Gemiddelde beoordeling
Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.
Welkom bij Babypark. Met 9 megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij u in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Zoveel keus in kinderwagens, babykamers, speelgoed, babykleding en verzorgingsartikelen vind je nergens! Beleef het beursgevoel in Amersfoort, Enter, Gouda, Heerlen, Hoogeveen, Kesteren, Roosendaal, Veldhoven of Zaanstad door het unieke shop-in-shop concept. De leveranciers presenteren hun assortiment in een geheel eigen sfeer en op eigen wijze. Ook online heeft elk merk zijn eigen shop. Profiteer van onze laagste prijsgarantie in één van onze megastores of op de webshop waar u makkelijk, snel en veilig kunt winkelen.
Gemiddelde beoordeling
Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
O, en ik maar denken dat ik de enige was die zich aan deze mentaliteit ergerde.
Inderdaad erg asociaal gedrag wat deze mensen buiten de winkel laten zien.
Je zou toch denken dat je met een duidelijk herkenbare auto en veiligheid wat deze mensen zo hoog in het vaandel hebben staan als je komt kijken voor een kinderzitje wat ander gedrag op de weg zouden vertonen.
Maar nee hoor ze rijden nog liever een deuk of erger in je auto dan dat ze een minuutje langer in de rij moeten staan.
T
Beste Erwin en Tessa,
Hartelijk dank voor uw bericht.
We vinden het erg vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren. Deze situatie staat los van onze geloofsovertuiging. We nemen dit uiterst serieus en willen u daarom bedanken voor deze feedback.
Met vriendelijke groet,
Babypark
Klantenservice
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Bedankt voor uw bericht.
We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. We doen ons best om onze service voortdurend te verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Met vriendelijke groet,
Babypark
Klantenservice
Bedankt voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. In dit specifieke geval is het zo dat we altijd onze actuele beschikbaarheid presenteren op onze webshop. Per product vermelden we inmiddels dus de exacte levertermijn, dit om teleurstellingen als de uwe te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Geachte klant,
Omdat deze klacht ook gepubliceerd is op Trustpilot hebben we de klacht via die website in behandeling genomen en zijn we er op Kieskeurig niet verder op ingegaan. We zijn blij dat u tevreden bent met de geboden oplossing.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark Kesteren
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Gemak
Fijne winkel, goede webshop. Snelle levering.
Echter op zondag niet kunnen shoppen is niet van deze tijd.
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Het doet ons goed, dat we u ondanks de tegenslagen toch naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Uw feedback is zeer waardevol en we stellen het dan ook zeer op prijs. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Service
Weinig personeel in de zaak voor je te helpen.
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Uw opmerkingen zijn meegenomen in onze bedrijfsvoering en verwerkt in nieuwe (verbeterde) processen. Op drukke momenten hebben we zo goed als mogelijk onze bezetting daarop aangepast. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Service
Aftersales is op een schandalig laag niveau, zoals hieronder gemotiveerd.
Aanbeveling
Verkoopmedewerkers doen hun werk best goed, maar wetende hoe slecht de aftersales is... Zou ik dit echt niemand aanbevelen. Er zijn andere babywinkels die het veel beter doen.
Extra toelichting
Dit bedrijf neemt het niet zo nauw met de regelgeving en de goede moraal. De klantenservice is schandalig geregeld, ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Van Veldhoven naar Kesteren gestuurd, waar men alleen foto's maakte, gevolgd door een telefonisch bericht dat de fabrikant geen garantie verleent. Daarbij volledig voorbij gaand aan hun eigen verantwoordelijkheid richting de consument. Dit terwijl het betreffende probleem zelfs in de showroom al optreedt! Dit werd door een verkoopmedewerker geconstateerd bij het showroom model en ernstig bevonden.
Als je even op de serviceafdeling staat, zie je gebeuren hoe zeer de belofte van 'laagste prijs garantie' een wassen neus blijkt. Mensen die met een claim komen worden afgewimpeld zonder goede argumentatie.
Winkels met een dermate slechte aftersales hebben wat mij betreft anno 2015 geen bestaansrecht meer. Het zijn niet de individuele medewerkers die het verknald hebben. Er zitten hele vriendelijke en kundige mensen tussen. Het niet oplossen van klachten hoort kennelijk bij de bedrijfsstrategie en bedrijfscultuur. Niet voor niets worden klachten niet afgehandeld in de winkel, maar mag je naar een servicebalie achteraf op een bedrijventerrein.
Ik kan natuurlijk naar een consumentenorganisatie stappen om mijn recht te halen, maar daar ben ik dan net wat te druk voor. Dit online advies richting andere papa's en mama's werkt wellicht beter:
Ga naar een andere babyspeciaalzaak, er is keus genoeg. Bij Babypark respecteert consumentenrecht niet. Dit is geen uitzondering maar een welbewuste keuze van het management.
Dit is echt bij far maar dan ook bij far de meest onterechte review die ik ooit gelezen heb. Ik heb zelf ook mijn aankopen hier gedaan en dit is een realistische ervaring. Ik vind uw review onterecht en niet op zijn plaats. Hieronder op een rijtje waarom.
- Service afdeling Babypark zit naast het afhaalmagazijn op het grote industrie terrein tegenover het hoofdkantoor dus niet achteraf
- Laagste prijsgarantie zaken worden geregeld via de balie (in de winkel!) en niet via de service afdeling zoals u meent. Daarbij kreeg ik tot 2 maal toe het verschil terug.
- De smoes dat u te druk bent om naar de consumentenbond te stappen vind ik echt heel slecht.
- Aan de hand van de punten hierboven vraag ik mij af hoe geloofwaardig uw ''probleem'' met Babypark is.
Groeten,
Een tevreden en eerlijke klant
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Ook dank voor de reactie van Jan-Peter. We zijn van mening dat we onze service voortdurend verbeteren op basis van feedback als deze. Hopelijk kunnen we u een volgende keer een betere ervaring bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Gemak
duidelijke site
Service
openingstijden klantenservice wat ruimer maken
Assortiment
ruim assortiment
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Gemak
Kon makkelijk mijn bestelling verzetten alleen jammer dat het ong een maand moest duren.
Service
In juli zouden we onze bestelling ontvangen maar wegens het niet klaar zijn van ons huisje verzet kon pas 21 augustus vanaf 9 uur tot hoelaat konden ze niet zeggen maar de chauffeur was kwart voor 9 aan de deur geweest maar ja we wonen er nog niet dus stond ie voor dichte deur en is terug gegaan. Gebeld met centraalnr doorverwezen naar chaffeur, gebeld maar die kon niet meer komen daarna naar servicenr gebeld kon pas dinsdag 26stegeleverd worden aanbod gedaan zelf te ophalen maar kon geen aanhanger regelen 22ste gebeld 15 min servicenr opgebeld geen gehoor dus zaterdag weer gebeld maar dinsdag zat al vol dus werd het donderdag 28ste tussen 1-3 hopelijk dat ze dit keer niet te vroeg komen.
Assortiment
Vele keuzes wel fijn je kan kiezen uit heel veel mogelijkheden
Aanbeveling
Meer personeel en beter beantwoorden van de telefoon is een echte verbeter punt mocht je niet als onervaren bedrijf willen overkomen.
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we inmiddels onze webshop compleet vernieuwd hebben, maar ook onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Gemak
Pakket word wel gebracht maar als het niet goed blijkt te zijn moet de klant het zelf naar een postkantoor brengen
Service
Erg onvriendelijk en geven niet toe dat ze foutieve informatie op de website zetten
Aanbeveling
Ik ga nooit meer iets bij Babypark kopen door de slechte service en foutieve informatie op hun website. Dit soort webwinkels verpesten het online shoppen en zouden niet mogen bestaan.
Extra toelichting
Tijdens mijn kraamweek een babybadje en een badstand van het merk Kidsriver besteld. In de omschrijving van de standaard stond dat het met elk badje zou passen, maar voor de zekerheid heb ik toch maar een badje van hetzelfde merk uitgekozen.
Toen de artikelen werden geleverd bleek dat het badje niet op de standaard past. Hierdoor moest mijn kraamzorg alsnog naar de Hema om daar een duurder badje te kopen wat wel past. Toen ik Babypark hierover belde vonden zij dit wel "heel vervelend voor mij" maar echte excuses bleven uit want het moest wel passen (dit was immers bevestigd door vier van hun vestigingen). Ze zouden dit wel nog verder uitzoeken en bij mij hier op terug komen. Verder waren ze niet vriendelijk aan de telefoon en bleek dat ik het badje zelf naar een postkantoor moest brengen want het kon niet worden opgehaald. Ik had een 5 dagen oude baby thuis en de doos was bijna 1 x 1 m. Dat was natuurlijk niet hun probleem en ik moest ook niet ontevreden zijn want het geld zou ik terug krijgen.
Nu is dit al ruim twee weken geleden en zag ik dat ze inmiddels de informatie op de website wel hebben aangepast. Nu staat er dat de standaard geschikt is voor de standaard badjes van het merk Bebe Jou. Blijkbaar vond Babypark het niet nodig om nog een keer contact met mij op te nemen om excuses voor het ongemak aan te bieden. Ik zal nooit meer iets bij Babypark kopen of bestellen en raad ook iedereen af om dit te doen.
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we inmiddels onze webshop compleet vernieuwd hebben, maar ook onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Zo is retourneren inmiddels kosteloos voor de klant en proberen we onze service nog steeds verder te verbeteren. Hopelijk toch tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Service
Zeer slechte service, nadat het geld binnen was babykamer gedumpt als bouwpakket
Aanbeveling
Niet, zorg dat je niet in de mooie praatjes trapt.
Extra toelichting
Wij zijn bij het uitzoeken van onze babyspullentjes heel goed geholpen. Uiteindelijk alles hier gekocht en een bestelling geplaatst van meer als 3000 euro. Toen het geld eenmaal binnen was, was het gedaan met de vriendelijkheid. Kamer bleek bouwpakket te zijn, bestelling niet volledig en service kennen ze niet.
Gemak
website dicht op zondag!
Service
meerdere malen gekocht, afgeleverd, en terug gebracht. gaat allemaal prima.
Extra toelichting
ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met deze winkel. de vrachtwagen chauffeurs hielpen met het optakelen van de linnenkast, de kinderwagen die ik in bestelling had kwam op tijd binnen, toen mijn autostoeltje niet goed bleek bij het eerste gebruik kon ik het ruilen, ik werd goed geholpen in de winkel door meerdere mensen toen ik de autostoel niet los kreeg,
Dus al met al op alle fronten tevreden.
Service
Na meerdere mails van mij kant uit, ben ik vandaag gebeld door babypark.
Ze blijven er bij dat de box 'losser' moet worden aangedraaid. Hier ben ik het nog steeds niet mee eens.
Toen ik vertelde dat we het probleem zelf hebben opgelost door er ringetjes tussen te plaatsen en dat ik me vooral nog afvraag of ik nog nieuwe knoppen voor de lade krijg (deze waren beschadigd) en dat ik het jammer vind hoe er met mij gecommuniceerd is, kwam er een tegemoetkoming: De knoppen worden na mij opgestuurd en ik ontvang een tegoedbon van 15 euro en excuses over de gang van zaken.
Voor deze maal is het uiteindelijk voldoende opgelost. Maar het blijft een 5 omdat ik wel erg moest aandringen en het initiatief niet echt vanuit babypark kwam.
Aanbeveling
Aanbeveling wordt iets hoger, maar ik zou wel voorzichtig blijven met mijn aanbeveling naar anderen.
Extra toelichting
Staat hierboven beschreven
Service
Een extra bevestiging voor fietsstoeltje besteld. Opgehaald in het najaar, maar pas in het voorjaar probeerden we die te monteren. Toen bleek dat ik een bevestiging voor achterop had gekregen ipv voor voor. Toen ik naar de winkel ging zeiden ze: had je maar eerder moeten terugkomen. Terwijl ik een voorbevestiging had besteld, het product ongebruikt was en nog steeds in het assortiment zat. Ik denk dan: voor hen maakt het niks uit, maar voor mij is het een wereld van verschil. Wat ontzettend flauw dat je het dan niet om kunt wisselen. Ik heb me toen plechtig voorgenomen nooit meer iets in deze winkel te kopen. En dat bevalt prima!
Aanbeveling
Nee, zelf kom ik hier ook nooit meer, zie bovenstaande toelichting.
Extra toelichting
Een extra bevestiging voor fietsstoeltje besteld omdat het niet op voorraad was. Opgehaald in het najaar, maar pas in het voorjaar probeerden we die te monteren. Toen bleek dat ik een bevestiging voor achterop had gekregen ipv voor voor. Toen ik naar de winkel ging zeiden ze: had je maar eerder moeten terugkomen. Terwijl ik een voorbevestiging had besteld, het product ongebruikt was en nog steeds in het assortiment zat. Ik denk dan: voor hen maakt het niks uit, maar voor mij is het een wereld van verschil. Wat ontzettend flauw dat je het dan niet om kunt wisselen. Ik heb me toen plechtig voorgenomen nooit meer iets in deze winkel te kopen. En dat bevalt prima!
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Onze excuses voor de verlopen gang van zaken. Dat spijt ons.
Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank. Inmiddels zult u ervaren dat de service van een dusdanig niveau is, dat u er hopelijk graag weer zult komen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Gemak
Producten worden gratis thuisbezorgd
Service
Box gekocht die qua afmetingen niet klopten (qua verhouding). Hierdoor stonden de poten er scheef onder en liep de lade van de lat af. Met foto's en toelichting gemaild. Reactie klantenservice: de schroeven moesten losser worden gedraaid en de rekken mochten er wel 'los' in zitten.
Lijkt me vreemd voor een box waar een klein hummeltje in ligt met kleine vingertjes en zo.
Verder zorgt 'los' aandraaien van de schroeven er voor dat de poten er ook wiebelig onder staan en de lade er dan nog steeds van af kan glijden.
Ze laten je het dus maar zelf uitzoeken en komen niet met een fatsoenlijke oplossing.
Mijn vriend is trouwens timmerman en kan dus wel wat in elkaar zetten.
Hij heeft het dus zelf maar op een andere manier opgelost maar daarvoor is extra materiaal nodig etc.
Verder komt een negatieve review over een product gewoon niet op de site. Hierdoor wordt je misleid met alleen positieve reviews.
Assortiment
Voldoende keuze
Aanbeveling
Klantenservice staat bij mij hoog in het vaandel en hier over ben ik dus niet tevreden bij deze winkel.
Zo lang de producten goed zijn is er dus niets aan de hand, maar als er iets mis is heb je gewoon pech en word je met een slappe reactie afgescheept.
Extra toelichting
Box gekocht (niet meteen in elkaar gezet omdat ik nog niet zo ver was in de zwangerschap) die qua afmetingen niet klopten (qua verhouding). Hierdoor stonden de poten er scheef onder en liep de lade van de lat af. Met foto's en toelichting gemaild. Reactie klantenservice: de schroeven moesten losser worden gedraaid en de rekken mochten er wel 'los' in zitten.
Lijkt me vreemd voor een box waar een klein hummeltje in ligt met kleine vingertjes en zo.
Verder zorgt 'los' aandraaien van de schroeven er voor dat de poten er ook wiebelig onder staan en de lade er dan nog steeds van af kan glijden.
Ze laten je het dus maar zelf uitzoeken en komen niet met een fatsoenlijke oplossing.
Mijn vriend is trouwens timmerman en kan dus wel wat in elkaar zetten.
Hij heeft het dus zelf maar op een andere manier opgelost maar daarvoor is extra materiaal nodig etc.
Verder komt een negatieve review over een product gewoon niet op de site. Hierdoor wordt je misleid met alleen positieve reviews.
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Onze excuses voor de verlopen gang van zaken. Dat spijt ons.
Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank. Inmiddels zult u ervaren dat de service van een dusdanig niveau is, dat u er hopelijk graag weer zult komen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Service
Er is niet netjes per mail gereageerd op de miskoop van een product wat in hun assortiment is. In plaats van verder te vragen naar de problemen met het product, werd er zeer defensief en afstandelijk gereageerd, terwijl wij graag een oplossing voor ons probleem wilde.
Aanbeveling
de service is onder de maat. Niet bij aankoop, maar wel bij afwikkeling van een probleem
Extra toelichting
Echt, heel jammer dat er niet netjes per mail is gereageerd op de miskoop van een product wat in hun assortiment is. In plaats van verder te vragen naar de problemen met het product, werd er zeer defensief en afstandelijk gereageerd, terwijl wij graag een oplossing voor ons probleem wilde.
Mij lijkt dat je het heel vervelend vindt als een klant ontevreden is over een van de producten die je verkoopt en dat je er alles aan doet om er achter te komen wat het probleem is om meer klant ontevredenheid te voorkomen en eventueel de problemen terug te koppelen aan de fabrikant.
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Onze excuses voor de verlopen gang van zaken. Dat spijt ons.
Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank. Inmiddels zult u ervaren dat de service van een dusdanig niveau is, dat u er hopelijk graag weer zult komen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank. In het geval van de voorraad en de levertijden is het zo dat we inmiddels per product de actuele levertijd op de website tonen. Dit om teleurstellingen zoals deze te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
overigens heb ik ook veel spullen, waaronder mijn babykamer, gewoon via de site besteld en dat gaat ook prima.
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Geachte heer/mevrouw,
Allereerst bieden wij u ons excuses aan voor de verlopen gang van zaken.
Het is tenslotte een feit dat er soms wel eens bij elk bedrijf wat fout kan gaan. Wij hopen dat u de borstkolf momenteel naar tevredenheid in gebruik heeft.
Met vriendelijke groet,
Babypark
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we inmiddels onze webshop compleet vernieuwd hebben, maar ook onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. We verbeteren onze service voortdurend n.a.v. feedback als deze. Dat is zeker het geval voor waar het de voorraad betreft. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Inmiddels is uw feedback verwerkt in onze bedrijfsvoering. Onze oprechte dank voor uw feedback.
Bedankt voor uw bericht. Het is altijd jammer te horen dat uw ervaring minder positief is geweest. Wel is het zo dat we inmiddels onze webshop compleet vernieuwd hebben, maar ook onze service voortdurend verbeteren n.a.v. feedback als deze. Daarvoor dan ook onze oprechte dank.
Bedankt voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Babypark.nl