Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Lieke van Etten-Babonnick 09-08-2019

Wij hebben al onze baby spullen bij baby park gekocht, grote aanschaf tot kleinere aanschaf. In eerste instantie omdat het dichtbij was, maar toen we binnen kwamen werden we meteen fijn geholpen, ze nemen de tijd voor je, zijn ervaren waardoor je goed advies krijgt, en de service is super. Bestellingen worden thuis gebracht, hebben nooit lang moeten wachten, klopt er iets niet dan wordt je serieus genomen en wordt het opgelost. En er is ook nog eens heel veel keuze!

Kaan 09-08-2019

Fijne winkels, groot echt een groot assortiment en vriendelijk personeel. Tot nu toe alleen in Barendrecht en Gouda geweest. In het begin was het even wennen omdat er gewoon veels te veel is van alles maar na een tijdje wen je eraan. e hebben ook een outlet afdeling waar je voor leuke prijzen kwalitatieve spullen kunt vinden. Zijn vriendelijk geholpen en al veel spullen voor onze kleine kunnen inkopen. De kinderwagen is na betaling binnen 3 dagen thuisbezorgd. De moeite waard om een keer de winkels te bezoeken!

Jeanny 09-08-2019

Fijne winkel met veel keuze, altijd de nieuwste artikelen en trends. In de winkel helaas niet altijd genoeg personeel om je te woord te staan. Bij bestelling snelle levering.

Katinka 09-08-2019

Prima winkel, hele aardige medewerkers die goed wisten waar ze het over hadden. We konden ook alles vinden wat we nodig hadden. Het is ook heel fijn dat je het in de winkel besteld in plaats van grote dingen meteen mee moet nemen, wij hebben een hele kleine auto namelijk.

Annelore Ruijgrok 09-08-2019

Grootste in de baby/ kinder wereld!
Alles onder 1 dak met zeer vriendelijk personeel, goede uitleg en klantgericht!
Voor opa’s en oma’s Ook een genot om rond te kijken en de prijzen op de outlet zijn leuk om mooie meubeltjes etc aan te schaffen voor de liefste kleinkinderen.
Babypark maakt de naam waar!!

Wendy Middendorp 09-08-2019

Inmiddels diverse keren online besteld en in Barendrecht in de winkel geweest. Fijne winkel met een breed assortiment. Vriendelijk personeel en goede service. Hadden een defect onderdeel na enkele maanden gebruik werd keurig opgelost door de klantenservice

Kim 09-08-2019

Ik shop graag bij Babypark. De winkel heeft mooie afdelingen en een leuke collectie. Ik oriënteer me vaak op de website en ga vervolgens naar de winkel (Wormerveer). Helaas heb ik meerdere malen gehad dat de producten niet voorradig waren in de winkel. Jammer, aangezien ik alle leuke dingen het liefst dezelfde dag nog in huis wil hebben.
Een goede service is dat (mocht het niet voorradig zijn) ze het online kunnen bestellen en je het de volgende dag al (gratis) thuis bezorgd krijgt via PostNL. Nu bestel ik het vaak direct al op internet aangezien ze al gratis verzending hebben vanaf 20 euro en daar zit je al gauw aan met al die leuke dingen. Helaas heb ik nog nooit kortingscodes voorbij zien komen en vind ik de acties ook niet altijd even duidelijk en/of aantrekkelijk. Dat zou ik uiteraard graag anders zien. Ondanks dat shop ik nog graag bij Babypark.
Boven op de eerste verdieping hebben ze in Wormerveer een aantrekkelijke outlet waar het zeker ook de moeite waard is om even een kijkje te nemen.
In de winkel én via de klantenservice ben ik altijd deskundig en prettig geholpen, of het nou ging om hydrofiele doeken, speelgoed, autozitjes of mijn kinderwagen. Alle vragen werden even serieus behandeld en dat voelt fijn. Babypark is zeker een winkel waar ik nog vaak zal komen.

Danny 09-08-2019

Top winkel met een goede service! Alleen de bezorging kan nog worden verbeterd.

Marloes 09-08-2019

Hele fijne winkel, heel overzichtelijk, veel kennis, behulpzaam, breed assortiment. Ook over ruilen wordt niet moeilijk gedaan. Ik ben fan!

Karin 09-08-2019

In 1 woord : SUPER!!!
Alles werkt naar behoren, is duidelijk en de service en leveringen zijn fantastisch!!

Filiz K 09-08-2019

Super snelle levering, uitstekende klantenservice!! Ook in de winkel worden wij super netjes en deskundig geholpen. We hebben bijna alles vanuit babypark gekocht en nog altijd super tevreden!

Miranda 09-08-2019

Wij zijn in babypark Barendrecht heel fijn geholpen met onze zoektocht naar spullen voor ons eerste kindje. We konden iedereen om hulp of advies vragen. We zijn met een kinderkamer en kinderwagen vertrokken. En gaan zeker terug voor de overige spullen. Netjes een mail ontvangen dat wij te veel hadden betaald en dat zij dit willen terug storten, het stond er binnen 3 dagen al op. Hele fijne service !

Davy 09-08-2019

Enorm groot assortiment.
Laagste prijsgarantie.
Goede service en klantvriendelijk.
Wij werden erg goed geholpen. Een aanrader!

Kim 09-08-2019

Wij zijn bij babypark in Zaandam geweest, kinderwagen gekocht super goeie uitleg gehad!
Het ziet er allemaal erg netjes uit, en er loopt genoeg personeel rond om te helpen.
We gaan zeker terug voor nog meer babyuitzet 😄

Rens 09-08-2019

Het is overzichtelijk en handig.
Duidelijk informatie over producten te vinden.
Goede service en klant gericht.

Jolien 09-08-2019

Groot assortiment. Het personeel weet snel en duidelijk te vertellen over de verschillende opties van producten. Ideaal wanneer je veel spullen nodig hebt.

Suzanne 09-08-2019

Inmiddels 2x aankopen gedaan in de winkel in Veldhoven. We zijn geholpen door een zeer enthousiaste en behulpzame medewerkster. Tevens was ze erg eerlijk (duurste is niet altijd beste). Aanbod in de winkel is zeer ruim. Spullen die niet op voorraad waren zijn netjes binnen enkele dagen thuisgestuurd.

Hester 09-08-2019

Babypark is een fijne winkel (Gouda). Het aanbod is erg groot. Mooie spullen. Er lopen genoeg medewerkers rond om eventuele vragen te beantwoorden.
Bij het tweede bezoek aan Babypark hebben wij gelijk om een medewerker gevraagd, voor advies en om spullen te bestellen. Erg behulpzame medewerker met kennis. Ze nemen alle tijd voor je.
Wij hebben ons bezoek aan Babypark als zeer prettig ervaren. Benieuwd naar de levering begin september :)

M Houtenbos 09-08-2019

Voor de eerste keer naar Babypark Wormerveer geweest. Ik keek mijn ogen uit.
Vriendelijk en behulpzaam personeel!
Autostoeltje werd ter plekke op de achterbank geplaatst.
Campingbedjes werden gedemonstreerd, uitklappen en inklappen. Zo kon ik snel de juiste keuze maken.
De aerohoes die ik nodig had voor het matras was niet voorradig, maar deze werd de volgende dag zonder extra kosten thuisbezorgd. Kortom een super winkel waar enthousiast personeel werkt, en goed advies geeft. Deze winkel beveel ik zeker aan.
Waarschijnlijk tot heel gauw!

Melis 09-08-2019

Enorm goed geholpen bij 2 filialen Amersfoort en Enter. Tot wel 5 x toe mijn order voor de babykamer en babywagen met benodigdheden laten aanpassen zonder enige problemen! Desondanks een snelle levering van alles en een montage in een mum van tijd! Voor de rest van mijn babyuitzet ga ik zeker nog eens een filiaal bezoeken want uitgekeken ben ik nog zeker niet!

Michiel 09-08-2019

Goede en duidelijke service. Veel A kwaliteit producten, waardoor de prijs wat hoger is. Veel shop plezier gehad voor ons eerste kindje. Ook hebben ze veel producten gewoon op voorraad.

FvdK 09-08-2019

Wij zijn hier ontzettend goed geholpen. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. Als iets niet op voorraad is, wordt het zonder kosten thuisbezorgd.

De laagste prijsgarantie klopt inderdaad ook. En er zijn goede aanbiedingen.

Suradj 09-08-2019

Ruim assortiment, personeel is vriendelijk behulpzaam en heeft vakkennis. Er wordt mee gedacht met de wensen en ook geadviseerd. Het is misschien niet met alles de voordeligste maar dat wordt gecompenseerd met de service. Ik vind het een hele fijne winkel

Lilian Verhoeff 09-08-2019

Zo’n 3,5 jaar geleden hebben wij de babypark “ontdekt” toen onze dochter zwanger was van haar eerste kindje. Wat een mooie spullen! En een goed en deskundig advies en veel keus in spullen die ze niet overal hebben!! Heerlijk winkelen!!

Lara 09-08-2019

Prettige winkel, duidelijke site en ook de winkel is fijn. Ze hebben veel spullen en deskundig personeel. Grootste nadeel is dat je op zondag niets kan bestellen, zelfs niet online. Anno 2019 vind ik dat niet meer kunnen.