkelijk onder je Heos 1 schroeft en, in het geval van de Heos 1 "oud" ook alsnog bluetoothfunctionaliteit toevoegt. Ik heb deze twee zomers veel gebruikt om ook in mijn tuin, op feestjes, op het strand etc. muziek te hebben en het zorgt er voor dat ik makkelijk een van mijn 2 speakertjes tijdelijk op een andere plek in huis kan neerzetten zonder dat ik de adapter hoef mee te nemen of de muziek hoef te onderbreken. Idealiter zou ik het systeem natuurlijk nog uitbreiden zodat ik overal in huis het Heos-systeem zou hebben maar dat zit (nog) niet in het budget. Wat mij opviel is dat wanneer een van de speakers wèl van de stroom haalt ze best even tijd nodig hebben om weer op te starten en vanuit de Spotify app weer aanstuurbaar zijn.
Samengevat is de Heos 1 een veelzijdig apparaat dat veel makkelijker is in gebruik dan bluetoothspeakers, een mooi vol geluid geeft, dat overal mee naartoe kan en zowel stand-alone als in een uitgebreide set-up kan gebruiken. Dat laatste maakt dit een mooie opstart voor mensen die nog niet zeker weten of ze een multi-room geluidsinstallatie willen want je hebt een niet al te dure speaker die je als je uiteindelijk toch niet verder wilt investeren in allerlei andere settings nog veel plezier kan geven.

Pluspunten

• Heel makkelijk icm Spotify
  • Uitbreidbaar naar portable speaker

Thomas 27-11-2017

Super geluid met heel veel mogelijkheden

Geweldig speaker!
Erg mooi geluid en echt veel opties zoals naast het verbinden op mijn 5Ghz netwerk (=like) ook een analoge jack ingang en ondersteuning voor bluetooth !!
De app streamt zonder enige problemen muziek van spotify en mijn NAS Server.

Ik twijfelde of ik nou voor de Sonos-Play one-, of voor de HEOS-1 speakers moest gaan.
Maar na veel online onderzoek en luisteren in de winkels ben ik toch voor de HEOS serie gegaan.

Het geluid ligt naar mijn mening veel lekkerder in het gehoor dan de Sonos Play One. De speaker heeft veel dynamiek op zowel het zachte volume als op standje 10 (en reken maar dat ze hard kunnen). Ook vind ik de HEOS product lijn mooier in design.

Al met al zal er bij mij thuis zeker nog een HEOS uitbreiding bijkomen!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bluetooth
  • 5Ghz Netwerk mogelijkheid
  • Inputs, waaronder de analoge jack

Minpunten

• Heb helaas nog maar 1 HEOS speaker ;(

Micha Bessems 27-11-2017

Multiroom is een uitkomst

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

In mijn zoektocht naar een goede vervanger voor mijn twee oude Squeezebox Radio's, kwam ik bij deze terecht. In eerste instantie twee gekocht en later uitgebreid met een derde. Ik heb er nu een in de slaapkamer, een in de badkamer (vochtbestendig!!!) en een in de gang. In de woonkamer had ik al een versterker dus om toch in alle ruimtes dezelfde muziek te hebben heb ik daar nog een Heos Receiver voor aangeschaft.

Het multiroom gedeelte werkt goed, al heb ik wel af en toe dat er een stilte valt (1 á 2x per week, dus dat valt mee). Ik vermoed dat mijn router hier debet aan is. Binnenkort vervang ik die dus dan weet ik het zeker. De geluidskwaliteit is goed voor zo'n kleine speaker. Ik heb de hoge tonen wat versterkt en de lage iets zachter gezet.

Wat me tegenvalt is dat de Heos geen wekkerfunctie en sleepfunctie hebben. Dat vond ik zo'n basisfunctie dat ik er niet eens aan gedacht had om dat te controleren. Maar helaas. Hopelijk komt dat nog met een firmware update. De app tenslotte is niet al te handig. Hij doet gedateerd aan, maar gelukkig kun je met Spotify Connect de Heos ook door middel van de originele Spotify app bedienen.

Al met al een prima apparaatje met verbeterpunten.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Multiroom werkt goed

Minpunten

• geen wekker en sleepfunctie
  • gedateerde app

Marvin de Martian 27-11-2017

Goede sound, veel mogelijkheden, compact en optioneel mobiel

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Deze speaker fungeert als vervanging van mijn versterker (bluetooth) met boekenplankspeakers en ik moet zeggen, ik ben onder de indruk van de Heos 1 HS2.

Het mooie krachtige geluid en alle mogelijkheden uit zo'n klein apparaat, dat had ik niet verwacht! Ik heb vervolgens meteen de accu pack aangeschaft, dan kunnen we in elk vertrek muziek luisteren en komende zomer ook in de tuin genieten van goed geluid (zonder dat dit perse hard moet staan ;)

Wat super is, is dat je muziek bronnen via de app direct vanuit de speaker worden afgespeeld zo hoeft je telefoon niet in de buurt te blijven en bespaart dit ook weer de batterij van de mobiel. Wij gebruiken voornamelijk Spotify Connect en Tune-In Radio, zo nu en dan ook Soundcloud. Alle andere bronnen gebruiken wij niet en die kan je dan ook verbergen in de app. Sinds de aanschaf heb ik alleen WiFi gebruikt, bluetooth is handig voor buiten gebruik of voor als je bronnen wilt afspelen die niet in de app zitten.

Het zoeken en browsen in de app is wel voor verbetering vatbaar maar, ondanks dat dik in orde!

Al met al een aanrader! Pas een paar weken in bezit maar, ik stiekem zit ik ook al te kijken naar de Heos thuisbioscoop, ik moet alleen mijn vriendin nog zien om te praten ;)

Pluspunten

• Goede sound (laag en hoog)
  • Voelt degelijk en solide aan
  • Compact en mobiel te gebruiken
  • WiFi en Bluetooth
  • Muziek speelt via de speaker zelf

Minpunten

• Zoeken en browsen in de app kan beter
  • Accu los aanschaffen
  • Stiekem zou ik er nog een willen

Andres Janssen 27-11-2017

HEOS 1: Hoe heel klein zijn toch heel groots kan klinken!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Verbluft over de geluidkwaliteit van de kleine speakertje, helder sprankelend en een mooie lage bas ondanks dat er geen geluidkast in zit. Makkelijk te gebruiken via Wifi, bijvoorbeeld samen met spotify via de HEOS-app, maar zeker ook zo makkelijk is de link die rechtstreeks via Bluetooth gelegd kan worden. Zo kunnen eigen (geluid)opnamen of filmpjes met het geluid van HEOS heel eenvoudig in de huiskamer of badkamer afgespeeld worden.
Kortom, een veelzijdig product, met vele mogelijkheden passend bij de techniek van vandaag.

Pluspunten

• Mooi hoog en laag geluid
  • Klein van formaat
  • Overal te installeren en uit te breiden
  • Bluetooth en Wifi verbinding
  • Geschikt in vochtige omgeving

F. Wedman 27-11-2017

Top speaker!

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Ik heb deze box ongeveer 9 maand geleden gekocht en ben er erg tevreden over. Ik zat te twijfelen tussen de HEOS 1 en 3, toch heb ik uiteindelijk de HEOS 1 gekocht omdat deze de optie heeft om er een accu onder te schroeven.
De juiste keuze, ik kan deze box overal neer zetten zonder stopcontact in de buurt, een volle accu houd het ongeveer 6 uur uit wat handig is tijdens het klussen binnen of buitenhuis, in de zomer in de tuin en zelfs op vakantie heeft deze box mij muziek kunnen voorzien.

De app werkt voor mij goed, Spotify en en Tunein radio gebruik in dagelijks, voor snelle toegang kun je radio stations in je favorieten zetten waardoor niet de halve app door hoeft voor jou favoriete zender. Tevens ondersteunt de app DEEZER, Napster, Soundcloud, TIDAL, muziek op je telefoon en een usb achter in de box, alleen gebruik ik deze opties niet.

Het design vind ik mooi en past goed binnen ons interieur. Het is een degelijke box met een behoorlijk gewicht, alles voelt stevig aan. Ook de accu die je er onder schroeft zit stevig, met de usb achter op de box kun je dan zelfs je mobiel op laden wat handig was tijdens het kamperen.

Waar het uiteindelijk om gaat bij een box is de muziekkwaliteit, dat zit bij deze speaker wel goed, een mooi diep en vol geluid voor het formaat. Het is alleen geen stereo geluid, daarvoor zou er nog een box bij moeten.

Pluspunten

• Goede app
  • Draagbaar met accu
  • Goede muziekkwaliteit

Minpunten

• Geen stereo geluid

Rinus 26-11-2017

HEOS 1 speaker

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Ongeveer 4 weken heb ik de Heos 1in bezit. Heerlijk om deze speaker met je telefoon te bedienen. Luisteren via Spotify of de radio. Geweldig geluid en ben daarom dik tevreden.
Dit had ik al veel eerder moeten doen

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Mooi design.
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Frank 26-11-2017

Compact en supergeluid. en past overal in huis

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Deze Heos heb ik nu 1 jaar en tot heden zeker geen spijt.
De speaker is lekker compact met zeer goed geluid.
Zowel aangesloten als tv als voor muziek. Zowel bedraad als draadloos werkt hij perfect.

Zeker een aanrader

Pluspunten

• Compact
  • Top geluid
  • Prijs
  • draadloos

Minpunten

• Connectie bluetooth duurt soms even

Jeroen 26-11-2017

Super geluid, mooi design en prijswaardig

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Dit ding is fantastisch, neem hem overal mee naartoe. Werkt op WiFi en Bluetooth zonder te storen, gebruik hem vaak onder de douche met spotify aan.

Ze zijn mischien een beetje prijzig maar geloof me hij is iedere cent waard. Ook heb ik er een accu bij gekocht dan werkt hij overal waar je bent.

Al met al een top product

Pluspunten

• Super geluid
  • Super simpel te gebruiken

Frank 26-11-2017

Heos 1 HS2

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Beoordeel deze kleine man niet op z’n fysiek maar op z’n geluid..en je bent verkocht...

Het is ongelooflijk hoe ze het voor elkaar krijgen om dit rijke geluid uit zo’n kleine speaker krijgen, heb er nu 2 in een stereo opstelling staan en de mensen die bij me binnenkomen kijken nogal verdwaasd om zich heen als er een album van Joss Stone uit de speakers komt....’die speakers’??? Is dan de vraag..ja...’nee dat kan niet!’
Heos heeft het dus voor elkaar gekregen, dit is de reactie die je graag bij mensen wilt zien als je ze iets unieks voorschotelt.

Het hele klankbeeld wordt bereikt, zelfs de lage tonen komen er zonder blikken of blozen uit.
En dan is dit nog maar het “instapmodel”
Ben dan ook benieuwd hoe de rest klinkt.

Buiten dat voelt het apparaat behoorlijk degelijk aan, ziet het er tijdloos uit en past dus in veel woonkamers,slaapkamers etc..
Ook met 1 speaker weet je ruimschoots de monden te openen..
de Heos app sluit daarbij naadloos aan op het apparaat, het gebruik ervan is zeer makkelijk, je sluit hem aan op je WiFi dus geen gehaper..Bluetooth is overigens ook mogelijk.
Veel luister plezier...geen twijfel.

Pluspunten

• Geluid
  • Degelijk
  • Tijdloos
  • Kracht

Niels 26-11-2017

Goed geluid en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Compacte speaker met prima geluid. Makkelijk te bedienen met de app via je telefoon. Simpel uit te breiden met andere systemen met heos ondersteuning

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Uitbreidbaar met andere heos art.
  • Bedien via wifi, bluetooth, USB stick

MST 26-11-2017

Prachtig geluid

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Mooie luidspreker met een fantastisch geluid. Muziek vanaf streamingdiensten, radiostations of je eigen muziekbibliotheek op een NAS zijn allemaal makkelijk te benaderen via de bijbehorende app.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Flexibel
  • Mee te nemen met accu
  • Goede app
  • Ook via bluetooth te benaderen

Calvin 26-11-2017

Draadloze kwaliteits speakers !

Geschreven voor: Heos 1 HS2 zwart

Ik heb 2 heos1 HS2 speakers nou een maand of 5 in me bezit en ik ben er super blij mee ! Wat een geluid komt er uit deze speakers zeg , echt een goed volume en kraak helder ! Erg goede en mooi app . Er makkelijk aan te sluiten via wifi en bluetooth en ook makkelijk mee te nemen na buiten met de accupack ( dus je hebt geen stroompunt nodig alleen de accupack ) . Ik heb hem zelf via wifi aangesloten thuis en werkt perfect en vind het vooral fijn dat je via de app alle radiozenders uit de wereld digitaal kan luisteren via tunein of lekker je favoriete muziek via spotify luisteren. Je kan ook een usb op aansluiten . Je kan ze apart in verschillende kamers plaatsen of naast je tv zetten en in stereo zetten. De speaker heeft een mooi uiterlijk en zal zeker niet misstaan in huis. Hij is niet kolosaal maar heeft wel grootst geluid en in stereo is de heos helemaal geweldig ! Ik raad iedereen de heos speaker aan !

Pluspunten

• Erg goed geluid !
  • Via wifi en bluetooth aan te sluiten !
  • Ideaal voor buiten of strand door de accupack !
  • Goede app !
  • Speakers kun je met mekaar koppelen !