LG XBOOM Go PL7 wit - Reviews

Wifi
Kleur(en)
wit
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de LG XBOOM Go PL7 wit op Kieskeurig.nl.

Marian 13-09-2020

Lange batterijduur en goed geluid

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Omdat we nog herl ouderwets binnen een stereotoren hebben maar met het mooie weer wat er in Nederland ook steeds vaker is ook graag buiten zitten was ik op zoek naar een draadloze speaker. Ik kreeg toen de kans om deze lg box te testen.
Hij maakt goed verbinding met bluetooth en het geluid wat er uit komt klinkt goed. Hij kan hard genoeg en er zit ook een leuke bas in.
Ik heb ook de app geïnstalleerd, maar nog niet veel gebruikt.
De batterij gaat lang mee en is snel weer opgeladen.
De box is wel wat zwaar om lopend mee te nemen, al is hij wel heel compact.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Zwaar om overal mee naartoe te nemen

Bas D. 10-09-2020

LG xboom PL7

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Mooi product en leuk design. De geluidskwaliteit is erg goed. Extra bass modus doet het erg goed. App is makkelijk in gebruik en het geheel maskt de speaker goed te bedienen.

De muziek hard of zacht is erg goed en zuiver. Lichtshow is een erg leuke feature.

Goeie accuduur en kan als powerbank dienen.

Product is alleen niet erg handzaam. Voelt redelijk zwaar aan en wat aan de grote kant. De bass trilling aan de zijkant is mooi maar soms een beperking.

Pluspunten

• goed geluid
  • accuduur
  • buitenshuis te gebruiken

Minpunten

• Gewicht

caatje 10-09-2020

Mooi geluid

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Ik heb deze box nu een aantal weken in huis en ik ben er een groot fan van. Het geluid dat uit de box komt is erg prettig zowel met muziek luisteren met een groep als alleen. De box blijft erg lang opgeladen. Ik heb hem pas na 2 weken niet heel intensief gebruik op hoeven laden. Ik heb hem nog niet hele dagen aan gehad. Ook is het erg makkelijk om hem via bluetooth te koppelen met je telefoon, tablet of laptop. Ik heb het niet geprobeerd met het kabeltje. De box is zowel veraf als dichtbij te gebruiken. De lichtjes zijn wel vervelend als je de box dichterbij hebt staan en je moet je ook op iets anders concentreren. Gelukkig kan je de lichtjes uitschakelen met de app voor de box.
Eigenlijk vind ik het enige nadeel dat de box redelijk zwaar is dus niet makkelijk mee te nemen. Maar veder raad ik de box echt aan.

Pluspunten

• mooi geluid
  • leuke lampjes

Minpunten

• zwaar

RoPro 08-09-2020

Mooi geluid in kleine zware speaker

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Al een tijdje ben ik op zoek naar een goede speaker die ik makkelijk mee kan nemen.
Nou, deze heb ik zeker gevonden met deze LG.
De speaker is mooi en degelijk en het geluid is echt fantastisch.
In de tuin, op de camping en in de sport kleedkamer is het feestje goed te regelen met deze speaker.
Hij voldoet op alle vlakken aan de verwachtingen.
Lange batterijduur, dikke bas, mooi geluid, eenvoudig te koppelen, leuke lichtjes en boven alles, waterdicht!
Een plons water na het douchen heeft hij overleefd, verder heb ik het niet durven testen.
Handig is dat je met usb kunt laden, dus dezelfde lader als je telefoon kunt gebruiken.
En via de app kun je de box nog wat aanpassen aan je persoonlijke voorkeuren.
Het enige nadeel is eigenlijk dat hij een beetje zwaar is, maar dat mag de pret zeker niet drukken.
Al met al echt een top ding en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Sterke Bass
  • Waterdicht

Minpunten

• Zwaar
  • matige spreaker bescherming

Moniek Finders 08-09-2020

Fijne muziek speaker.

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Sinds een aantal weken hebben wij de LG XBOOM go. De LG XBOOM go is een fijne Bluetooth speaker. De speaker heeft een rustige uitstraling met rubberachtige case om hem goed vast te kunnen houden. De box zelf is relatief zwaar maar hierdoor neemt het gemak van hem mee te nemen niet af. Door de vorm en zwaarte rolt de box niet zo maar om. De speakers zelf lijken mij erg kwetsbaar waardoor ik hem niet zomaar in mijn tas mee zal nemen zonder bescherming. De plek waar je de box kunt opladen is mooi weg gewerkt achter een klepje aan de achterkant, daar kun je tevens ook de kleuren van de speakers aan/uit zetten, koppelen met andere speakers en het toestel resetten.

De box is gemakkelijk te koppelen via bluetooth. Bij de eerste koppeling wordt je doorverwezen naar de app welke aanbevolen wordt voor gebruik van de box. Echter naar mijn idee heeft de app niet veel meerwaarde. In de app kun je de kleuren van de speakers bepalen/aanpassen. Indien je muziek op je telefoon hebt staan kan je deze naar de app uploaden echter bij gebruik maken van muziek diensten heeft de app weinig toegevoegde waarde.

De kleuren van de speakers zijn aan te passen op de gebruiker middels de app. De kleuren kunnen in bepaalde patronen gekozen worden (party, water en forest) maar ook een eigen style. Daarnaast kan er gekozen worden in welke snelheid de lampen dynamisch mee deinen. De kleuren kunnen uiteraard ook uitgezet worden, dit kan ook op de box zelf.

De geluidskwaliteit van de box is naar ons idee meer dan voldoende. Er komt een mooie zuivere klank uit, er zit een goede bas in de speaker en de geluidskwaliteit blijft goed als je het volume omhoog draait. De box heeft een “sound boost” functie welke wij altijd aan hebben staan. Naar ons idee heb je dan een voller geluid. In de tuin of op het strand heeft hij genoeg volume om een lekker muziekje te kunnen luisteren. Het geluid ‘vervliegt’ dan zeker niet, waardoor je hem niet harder hoeft te zetten.

Je zou de box kunnen koppelen met andere LG boxen om nog meer muziek sensatie te verkrijgen. Wij hebben de PL2 echter is deze niet te koppelen met de PL7. Jammer genoeg heb je om gebruik te kunnen maken van de Dual functie 2 dezelfde boxen nodig, dit staat echter niet beschreven in de handleiding welke meegeleverd wordt. Bij het opzoeken op internet staat er in een uitgebreide handleiding dat koppelen enkel kan in de dual functie met hetzelfde producttype.

De batterijduur van de LG XBOOM is meer dan voldoende. We hebben minimaal 20 uur muziek kunnen streamen zonder op te hoeven laden. Daarnaast heeft de box de mogelijkheid om als powerbank te fungeren. Helaas gaat de snelheid van de batterij dan even hard omlaag als dat het andere apparaat opgeladen wordt.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • Geluidskwaliteit
  • Gemakkelijk te koppelen via bluetooth
  • Sound boost functie

Minpunten

• Batterijduur bij powerbank functie
  • Gewicht van de box
  • Koppelen met andere speakers

Mareview 07-09-2020

Goede accuduur, soundboost, lightning, design

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Deze stevig gebouwde, in elke kleur veranderende, mooi uitziende box past goed in elke kamer. De sound wordt beter door de soundboostknop aan te zetten. De kleur van de box kun je veranderen met de LG XBOOM app of je zet hem uit. Je kunt hem koppelen aan andere apparaten bijvoorbeeld een tv, voor een extra power onder je beeld. Je kunt je telefoon er mee opladen, je telefoongesprekken kunnen lopen via je box, maar heerlijk luisteren naar je favoriete liedje is natuurlijk heerlijk. Ik heb als enige nadeel de zwaarte, ik vind 1,5 kilo box meenemen iets te zwaar. Het voordeel van een zwaardere speaker is, dat deze beter klinkt. Ik merk dat er wel veel redenen zijn om de LG XBOOM serie boxen te gebruiken, je hebt veel vaker zin om muziek te luisteren. Ik heb een batterijduur van 30 uur gehaald tot de volgende keer opladen. Denk bij het opladen zelf aan een @A oplaadblokje, de oplaadkabel zit erbij.

Pluspunten

• Soundboost
  • Lightning
  • Mooi geluid
  • Batterijduur

Minpunten

• Wat zwaar om mee te nemen

Eveline 06-09-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Geweldig apparaat, connect goed met wifi, geluid is fantastisch en je telefoon kan ook nog eens opladen aan de box. De lichtshow is ook leuk!!

Pluspunten

• geluid goed
  • Opladen van telefoon aan box
  • Connect goed
  • leuke lichtshow

Minpunten

• Iets te groot om mee te nemen
  • geen blokje bij de lader

SD_ 05-09-2020

mooie klank

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Ben zeer aangenaam verrast met de draagbare luidspreker Xboom Go PL7. Wat een mooie warme klank die je redelijk luid kan zetten. De luidspreker is draadloos, met een volledige volle batterij kan je 24 uur muziek beluisteren. De lichtjes zijn leuk als het donker is. Het is een mooi modern design. Een pluspunt is dat je ook een Smartphone kan opladen via de box. Via de handige LG XBoom app kan je gemakkelijk de liedjes veranderen. De draadloze box weegt wel redelijk veel, maar zo staat hij stevig en trilt zo niet. Dit is een echte aanrader

Pluspunten

• mooie klank
  • handig in gebruik

Minpunten

• gewicht

PDW 04-09-2020

Geweldig geluid!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Eerste keer dat ik een duurdere box heb en is me zeer goed bevallen. Valt wel veel zwaarder uit dan dat je zou denken, wat het minder gemakkelijk maakt om vlot even mee te nemen. Geluid is ronduit top, design is mooi. De verlichting is een leuke extra maar niet meer dan dat. Bereik gaat tot achter in de tuin, maar op de zolder heeft hij problemen. Opladen gsm is pluspunt, maar was nog leuker geweest als dit draadloos was. Van de batterij ben ik zeer tevreden. Gaat redelijk lang mee en laadt vrij snel terug op. Volume en pauze te regelen op box zelf, maar jammer genoeg niet volgende en terug. Dit zou wel gemakkelijk geweest zijn aangezien ik hem vrij veel gebruik met Spotify. Buiten hebben we hem ook gebruikt in combo met de tablet om naar Netflix te kijken. Jammer dat we hem niet kunnen gebruiken met onze Samsung smart tv. Hiervoor heb je een LG tv nodig.

Pluspunten

• Kwaliteit geluid
  • Sterke bas
  • Goede batterij

Minpunten

• Zwaar toestel
  • Geen bereik door gans het huis
  • Niet te gebruiken met smart tv's van andere merken

vanessa 04-09-2020

lg xboom

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

heel goed product kwaliteit zeer goed muziek heel zuiver
batterij ga lang mee overal mee naar toe keuken badkamer living eetplaats

Pluspunten

• meerderes smartphones aangesloten

WriterC 28-08-2020

Geweldige accuduur!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Normaal gesproken koop ik enkel boxen van de wat duurdere merken, maar ik wilde eens weten of deze box van LG aan mijn verwachtingen voldeed. Ik luister elke dag een paar uur muziek, dus ik hecht veel waarde aan een goede geluidskwaliteit. Ik moet zeggen dat ik al aangenaam verrast was toen ik het design van het product te zien kreeg. De lichten aan de zijkanten zorgen voor een feestsfeertje, maar ook de soundboost draagt hieraan bij. Ik heb de box vaak gebruikt op vakantie en het zorgt er echt voor dat je die vakantievibe krijgt. Als ik kijk wat je bij deze box krijgt en wat je ervoor betaalt, kan ik wel zeggen dat de prijs-kwaliteit verhouding zeker op orde is. Ik denk zelfs dat je bij deze box wel wat meer waar voor je geld krijgt dan bij veel andere boxen van dezelfde prijsklasse. Al met al zou ik de box zeker aanraden!

Pluspunten

• lange accuduur
  • design
  • kan telefoon opladen
  • soundboost

Minpunten

• is aan de zware kant
  • af en toe haperingen met de connectie

Jeroen89 28-08-2020

Uitstekende speaker

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Ik heb de LG XBOOM PL7 nu 3 weken en deze bevalt uitstekend. Het design van de speaker ziet er mooi gestroomlijnd uit, het heeft een fijne rubberachtige case, waardoor de speaker niet snel uit je handen zal glijden. Het gebruiksgemak is erg gemakkijk De speaker verbind snel met de mobiele telefoon en je kunt zelfs 2 telefoons tegelijk koppelen. Ook is het handig dat de speaker een powerbank functie heeft, dus mocht je de hele dag muziek luisteren en raakt je telefoon leeg, dan kun je de speaker gebruiken om deze weer op te laden. Dit zorgt er wel voor dat de speaker een grote accu heeft en dus wat aan de zware kant is. Wat betreft het geluid, de geluidskwaliteit is erg goed, er zit een goede bas in de speaker. Ik zou wel altijd de soundboost knop aan laten staan, dan presteert deze LG XBOOM PL7 helemaal op zijn best. Ik ben zeer tevreden over deze speaker en ik zal er nog veel luisterplezier aan beleven.

Pluspunten

• geluid
  • powerbank
  • design

Minpunten

• gewicht

Kim2006 27-08-2020

Lost alle verwachtingen moeiteloos in!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Deze handige Harry mocht tijdens onze staycation mee met de tent op reis. Ideaal om de accuduur en de kwaliteit van het geluid te testen. Ik moet zeggen hij heeft me met verstomming geslagen. Deze draagbare luidspreker doet wat hij belooft! De accuduur is fenomenaal. Wij stond 4 dagen op een camping en hebben deze op geen enkel ogenblik moeten opladen. Daarnaast moet het geluid zeker en vast niet onderdoen voor een grotere, loggere geluidsinstallatie. Het geluid is glashelder en geeft de mogelijkheid om een feestje te bouwen. Zelfs het geroep en getier van kinderen kon hij overstemmen. De lichtjes op de uiteinden maken het dan weer een leuk iets om naar te kijken. De afwerking en het design is wat je van LG mag verwachten, in één woord AF! Daarnaast biedt deze luidspreker nog allerhande bijkomende opties zoals spraakbesturing, het overschakelen naar een inkomend gesprek tijdens het afspelen van muziek en één van mijn persoonlijke favorieten: je kan via de USB-poort je andere apparaten zoals je smartphone opladen. Dat de luidspreker spatwaterdicht is, is goed meegenomen met deze temperaturen. Zo hoefden we tijdens waterspelletjes de luidspreker niet af te dekken of weg te stoppen, maar konden we blijven genieten van onze muziek. Het enige nadeel is dan misschien het gewicht. Hij valt iets zwaarder uit dan andere draagbare luidsprekers, maar persoonlijk vind ik dit niet erg omdat ik zo zeker ben dat hij niet van de tafel zal trillen bij luide muziek. Kortom, mijn verwachtingen werden ingelost en deze gaat vanaf nu overal met ons mee.

• Geluidskwaliteit
  • Spatwaterdicht

Minpunten

• Redelijk zwaar

Kimberly1993 24-08-2020

Goede speaker

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Gelijk bij het uitpakken valt mij het mooie design op. De donkerblauwe kleur en de vorm zijn zeer modern en het staat bij mij dus mooi op de kast. Bij het koppelen met bluetooth kreeg ik direct de optie om de bijpassende app te installeren, ideaal! Het installeren ging vlotjes en de app is echt heel leuk om het geluid en de kleuren aan te passen. Zo kan je de perfecte kleur kiezen en snelheid van de lampjes.
Het geluid zelf is top, hij gaat lekker luid en het geluid blijft stabiel. De bass is ook goed en diep.
Nog een positief punt is voor mij het oplaadsysteem. Ik kan mijn gsm opladen aan de speaker wat ideaal is als je een feestje hebt en heel de tijd bluetooth en muziek afspeelt op je gsm. Het oplaadgedeelte zit achteraan de speaker onder een handig klepje dus dit valt ook helemaal niet op. Ik vind het dus een echte aanrader.

Pluspunten

• Mooi geluid

Rens 24-08-2020

Zeer mooi apparaat met goed geluid

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Qua design zeer mooi apparaat met de knoppen op de juiste plek zonder dat deze uitsteken. Aan de achterkant zitten aansluitingen voor oplaadkabel, USB kabel en een aux aansluiting prima weggewerkt. Tevens zitten daar nog een paar knoppen voor de kleuren instelling; multi of dual instelling en een resetknop. de koppeling met een telefoon is zo gemaakt. Het geluid vervormd nauwelijks ook al schroef het geluid stevig op. Zodra je gebeld wordt kan je de bleutooth koppeling eraf halen en bij het beëindigen van het gesprek schakelt deze weer in en gaat de muziek gewoon verder via de speaker.

Pluspunten

• batterij duur is top
  • prima geluid

Minpunten

• Xboom app voegt weinig toe
  • prijs / kwaliteit

Kirsten30 24-08-2020

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Sinds een maand gebruik ik deze speaker van LG en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. We hebben hem meegenomen op vakantie, naar een bruiloft en thuis gebruikt. Er zit een handige functie: soundboost op waardoor je super mooi geluid krijgt en deze dus prima kunt gebruiken voor een feestje. Als je deze functie uitzet hem je zacht geluid, ideaal voor bijv. op de camping. Via de app kun je de lichteffecten beheren, handig maar niet nodig voor ons zonder is ook prima. De XBOOM is makkelijk te bedienen en het apparaat maakt snel connectie met je telefoon. Wel redelijk zwaar.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooi geluid

Minpunten

• Beetje aan de zware kant

LauRomana 23-08-2020

Party-must

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

mooi design en doet wat het belooft wat betreft geluidskwaliteit en batterijduur. Helaas wel wat te zwaar voor mij waardoor ik het niet snel mee neem. Maar een feestje prima, maar daarnaast laat ik het toch snel thuis.

• Batterij
  • Lichtshow

Minpunten

• Gewicht

Margo 22-08-2020

Mooie box met sublieme geluidskwaliteit!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Op vakantie zonder muziek is geen optie. Dus na wat speurwerk de XBOOM aangeschaft. En wat een juiste keus!

Bij het uitpakken was het even schrikken, het gewicht valt even tegen. Hij is relatief zwaar voor een pocketsize box. Maar zodra je hem aanzet ben je dat gelijk vergeten.Zonder instructies gelijk zien hoe het werkt, daar ben ik wel fan van. Dus; muziek aan en het boekje erbij om eens te kijken hoe het allemaal werkt.

Tal van functies die echt ontzettend praktisch zijn, vooral het opladen van je telefoon terwijl hij 24 uur (want JA, dat is perfect die batterijduur!)non stop staat te spelen. Vooral de K3 concerten met ingebouwde lichtshow waren vooral op de camping favoriet. Zo hadden de kids toch nog een corona proof disco met discolampen, goede muziek en dolle pret!

Wij als ouders hebben na de disco voornamelijk op wat rustiger volume zonder geluid wat nageborrelt ;)

Klein nadeel is de trilling in de boxjes aan de zijkant. Zorg ervoor dat de box op een vlakke ondergrond staat en er niks tegen de zijkant aan ligt, dan werkt hij uitstekend, anders heb je wat "ruis".

Of hij echt waterbestendig is? Ik durfde het niet aan om hem af te douchen...Maar de regenbui op de camping overleeft hij uitstekend, en het pakje appelsap ook ;)

Met de XBOOM app heb je een design technisch mooi appje maar toegevoegde waarde heeft het niet....

De geluidskwaliteit is in ieder geval fantastisch, ook bij maximaal volume! Daar kun je een groot feest mee voorzien van goed geluid!

Echt een aanrader en het investeren waard.

Pluspunten

• accuduur
  • lichtshow
  • oplaadpunt

Minpunten

• gewicht
  • trilling

DirkdeJong 22-08-2020

Mooi geluid voor een mooie prijs

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Direct na het uitpakken van de speaker verbinding met hem opgezet. En dan vraagt hij meteen of je de app vanuit de store wilt downloaden. Ideaal dan weet je zeker dat je de juiste hebt en hoef je deze niet apart op te zoeken. Deze speaker geeft een mooi en helder geluid en in de tuin is de boost een goeie mogelijkheid om daar ook goed geluid te creëren. Ook is het mogelijk om je telefoon op te laden met deze speaker. De verlichting had voor mij niet gehoeven maar deze is makkelijk via de App en speaker zelf uit te zetten. Ook zou ik deze minder snel meenemen ivm de grote. Dan zou ik eerder kiezen voor een wat kleiner compacter formaat. maar al met al een top geluid voor een mooie prijs.

• Gebruiksgemak
  • Accuduur
  • design

Minpunten

• Formaat
  • Gewicht

TS99 19-08-2020

Makkelijk te gebruiken speaker

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Toen ik de LG XBOOM Go PL7 was ik erg enthousiast. Ik vind het een goede speaker met goed sterk geluid. De LG speaker is makkelijk te besturen en omdat ik graag muziek luister onder de douche, ben ik erg blij dat hij waterbestendig is. Ook ben ik zeer tevreden met de accuduur. Ik had verwacht dat deze grote speaker met veel extra functies geen lange accuduur zou hebben, maar ik heb hem nu al vaak gebruikt en hem nog niet hoeven opladen. Dit vind ik een groot pluspunt. Verder luister ik graag naar hiphop muziek, dus ik was erg benieuwd naar de soundboost functie van de speaker. Dit vond ik wel een beetje tegenvallen. Ik vond namelijk dat de kwaliteit van het geluid er zeker niet beter op werd en misschien zelfs verslechteren. Desondanks is het wel een goede functie voor op een feestje, omdat het volume omhoog gaat en dat een leuke toevoeging geeft.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Waterbestendigheid

Minpunten

• Soundboost voegt te weinig toe