Philips SB7300/12 zwart, zilver - Reviews

Bluetooth
12 watt vermogen
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Bosbatzer 22-08-2015

Onlangs heb ik dit bluetooth speakertje een paar dagen mogen testen. En ik moet zeggen, hij heeft mij blij verrast. Er zit een leuk geluid in, gezien zijn omvang. De bluetooth verbinding ging vlekkeloos met mijn iPhone, iPad en MacBook. Grappig: iedere keer dat hij via Bluetooth verbind met de MacBook, start deze laatste automatisch iTunes op en speelt je favoriete deuntje. Handig, tenzij je op dat moment Spotify al hebt draaien, haha.

Qua geluid komt er een mooi gebalanceerde kwaliteit uit. Hij kan niet hard genoeg voor een vrij grote woonkamer, maar als je de speaker beetpakt en er dansend mee de woonkamer door gaat (hij is immers draadloos) heb je een leuke tijd. Ook is hij prima voor een avondje in de tuin met vrienden, of een achtergrondmuziekje bij het diner. De touch-besturing om naar het volgende nummer te gaan werkt prima, en de voice feedback is helder en duidelijk. Het apparaat verteld je wat hij aan het doen is, prima oplossing voor het gebrek aan een scherm.

Shockbox10 14-08-2015

prijs/geluidskwaliteit zeer goed; mooi design.

Krachtig, helder geluid. Blue Tooth functionaliteit werkt uitstekend.
Design is goed, kan nog tikje meer stylish.
De sensor waarmee met een handbeweging een volgend nummer kan worden gekozen werkt soms te gevoelig. Het is niet altijd prettig als onbedoeld een volgend nummer begint.

dave65 28-07-2015

degelijk mooi speakertje

heb deze als relatie geschenk gekregen en heb er veel plezier van, goed geluid degelijke uitstraling lekker kompact en koppelt snel aan telefoon en lap top.
dus gegeven paard niet in de bek kijken toppertje.

Strudel 13-03-2014

Geweldige DRAADLOZE Speaker (Beter Dan Andere draagbare verkrijgbaar)

Dit is echt de beste draadloze speaker die je kunt krijgen als je kijkt naar de levensduur van de batterij en het geluid wat hij produceert..
over de prijs zou je inderdaad kunnen vallen.. maar hij is het zeker wel waard! ik ben erg tevreden over het apparaatje! en zoals ik hierboven las, dat hij batterij vermogen verliest ook als hij uit staat heb ikzelf niet kunnen ontdekken.. je kunt hem ook gewoon in je auto opladen, zorg alleen wel dat je een autolader gebruikt die als output 2 ampere(zelfde als de bijgeleverde lader) heeft en niet zoals de meeste telefoonladertjes maar 1 ampere(want dan laad hij amper op)

ik heb echter wel wat kleine minpuntjes, maargoed geen enkel product is immers PERFECT...

even als toelichting op de genoemde minpunten:
de volumeknop blijft soms bij indrukken hangen in de behuizing welke je dan moet lostrekken (blijft gelukkig wel stevig enzo)
maar dit is best hinderlijk met aan en uitzetten, hij word ook veel te makkelijk aan gezet als je hem opbergt in een tas, omdat de knop groot is en makkelijker aan gezet word dan uit..

ik krijg wel op mijn externe apparaat bij aanpassen volume te zien dat ik op de + of - knop druk en dat ik het volume op de shoqbox aanpas, maar er gebeurd niets met het volume, alleen als ik aan de shoqbox volume knop zelf draai..

het lijkt alsof de speaker standaard al bass boost aan heeft, hij dreunt bestwel door namelijk.. nadat ik mijn standaard player welke geen equilizer aan boord had, vervangen heb voor een uitgebreidere player die WEL equilizer heeft, is dit probleem verholpen door de bass iets te dempen.

ondanks de kleine minpuntjes, heel tevreden en zeker wel een beter apparaatje dan de andere wireless speakers out there!

Ever1 25-08-2013

ik heb een i pad loopt geluid niet gelijk met de monden op tv

ik heb een i pad loopt geluid niet gelijk met de monden/ spraak zit vertraging in zeer hinderlijk.
Ook valt i.pad uit als ik sb7300 aan zet. ik heb van alles gedaan lukt niet zeer jammer. ik wilde ook luidspreker koppen voor onder de t,v met losse draadloos luidspreker ,doe maar niet is ook het zelfde ?? OOK baal ik dat Philips nederlands is maar de spraak niet wat uit luidspreker komt

sanjeev 11-07-2013

Ik heb de shoqbox nu zo’n twee weken en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Het is heel makkelijk in gebruik, het is een handzaam formaat en de geluidskwaliteit voor een speaker van dit formaat is echt heel goed. Helder geluid, stevige bas. Hij is ook handig mee te nemen dankzij het formaat. De behuizing is ook lekker robuust, dus dat is handig voor als ik straks op vakantie ga. Goede prijs – kwaliteit verhouding!

oli1980uk 10-07-2013
  • Product maand in bezit

Met de zomervakantie op de horizon wou ik een portable speaker kopen om mee naar het strand te nemen. Ik heb de alternatieven uitgezocht op het internet en heb uiteindelijk de Shoqbox 7300 gekozen. Het eerste wat me opviel was dat het erg solide voelt, het zit erg goed in elkaar. Er wordt metaal in plaats van plastic gebruikt dat gelijk ook een meer luxe uiterlijk geeft. Ik gebruik hem voornamelijk met Bluetooth (via iPhone 4s of iPad) dat zonder problemen de eerste keer goed is gegaan. Je kunt hem ook via de audio kabel gebruiken om de batterij van je telefoon te besparen maar de kabel die erbij komt is een beetje aan de korte kant. Hij laadt via USB op (via laptop of stekker) en je krijgt nagenoeg een dag luister tijd eruit. Het enige wat ik wel jammer vindt is dat er voor dat geld geen hoesje bij zit, ik heb dus een oude sok gebruikt. Het geluid kwaliteit is natuurlijk de reden waarom je een speaker aanschaft en ik moet zeggen dat ik hier heel erg tevreden mee bent. Toen ik hem voor het eerst zag had ik wel mijn twijfels hoe goed hij zou presteren want het zag er erg klein uit. Maar gelijk na het opstarten van Spotify waren alle zorgen weg. Ik ben erg blij met de zuiverheid van het geluid en volume waar die naar toe gaat zonder te veel kwaliteit verlies, buiten gebruiken is dus geen probleem. Podcasts luisteren en filmpjes op de iPad kijken klinken ook bijzonder goed. Ik ben erg tevreden met de Shoqbox en zou hem zeker aanraden, vooral bij de BBQ of bij het strand. Hij past makkelijk in je tas en het geluid kwaliteit is erg goed.

henkstopknop 13-04-2013

helemaal top

ik heb de phillips Shoqbox sb7300 al een jaar maar het is en blijft een geweldig ding. het geluid is echt waanzinnig goed voor zo'n klein ding e hij is niet al te duur ik vind hem veel beter dan bijvoorbeeld de beats pill en de jawnbox. als je zit te twijfelen koop hem gewoon