Toolsvoordelig - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolsvoordelig.

Toolsvoordelig stelt zich voor

Professioneel gereedschap van de hoogste kwaliteit en tegen scherpe prijzen, daar staat Toolsvoordelig voor. Met persoonlijke service, garantie en snelle levering zorgen wij voor een goede afhandeling van jouw bestelling. Toolsvoordelig is een van de grootste leveranciers van accu gereedschap, elektrisch gereedschap, tuingereedschap en meer. Je kunt bij ons terecht voor de nieuwste Bosch accuboormachine maar ook voor een cirkelzaag van Makita. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke service. Onze klantenservice staat dan ook klaar om jou te helpen met je vraagstukken. Benieuwd naar wat wij te bieden hebben? Bekijk dan ons complete assortiment.”

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patty 04-07-2021

De levering die beloofd wordt, wordt niet na gekomen. Er staat vandaag besteld, morgen in huis. Ik heb na 1 maand niets ontvangen. Ik heb al meerdere e-mails gestuurd en steeds krijg ik de reactie dat ze het bijna verwachten en dat het dan zo snel mogelijk naar mij toe komt. Als het niet op voorraad is, moeten ze dat vermelden op de website in plaats van de belofte doen dat het morgen in huis is. Daarnaast ben ik er zelf tekens achteraan gegaan en krijg ik dan later een mail waarin steeds hetzelfde staat (we verwachten het zo snel mogelijk). Ik heb begin juni besteld en nu begin juli nog NIETS! Vanuit de webwinkel zelf komt geen enkele communicatie.

Paul Vandenbroucke 03-07-2021

100% aanbevolen, uitstekende kwaliteit in haar producten (ik heb een Trimmer Makita UR3501 en werkt perfect. De betaling is mogelijk na ontvangst van het product, wat zekerheid geeft. goede prijzen.
Toolsvoordelig.nl 06-07-2021

Beste Paul, wij zijn enorm blij dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de trimmer en we hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, team Toolsvoordelig

Bart Negrijn 02-07-2021

Overzichtelijke website, zo besteld, volgende dag in huis zonder beschadigingen. Verschillende keren makita machines besteld, nooit problemen gehad. Via de website netjes instructies gekregen hoe ik mijn gratis accu kon aanvragen etc.
Via de mail netjes op de hoogte gebracht wanneer het product verstuurd werd en de bon digitaal direct gekregen.
Toolsvoordelig.nl 06-07-2021

Bedankt voor deze leuke review, Bart! Super om te horen dat alles goed is verlopen, wij gaan voor de beste service voor onze klanten! We zien u graag nog vaker terug! Met vriendelijke groet, team Toolsvoordelig

Jacqueline 29-06-2021

Zeer slechte opvolging niet geleverd product. Product besteld op 28 juni, en bevestigd voor levering op 29 juni. Volgens PostNL geleverd op 29 juni in de ochtend maar dat is niet gebeurd. Dit meteen aan klantenservice Toolsvoordelig.nl doorgegeven. Echter, Klantenservice Toolsvoordelig.nl vindt dat we maar een paar uurtjes moeten wachten. Het product wordt waarschijnlijk nog geleverd later op de dag op 29 juni. In de middag zelf contact opgenomen met PostNL. Deze geven aan dat dit niet klopt. Wederom Toolsvoordelig.nl per mail en telefonisch benaderd. Ze starten een onderzoek wat blijkbaar dagen mag duren en ze weigeren een nieuw product te sturen. Adequate reactie zou zijn geweest om klant meteen een nieuw product te sturen en zelf in parallel uit te zoeken waar eerder verstuurd pakket gebleven is.

Krystian 19-06-2021

I try to compare price offers before buying anything. Toolsvordelig price tags are quite attractive, additional they are an official dealer and have unbeatable special offers, 24h delivery over the weekend works fine if you need a product ASAP, same as customer care chat.
Toolsvoordelig.nl 24-06-2021

Hi Krystian, thank you so much for your kind words! We are happy you had a great experience at Toolsvoordelig! We hope to see you soon. Team Toolsvoordelig

Ron 22-02-2021

Na 2 weken wachten op een product wat binnen 4 dagen geleverd zou worden en de nodige smoesjes te hebben gekregen over vertraging. Was het zat en had het echt nodig voor me werk maar bij Toolsvoordelig.nl hebben ze er maling aan als je dat zegt . Het product bij bol.com besteld.
Maar nu weer contact gehad met Toolsvoordelig.nl om de aankoop te annuleren en me geld terug te krijgen.
Maar nee daar doen ze niet aan.
Wachten tot het product is bezorgd en terug sturen of het product niet aannemen.
We zitten nu ruim over de 3 weken en nog bezorgtijd onbekend bij de post.nl.
Vorige week ook een mail gestuurd en geen reactie.
En heb het gevoel dat we er nog niet zijn.
Zou zelf hier Nooit meer iets bestellen en het iedereen afraden.
Het zou best kunnen dat er ook veel goed gaat maar niet bij mij .

Anoniem 23-06-2020

We hebben de machines wel correct gekregen na 5 weken alleen zouden we er een zaklamp bij krijgen. Nu we die na weer 5 weken wachten binnen hebben gekregen blijken dat 2 zaklampen te zijn waar je weer accus voor bij moet kopen. Wij zijn hier niet blij mee en zien graag nog accus tegemoet.

Petra Ferdinandus 20-04-2020

Geen extra dozen en verpakkingsmateriaal, gewoon de doos van de machine met daarop een adressticker, heel fijn!

Paul den Otter 30-03-2019

gewoon netjes snel goed gedocumenteerd de volgende dag afgeleverd, zoals het hoord

paul hooijschuur 19-11-2017

uitstekende service

We hadden twee dozen klemwiggen besteld; bij ontvangst bleek dat een van de dozen minder wiggen bevatte dan vermeld op de website (25 stuks ipv. 30). Hierover contact opgenomen, en twee dagen later werd een extra doos wiggen gratis nagezonden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

miguel11 17-08-2017

Doet wat het belooft

Als je iets besteld en het wordt 11 uur later al bezorgd en het is ook nog het goedkoopste hoe kan ik dat dan anders beoordelen dan heel goed.
Miguel

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 30-06-2017

Op tijd volgens afspraak geleverd

Goede shop vriendelijke prijzen in vergelijking met andere shops. Links die ze sturen gaat prima en je weet precies wanneer geleverd wordt. Prima.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tycho 03-05-2017

Prima webwinkel

Hanteren erg scherpe prijzen voor makita gereedschap en hebben bovendien een afhaalpunt / fysieke winkel in de buurt (dus mocht er iets zijn, kan je in ieder geval ergens langs gaan).
De bestelling netjes verpakt en keurig op tijd verzonden. Alleen jammer dat de DHL pas aan het einde van de dag kwam om het te bezorgen...

P.A.Praat 22-04-2017

goede informatie

De site geeft heel veel informatie en die klopt ook. De levering is zoals beloofd en dat tegen een prettige prijs. Artikel voldoet geheel aan de verwachting. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 04-04-2017

Zeer teleurstellend.

Bestelde machine niet leverbaar. Voorgestelde alternatieven duurder of voldoen totaal niet. Geen coulance.

Martin 29-03-2017

Alles prima verlopen en netjes op tijd

De goedkoopste en alles netjes afgehandeld. Gewoon wat je tegenwoordig verwacht van een webshop. Netjes bestelling te volgen etc.

frits3254 21-11-2012

ik heb een boormachine gekocht en meteen volgende dag ontvangen. betaling was mislukt maar gelijk opgelost door een aardige mevrouw aan de telefoon. bestelgemak was goed