Toolsvoordelig - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolsvoordelig.

Toolsvoordelig stelt zich voor

Webwinkel in elektrische gereedschappen en accessoires. Handgereedschappen, kitten, lijmen, purren en schroeven. Makita, Bosch, DeWALT, Hitachi, Fein, Kelfort, Ironside, Oxloc.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Eric Derksen 16-02-2022

Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed, kwaliteit van de materialen is goed. De ervaring die ik heb met dit bedrijf is goed te noemen.
Ze hebben er in mijn geval alles aan gedaan om de producten op tijd te kunnen leveren, zelfs een goed alternatief aangeboden nadat bleek dat er een van mijn producten uitverkocht was. Deze service vind ik dan ook goed te noemen.

Niels Kemper 10-02-2022

Op 29 januari een zwaard oor kettingzaag besteld. 1-4 leverdagen. Na een week gebeld en werd er gezegd dat ik het snel kreeg. Na 2 weken weer gebeld, maar toen was de levertijd toch 2 maanden.
Werd vriendelijk te qoeod gestaan, maar raar dat de levertijd niet klopt en dat er gezegd wordt dat het pakketje er aan komt... Let dus goed op en bel op tijd!

Melvin 06-01-2022

Snelle levering zoals aangegeven op de website, de volgende werkdag is het pakket in goede orde bezorgd.Scherpe prijzen voor goed materiaal en een ruime keuze uit verschillende top merken.
Toolsvoordelig.nl 10-01-2022

Beste Melvin,
Fijn om te horen dat onze snelle levering goed bevallen is. Veel plezier met uw aankoop!

Hette Germeraad 21-11-2021

Ik wilde altijd al graag een kettingzaag van Makita en vond er eentje, voor ca. 90 euro, precies wat ik zocht.
Na een week flink ermee tekeergegaan te zijn. brak het nokje van de kettingspanner. Geen probleem: stuur maar op.
Gratis met een sticker. Een week later is hij al weer retour, schoongemaakt en gerepareerd, uiteraard. Ik ben zeer tevreden.
Toolsvoordelig.nl 14-12-2021

Beste Hette,
We zijn blij om te horen dat onze service goed bevallen is. We hopen u snel een keer terug te zien en wensen u veel plezier met uw kettingzaag.

Umit Akel 08-11-2021

Op 18 sept 2021 een grasmaaier van Makita besteld. Ze hebben de grasmaaier verzonden maar Bpost geeft aan mij aan dat het toestel is beschadigd en wordt teruggestuurd. Ik wacht vandaag 8 november 2021 nog steeds op mijn grasmaaier of op mijn geld. Geen van beide. Ze staan me steeds te woord maar geen acties tot op heden. Jammer van zo'n winkel. Slechte service voor de klant. Moeten we dan toch RADAR inschakelen.
Toolsvoordelig.nl 14-12-2021

Beste,
Het is inderdaad altijd vervelend als uw pakket onderweg helaas vermist raakt. Hierna moeten wij helaas het lopende onderzoek van de bodedienst afwachten om te kijken naar een passende oplossing. Ondertussen hebben wij u uw bestelling al opnieuw afgestuurd en heeft u deze mogen ontvangen. Onze welgemeende excuses voor de vertraging die u hierbij heeft opgelopen.
Groet, Team Toolsvoordelig

Hans van Wezel 02-11-2021

Site zag er goed uit. Alleen het bestellen ging niet helemaal naar wens. Hulp met chat gaf uitkomst. Snelle en keurige snelle levering.
Toolsvoordelig.nl 08-11-2021

Beste Hans,
Bedankt voor uw enthousiaste review! Veel plezier met uw aankoop en tot de volgende keer.

R. de Vries 09-10-2021

Op de site werd geadverteerd met een levertijd van twee dagen. Daar kies je dan voor als consument.
Vervolgens werd die levertijd niet gehaald, maar dan moet je zelf gaan vragen waar het product blijft.
Prima chat functie op de site trouwens, maar die kan alleen maar "sorry, we doen ons best" zeggen en verder heb je dat niks aan. Ik vind dat je dan met een oplossing moet komen.
Als je dapper genoeg bent om met snelle levertijden te adverteren, moet je ook een tekortkoming bieden als het mis gaat. Anders is het wel heel gemakkelijk en vrijblijvend.
Toolsvoordelig.nl 18-10-2021

Beste meneer de Vries,
Vervelend om te horen dat uw zending helaas vertraagd is. Wij proberen op onze website altijd een zo accuraat mogelijke levertijd weer te geven, maar zijn hier bij helaas ook afhankelijk van andere factoren. Wij betreuren het altijd als een zending vertraagd is en proberen dit altijd zo spoedig mogelijk op te lossen. Wanneer het inderdaad om grote excessen gaat proberen wij hier altijd samen met de klant uit te komen. Helaas kunnen wij niet altijd meteen een tegemoetkoming bieden wanneer een zending enkele dagen vertraagd is. Ondanks dat proberen wij natuurlijk altijd het pakket alsnog zo spoedig mogelijk bij de klant te krijgen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst alsnog een betere ervaring bieden.

George 22-08-2021

snelle en correcte levering, scherpe prijzen voor goed materiaal en een ruime keuze uit verschillende kwaliteit merken.
Toolsvoordelig.nl 25-08-2021

Beste George, bedankt voor deze fijne review! Hopelijk zien we u snel weer een keer terug. Groeten, team Toolsvoordelig

Rudy Schoonderbeek 22-08-2021

Afgelopen weken 2 bestellingen gedaan bij toolsvoordelig.
Beide artikelen (makita combihamer DHR243Z 18V en mulitool Dmt51ZJX3 18v) werden goed verpakt en op tijd bezorgd.
Zal niet het laatste zijn wat ik daar zal bestellen.
Toolsvoordelig.nl 25-08-2021

Beste Rudy, wij zijn blij dat alles goed is verlopen! Heel veel plezier met uw aankopen. We zien u graag een keer terug! Groeten, team Toolsvoordelig

André Westerveld 22-08-2021

Dinsdag 29 juni J.l. Grasmaaier besteld en betaald. Woensdag 30 juni bevestiging van verzending door Post-NL met Track & Tracé. Vervolgens is de bezorging vertraagd. Tot op 22 augustus niets ontvangen en ook geen oplossing geboden door Toolsvoordelig. Ook niet na regelmatig telefonisch contact en app contact. Alle contactmomenten gaan van mij uit, Toolsvoordelig laat het afweten. Ik wordt voortdurend aan het lijntje gehouden. Heb betaald en niets geleverd gekregen.
Wat een zeer slechte service. Schandalig hoe de klantenservice met dit probleem omgaat.

Han 16-08-2021

Eindelijk een bedrijf dat zegt iets op voorraad te hebben en dat ook werkelijk te hebben. Mijn Makita heggenschaar werd dus mooi op tijd geleverd. De communicatie via de chat gaat snel en men is behulpzaam. Een klein minpuntje: de doos waarin het apparaat zat was al eerder open geweest en weer met plakband dichtgeplakt. Een teruggestuurd apparaat? Maar alles werkte, en geen gebruikssporen dus ik heb het zo gelaten. In de doos ontbrak verder het smeervet (uit de doos gehaald voor een andere klant?), dat wordt nagestuurd maar pas over enkele weken (geen voorraad).
Toolsvoordelig.nl 31-08-2021

Beste Han, wat fijn dat de service zo goed is bevallen! De beste service is waar wij voor gaan, wij zullen uw feedback dan ook meenemen. Hopelijk zien we u snel weer een keer terug. Groeten, team Toolsvoordelig

A.Bello 11-08-2021

Decoupeerzaagjes besteld keurig en snel geleverd.
Zeker een aanraden deze website.
Toolsvoordelig.nl 11-08-2021

Fijn om te horen dat uw bestelling snel bij u geleverd, wij streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.

Groeten, team Toolsvoordelig.

G Bron 10-08-2021

Besteld product voldoet niet. Bosch accuboormachine (GSR 18V-EC TE) voor schroef automaat. Hooguit 10 schroeven geprobeerd, product is niet wat ik er van mag worden verwacht.
Product binnen 1 dag terug gestuurd naar Tools voordelig. Die hebben het product weer naar mij terug gestuurd om dat de sticker van de koffer was los gemaakt, dat lijkt mij logisch, omdat je graag het product wil bekijken, toch?
Vorige week gebeld, een vaag verhaal en man kon mij niet duidelijk uitleggen waarom het product was terug gestuurd. Ik moest deze week maar terug bellen, dat heb ik gedaan. Wat kreeg ik als antwoord, als de bestelling ZAKELIJK is kunnen de bestelde producten NIET retour gezonden worden, volgens de algemene voorwaarden volgens de telefoniste.
Mijn advies om zakelijke bestellingen NIET meer bij dit bedrijf te kopen
Toolsvoordelig.nl 11-08-2021

Beste meneer Bron,

U heeft bij ons een schroefmachine gekocht en even later aan ons geretourneerd. Bij het behandelen van uw retour bleek hierna dat de machine gebruikt was en dat de originele verpakking dusdanig beschadigd was dat wij deze niet zomaar retour konden nemen. Normaal gesproken denken wij graag mee met onze klanten, ook bij zakelijke klanten die willen retourneren. In uw geval konden wij de machine helaas niet meer retour nemen omdat deze niet aan de gestelde voorwaarden voldeed. Ook bij zakelijk retourneren zijn wij de moeilijkste niet, echter kunnen wij niet zomaar alles accepteren.

Toch hopen wij u in de toekomst nog van dienst te mogen zijn, mogelijk kunnen wij u dan vooraf van advies voorzien voordat u tot aankoop overgaat.

Bert 08-08-2021

Snel (levering binnen 24 uur), A-merken, goede klantenservice, duidelijke site en goedkoop
Toolsvoordelig.nl 10-08-2021

Fijn om te horen dat u het product op tijd heeft ontvangen en uw ervaring met onze klantenservice bevallen is. Wij hopen u in de toekomst dan ook vaker van dienst te mogen zijn!

Liam 06-08-2021

De bestelling liep in alle opzichten super, en het product zijn we ook nog een heel tevreden over. Mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben ga ik zeker eerst naar deze site Top !
Toolsvoordelig.nl 10-08-2021

Fijn om te horen dat uw bestelling goed is verlopen en tevreden bent met onze producten. Wij hopen u in de toekomst dan ook vaker van dienst te mogen zijn!

Groeten, Team Toolsvoordelig

A.Bello 04-08-2021

Prettige overzichtelijke website daardoor is het fijn winkelen.
Super snelle levering
Toolsvoordelig.nl 10-08-2021

Fijn om te horen dat u onze website overzichtelijk vindt en dat u onze website aanbeveelt. Wij hopen u in de toekomst dan ook vaker van dienst te mogen zijn!

Oldheman 03-08-2021

Vanwege een klus, vooraf bij de Klantenservice geïnformeerd of het artikel ook echt op voorraad was zoals op de site stond ivm levering problemen bij de producent. Na bevestiging door de klantenservice apparaat besteld. Netjes via mail werd ik (automatisch) ingelicht over voortgang van de bestelling, betaling en verzending. Inderdaad, volgens afspraak, de dag erna de bestelling ontvangen!

M. A. M. Leers 25-07-2021

Op vrijdag, kort voor 17.00 u, bestelde ik een accuschroef- en accuboormachine set (Makita). 's Anderendaags, na ca 19 uren, werd de set, goed verpakt, nog vóór 11.30 u bezorgd. Ik vind dat razendsnel: top!
Toolsvoordelig.nl 28-07-2021

Wij zijn blij om te horen dat de bestelling van de Makita accuschroef- en accuboormachine set goed bevallen is. We wensen u veel plezier met de set en zien u graag weer eens terug. Groeten, team Toolsvoordelig

T. de Harder 22-07-2021

Op 19 juli heb ik een Makita DUN500WRTE 18 V stok heggenschaar besteld bij Toolsvoordelig. Er stond een levertijd van 1-4 dagen op de site. ik wou hem graag voor 23 juli hebben omdat ik op deze dag ermee aan de gang wou gaan.
Bij opmerkingen had ik dat aangegeven. De heggenschaar kwam op woensdag 21 juli binnen! Dus dat was helemaal TOP.
Bovendien was deze site de op een na goedkoopste! De goedkoopste had een levertijd van 1-10 dagen dus daarom heb ik hem bij Toolsvoordelig besteld en daar ben ik achteraf blij om. ik kreeg 2 pakketten, 1 voor de heggenschaar en 1 voor de accu's en de oplader. Ik ben super tevreden over deze webwinkel.
Toolsvoordelig.nl 26-07-2021

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling in onze webshop. We doen altijd ons uiterste best om onze producten zo snel mogelijk te leveren. We wensen u heel veel plezier met de stok heggenschaar! Tot de volgende keer. Groeten, team Toolsvoordelig.

Patty 04-07-2021

De levering die beloofd wordt, wordt niet na gekomen. Er staat vandaag besteld, morgen in huis. Ik heb na 1 maand niets ontvangen. Ik heb al meerdere e-mails gestuurd en steeds krijg ik de reactie dat ze het bijna verwachten en dat het dan zo snel mogelijk naar mij toe komt. Als het niet op voorraad is, moeten ze dat vermelden op de website in plaats van de belofte doen dat het morgen in huis is. Daarnaast ben ik er zelf tekens achteraan gegaan en krijg ik dan later een mail waarin steeds hetzelfde staat (we verwachten het zo snel mogelijk). Ik heb begin juni besteld en nu begin juli nog NIETS! Vanuit de webwinkel zelf komt geen enkele communicatie.

Paul Vandenbroucke 03-07-2021

100% aanbevolen, uitstekende kwaliteit in haar producten (ik heb een Trimmer Makita UR3501 en werkt perfect. De betaling is mogelijk na ontvangst van het product, wat zekerheid geeft. goede prijzen.
Toolsvoordelig.nl 06-07-2021

Beste Paul, wij zijn enorm blij dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de trimmer en we hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, team Toolsvoordelig

Bart Negrijn 02-07-2021

Overzichtelijke website, zo besteld, volgende dag in huis zonder beschadigingen. Verschillende keren makita machines besteld, nooit problemen gehad. Via de website netjes instructies gekregen hoe ik mijn gratis accu kon aanvragen etc.
Via de mail netjes op de hoogte gebracht wanneer het product verstuurd werd en de bon digitaal direct gekregen.
Toolsvoordelig.nl 06-07-2021

Bedankt voor deze leuke review, Bart! Super om te horen dat alles goed is verlopen, wij gaan voor de beste service voor onze klanten! We zien u graag nog vaker terug! Met vriendelijke groet, team Toolsvoordelig

Jacqueline 29-06-2021

Zeer slechte opvolging niet geleverd product. Product besteld op 28 juni, en bevestigd voor levering op 29 juni. Volgens PostNL geleverd op 29 juni in de ochtend maar dat is niet gebeurd. Dit meteen aan klantenservice Toolsvoordelig.nl doorgegeven. Echter, Klantenservice Toolsvoordelig.nl vindt dat we maar een paar uurtjes moeten wachten. Het product wordt waarschijnlijk nog geleverd later op de dag op 29 juni. In de middag zelf contact opgenomen met PostNL. Deze geven aan dat dit niet klopt. Wederom Toolsvoordelig.nl per mail en telefonisch benaderd. Ze starten een onderzoek wat blijkbaar dagen mag duren en ze weigeren een nieuw product te sturen. Adequate reactie zou zijn geweest om klant meteen een nieuw product te sturen en zelf in parallel uit te zoeken waar eerder verstuurd pakket gebleven is.

Krystian 19-06-2021

I try to compare price offers before buying anything. Toolsvordelig price tags are quite attractive, additional they are an official dealer and have unbeatable special offers, 24h delivery over the weekend works fine if you need a product ASAP, same as customer care chat.
Toolsvoordelig.nl 24-06-2021

Hi Krystian, thank you so much for your kind words! We are happy you had a great experience at Toolsvoordelig! We hope to see you soon. Team Toolsvoordelig

Ron 22-02-2021

Na 2 weken wachten op een product wat binnen 4 dagen geleverd zou worden en de nodige smoesjes te hebben gekregen over vertraging. Was het zat en had het echt nodig voor me werk maar bij Toolsvoordelig.nl hebben ze er maling aan als je dat zegt . Het product bij bol.com besteld.
Maar nu weer contact gehad met Toolsvoordelig.nl om de aankoop te annuleren en me geld terug te krijgen.
Maar nee daar doen ze niet aan.
Wachten tot het product is bezorgd en terug sturen of het product niet aannemen.
We zitten nu ruim over de 3 weken en nog bezorgtijd onbekend bij de post.nl.
Vorige week ook een mail gestuurd en geen reactie.
En heb het gevoel dat we er nog niet zijn.
Zou zelf hier Nooit meer iets bestellen en het iedereen afraden.
Het zou best kunnen dat er ook veel goed gaat maar niet bij mij .

Anoniem 23-06-2020

We hebben de machines wel correct gekregen na 5 weken alleen zouden we er een zaklamp bij krijgen. Nu we die na weer 5 weken wachten binnen hebben gekregen blijken dat 2 zaklampen te zijn waar je weer accus voor bij moet kopen. Wij zijn hier niet blij mee en zien graag nog accus tegemoet.

Petra Ferdinandus 20-04-2020

Geen extra dozen en verpakkingsmateriaal, gewoon de doos van de machine met daarop een adressticker, heel fijn!

Paul den Otter 30-03-2019

gewoon netjes snel goed gedocumenteerd de volgende dag afgeleverd, zoals het hoord

paul hooijschuur 19-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

We hadden twee dozen klemwiggen besteld; bij ontvangst bleek dat een van de dozen minder wiggen bevatte dan vermeld op de website (25 stuks ipv. 30). Hierover contact opgenomen, en twee dagen later werd een extra doos wiggen gratis nagezonden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

miguel11 17-08-2017 Via de website gekocht

Doet wat het belooft

Als je iets besteld en het wordt 11 uur later al bezorgd en het is ook nog het goedkoopste hoe kan ik dat dan anders beoordelen dan heel goed.
Miguel

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 30-06-2017 Via de website gekocht

Op tijd volgens afspraak geleverd

Goede shop vriendelijke prijzen in vergelijking met andere shops. Links die ze sturen gaat prima en je weet precies wanneer geleverd wordt. Prima.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tycho 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Hanteren erg scherpe prijzen voor makita gereedschap en hebben bovendien een afhaalpunt / fysieke winkel in de buurt (dus mocht er iets zijn, kan je in ieder geval ergens langs gaan).
De bestelling netjes verpakt en keurig op tijd verzonden. Alleen jammer dat de DHL pas aan het einde van de dag kwam om het te bezorgen...

P.A.Praat 22-04-2017 Via de website gekocht

goede informatie

De site geeft heel veel informatie en die klopt ook. De levering is zoals beloofd en dat tegen een prettige prijs. Artikel voldoet geheel aan de verwachting. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 04-04-2017 Via de website gekocht

Zeer teleurstellend.

Bestelde machine niet leverbaar. Voorgestelde alternatieven duurder of voldoen totaal niet. Geen coulance.

Martin 29-03-2017 Via de website gekocht

Alles prima verlopen en netjes op tijd

De goedkoopste en alles netjes afgehandeld. Gewoon wat je tegenwoordig verwacht van een webshop. Netjes bestelling te volgen etc.

Peter 02-08-2016 Via de website gekocht

duidelijk en zoals beschreven klopt allemaal

zoals beschreven klopt precies alles op tijd

Assortiment
wat je zoekt vindt je makelijk

Aanbeveling
Wat er wordt verteld of beschreven klopt helemaal
Snel en geen gezeur verder.
wat wil je nog meer

Extra toelichting
Doe ze de groeten bij Tools en tot de volgende keer. Groetjes:Peter

Karen 09-07-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk online bestellen en de volgende dag thuisbezorgd

Geen gebruik van hoeven maken, maar ik ontving een mailtje hoe ik contact kon opnemen als ik wel vragen/opmerkingen had. Vaak is het moeilijk de contactgegevens te vinden van een webwinkel. Nu dus niet.

Aanbeveling
Ik heb een heggeschaar gekocht. De uitleg van het product was helder, waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. De heggeschaar functioneert prima, is goed te hanteren en veel voordeliger dan in de 'aanbieding' bij bijvoorbeeld de Gamma.

Hans 05-07-2016 Via de website gekocht

Ik kon het product snel vinden en de bestelling is uiterst simpel.

Levertijd uiterst snel via DHL. Rest geen ervaring mee.

Assortiment
DE prijs is uiterst concurrerend. Wat ik zocht hadden ze op voorraad.

Aanbeveling
Er valt niets op aan te merken.

Extra toelichting
Koop er volgende keer weer.

Margot 04-07-2016 Via de website gekocht

supersnelle levering

kettingzaag was kapot, binnen 5 dagen een nieuwe

ruim assortiment

nette service, terugsturen portovrij

pieter 26-05-2016 Via de website gekocht

aankoop door paketbezorger DHL na de tweede keer aangeboden te hebben. Het product niet bij de buren afgeleverd maar nu kon ik het op een DHL vestiging ophalen. Toolsvoordelig opgebeld dat ik niet van plan was een uur te gaan rijden hiervoor. ze gingen het uitzoeken omdat het product niet onder rembours was verzonden....nooit meer wat van gehoord.uiteindelijk zelf maar opgehaald

Aanbeveling
slechte service na aankoop.

login 14-10-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk werken met een website als deze. Gemakkelijk bestellen en duidelijk overzicht. Vlot werkend.

De emails die verzonden werden door een kritiekaster als ik, werden binnen een redelijke tijd in een duidelijk verstaanbare taal beantwoord. Als je niet kunt wachten, ga dan kopen in een winkel en betaal een stuk meer. Als je mijn artikel neemt 28 euro meer 130 ipv 102

Assortiment
Hetgeen waarvoor je een dergelijke website raadpleegt is er ook te vinden.
De prijzen zijn in positieve zin verrassend.

Aanbeveling
Hebben wij niet allemaal al via internet de miserie van kopers van online winkels gelezen? Ja toch.
Akkoord, nog maar eenmaal besteld. Maar de miserie en het ongenoegen die we lezen gebeurt ook al bij de eerste bestelling. Ik ben tevreden en zal er indien iets nodig nog online bestellen.

Extra toelichting
Laat mij kort zijn in mijn beoordeling. Ik heb deze online winkel persoonlijk ervaren als: SIMPLY THE BEST.

ineke1948 03-10-2014 Via de website gekocht

ik ben niet zo handig met de PC

Toen ik navraag deed, werd er snel geantwoord en na terugsturen van het artikel kreeg ik binnen 4 dagen mijn geld terug!

geen motivatie

betrouwbaar en uitgebreid

Extra toelichting
ik vind de winkel gewoon goed.

lphoek 13-02-2014 Via de website gekocht

Product makkelijk te vinden. Bestellen en afrekenen verliepen vlot.

Bestelling is snel en binnen opgegeven tijdvak geleverd.

Robbert de Leeuw 06-12-2013 Via de website gekocht

Je wandelt vlot door de bestel-site heen. Product is correct en in goede staat geleverd

Voor 17:00 besteld, de volgende dag geleverd bleek in mij geval niet haalbaar. Werd daar pas over geinformeerd nadat ik hieromtrent info had gevraagd in een email.

Aanbeveling
Groot assortiment de producten die ik tot nu toe besteld heb zijn correct en in goede staat geleverd en niet onbelangrijk, ze werken nog steeds

Extra toelichting
Info verstrekking als de geadverteerde levertijd niet gehaald wordt.

r.cransveld 06-06-2013

Extra toelichting
zoals deze webshop zou elke webshop moeten zijn. betaling ging soepeltjes. track and trace systeem werkt perfect en na 1 dag was mijn slijper als thuis. Het assortiment heeft voor iedereen iets te kiezen en is echt super

frits3254 21-11-2012

ik heb een boormachine gekocht en meteen volgende dag ontvangen. betaling was mislukt maar gelijk opgelost door een aardige mevrouw aan de telefoon. bestelgemak was goed