Inventum HW312 grijs, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HW312 grijs, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kater 20-02-2021

Waterkoker, super handig en degelijk!

Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Bij onze moeder van 82 jaar was de waterkoker stuk. Wij hebben deze voor haar bestelt. Hij is beter dan verwacht. Hij is heel handig in gebruik dmv het knopje dat bovenop zit om het water er in te doen. Hij is duidelijk aan en uit te zetten dit is ook super handig. Wij geven dit apparaat een dikke 10!

Pluspunten

• knopje bovenop om de deksel op te doen
  • licht in gewicht
  • duidelijk aan en uit knop

Paul Klerks 02-05-2020

Draadloze waterkoker

Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Waterkoker verwarmt het water in een goede tijd , ideaal dat er een lampje in de schakelaar zit.
Deksel gaat automatisch open met een druk op de knop ideaal bij het bijvullen.

Pluspunten

• draadloos
  • schakelaar verlicht
  • deksel gaat makkelijk open

inventum waterkoker HW 312 25-11-2018

perfecte waterkoker hollandse top kwaliteit

Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Een prachtige waterkoker waar tijdens het ontwerp goed is over nagedacht kwa inhoud en energieverbruik en gebruikersgemak een stukje Hollandse topkwaliteit en waar voor je geld

G.vdV 06-03-2017

Erg praktische en mooie waterkoker

Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Erg makkelijk om een kleine hoeveelheid water te kunnen koken. De inhoud is duidelijk leesbaar aan de buitenkant. Hierdoor kook je nooit teveel water.
Het controle lampje licht blauw op tijdens het koken en geeft daardoor een modern uiterlijk.
Ook de grote vulopening is erg makkelijk voor onder de kraan te vullen.

Pluspunten

• makkelijk voor een kleine hoeveelheid
  • grote vulopening
  • modern design

Minpunten

• geen

Gleuf 12-01-2016
Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Snelle opwarmtijd / simpele uitvoering / duurzaamheid ?? Als ik de toekomst nog eens wat nodig heb, zal ik eerst de Inventum-site bekijken.

GroteGrijs 30-10-2015
Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Nadat mijn Tefal mini het begeven had heb ik deze waterkoker aangeschaft en op het eerste gezicht is het 'n prima apparaat. Het oogt duurder dan de 19,99 die ik ervoor heb betaald en ik hoop dat ie wat langer meegaat dan z'n voorganders

Mlj100 02-03-2015
Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Handige, kleine waterkoker. Het snoer is vrij lang, het water kookt vrij snel en hij staat erg netjes op mijn aanrecht.

kellss 31-12-2014
Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Klein makkelijk te plaatsen. Voor een klein prijsje een super goede waterkoker. Water is snel warm. Met antikalk filter.

Loes54LLL 17-12-2014
Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Mooi design en licht in de hand. Het draaibare plateau is boven verwachting handig. Binnen de kortste keren komt de stoom uit zijn/haar tuitje! Handige knop om de deksel te openen en lief blauw lichtje in de aan-stand.

A.K 30-11-2013
Geschreven voor: Inventum HW312 grijs, wit

Deze waterkoker kookt het water snel en zonder veel lawaai. Het is een mooi klein ontwerp, goed geschikt als je maximaal 1 liter hoeft te koken. Het deksel aan de bovenkant springt vanzelf open als je op die witte knop drukt, heel handig. Enige kleine minpuntje is dat er door de dampvorming via/in het handvat tijdens het koken een paar druppels water ontstaat wat soms een beetje onderaan het handvat doorlekt, die dampvorming met waterdruppels hebben dit soort waterkokers vrijwel allemaal in deze prijsklasse. Verder ben ik wel tevreden met deze waterkoker, prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed en het doet wat het moet doen.