Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Rochelle 21-04-2024

Fijne website, fysiek ook een fijne winkel. Behulpzaam en voor de online besteller, je producten worden snel geleverd.

Ook voor ons 2e kindje wederom wat inkopen gedaan bij Babybark.

Lisanne 20-04-2024

Hele goede hulp bij het uitzoeken van alles wat we nodig hebben voor onze baby! Erg tevreden

Roselynn Van den oord 20-04-2024

Super fijne winkel zowel online als fysiek. Vriendelijke service en goede prijzen :)

Jeannette Mikkers 19-04-2024

Hebben veel leuke spullen.
Goed bereikbaar en vriendelijk, hulpvaardig personeel!
Makkelijk bestellen en goede service bij het ophalen van bestellingen.

Chava Saarloos 19-04-2024

Ik vind de producten goede kwaliteit en word goed geholpen. Zowel in de winkel als via klantenservice.

fampetro 19-04-2024

Babypark heeft vele artikelen voor onze eerste kindje, hierbij zijn we zeer tevreden dat we meerdere producten zelf hebben kunnen kopen en als kado hebben kunnen krijgen door middel van het plaatsen op een verlanglijst. Een en al een TOP winkel!

Carol 17-04-2024

De producten worden snel verzonden en het personeel is erg vriendelijk. Ook denken ze goed mee - zo was er een keer een verkeerd product verzonden en toen ik dit aangaf, mocht ik dit product houden en kreeg ik kosteloos het juiste product.

Ger 29-03-2024

Gisteren een bugaboo base 360 gekocht en omdat hij ergens anders goedkoper was dan bij babypark kreeg ik deze voor de goedkoopste prijs.
En een campingbedje met toebehoren gekocht.
Zeer vriendelijk personeel
Kom er graag 10+

Arie 02-03-2024

De service van deze winkel is zeer slecht.. ik waarschuw hier geen producten te kopen want als er iets mis is kom je te maken met een zeer vermoeiende klantenservice..

In ons geval hebben we een een autostoel gekocht die bleek verkeerde banden erbij te hebben. Letterlijk van een ander merk wat dus niet past. Maanden later nog steeds niet opgelost. Al talloze keren gebeld en gemailed maar je wordt van de kast naar de deur gestuurd. We hebben ook los van deze aankoop een andere band gekocht maar we wachten nu al ruim 3 maanden voor deze levering en we krijgen geen hoogte. Alleen dat het weer uitgesteld wordt.

Je kunt nog beter op een webshop only kopen dan heb je nog meer service en kloppen de producten nog beter…

Lotte van Dijkhuizen 23-09-2023

Sinds we zwanger zijn, zijn we al een aantal keer hierheen geweest. Bijzonder om te zien dat de medewerkers werkelijk alles weten van de producten die ze verkopen. We hadden een persoonlijk shop moment geboekt, dit is zeker de moeite waard. Ze helpen je echt met van alles en hebben echt veel kennis van zaken! Heel fijn!

H 01-06-2023

Het bedrijf en de medewerkers luisteren niet naar de wensen van de klant. Wij zijn naar de winkel toegereden (27 weken zwanger), speciaal om een draagzak te kopen. Wij hebben een bovenwoning en willen in de kraamtijd graag gebruik maken van een draagzak. We hadden onze wensen helder en al vooronderzoek online gedaan, 3 opties in ons hoofd, maar wilde graag nog wat afvies. In de winkel werden wij echter weggestuurd, het advies van Babypark was in de kraamweek met de newborn baby langs te komen zodat je kon passen met de baby. We gaven aan niet om te hoek te wonen en ook geen zin te hebben in de week na de bevalling in de winkel te komen (andere zaken zijn dan belangrijker…). Hier werd niet naar geluisterd en we kregen geen advies en hebben geen draagzakken uit kunnen proberen (gespjes en materiaal bekijken bijvoorbeeld). Mijn man mocht ook niet proberen: want mannen houden van gespjes en vrouwen van knoopjes, dus als ik het niet kon proberen had het geen zin, werd er gezegd. We zijn weggegaan (voor mijn gevoel weggestuurd), ik heb later nog gebeld met klantenservice, telefonisch kregen wij ook te horen dat babypark ons niet kon adviseren voor de baby geboren is.

Ik heb spijt dat ik andere duurdere uitgaven bij deze winkel heb gedaan. Door de zwangerschap uiteraard wat extra emotioneel, maar wordt hier erg boos om. Absoluut niet klantvriendelijk..

Kirkman 17-04-2023

De winkels zijn erg prettig om te bezoeken. Personeel is vriendelijk en deskundig. Ik ben daarentegen minder tevreden over de webshops. Die zou ik niet aanraden voor artikelen anders dan meubels. Het is niet mogelijk om je bestellingen te openen nadat je ze geplaatst hebt. Dit is een bekend probleem zegt de klantenservice als ik ze bel, maar dit speelt al maanden en wordt volgens mij niet opgelost.

Het is niet mogelijk om je bestelling weer in te zien en te kijken welke artikelen wanneer bezorgd worden. “Je krijgt e-mail”.

Op de website veranderd de verwachte lever tijd van een artikel maar ik krijg daar geen update over. Ik kan wel zien dat ze op voorraad zijn in de winkel. Hoe ingewikkeld is het dan om dat artikel naar me toe te sturen? Ipv 3 maanden wachten? Ik heb er toch voor betaald?

Het is ook niet mogelijk om artikelen achteraf te annuleren omdat je de bestelling niet kan openen. Ik vind het hilarisch dat een programmeur wel kan zorgen dat je op zondag niet kunt bestellen maar problemen in basisfunctionaliteit niet kan oplossen.

Kortom: zeker de winkels bezoeken. Maar alles wat je online wil aanschaffen lekker bij de concurrent doen

Francis 06-12-2022

1,5 jaar geleden de volledige baby uitzet geshopt bij babypark. Mega fijne hulp en adviezen gekregen. Ze nemen de tijd voor je!

Na een jaar gebruik te hebben gemaakt van ons kidsmill stoeltje zag ik veel schade (stukjes verf eraf en bij een schroef een flinke spleet in het hout, ik vond het gek voor z'n dure stoel en besloot een berichtje te sturen. Na wat foto's te hebben gestuurd, kregen we eerst alleen de poten nieuw. Toen mijn man de poten ging halen gaf hij aan dat er meer beschadigd was, moesten daar nog even op terug komen en hebben gewoon een volledig nieuw eetstoeltje gekregen! Dit noem ik pas echte service!!

Ook was het kussentje van onze kinderwagen verkleurd, ook deze hebben we nieuw gekregen! Mochten we ooit nog wat nodig hebben, zullen we altijd naar babypark gaan!

M.B 13-10-2022

Waardeloos organisatie met de verkeerde bedrijfs instelling. Een schande dat er in deze tijd nog zulk soort mensen geld mogen verdienen. De bezorger die in beeld staat is de directe koerier van firma Babypark. Wegens de racistische opmerkingen die hij gemaakt heeft naar mijn vrouw toe die op dat moment thuis was, heb ik later contact opgenomen met het bedrijf en de situatie onder de aandacht gebracht. Het verzoek namens ons was duidelijk: producten retour of een excuus vanuit de bezorger zelf. De klacht is snel in behandeling genomen door de leidinggevende. Die heeft op zijn beurt contact opgenomen met de koerier. Ondanks zijn bevestiging dat de uitspraken niet juist waren, konden zij als bedrijf geen excuus laten aanbieden door de bezorger. De terugkoppeling en aanbod is om te lachen en als volgt: een cadeaubon als tegemoetkoming. Aangezien dit geen financiële probleem is, zal daar natuurlijk ook niet mee akkoord worden gegaan. Dit product mag retour en het artikel wordt wel lekker elders besteld. Ik besteed mijn geld wel uit aan bedrijven die buitenlanders niet onderwaarderen of uitsluiten. Ik adviseer iedereen, maar voornamelijk de mensen met een andere achtergrond om het volgende te overwegen: wil jij echt een bijdrage leveren aan dit soort bedrijven? Of bestel je lekker ook je producten ergens anders waar de waardering in ieder mens evenwaardig is. SAY NO TO RACISM
Mahsun 16-10-2022

De geloofwaardigheid in dat eerder genoemde jullie treurt of spijt is werkelijk minimaal. De leidinggevende, genaamd Julian, had maar 1 doel en visie, namelijk: mij overhalen de videobeelden van jullie koerier niet op internet te publiceren. Daar is zelfs geld c.q. cadeaubonnen voor aangeboden :) smerige gedachtegang die bij mij absoluut niet werken zal! Alle inspanningen die jullie als bedrijf verricht hebben is puur gebasseerd op de uitstraling van de organisatie in takt te houden. Ik adviseer jullie dit dan ook in vervolg te waarborgen door het gedrag en omgangsvorm van het personeel na te lopen. Dit is niet onder tafels en stoelen te schoppen, net zoals dat bijvoorbeeld mijn Google reviews verwijderd zijn. Dan maar via deze kanalen, op onafhankelijke websites. De eerste bestellingen uit mijn directe omgeving zijn al teruggedraaid, hopelijk nog op naar vele andere. Daar zal ik vanaf heden uiteraard grote zorg voor dragen. Jullie niet gemeende excuus heeft geen voldoening gegeven

Officiele reactie van Babypark 14-10-2022

Geachte klant,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze bezorgservice.
Gisteren hebben we uitgebreid telefonisch contact gehad en hebben we ook als bedrijf zijnde onze excuses meermaals aangeboden.
Door de zeer agressieve toon aan de telefoon hebben we als bedrijf besloten de chauffeur niet meer langs te sturen om de situatie niet verder te laten escaleren.
We betreuren deze situatie zeer!

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Klantenservice Babypark

de Jong 08-09-2022

Zeer teleurgesteld aangaande de service/dienstverlening.
Drie maanden geleden hebben wij voor 4.000 euro aan middelen bij Babypark gekocht.
Hierbij hebben wij afspraken gemaakt over de leveringsdatum, waarna babypark deze datum tot op heden drie keer heeft overschreden/uitgesteld. Dit betekent o.a. dat na de uitgerekende datum pas middelen zoals een box worden bezorgd.

De consument betaald op basis van gemaakte afspraken, waarna het bedrijf besluit de consument in het gewisse te laten en de gemaakte afspraken niet na te komen. Na drie uitstel mailtjes gebeld om tot een oplossing te komen. Tijdens dit gesprek werden wij onvriendelijk te woord gestaan, het probleem werd bij ons neergelegd, en er werd verkondigd dat we nog maar een weekje geduld moesten hebben. Toen wij vroegen naar meer duidelijkheid aangaande de leveringsdatum bleek dit weekje ineens een maand te zijn, maar misschien ook langer.
De middelen die wél bezorgd zijn, zijn op een zeer onvriendelijke manier afgeleverd. Daarbij wordt er geen alternatief of een oplossing geboden. Dit alles helpt niet mee aan de beoordeling van dit bedrijf.

Annette 27-08-2022

Na een lange dag wandelen in de dierentuin met een wagen met zachte banden even naar babypark gereden om de banden weer op te laten pompen. Ik werd geholpen door een hele vriendelijke man die gelijk zag dat de wagen al wat mankementen kreeg. Hij bood me toen een nog mooi, gebruikt onderstel aan en die mocht ik omwisselen voor mijn oude wagen. Hij deed er nieuwe wielen bij en zelfs een nieuw, groter boodschappenmandje. En voor dit alles hoefde ik niet te betalen! Echt een top service!!

Martijn de Haan 04-05-2022

Zeer slechte service! Ik heb (onder andere) een flessenwarmer gekocht, maar na een paar maanden functioneerde deze niet meer door een error. Na deze terug te hebben gestuurd ter beoordeling, krijg ik te horen dat het ligt aan hoe ik hem gebruikt en gereinigd heb. Hierdoor wil babypark niets vergoeden. Ik heb het product normaal gebruikt en waar de kalk zit kan ik niet eens bij komen om te reinigen.

Qua assortiment een mooie winkel, maar qua service en kwaliteit zeer slecht!!! Je zou voor het geld wat je er betaald een betere service en kwaliteit producten mogen verwachten.
Officiele reactie van Babypark 06-05-2022

Beste Martijn,

Bedankt voor uw review.

Zoals telefonisch besproken zullen we eenmalig onder coulance een nieuwe flesverwarmer aan u opsturen.

U kunt deze binnen enkele werkdagen in huis verwachten. We hopen dan ook dat u deze review aan wilt passen.

Klantenservice Babypark

Yolanda 20-02-2022

Onvriendelijk personeel bij de kassa altijd onderling druk in gesprek. Je betaald hier maar word niet eens opgemerkt.

Niels 05-01-2022

Zeer slechte service. Ze leveren inderdaad beschadigde producten! De kinderkamer die ze hebben geleverd zat vol met krassen, beschadigingen, schroeven die er al in gedraaid zaten, alle onderdelen door elkaar in een zakje en alles onder het stof. Ze beweren daadwerkelijk dat dit zo uit de fabriek kan komen, terwijl het naar mijn mening overduidelijk een showroom model is! Dit is zo niet tegen ons verteld. Ze weigeren de set om te ruilen tegen een nieuw model. Willen in plaats daarvan een servicemonteur langs sturen. Ik weet alleen niet goed wat deze meneer of mevrouw moet gaan doen aangezien alles beschadigd is. Ze komen hun afspraken niet na, vertellen niet het eerlijke verhaal en doen alsof we helemaal gek zijn geworden en het onzin verhaaltje van de klantenservice geloven!

Stephanie 22-12-2021

Super service! Wij hebben hier zowel de autostoel als de kinderwagen en het babykamertje gekocht. Goed geholpen in de winkel en ook over de bezorging niets te klagen. Na 2 jaar ging een wieltje van onze kinderwagen stuk. Onze garantieperiode was al afgelopen en de fabrikant van de kinderwagen was inmiddels failliet, maar toch heeft Babypark meteen actief meegedacht naar een oplossing. Uiteindelijk hebben wij voor een zacht prijsje twee wieltjes van Babypark kunnen overnemen zodat onze kinderwagen weer bruikbaar is. Super blij mee!

Lucasenfloris 23-11-2021

Babypark vind ik echt een mooie winkel, opvallend vriendelijk personeel die weten waar ze over praten. Waar maak je dat nog mee?
Als ik iets nodig heb voor mijn kinderen meubels, uitzet of gewoon om iets leuks te shoppen ga ik altijd als eerste naar babypark.

Mw 25-10-2021

Heb hier een een kinderwagen en slaapkamer willen kopen. Nadat we een kinderwagen uitgezocht hadden en zover de bestelling klaar hadden gingen wij kijken naar een kinderkamer. Deze was duurder als bij een andere baby speciaalzaak dit hebben wij dan ook doorgegeven aan de medewerkster. De medewerkster gaf dit door aan de filiaalmanager waarna we het antwoord kregen dat ze de prijs niet aan deden passen omdat dit een webwinkel zou betreffen, dit is echter niet waar.. babypark adverteert dus met dingen die ze achteraf niet nakomen. En komen zelfs niet met goede een passende oplossing.

Kaya 19-10-2021

Wij hebben nog nooit zo een slechte service & zaak gezien in nederland. Ze leveren producten allemaal beschadigd en met missende onderdelen. Na 5 maal toe de winkel bezogd te hebben en de klanten service gesproken te hebben maken ze beloftes die ze niet waar kunnen maken. Tegemoed koming zit er ook niet in. Wij hebben vandaag alles terug laten leveren waarde van 3400€ !!

Arnie 16-10-2021

Wij verwacht ons eerste kind in december. zijn op tijd gaan kijken voor een baby kamer. wij hebben te horen gekregen dat er ivm corona nog al wat problemen zijn met leveren. en de levering duurde ook even. geen probleem hadden we ons op voorbereid. maar helaas waren er van de 3 meubels 2 beschadigd. gebeld met baby park wij zouden binnen 8 weken gebeld worden om een afspraak te maken dat zij de onderdelen zouden vervangen. helaas naar 8 weken niks van gehoord. zelf maar weer achteraan gegaan zouden binnen 2 weken wat horen. helaas niks gehoord. nu zijn we 12 weken verder en zitten wij nog steeds met beschadigde meubels. wij zijn naar baby park gegaan voor de goede service. maar helaas is hier niets van terecht gekomen. ik zou hier in het vervolg ook zeker niks meer kopen.
wel moet ik zeggen dat wij erg goed geholpen zijn in de winkel. ze zijn niet goedkoop maar als de service goed was, was dit ook geen probleem geweest erg jammer!

Chantal 13-09-2021

Fijne en kundige medewerkers.
Ruim assortiment en laagste prijsgarantie.
Goeie en snelle klantenservice.