Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is berekend op basis van 144 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anon 12-09-2019

Deel van een zending ontbrak tijdens de bezorging. De klantenservice was altijd heel vriendelijk maar kon eigenlijk elke keer niet vertellen wanneer het ontbrekend deel werd geleverd. Er werd ook geen status update gegeven. Er was een duidelijk gebrek aan communicatie tussen klanten service en leverancier.

Beste Anon,

Hartelijk dank voor uw bericht. We gaan deze opmerking meenemen in onze doorlopende overwegingen teneinde de service continu verder te verbeteren.

Hopelijk tot een volgende keer (met een betere ervaring).

Oumayra 01-09-2019

Al onze baby spullen komen van de Babypark. Super tevreden met de hulp van de medewerkers van Babypark Heerlen. Ik geef ze een dikke 10!

Yoni van 't Ent 29-08-2019

Vandaag een Luvion Easy babyfoon gekocht in Barendrecht voor € 89,-. Ik wilde even opzoeken hoe het precies werkt dus tikte op internet de babyfoon in om te zoeken. Tot mijn grote verbazing zag ik dat dezelfde babyfoon op internet bij bol.com € 49,90 kost. Ik heb contact opgenomen met babypark aangezien er wordt geroepen en geadverteerd met de aller goedkoopste te zijn en de laagste prijs garantie. Helaas wilde of kon de medewerker helemaal niets voor mij betekenen. Babypark is de goedkoopste maar niet vergeleken met Bol.com. De medewerker gaf mij het advies dit terug te brengen, wat ik natuurlijk ga doen. Babypark de goedkoopste, nou mooi niet dus!

Beste Yoni,

Het door u gevonden product is waarschijnlijk gevonden op eBay. Daar worden namelijk ook 2e hands producten aangeboden. We vergelijken onze prijzen van nieuwe producten (uiteraard) wel met concurrenten die ook hetzelfde product onder dezelfde voorwaarden (ook nieuw in doos dus) aanbieden.

Hopelijk hebben we hiermee aangegeven wat de mogelijke reden is geweest van het enorme prijsverschil.

Hopelijk toch tot een volgende keer.

Tanja 24-08-2019

Super service... Ik kocht een wipstoeltje, maar de kleur die ik graag wilde, was niet op voorraad in de winkel... We kregen het daarom thuis gestuurd. De volgende dag werd het al geleverd. Top!

Sari 22-08-2019

Nette winkel en vriendelijk personeel bij Babypark Enter! Eerst geholpen door voor ons gevoel een wat minder ervaren medewerker op de kinderwagenafdeling. Na een rondje door de winkel kwamen we een ervaren medewerker en tevens moeder van 3 tegen. Precies wat wij nodig hadden als ouders to be. Terug gegaan naar de kinderwagenafdeling met deze medewerker en een duidelijke uitleg gekregen. Uiteindelijk hier de kinderwagen en babyfoon gekocht en wordt in november geleverd. Wij zijn super goed geholpen en komen zeker terug!

Barbara Postma 20-08-2019

Sinds mijn dochter zwanger was van een tweeling, ben ik enkele keren bij uw filiaal in Amersfoort geweest. Mijn dochter en schoonzoon hebben al hun spullen bij u gekocht. Ook de bedjes en box en toebehoren voor logeerpartijtjes bij ons hebben wij bij u gekocht. Mijn man, die normaal met geen stok een winkel is in te krijgen, ging zonder morren mee. Zelfs ook de tweede keer. Wij werden steeds bijzonder vriendelijk en behulpzaam geholpen. En waren heel snel klaar. De prijzen, gekoppeld aan de goede service, vallen dan mee. Ook de bezorging van de spullen was op tijd en volledig in orde. Dank.

Daniël den Uil 19-08-2019

Mijn vrouw en ik zijn op bezoek geweest bij Babypark, vestiging Staphorst. We hebben in één avond onze complete aankoop geregeld van de babyuitzet. We werden geholpen door een vriendelijke vrouw met voldoende kennis van de producten waar wij nog enkele vragen over hadden. Op dit moment zitten wij te wachten tot de spullen geleverd worden, ook deze afstemming is erg netjes verlopen.

Van der Laan 16-08-2019

Ik ben ontzettend blij met de webshop van Babypark. Wanneer je iets besteld, wordt het snel, maar ook goed verpakt geleverd. De kwaliteit van de spullen is erg goed.

We hebben al veel spullen bij Babypark gekocht, waaronder een babykamer.

Toen wij onlangs een tienerkamer (bed met toebehoren als een matras e.d., nachtkastje en bureau) kochten, werd er op een prettige wijze gecommuniceerd over de leverdatum. De bezorger deed keurig zijn schoenen uit op de mat, werkte snel en netjes. Het was duidelijk een vakman, die nadien de rommel opruimde en het afval meenam.

Bedankt! En tot de volgende keer!

Pascal 15-08-2019

Deskundig, vriendelijk, enthousiast en vooral oprecht geholpen. Prima uitleg gegeven over het product waarvoor ik kwam, de voor- & nadelen besproken, maar ook alternatieven besproken. En erg belangrijk voor mij, er werd oprecht interesse getoond en goed doorgevraagd naar wat ik precies wilde en waarom. Al met al was ik erg onder de indruk hoe ik geholpen en geadviseerd bent.

Beste Pascal,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We vinden het leuk om dat te horen en het motiveert ons om zo door te gaan.

Hopelijk tot snel.

Kim 14-08-2019

Vermoedelijk ga ik de kinderstoel niet winnen, aangezien mijn reactie niet heel positief is.

Eerste keer dat ik er kwam vond ik het een erg grote en onpersoonlijke winkel, personeel begroet je niet, is voornamelijk bezig met zichzelf. De outlet afdeling is echt vreselijk, de kringloopwinkel straalt meer uit. Vervolgens vinden we een leuke speeltent, alleen nergens een prijskaartje te vinden. Ook het product zelf niet. Alleen een showmodel. Ook geen personeel om het aan te vragen. Deze dus uiteindelijk maar laten staan.

We waren op internet op zoek naar een box, degene die we mooi vonden werd verkocht bij babypark, dus toch maar weer daar naartoe gegaan. Box besteld, verder werd er niet gebeld over of het klaar stond ofzo, dat moesten we zelf maar uitzoeken. Na lang wachten de box opgehaald, bleek bij thuiskomst, de la 2 verschillende ladegeleiders te hebben en de box zelf zit ook erg slecht in elkaar. Erg teleurstellend. Kortom, geen prettige ervaring gehad bij babypark.

Linda 14-08-2019

We hebben een kinderkamer gekocht en zijn ik de winkel goed geholpen. Levering ging snel en goed. Tijdens het monteren van de kamer bleken de pootjes niet juist, het mailcontact hierover verliep goed en nu wachten we tot de nieuwe pootjes worden opgestuurd. De winkel heeft een groot assortiment en op de website is dit ook te bekijken. Ik zal deze winkel zeker aanbevelen.

Els Boon-Nagels 14-08-2019

Prachtige winkel leuke klantvriendelijke meisjes en als je even moet wachten kun je wat lekkers eten en drinken in het restaurant!
Warm aanbevolen

Niek 13-08-2019

Mooie winkel en super service. Bestelling geplaatst en meteen een mailtje gekregen met info over de bezorging. Werd de week erop de bestelling al bezorgd. Wat ideaal is, is dat je aan de deur met de pin kan betalen. Vriendelijk personeel die eerlijk advies geven. Kortom super tevreden over deze winkel en mooie baby spullen rijker!

Willeke 13-08-2019

Nette winkel met vriendelijk personeel. Wij zijn goed geholpen bij de aankoop van onze wieg, ledikant matras, box etc. Goed en eerlijk advies in de winkel en een snelle bezorging door een vrolijke chauffeur. Kortom niets op aan te merken!

Najat 12-08-2019

Wij zijn een maand geleden voor het eerst naar babypark gegaan en wij hebben toen gelijk ook een kinderwagen gekocht.
De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.
De winkelmedewerkster en kassierster die ons hebben geholpen waren vriendelijk en behulpzaam.
De kinderwagen zou thuis geleverd worden en dat is ook allemaal vlot verlopen!
Ik ben een zeer tevreden!
De website is ook top en ik heb al een verlanglijstje opgemaakt. Ik ga zeker blijven shoppen bij babypark!

Lei 12-08-2019

Wij zijn momenteel in verwachting van onze eerste kindje. Hier komt heel veel bij kijken qua spullen. We hebben veel rond gekeken en toen besloten om bij babypark onze spulletjes te halen. Er was zoveel keuze dat we niet makkelijk was om keuze te maken. Wij hebben onze baby kamer uit witte meubels gekozen maar dachten dat we het wel leuk zouden vinden om een zwarte box te hebben in onze zitkamer. Na 1/2 weken hadden we toch spijt en hebben we dit heel makkelijk kunnen aanpassen naar een witte box door een emailtje te sturen. Zo wat een service en wat ben ik blij! Heel veel dank aan de medewerker die dit heeft geregeld.

Groetjes

Deb 12-08-2019

Op zich ruime keus en goed geholpen in de winkel, maar met beide babykamers problemen gehad met beschadigde meubels en telkens een tweede lange levertijd gehad. Dit is absoluut niet fijn als je zwanger bent. Laatste babykamer werd pas hersteld 1 dag voor mijn geplande keizersnede...dit terwijl we ruim op tijd waren met bestellen en ook de extra levertijd ingecalculeerd was, maar daar heeft babypark weinig boodschap aan helaas.

Petra Boerlage 12-08-2019

Wij zijn de trotse opa en oma van een kleinzoon van acht maanden. Omdat hij elke week een dag bij ons is wilde we een buggy kopen zodat we wat mobieler zouden zijn. Omdat we bij Babypark al de meubeltjes hadden gekocht voor onze babykamer bij opa en oma zijn we ook naar Babypark gegaan voor de buggy en dat is ons weer prima bevallen. De buggy die we uitzochten was niet in de kleur die we wilde voorradig in de winkel maar wel nog via de site, de verkoper vertelde dat de buggy de volgende dag bezorgd zou worden. We hebben de buggy gekocht en inderdaad de volgende dag hadden wij hem in huis, top!! We hebben al veel plezier van de buggy gehad.

Valentijn 12-08-2019

Als aanstaande ouders van onze 1e kind zijn wij behoorlijk groen in de baby wereld, maar ik kan wel stellen dat wij behoorlijke kritische kopers zijn. Babypark heeft echt aan al onze wensen voldaan. Informatieoverdracht, enthousiasme en vriendelijkheid van personeel, nakomen van (prijs)afspraken en de algehele uitstraling van winkel. Kan niet anders oordelen dan met een 9. Een 10 gaat me net te ver :)

Marlieke 12-08-2019

De winkel (Barendrecht) is mooi, groot, overzichtelijk, schoon en het aanbod is gigantisch. Het personeel is zeer behulpzaam, niet opdringerig en ontzettend vriendelijk en geduldig. Bijvoorbeeld bij het afhalen van de kinderwagen, stelde de medewerker voor om hem even in elkaar te zetten. Super! Daarna heeft hij ook nog alles in de auto geladen.

Tinne 12-08-2019

Topservice! Kwaliteitsproducten! Behulpzaam! En ik zou nog verder kunnen doorgaan!
In 2011 leerde wij deze winkel voor de eerste maal kennen en in 2019 maakte wij een tweede keer gebruik van hun service, producten enz. Niets is te veel en voor alles wordt een oplossing gezocht!
Ik kan deze winkel alleen maar aanraden, zowel online als fysiek

D. 12-08-2019

Er komt veel op je af als je voor je eerste kleintje een Babypark binnenloopt: zoveel benodigde spullen, zoveel keuze. De opzet van de winkel in Barendrecht maakt het echter toch behapbaar: duidelijke onderverdeling in categorieen, erg schone winkel en zeer behulpzaam personeel. Wij hebben de aanschaf in twee delen gesplitst: eerst zijn we zelf een halve dag door de winkel gegaan, gewoon om te kijken wat we mooi zouden vinden. Thuis hebben we - met name op de website van Babypark - verder onderzoek gedaan. Uiteindelijk zijn we met een gereduceerde lijst van opties samen met een verkoopster door de winkel gegaan en hebben wij alle grote dingen (kamer/wagen/maxi-cosi etc.) ineens uitgezocht. We kunnen niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn en de winkel van harte aanbevelen!

Kevin 12-08-2019

Perfecte service bij BabyPark Barendrecht. Snelle en uitstekende kwaliteit van service. Goede productinformatie en snelle levering. Communicatie vanuit klantenservice is perfect en alles werd in het werk gesteld om ons als klanten tevreden te stellen. Wij hebben de kinderkamer, kinderwagen, maxicosi en autostoel gekocht bij BabyPark en alles is naar volle tevredenheid geleverd en gemonteerd.

Ondanks de systeemstoring die BabyPark ondervond in de tijd dat wij de maxicosi bestelde werd alles toch op tijd geleverd en hier werd keurig over gecommuniceerd door de klantenservice.

De winkel zelf is schoon en beschikt over een ruim aanbod. Personeel is vriendelijk en kundig. Erg fijn.

Wij zijn uitermate tevreden op alle fronten en raden een ieder aan om hier te kopen.

P Tabak 12-08-2019

Normaliter schrijf ik nooit een recensie, maar ik ben bij de filialen Amersfoort en Wormerveer zo opvallend goed geholpen dat ik er niet om heen kan om een recensie te schrijven.

Ik ben in beide filialen geholpen door 2 jonge werknemers die ontzettend veel kennis hadden over iedere productgroep. Op deze manier was ik in een mum van tijd helemaal klaar voor de babykamer en alle bijbehorende producten die erbij komen kijken voor een baby.

Echte vakmanschap! Ik zou iedereen aanraden om hier je gehele baby uitzet te kopen! En nogmaals dank!

Peter 12-08-2019

Goeie services ze nemen de tijd voor je.
Gaan echt mee met de laagste prijs garantie.

Alles bij elkaar prettige winkel

Anouk 12-08-2019

Prima winkel om vooral je goed te oriënteren op wat je allemaal nodig hebt. Ga wel vroeg, dan is het nog niet zo druk en wordt je snel geholpen. Wij hebben onze box met boxkleed hier gekocht. Het was niet op voorraad en werd de week erna kosteloos thuisbezorgd, ideaal!

René van den Akker 12-08-2019

Onwijs mooie spullen, mooie winkel maar bezorging van 3 x niks... we zouden een mail krijgen hoe laat er ongeveer geleverd zou worden.... is niet gebeurd en vervolgens staan ze om 07:00 voor de deur volgens mij ben je dan niet helemaal lekker. vind prima om vroeg me bed uit te gaan maar zonder bericht is 07:00 niet normaal.

R 11-08-2019

Goede service, goed advies, goede prijs!
Er wordt samen gezicht naar het juiste product en deze wordt uitgebreid getest en uitgelegd aan de klant.

Jaimy 11-08-2019

Mijn kinderwagen en maxi cosi besteld bij Babypark Barendrecht. Heel goed geholpen, ze nemen hier echt de tijd voor je om alles goed uit te leggen en te laten zien. Mocht zelfs de kinderwagen passen in de auto van de verkoopster, omdat wij beide dezelfde auto hadden maar ik niet met mijn eigen auto was, super! Later ook nog het baby kamertje en de box besteld bij Babypark. Goede service en voor iedereen een aanrader.

Mike 11-08-2019

Mooie, grote winkel met een groot assortiment. De medewerkers vallen op, maar komen vaak al uit zichzelf vragen of ze je van dienst kunnen zijn. De prijzen zijn aan de hoge kant, maar dit wisten we van tevoren en mag ook zeker de pret niet drukken. Inspiratie genoeg opgedaan en leuke spullen aangeschaft.

Roos 11-08-2019

Een grote winkel voor alle baby, peuter en kleuter spullen die je maar nodig hebt. Je hebt geen idee wat er allemaal op je afkomt bij een eerste kindje. Door het vriendelijke personeel die allemaal van de hoed en de rand weten, zijn wij goed op weg geholpen bij het maken van keuzes bij de aanschaf van verschillende dingen. Prettige winkel, je kunt er terecht voor alle spullen die je nodig hebt voor je kleintje! Is het niet voorradig? Dan wordt het besteld en heb je de keuze om het in de winkel op te halen of lekker thuis te laten bezorgen!

Melline 11-08-2019

Zowel in de winkel geweest als via de webshop bestelt. Levering webshop was goed, duidelijke site en snelle, keurige levering. In de winkel in Barendrecht geweest. Door meerdere medewerkers geholpen, allemaal super aardig en goed advies. Er wordt echt naar je wensen geluisterd en gekeken naar wat bij je past.

Michelle Kars 11-08-2019

Al vanaf binnenkomst direct goed geholpen! Wij hebben vrijwel alle meubels, kinderwagen, Maxi Cosi en andere benodigdheden hier gekocht en zijn zeer te spreken over de goede service en met name de communicatie. In de winkel (wij zijn in Amstersfoort geweest) is voldoende personeel aanwezig om je vragen te beantwoorden en je kunt echt merken dat ze verstand van zaken hebben. Ook bij het maken van bepaalde keuzes geven ze je (indien gewenst) advies, zonder je iets op te dringen. Wij twijfelden nog over de kleur van de kinderwagen (deze was niet in de showroom aanwezig), waarna we later nog gebeld zijn toen deze wel in de showroom aanwezig was om hem nog te kunnen bekijken. Wat ons ook beviel is de mogelijkheid om een deel van de spullen later geleverd te krijgen in verband met de garantie. De levering is ook super verlopen, je kunt zelf uit een aantal dagen kiezen en op de dag zelf word je op de hoogte gehouden van de exacte levertijd (tot op de minuut nauwkeurig). Ook het retourneren gaat zeer eenvoudig en het is zelfs mogelijk om deze bij de volgende levering mee te geven aan de bezorgers (dat scheelt weer een ritje op en neer naar de winkel). Telefonisch word je tevens zeer snel en goed geholpen, al met al zouden we de winkels van Babypark zeker aanbevelen!

Toufik 11-08-2019

Babykamer en kinderwagen gekocht bij Baby park in Gouda. We zijn goed geholpen door een medewerker, duidelijke uitleg en advies! Bedankt

Johan Verhage 10-08-2019

Hier komen we elke keer weer terug. Alle medewerkers nemen de tijd om je goed te informeren en waar nodig te helpen (de eerste keer even voordoen hoe een kinderstoel met isofix veilig in de auto is te plaatsen). Mocht er iets zijn, kwaliteit of verkeerd verwerkte prijs, wordt het keurig opgelost.

Therese 10-08-2019

Zowel in de winkel als online via WhatsApp goed advies en snel antwoord gehad. De autostoel online besteld, maar persoonlijk in de winkel opgehaald zodat ze deze konden installeren en uitleg over het gebruik konden geven. Ik ging mijn autostoel afrekenen, maar bij de kassa kwam de medewerker erachter dat dit niet de beste keus voor mij kon zijn. Hij adviseerden mij een goedkopere autostoel maar beter aansluitend bij mijn situatie. Wederom bedankt voor de prettige, persoonlijke, vakkundige en snelle service!

Arnaud Bruyneel 10-08-2019

schitterende service, de verkopers nemen de tijd om je alles uit te leggen en te demonstreren, mooie kinderwagen parcours. De check out kan vlotter slechts een kassa en om de finale bestelling op te maken was het vrij manueel. Mooie en leuke baby shopping ervaring.

Michelle 10-08-2019

Pas een baby box gekocht voor de babyshower van me schoonzus. Toen we in de Winkel waren was de baby box helaas niet op voorraad, de meid die ons helpte heeft gebeld of er spoed achter gezet kon worden omdat we hem einde van de week nodig hadden en het was ook nog gelukt!! Super service en heel vriendelijk en de kwaliteit is super!! Zeker aan te raden!!

Kirsten 10-08-2019

Wij hebben BabyPark Amersfoort bezocht, een mooie en ruime winkel. Van te voren had ik een afspraak gemaakt en we zijn erg vriendelijk en goed geholpen. Eerlijk advies gekregen. Ik kijk erg uit naar de levering van onze bestelde spullen :)

Anne 10-08-2019

Onze ervaring was heel positief, we waren eerst wat overrompeld door het ruime aanbod. Gelukkig kwam er een supervriendelijk medewerker ons helpen en de nodige uitleg geven. We hebben dan ook met veel plezier het vertrouwen in de winkel gelegd en onze uitzet hier gekocht. Ook de levering van de spulletjes verliep vlekkeloos, kortom top ervaring!

CeMa 10-08-2019

Heel groot assortiment. Deskundige mensen en goede adviezen. Het personeel is hulpvaardig en denkt mee. Er is ook een leuke plek om even wat te drinken. Echt een aanrader voor aanstaande ouders

SanneW 10-08-2019

Samen met mijn vriend waren we in de winkel in Staphorst voor zowel grote als kleine aanschaffen voor de baby. We zijn super goed geholpen, we hadden als het ware de gehele middag iemand die ons persoonlijk hielp/adviseerde over alle producten. Dit maakte het zoveel makkelijker om een goede beslissing te maken wat betreft de kinderwagen en een autostoeltje. Wat vooral fijn was, dat het oprecht advies was zonder dat ons iets werd opgedrongen. Volgende week gaan we weer! :)

Wim 10-08-2019

Ik ben heel goed geholpen bij Babypark Heerlen. Ik zocht stopcontactbeschermers en er hing nog maar 1 pakje. De bestelling bleek net geplaatst te zijn en daarom ontving ik een mail als er weer meerdere stuks binnen waren. Dit verliep allemaal soepel en nu zijn m’n stopcontacten afgeschermd tegen vingertjes :) heel tevreden dus!

Roypipoloy 10-08-2019

Een goede ruime winkel waar ze eigenlijk alles wel in huis hebben wat je eventueel nodig zou hebben voor de kleine.
Het "systeem" voor de service is ook top! Even melden bij de balie dat je informatie / geholpen wilt worden en je naam wordt vanzelf omgeroepen. Dan heb je een persoonlijke assistent.

Frank 10-08-2019

Uitgebreide winkel omgeving met brede selectie benodigdheden en leuke accessoires. Aan de prijzige kant maar daar staat kwaliteit tegenover. Goed service model met veel personeel hands-on

W 10-08-2019

Prachtige ruime winkel met heel veel keus!
Eerst rustig rondkijken en daarna vriendelijk geholpen! Bijna alles daar besteld en kon al binnen een week geleverd worden! Top service!

Remco 10-08-2019

Bij Babypark alles gekocht wat we nodig hadden voor de kinderkamer, auto en kinderwagen. We zijn daarbij super geholpen door een dame met veel geduld. Ze kon al onze vragen beantwoorden en we zijn meer dan tevreden. Wij hebben geen andere winkel gevonden met zoveel keuze en service.

Irene 10-08-2019

Ruim opgezette winkel met niet alleen erg aardig personeel, maar ook zeer kundig. Heel prettig winkelen, zeker een aanrader!

De Jong 10-08-2019

Wij zijn in drie winkels van Babypark geweest. Wij hebben hier veel aangeschaft voor onze baby. De medewerkers weten waar ze over praten en zijn erg behulpzaam, heel erg fijn! Per e-mail heb ik een schade gemeld waarbij we prima geholpen zijn. De winkels zijn vrij ruim en duidelijk opgezet. Wij raden Babypark zeker aan!

Daisy 10-08-2019

Alles wat je nodig hebt kun je hier kopen om een fantastische start voor je baby te kunnen realiseren... Behulpzaam en geduldig personeel die je op alle mogelijke manieren helpen en met je mee denken. Altijd als ik wat nodig heb ga ik naar Babypark!