Toolsvoordelig - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolsvoordelig.

Toolsvoordelig stelt zich voor

Webwinkel in elektrische gereedschappen en accessoires. Handgereedschappen, kitten, lijmen, purren en schroeven. Makita, Bosch, DeWALT, Hitachi, Fein, Kelfort, Ironside, Oxloc.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

miguel11 17-08-2017 Via de website gekocht

Doet wat het belooft

Als je iets besteld en het wordt 11 uur later al bezorgd en het is ook nog het goedkoopste hoe kan ik dat dan anders beoordelen dan heel goed.
Miguel

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 30-06-2017 Via de website gekocht

Op tijd volgens afspraak geleverd

Goede shop vriendelijke prijzen in vergelijking met andere shops. Links die ze sturen gaat prima en je weet precies wanneer geleverd wordt. Prima.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tycho 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Hanteren erg scherpe prijzen voor makita gereedschap en hebben bovendien een afhaalpunt / fysieke winkel in de buurt (dus mocht er iets zijn, kan je in ieder geval ergens langs gaan).
De bestelling netjes verpakt en keurig op tijd verzonden. Alleen jammer dat de DHL pas aan het einde van de dag kwam om het te bezorgen...

P.A.Praat 22-04-2017 Via de website gekocht

goede informatie

De site geeft heel veel informatie en die klopt ook. De levering is zoals beloofd en dat tegen een prettige prijs. Artikel voldoet geheel aan de verwachting. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 04-04-2017 Via de website gekocht

Zeer teleurstellend.

Bestelde machine niet leverbaar. Voorgestelde alternatieven duurder of voldoen totaal niet. Geen coulance.

Martin 29-03-2017 Via de website gekocht

Alles prima verlopen en netjes op tijd

De goedkoopste en alles netjes afgehandeld. Gewoon wat je tegenwoordig verwacht van een webshop. Netjes bestelling te volgen etc.

Peter 02-08-2016 Via de website gekocht

duidelijk en zoals beschreven klopt allemaal

zoals beschreven klopt precies alles op tijd

Assortiment
wat je zoekt vindt je makelijk

Aanbeveling
Wat er wordt verteld of beschreven klopt helemaal
Snel en geen gezeur verder.
wat wil je nog meer

Extra toelichting
Doe ze de groeten bij Tools en tot de volgende keer. Groetjes:Peter

Karen 09-07-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk online bestellen en de volgende dag thuisbezorgd

Geen gebruik van hoeven maken, maar ik ontving een mailtje hoe ik contact kon opnemen als ik wel vragen/opmerkingen had. Vaak is het moeilijk de contactgegevens te vinden van een webwinkel. Nu dus niet.

Aanbeveling
Ik heb een heggeschaar gekocht. De uitleg van het product was helder, waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. De heggeschaar functioneert prima, is goed te hanteren en veel voordeliger dan in de 'aanbieding' bij bijvoorbeeld de Gamma.

Hans 05-07-2016 Via de website gekocht

Ik kon het product snel vinden en de bestelling is uiterst simpel.

Levertijd uiterst snel via DHL. Rest geen ervaring mee.

Assortiment
DE prijs is uiterst concurrerend. Wat ik zocht hadden ze op voorraad.

Aanbeveling
Er valt niets op aan te merken.

Extra toelichting
Koop er volgende keer weer.

Margot 04-07-2016 Via de website gekocht

supersnelle levering

kettingzaag was kapot, binnen 5 dagen een nieuwe

ruim assortiment

nette service, terugsturen portovrij

pieter 26-05-2016 Via de website gekocht

aankoop door paketbezorger DHL na de tweede keer aangeboden te hebben. Het product niet bij de buren afgeleverd maar nu kon ik het op een DHL vestiging ophalen. Toolsvoordelig opgebeld dat ik niet van plan was een uur te gaan rijden hiervoor. ze gingen het uitzoeken omdat het product niet onder rembours was verzonden....nooit meer wat van gehoord.uiteindelijk zelf maar opgehaald

Aanbeveling
slechte service na aankoop.

login 14-10-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk werken met een website als deze. Gemakkelijk bestellen en duidelijk overzicht. Vlot werkend.

De emails die verzonden werden door een kritiekaster als ik, werden binnen een redelijke tijd in een duidelijk verstaanbare taal beantwoord. Als je niet kunt wachten, ga dan kopen in een winkel en betaal een stuk meer. Als je mijn artikel neemt 28 euro meer 130 ipv 102

Assortiment
Hetgeen waarvoor je een dergelijke website raadpleegt is er ook te vinden.
De prijzen zijn in positieve zin verrassend.

Aanbeveling
Hebben wij niet allemaal al via internet de miserie van kopers van online winkels gelezen? Ja toch.
Akkoord, nog maar eenmaal besteld. Maar de miserie en het ongenoegen die we lezen gebeurt ook al bij de eerste bestelling. Ik ben tevreden en zal er indien iets nodig nog online bestellen.

Extra toelichting
Laat mij kort zijn in mijn beoordeling. Ik heb deze online winkel persoonlijk ervaren als: SIMPLY THE BEST.

ineke1948 03-10-2014 Via de website gekocht

ik ben niet zo handig met de PC

Toen ik navraag deed, werd er snel geantwoord en na terugsturen van het artikel kreeg ik binnen 4 dagen mijn geld terug!

geen motivatie

betrouwbaar en uitgebreid

Extra toelichting
ik vind de winkel gewoon goed.

lphoek 13-02-2014 Via de website gekocht

Product makkelijk te vinden. Bestellen en afrekenen verliepen vlot.

Bestelling is snel en binnen opgegeven tijdvak geleverd.

Robbert de Leeuw 06-12-2013 Via de website gekocht

Je wandelt vlot door de bestel-site heen. Product is correct en in goede staat geleverd

Voor 17:00 besteld, de volgende dag geleverd bleek in mij geval niet haalbaar. Werd daar pas over geinformeerd nadat ik hieromtrent info had gevraagd in een email.

Aanbeveling
Groot assortiment de producten die ik tot nu toe besteld heb zijn correct en in goede staat geleverd en niet onbelangrijk, ze werken nog steeds

Extra toelichting
Info verstrekking als de geadverteerde levertijd niet gehaald wordt.

r.cransveld 06-06-2013

Extra toelichting
zoals deze webshop zou elke webshop moeten zijn. betaling ging soepeltjes. track and trace systeem werkt perfect en na 1 dag was mijn slijper als thuis. Het assortiment heeft voor iedereen iets te kiezen en is echt super

frits3254 21-11-2012

ik heb een boormachine gekocht en meteen volgende dag ontvangen. betaling was mislukt maar gelijk opgelost door een aardige mevrouw aan de telefoon. bestelgemak was goed