Samsung WF1124ZAC - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
72 dB

Brian Rogers 08-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Samsung wasmachine 12 KG gaat nog geen 2 jaar mee

Eind 17-2-2014 hebben voor 839.95 een 12KG Ecco bubble wasmachine gekocht bij Wachmachine.nl. Binnen 1 jaar deed de wasmachine niets meer en gaf deze een 3E error code met de tekst bel de service lijn. Een monteur is toen gekomen en heeft de elektronica/printplaat onderdeel ASSY PCB MAIN,ARNO,WF1124ZAC,12KG,230V vervangen. Nog geen jaar later hebben we weer dezelfde storing met deze wachmachine. Op klachtenkompas heb ik gelezen dat er ook andere mensen zijn die hetzelfde probeleem hebben ervaren met deze wasmachine. Nu moet ik 180 euro betalen om de wasmachine te laten maken. Ronduit belachelijk dat een wasmachine binnen 1 jaar al niet meer functioneert door een motor/electronica fout. Na oplossen begint het probleem weer van voor af aan. Er is iets structureels mis met deze wasmachine. Er staat 10 jaar garantie op digital inverter motor!!! Pfff hij gaat nog geen 2 jaar mee.

Pluspunten

• wast goed schoon
  • er pas veel was in
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Storingsgevoelig
  • E3 storing al binnen 1 jaar
  • Wasmachine kan je na 2 jaar weg doen

Rik 20-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Koop deze Samsung wasmachine niet!!

In het begin ben je erg blij met deze wasmachine net zoals de consumentenbond die 'm heel goed scoort. Na een jaar de eerste E3 storing, na 1,5 de tweede en nu gisteren de derde na ruim 2 jr. Dit zijn nogal ingrijpende reparaties. Na 2 jr valt het buiten de garantie maar ze bieden wel een 'coulance regeling' aan waarbij je max EUR 220 betaalt.

Wij zijn er nu helemaal klaar mee, gaan 'm niet repareren en morgen arriveert een Miele.

Samsung valt volledig door de mand qua duurzaamheid van deze wasmachines en wellicht hebben we gewoon pech. In dat geval verwacht je een gebaar van een bedrijf als Samsung maar de dieptrieste klantenservice doet echter het ergste vermoeden dat we niet de enige zijn...

Minpunten

• Duurzaamheid extreem slecht
  • Klantenservice zo mogelijk nog slechter

ineke 28-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Na een jaar a twee jaar begint de ellende

Geweldige machine..... Als ie het doet!

Na een jaar a twee jaar begint bij veel mensen de ellende. Storingen continu. Oplossing van Samsung? Je wordt doorverwezen naar lokale reparateurs met dure voorrijkosten en onderzoek uren.

Heb spijt van de levensduur voor dit apparaat. Nu komen de wijze gedachtes achteraf in mijn hoofd: "had ik maar wat meer geld uitgegeven voor een Miele of AEG"....

Pluspunten

• Werkt goed
  • Veel laadruimte

Minpunten

• Totaal niet duurzaam
  • Slechte nazorg Samsung
  • Slechte service Samsung
  • Na garantieperiode: veel kosten achteraf!

its me only me 24-07-2016 Product jaar of meer in bezit

als hij geen E3 storing geeft doet hij het goed.

5,8
wasmachine nu 2 jaar en 2 mnd in ons bezit.
ideaal met groot gezin, en grote vul opening.

echter na 1 jaar een E3 storing, bijna 2 weken zonder wasmachine gezeten voor monteur langs kon komen. motor en printplaat vervangen. nu een jaar na datum weer een E3 storing (natuurlijk op zaterdag avond) dus maandag maar weer bellen met samsung

dus mijn advies (en ik ben een echte samsung klant) zoek verder naar een andere wasmachine

Truus Colby 30-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Na 1 jaar en 3 maanden gaf de machine een 3E error, aangezien dit binnen de garantieperiode viel is dit probleemloos gerepareerd; nieuwe motor en een nieuwe printplaat! Nu de machine 2 jaar en 2 maanden oud is weer hetzelde euvel, echter valt het deze keer buiten de garantieperiode met als gevolg dat er minimaal euro 148,00 aan voorrijkosten betaald moet worden! Aangezien ik verwacht dat er ook weer een nieuwe printplaat nodig zal zijn om de machine gerepareerd te krijgen, komen die kosten er nog eens bovenop! Dit staat in geen verhouding met de te verwachten levensduur van de wasmachine en de aanschafprijs! Voor mij dus geen reparatie, maar heel gauw een andere machine van een ander merk! Triest dat Samsung de consument geen betere service biedt, dit is geen goede reclame. Des te jammer omdat ik in eerste instantie blij was met een machine met zo'n grote wascapaciteit en als je hem goed klem zet en ook de wasmiddel vullade (van plastic) goed klem zet, maakt de machine weinig geluid. Doe je dat niet dan maakt de machine een irritant geluid. Mijn vorige machine was een Miele, die heeft het 18 jaar volgehouden.

Jet 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

wij hebben de wasmachine 1,5 jaar geleden gekocht. en is nu al voor de 3e keer kapot!!!! elke keer mankeert er iets aan, wat NOOIt voorkomt. Wat een kat in de zak hebben wij gekocht. Het enige wat samsung biedt is een monteutr. Maar ja, as over een paar maand de garantie weg is, zit je mooi met dure reparaties. Samsung biedt geen andere oplossing. Met 4 kinderen zitten we dus mooi met de gebakken peren. 3x nadenken voor je zo'n ding aanschaft.

j.de.roo11 21-07-2014 Product paar weken in bezit

Mijn vorige review was geloof ik niet verstuurd omdat ik nog niet was geregistreerd. Hierbij nogmaals. Met de zin "een kind kan de was doen" heb ik niks te veel gezegd. Door ons, nu samengesteld gezin, een ideaal maatje voor het weg werken van alle was..... waar je eerst een hele dag mee bezig was is dit nu enkel een paar uurtjes. Met een glimlach :)
+punten:
*makkelijk te bedienen;
*ook snelle wasjes en kleine wasjes;
*zo stil dat je af en toe moet kijken of ie nog wel draait

-punten:
*laaddeur gaat voor ons helaas aan de verkeerde kant open :)
*verder kan ik nog geen minpunten ontdekken
Groet Peter en Jacqueline

hjvanwell 05-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,6
De machine nu bijna een jaar in bezit en al voor de tweede keer een monteur erbij! Gelukkig nog net binnen de garantie, maar dat belooft niet veel goeds. Vanmiddag is de motor vervangen, maar de storing bleef. Moet een nieuwe printplaat in en daar zit een levertijd van 3 á 4 werkdagen op. Al met al kun je (hopelijk) na twee weken weer wassen. En dat met een gezin van 7 man/vrouw; juist de reden waarom we een 12kg machine hebben gekocht. Jammer dat de meeste beoordelingen op Kieskeurig worden gegeven na "een paar dagen in bezit". Dat zegt natuurlijk helemaal niks over de duurzaamheid...doe hier uw voordeel mee.

JPTV01 19-01-2014 Product paar dagen in bezit

5,2
Aardige wasmachine maar voel me een beetje in de maling genomen door Samsung.

Gezien de positieve reviews hier wilde we er een aanschaffen...

Op Donderdag stond hij bij minstens 10 Samsung dealers voor €749.00 dan is er een Cash Back Actie voor €75.00 retour en binnen een dag gaan de prijzen van alle Samsung dealers €85.00 omhoog.

Mooie nep Cash Back Samsung!

Product duurder maken en dan met een hoop moeite zien wat terug te krijgen. Een grote tegenvaller van Samsung.

Erik1981 28-12-2013 Product maand in bezit

Een geweldige machine die doet wat hij moet doen. Fijn dat er veel was in kan. Het is handig dat de machine zelf meet hoelang hij nodig heeft als je er minder was in doet.

christel van genechten 16-12-2013 Product paar weken in bezit

GOED IN GEBRUIK VOOR BEDDENGOED ZOALS DEKBEDDEN VAN TWEE PERSOONS KAN VEEL IN WAT JE ANDERS IN TWEE DOET NU IN EEN KEER

uit lokeren 12-12-2013 Product paar weken in bezit

Door de 10kg inhoud ideaal voor donsdekens
Stille werking
Plug and play
Weinig restvochtigheid, korte duurtijd in de droogkast

christel van genechten 12-12-2013 Product paar weken in bezit

GROOT VULOPENING GOED VOOR BEDDEN GOED
DUBBEL ZOVEEL ALS ANDERS IN EEN VAN 6 KG DRAAIT BIJNA RUISLOOS

Verkest Joke 30-11-2013 Product paar weken in bezit

9,4
Een ideale aankoop voor een groot gezin met tieners. Eenvoudige en duidelijke bediening, dank zij het innoverende display. Laat de mogelijkheid om eigen programma's samen te stellen eens men wat meer vertrouwd is met de machine. Zeer stille aanwinst, die bovendien quasi trillingsvrij is. Ze is qua afmetingen een 5-tal centimeter dieper, in breedte geen verschil met de vorige. De grootste dekbedovertrekken kunnen vanaf heden thuis gewassen worden. Enig minpunt: de vrijwilliger die de was dient uit te hangen is wat langer aan de slag. Maar met een smartphone van hetzelfde merk is ook dat probleem snel van de baan.

zeyani 26-11-2013 Product paar dagen in bezit

ik heb mijn wasmachine 3 dagen en ik vind het geweldig, maakt geen of amper geluid de trommel is lekker ruim je ziet op de display hoelang nog de programma duurt.

ik ben tevreden...

kristel1211 18-11-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer stille machine trilt bijna niet,zeer uitgebreid aan wasprogramma's.Vind het zeer aangenaam dat er een programma voor wol en handwas bijstaat.

kristel1211 18-11-2013 Product paar dagen in bezit

zeer stille machine met een uitgebreid wasprogramma.veel laadruimte met zij 12 kg .zeer makkelijk in gebruik.De handwas en wol programma is zeer geslaagd nu moet ik mijn fijne was niet meer met de hand doen.

Romeo35 15-11-2013 Product paar dagen in bezit

IK ben erg tevreden over het wasresultaat en de stilte van de machine.
Ik heb voordat ik een samsung wasmachine kocht altijd een AEG gehad ook een prima machine maar was meer luidruchtiger en de samsung WF1124ZAC is dat totaal niet.
Ik ben erg tevreden met de machine en zal deze ook zeker aanraden bij familie en vrienden als ze toe zijn aan een nieuwe wasmachine.

Diablo 13-11-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine. Aangeschaft om de 12 kilo trommel omdat we hier met zijn vijfen zijn. Pas enkele dagen in bezit dus kan nog niet veel zeggen over de duurzaamheid. Was resultaat is uitstekend. Een aanrader voor grote gezinnen.

Charloup 13-11-2013 Product paar weken in bezit

Een heel fijne ruime, stille, zuinige machine. Enige 'nadeel'... mijn droger kan deze hoeveelheid was niet aan, dus moet af en toe ook weer handdoeken en beddengoed ophangen ;)