Inventum HW312 - Reviews

Inhoud
1,2 liter
Waterniveau indicator

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

G.vdV 06-03-2017

Erg praktische en mooie waterkoker

Erg makkelijk om een kleine hoeveelheid water te kunnen koken. De inhoud is duidelijk leesbaar aan de buitenkant. Hierdoor kook je nooit teveel water.
Het controle lampje licht blauw op tijdens het koken en geeft daardoor een modern uiterlijk.
Ook de grote vulopening is erg makkelijk voor onder de kraan te vullen.

Pluspunten

• makkelijk voor een kleine hoeveelheid
  • grote vulopening
  • modern design

Minpunten

A.K 30-11-2013

Deze waterkoker kookt het water snel en zonder veel lawaai. Het is een mooi klein ontwerp, goed geschikt als je maximaal 1 liter hoeft te koken. Het deksel aan de bovenkant springt vanzelf open als je op die witte knop drukt, heel handig. Enige kleine minpuntje is dat er door de dampvorming via/in het handvat tijdens het koken een paar druppels water ontstaat wat soms een beetje onderaan het handvat doorlekt, die dampvorming met waterdruppels hebben dit soort waterkokers vrijwel allemaal in deze prijsklasse. Verder ben ik wel tevreden met deze waterkoker, prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed en het doet wat het moet doen.

kellss 31-12-2014

Klein makkelijk te plaatsen. Voor een klein prijsje een super goede waterkoker. Water is snel warm. Met antikalk filter.

Loes54LLL 17-12-2014

Mooi design en licht in de hand. Het draaibare plateau is boven verwachting handig. Binnen de kortste keren komt de stoom uit zijn/haar tuitje! Handige knop om de deksel te openen en lief blauw lichtje in de aan-stand.

Gleuf 12-01-2016

Snelle opwarmtijd / simpele uitvoering / duurzaamheid ?? Als ik de toekomst nog eens wat nodig heb, zal ik eerst de Inventum-site bekijken.

GroteGrijs 30-10-2015

Nadat mijn Tefal mini het begeven had heb ik deze waterkoker aangeschaft en op het eerste gezicht is het 'n prima apparaat. Het oogt duurder dan de 19,99 die ik ervoor heb betaald en ik hoop dat ie wat langer meegaat dan z'n voorganders

Mlj100 02-03-2015

Handige, kleine waterkoker. Het snoer is vrij lang, het water kookt vrij snel en hij staat erg netjes op mijn aanrecht.